Παγκος Εργασίας με αποθηκευτικό χώρο.

Δεν μπόρεσα να δω το βίντεο
Ίσως το απόγευμα από το σπίτι να παίζει.
Για το μέτρημα με τη γωνιά ρωτάω ουσιαστικά. Πως κατέληξες πόσο μέσα από την πρόσοψη της πόρτας θα τρυπήσεις, ώστε όταν την βιδωσεις να έρθει πρόσωπο;

Sent from my C6833 using Tapatalk

Θα σε πάει ο μεντεσές, είναι κάπου στους 2 πόντους. Εάν δεις το video θα καταλάβεις.
Εξάλλου ο μεντεσές έχει ρύθμιση για το πόσο μέσα-έξω θα βγαίνει. οπότε τα 2-3 χιλιοστά τα μαζεύεις και με τον ρεγουλατόρο.
Δες το βίντεο και θα καταλάβεις. Είναι πολύ αναλυτικός ο κύριος.
 
Το τακάκι (αν είναι τακάκι σταυρός) για μεντεσέ μέσα πόρτα (ή διπλό γόνατο ή μηδέν πάτημα ή υπεργόνατο) είναι 37 χιλιοστά μέσα + το πάχος της πόρτας (αν θέλουμε να έρθει ακριβώς πρόσωπο) ή + το πάχος και οσο ακομα θέλουμε να πάμε μέσα αν θελουμε να πάει και πιο μέσα.

Αν το τακάκι είναι ίσο θέλει 20 χιλιοστά μέσα + ότι είπα παραπάνω.

Η πόρτα σε τέτοια εφαρμογή θέλει τουλάχιστον 4 χιλιοστά αέρα σε ύψος και πλάτος.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Τώρα αν ρωτάς για την πόρτα θέλει από 20,5 μέχρι 23,5 κέντρο αναλογα την εταιρεία. Αν και οι μεγάλες εταιρείες χρησιμοποιούν το 23 και δεν καταλαβαίνω η wolfcraft γιατί εχει υιοθετήσει το 21,5 που το έχει μόνο η ferrari και ο fgv (κινεζιές του κερατά)

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Με μόνη διαφορά τον μεντεσέ αντιμέτρου που θέλει 12,5 μέσα
 
Το τακάκι (αν είναι τακάκι σταυρός) για μεντεσέ μέσα πόρτα (ή διπλό γόνατο ή μηδέν πάτημα ή υπεργόνατο) είναι 37 χιλιοστά μέσα + το πάχος της πόρτας (αν θέλουμε να έρθει ακριβώς πρόσωπο) ή + το πάχος και οσο ακομα θέλουμε να πάμε μέσα αν θελουμε να πάει και πιο μέσα.

Αν το τακάκι είναι ίσο θέλει 20 χιλιοστά μέσα + ότι είπα παραπάνω.

Η πόρτα σε τέτοια εφαρμογή θέλει τουλάχιστον 4 χιλιοστά αέρα σε ύψος και πλάτος.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Τώρα αν ρωτάς για την πόρτα θέλει από 20,5 μέχρι 23,5 κέντρο αναλογα την εταιρεία. Αν και οι μεγάλες εταιρείες χρησιμοποιούν το 23 και δεν καταλαβαίνω η wolfcraft γιατί εχει υιοθετήσει το 21,5 που το έχει μόνο η ferrari και ο fgv (κινεζιές του κερατά)

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Με μόνη διαφορά τον μεντεσέ αντιμέτρου που θέλει 12,5 μέσα


:worshippy:
 
Mιά λεπτομέρεια που παρατήρησα σήμερα ξαναβλέπωντας τις φώτο και με ενθουσίασε.
Οι καβίλιες στην πάνω (ανοιγόμενη) επιφάνεια για σταθερότητα και μη καταπόνηση των μεντεσέδων (υποθέτω)!Απλό αλλά πανέξυπνο.
 
Mιά λεπτομέρεια που παρατήρησα σήμερα ξαναβλέπωντας τις φώτο και με ενθουσίασε.
Οι καβίλιες στην πάνω (ανοιγόμενη) επιφάνεια για σταθερότητα και μη καταπόνηση των μεντεσέδων (υποθέτω)!Απλό αλλά πανέξυπνο.
Σωστά υποθέτεις. Αναπόφευκτα όταν τον μετακινώ θα το πιάσω την πάνω επιφάνεια και δεν ήθελα να τραβήξουν όλο το ζόρι οι μεντεσέδες.
 
Και πάλι μπράβο,συνολικά για την κατασκευή,αλλά αυτές οι μικρές λεπτομέρειες είναι που πραγματικά κάνουν τη διαφορά!
 
Απάντηση: Re: Παγκος Εργασίας με αποθηκευτικό χώρο.

KTM αν βάλει λαμαρίνα 5 χιλιοστά θα φύγει αρκετά σε κόστος δεν έχει 20 ευρώ, τουλάχιστον εδω στην Αθήνα

Στάλθηκε από το Nexus 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Από παλιατζή-έμπορο μετάλλων λαμαρίνα 8 χιλιοστά (πάχος) διαστάσεων 1 μέτρο Χ 70 εκατοστά, (ρετάλι από μεγαλύτερο κομμάτι που είχε περισσέψει) 20 ευρώ. Σήμερα που ρώτησα για μια κατασκευή που ίσως κάνω γαλβανιζέ λαμαρίνα 2 μέτρα Χ 1 μέτρο & πάχος 3 χιλιοστών 25 ευρώ. Απλά θέλει όπως προαναφέρεται και μέσα σε αυτό το νήμα ψάξιμο γιατί αν δεν ψαχτείς και σε βρουν μπόσικο θα σε βαρέσουν.....
 
Μπορείς να μου δώσεις τηλ μέσω πμ γιατί χρειάζομαι στην δουλειά κατά καιρούς μικρά σχετικά κομμάτια λαμαρίνα και σε όσες στραντζες εμπόρους σιδήρου έχω πάρει ρωτήσει οι τιμές είναι πάνω κάτω με αυτές του eshop (e-iron.gr)

Στάλθηκε από το Nexus 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Απάντηση: Re: Παγκος Εργασίας με αποθηκευτικό χώρο.

Μπορείς να μου δώσεις τηλ μέσω πμ γιατί χρειάζομαι στην δουλειά κατά καιρούς μικρά σχετικά κομμάτια λαμαρίνα και σε όσες στραντζες εμπόρους σιδήρου έχω πάρει ρωτήσει οι τιμές είναι πάνω κάτω με αυτές του eshop (e-iron.gr)

Στάλθηκε από το Nexus 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Που μένεις αν επιτρέπεις; Εγώ μένω στην ..... Σύρο (...ψυχανεμίζομαι να μην σε πολυβολεύει) .... Οπότε οι τιμές είναι από εδώ στο νησί. Τηλέφωνο τους δεν έχω τώρα, γιατί πάντα πηγαίνω αυτοπροσώπως αλλά αν σε ενδιαφέρει μπορώ να τα μάθω.
 
Χα χα χα πράγματι δεν με βολεύει. Αθήνα είμαι κεντρικά και Νότια προάστια είναι η ακτίνα δράσης μου.

Στάλθηκε από το Nexus 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Το τακάκι (αν είναι τακάκι σταυρός) για μεντεσέ μέσα πόρτα (ή διπλό γόνατο ή μηδέν πάτημα ή υπεργόνατο) είναι 37 χιλιοστά μέσα + το πάχος της πόρτας (αν θέλουμε να έρθει ακριβώς πρόσωπο) ή + το πάχος και οσο ακομα θέλουμε να πάμε μέσα αν θελουμε να πάει και πιο μέσα.

Αν το τακάκι είναι ίσο θέλει 20 χιλιοστά μέσα + ότι είπα παραπάνω.

Η πόρτα σε τέτοια εφαρμογή θέλει τουλάχιστον 4 χιλιοστά αέρα σε ύψος και πλάτος.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Τώρα αν ρωτάς για την πόρτα θέλει από 20,5 μέχρι 23,5 κέντρο αναλογα την εταιρεία. Αν και οι μεγάλες εταιρείες χρησιμοποιούν το 23 και δεν καταλαβαίνω η wolfcraft γιατί εχει υιοθετήσει το 21,5 που το έχει μόνο η ferrari και ο fgv (κινεζιές του κερατά)

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Με μόνη διαφορά τον μεντεσέ αντιμέτρου που θέλει 12,5 μέσα

Εξαιρετική εξήγηση. Ευχαριστω.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Θα σε πάει ο μεντεσές, είναι κάπου στους 2 πόντους. Εάν δεις το video θα καταλάβεις.
Εξάλλου ο μεντεσές έχει ρύθμιση για το πόσο μέσα-έξω θα βγαίνει. οπότε τα 2-3 χιλιοστά τα μαζεύεις και με τον ρεγουλατόρο.
Δες το βίντεο και θα καταλάβεις. Είναι πολύ αναλυτικός ο κύριος.

Πολυ κατατοπιστικό το βίντεο. Ευχαριστω.
 
Mιά λεπτομέρεια που παρατήρησα σήμερα ξαναβλέπωντας τις φώτο και με ενθουσίασε.
Οι καβίλιες στην πάνω (ανοιγόμενη) επιφάνεια για σταθερότητα και μη καταπόνηση των μεντεσέδων (υποθέτω)!Απλό αλλά πανέξυπνο.

Όλα τα σχόλια σε δικαιώνουν.
Συνάδελφε Βασίλη εκλπληκτικό "implementation" ... όλος ο πάγκος :worshippy: