Panasonic Plasma PX70 : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

....(μιας και φευγω για διακοπες στο τελος της εβδομαδας και δεν θελω να "φουντωσω" απο τις απαντησεις της Ιντερτεκ....

Μήτσε καλές διακοπές....-bye-

Καλό είναι να φουντώσεις βρε...θα απολαύσεις καλύτερα την θάλασσα... :rolleyes:
 
Ευχαριστω Χρηστο, επισης -bye-

Σε περιπτωση αρνητικης απαντησης απο Ιντερτεκ θα τους κυνηγισω σιγουρα.

Στην χειροτερη θα παρω νεα TV (παλι plasma ομως και 50")
 
Ευχαριστω Χρηστο, επισης -bye-

Σε περιπτωση αρνητικης απαντησης απο Ιντερτεκ θα τους κυνηγισω σιγουρα.

Στην χειροτερη θα παρω νεα TV (παλι plasma ομως και 50")

Εγώ τελείωσα από διακοπές βρε....:bigcry:

Εύχομαι να σου φτιάξουν την 42άρα και να πάρεις και μια 50άρα...:vroam:
 
Εύχομαι να σου φτιάξουν την 42άρα και να πάρεις και μια 50άρα...:vroam:

Εσυ καλα τα λες, αλλα η παντοφλα ποναει πολυ :slapface:
 
Σιγουρα πιανει :flipout:... αλλα δεν ειναι καλη εποχη για αγορα TV, εκτος αν παω σε low entry model.
 
Στις 5-6 το 10 όπως είχα γράψει, άρχισε να εμφανίζεται η γραμμή.
Ερχόταν και χανόταν.
Πλέον είναι μόνιμη εδώ και μέρες.
Έκανα μια πρώτη επαφή με την αντιπροσωπία πρίν ένα μήνα περίπου, η οποία με παρέπεμψε σε κάποιο service.
Τούς κάλεσα στο τηλέφωνο και φυσικά, κάνανε το κορόιδο για το γνωστό θέμα.
Επέμεναν για το χαρτί της εγγύησης, και τον χρόνο κάλυψης που αναφέρει.
Όταν άρχισα να τρελαίνομαι για την τρέλα που πουλάνε "γνωρίζοντας ότι για ένα ελαττωματικό προϊόν η εταιρία θα έπρεπε να φροντίσει με πολλούς τρόπους την αντικατάσταση, η επισκευή του" μου έδωσαν ένα κινητό τηλέφωνο κάποιου αρχιμάστορα να μιλήσω μαζί του απογευματινές ώρες.
Έκανα μερικές άτυχες προσπάθειες να μιλήσω μαζί του, και το άφησα και εγώ προς το παρόν, για να μην χαλάσω τις διακοπές μου.

Θα έχουμε τρελό φθινόπωρο.
1200 euro για τηλεόραση που έχει διάρκεια ζωής 3 χρόνια, δεν είναι και ότι καλύτερο.
Γιατί αν με χρεώσουν την οθόνη θα μάθουν ότι τα κορόιδα μας τελείωσαν προ πολλού.

Θα σας γράψω την συνέχεια όταν υπάρξει.
 
Το συγκεκριμένο thread το παρακολουθώ από τη σελίδα 1, ήταν αυτό που με "έπεισε" να αγοράσω την PX70 πριν 3μιση χρόνια, όμως τώρα αξιώθηκα να κάνω register! Όπως και να'χει, καλώς σας βρήκα!

Αφορμή για το post αυτό είναι, τι άλλο, να μοιραστώ με εσάς την εμπειρία μου με τη γνωστή γραμμή.

Η τηλεόραση λοιπόν είχε αγοραστεί τον Μάιο του 2007 από τη Media Markt Περιστερίου (παρένθεση: 1400 ευρώ, ενώ την ίδια στιγμή το ίδιο κατάστημα στην Κηφισίας την είχε 1500 - απάντηση υπευθύνου στην ερώτησή μου για τη διαφορά στην τιμή: "τι να σας πω κύριέ μου, εδώ είμαστε δυτικά προάστια"!!!).

Για την επιλογή μου, κατόπιν όλων των καλών που είχα διαβάσει και εδώ όπως έγραψα πιο πριν, δεν μετάνιωσα στιγμή. Με έτρωγε όμως η αγωνία του πότε θα εμφανιστεί και σε εμένα η τρισκατάρατη γραμμούλα. Πέρασαν τα χρόνια και θεώρησα ότι ήμουν από τους τυχερούς που έπεσαν σε καλή παρτίδα. Δυστυχώς όμως, στα τέλη του Ιούλη μπήκα και εγώ στο κλαμπ.

Τηλέφωνο στην Intertech λοιπόν, "βλάβη σε πλάσμα" λέω, "είναι στην εγγύηση;" μου λέει η τηλεφωνήτρια, "όχι" απαντώ εγώ, "τότε θα πρέπει να πάρετε στην Astra, τον τεχνικό μας συνεργάτη" μου ξεκόβει το θάρρος αυτή.

ΟΚ, Astra it is then. Tηλέφωνο και... αναμονή. Και δώστου αναμονή. Και πάλι αναμονή. Να μην πολυλογώ, ήμουν στο τηλέφωνο περιμένοντας συνολικά πάνω από μία ώρα!!! Η τηλεφωνική γραμμή έπεφτε, ξαναπροσπαθούσα, κάποια στιγμή συνδεόμουν, επιλέξτε 1, επιλέξτε 2, βγαίνει μία κυριούλα, "να σας συνδέσω" μου λέει, αναμονή πάλι, του-του-του πάλι....

Εριξα ένα γερό σιχτίρισμα και τηλέφωνο ξανά στην Intertech. "Είχα πάρει και πιο πριν, με στείλατε στην Astra, δεν κατάφερα να μιλήσω, παρότι η TV δεν είναι στην εγγύηση παρακαλώ συνδέστε με έναν τεχνικό σας να ρωτήσω για το πρόβλημα που έχω". Βγαίνει ο τεχνικός, του λέω τις κωδικές λεξούλες "PX70" & "γραμμή", καταλαβαίνω ότι καταλαβαίνει, του πετάω και ένα "γνωρίζω ότι είναι πολύ κοινό πρόβλημα σε αυτό το μοντέλο". "Θέλει αλλαγή πάνελ" μου λέει, "σας συνδέω με την εξυπηρέτηση πελατών για να κανονίσετε την παραλαβή", "κόστος;" ρωτάω, "κανένα" απαντάει.

Την επόμενη μέρα ήρθαν και την παρέλαβαν (μένω Αθήνα). Σε μία περίπου εβδομάδα την είχα πίσω (άργησαν λίγες ημέρες γιατί δεν είχαν το ανταλλακτικό, όπως μου είπαν). Overall, είμαι ευχαριστημένος από το πώς χειρίστηκαν το θέμα και η Πάνυ δεν με έχασε από πελάτη (καλοβλέπω την TX-P50G20 να πω την αλήθεια).

Συμπέρασμα; Προφανές νομίζω: μην δεχτείτε να πληρώσετε ούτε σεντ, αν σας το ζητήσουν. Επίσης, μιλήστε απευθείας με την Intertech, ανεξαρτήτως του αν είστε εντός ή εκτός εγγύησης.

Τέλος, μιας και μίλησα με τον τεχνικό, τον ρώτησα και για το module της Neotion. Η απάντησή του ήταν κατηγορηματική: ΔΕΝ παίζει. Επειδή είμαι δύσπιστος όμως, το δανείστηκα από φίλο (το NP4+) και το δοκίμασα: είπαμε, ΔΕΝ παίζει :bigcry:
 
Γεια σας,

Την παλιά μου TV (42PX70), πως θα την κάνω να βλέπει τα ψηφιακά της DIGEA μέσω κάρτας CI?

Ξέρω οτι δεν βλέπει την κάρτα της Neotion, υπάρχει κάποια άλλη που είναι συμβατή με την PX?

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την απάντηση.
 
ερώτηση κρίσεως παιδιά.

πόσο καλύτερα δείχνουν τα νέα μοντέλα από το ταπεινή, πλην τίμια, px70 μας...???
 
Ύστερα από 3 χρόνια ακριβώς( την αγόρασα 11/07 ) εμφανίστηκε και στην δικιά μου panny η γνωστή πράσινη γραμμή την ώρα που έβλεπα μια ταινία στο dvd.Μόλις την είδα μου πέρασε και η όρεξη για ταινία και όλα.!!!Βέβαια όλο αυτό τον καιρό είχα την αγωνία μήπως εμφανιστεί και σε μένα αλλά αφού αργούσε νόμιζα ότι θα είμαι από τις εξαιρέσεις.Αλλά ατύχησα βλέπετε όπως όλοι μας.Σήμερα το πρωί άνοιξα την τηλεόραση και η γραμμή δεν υπήρχε,αλλά όπως διάβασα και παραπάνω έτσι γίνεται στην αρχή και μετά μένει μόνιμα.Πήρα λοιπόν τηλέφωνο την intertech και αυτοί όταν τους είπα ότι είμαι εκτός εγγύησης μου έδωσαν τα τηλέφωνα της astra να επικοινωνήσω μαζί τους.Όταν κατάφερα να μιλήσω με κάποιον τεχνικό αυτός έκανε τον ανήξερο και μόλις του είπα ότι το πρόβλημα είναι γνωστό και το καλύπτει και εκτός εγγυησης η αντιπροσωπία μου είπε να πάρω αυτούς και μου το έκλεισε.Ξαναπέρνω στη intertech και ζητάω έναν τεχνικό να μιλήσω μαζί του.Μετά από λίγα λεπτά αναμονή βγαίνει κάποιος στην γραμμή και αφού του εξήγησα το προβλημά μου, μου κράτησε τα στοιχεία μου και είπε ότι θα με καλέσει σε λίγη ώρα.Πράγματι μετά από 20 λεπτά με πήρε μια κοπέλα τηλέφωνο και μου λέει ότι θα μου φτιάξουν την τηλεόραση δωρεάν αλλά πρέπει να την πάω στο Ελληνικό εγώ γιατί δεν έχουν αυτοκίνητο να μου στείλουν να την πάρει.!!!!( μένω στο λαγονήσι)

