Μπήκα στο site της panasonic.gr και μετά από e-mail μου έστειλαν σήμερα κιόλας της οδηγίες που έχει τυπώσει η ίδια η εταιρεία (intertech). Οπότε από οδηγίες είμαστε οκ. :SFGSFGSF:
Τώρα για την εγγύηση πήρα τηλέφωνο την intertech.
Μπορώ να πω ότι ήταν εξυπηρετικοί. Μου είπαν ότι μέσα στη συσκευασία πρέπει να υπάρχει εγγύηση της intertech. Ψάχνοντας τα χαρτιά μου είδα ένα μικρό βιβλιαράκι με τίτλο pan european guarantee με κολλημένο αυτοκόλλητο το serial number μέσα και γραμμένοι όροι εγγύησης σε κάμποσες ξένες γλώσσες συμπεριλαμβανομένων και Ελληνικών (όπου αναφέρεται και η intertech).
Πιστεύω ότι είμαι οκ.
Βρε παιδιά που είδατε το F στο telecontrol και δεν το βλέπω εγώ;Κάποιος να δοκιμάσει το παρακάτω για το service menu.
To enter service menu press and hold F(TV-) on the tv and press 000 on the remote.
Navigate with 1 and 2 and exit with exit
Έχεις δίκιο σ'αυτό, αλλά δεν θα ήθελες να ξέρεις πόσες ώρες "πτήσης" έχεις κάνει;ουτε σε μενα υπαρχει.
παντως λενε οτι αμα το πειραξεις χανεις την εγγυηση.
....αααα και κατι αλλο με ανοικτη την τηλεοραση η σε αναμονη.
ουτε σε μενα υπαρχει.
παντως λενε οτι αμα το πειραξεις χανεις την εγγυηση.
....αααα και κατι αλλο με ανοικτη την τηλεοραση η σε αναμονη.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.