Δυστυχώς στο θέμα της εγγύησης δεν υπάρχει κάποιο Ευρωπαϊκό για την περίπτωση μας πλαίσιο εγγύησης. Η εγγύηση έχει να κάνει καθαρά με την νομοθεσία της κάθε χώρας. Στην Γερμανία για παράδειγμα ισχύ 1 χρόνος εγγύησης. Στην Αγγλία πάλι έχουν την δυνατότητα πληρωμής επέκτασης της εγγύησης. Στην Ελλάδα και στην Κύπρο που εγώ ζω ο καθένας λεει και κάνει ότι θέλει. Το πιο σωστό είναι να συμπληρώνει ο πελάτης το έγγραφο που υπάρχει μέσα στην συσκευασία του εκάστοτε προϊόντος και να άπαυτη από το κατάστημα αγοράς να του το σφραγίζει και να το υπογράφει. Έπειτα να κάνει ένα αντίγραφο για το αρχείο του και να ταχυδρομεί στον εκπροσωπώ της εταιρίας του προϊόντος (π.χ Philips Europe) το γνήσιο απόκομμα της εγγύησης καθώς και αντίγραφο του τιμολογίου αγοράς. Τότε ισχύ νομικά η εργοστασιακή εγγύηση.
Σε περίπτωση βλάβης μπορεί να παει στο κατάστημα αγοράς και εφόσον είναι το προϊών του εντός εγγύησης να ζητήσει επιδιορθώσει ή αν αυτή δεν είναι δυνατή τότε αντικατάσταση του προϊόντος και αν το προϊών δεν είναι πλέον διαθέσιμο τότε αλλαγή με αντίστοιχο προϊών στο ίδιο κόστος αγοράς η κατόπιν συμφωνίας να πλήρωση κάτι παραπάνω για να συμπληρώσει το κόστος για πιο ακριβή αγορά νεότερης τεχνολογίας.