Πάλι καλά είπα μέσα μου αφού είδη είχα άρχισει να κοιτάω τις τιμές από τις καινούριες αφού δεν πίστευα ότι θα δεχτούν να την επισκευάσουν ύστερα από τόσο καιρό.

Να την πάω λοιπόν τώρα που δεν φαίνεται η γραμμή η να περιμένω να εμφανιστεί σε μερικές μέρες????

Υ.Γ προσθέστε με και εμένα σε αυτή την "τρομερή" λίστα να δω το ονομά μου με πράσινα γράμματα γραμμένο....
 
εννοείται πως θα τη πας ΤΩΡΑ.

μη χάσεις την ευκαιρία. και η γραμμή σίγουρα θα ξαναέρθει.
 
Re: Απάντηση: Panasonic Plasma PX70 : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

ερώτηση κρίσεως παιδιά.

πόσο καλύτερα δείχνουν τα νέα μοντέλα από το ταπεινή, πλην τίμια, px70 μας...???
Έχω την px70 και την u10. Σε αναλογικό/ψηφιακό δείχνουν τα ίδια πράγματα. Σε HD πηγή (blueray, sky) δείχνει καλύτερα η u10. Αν δείχνει τόσο καλύτερα ώστε να αγοράσεις καινούρια TV τότε όχι. Άμα σε τρώει η τσέπη σου βέβαια όρμα, όπως όρμησα και εγώ:)
 
Re: Απάντηση: Panasonic Plasma PX70 : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

βασικά με τρώει για +50 ίντσες....αλλά κρατιέμαι λόγω επερχόμενης πτώχευσης.
Αν ενοείς πτώχευση της χώρας τότε βιάσου γιατί σε περίπτωση πτώχευσης τα εισαγώμενα καλούδια θα γίνουν πολυτέλεια.
Αν ενοείς δικιά σου, που το απέχευομαι, τότε να σταματήσει να σε τρώει η τσέπη σου γενικότερα.
 
τελικά και το topic αλλά και η "γραμμή" καλά κρατούν!

το καλό είναι επίσης ότι η αντιπροσωπία επισκευάζει χωρίς κόστος και τις εκτός εγγύησης! (είχαν λιώσει πληκτρολόγια πριν 1-2 χρόνια γι αυτό το θέμα! - τότε που κάτι sonάκιδες και κάτι LCDάκιδες μας τσιγκλίζαν συνέχεια!):guitarist:.
 
βαλτε και μενα στην λιστα!! μετα τα 2μιση χρονια εβγαλε την πρωτη γραμμη και τωρα εχω φτασει τις 12 (κερδιζω κατι??) !!!!! φοβομουν πως με το περας της εγγυησης θα επρεπε να πληρωσω το πανελ και ειπα να αγορασω καινουρια. Ετσι λοιπον μπηκα μετα απο χρονια στο ΑVclub... (μη μου θυμωσετε αλλα ηθελα να αποτοξινωθω απο το μικροβιο αφου ολοκληρωσα το homecinema μου), και τι να δω??? Ο χαμος!

Πηρα τηλ στην Intertech (Θεσ/νικης) και λογω μη εγγυησης με εστειλαν στην Astra (Θεσ/νικης) και αυτοι με την σειρα τους στην Intertech Αθηνας. Την Δευτερα θα τους παρω τηλ.
Για να δουμε...

Να στε καλα και σας ευχαριστω ολους γιατι μπορει και να μου γλιτωσατε την τηλεοραση απο το να καταληξει στα σκουπιδια.:grinning-smiley-043

Α και Καλη Χρονια !
 
Καλη χρονιά σε όλους .Να πάρω και εγώ !!!!!... σειρά στη λίστα . Κατόπιν τηλεφωνικής οδύσσειας ξεκινώντας από την intertech Θεσσαλονίκης , στο σέρβις και από εκεί Αθήνα πρώτα στην intertech και κατόπιν στο σέρβις το αποτέλεσμα ήταν αλλαγή πάνελ με κόστος περί τα 1000 ευρώ !!! . Κόντεψα να βγάλω μαλλιά:afro: (φαλακρός βλέπετε) μόλις άκουσα το νούμερο . Περιμένω να δω τι αποτελέσματα θα έχουν οι παθόντες στην συνέχεια :firstprize: