Παρουσίαση: top 3 compact ανά κατηγορία τιμής

Ευχαριστω, αν και ειναι για συγγενικο μου προσωπο...


Αυτο που ρωταω ομως ειναι το εξης...

Στα συγκριτικα τεστ του dpreview στα 800 και 1.600 ισο, με τις κανον 960, πανασονικ LX3 και φουτζι F31 τις βγαζει σχεδον ισοδυναμες σε θορυβο/λεπτομερεια....

...ωστοσο, στις συγκρινομενες ληψεις, η 200ρα ειναι με διαφραγμα 12 (δωδεκα) και οι αλλες σε διαφραγματα 3,5 - 4 και 5,6...

...η διαφορα αυτη στο διαφραγμα, εχει διαφορα και στο αποτελεσμα που περνουμε σε θορυβο ή οχι? Και ποιον ευννοει...?

Αυτο με παραξενεψε και ρωταω...!!!!

Θα είχε επιρροή στην ευκρίνεια λόγω diffraction αν ήταν κανονικό διάφραγμα. Αλλά δεν είναι. Είναι συνδυασμός, 2 (??) στοπ ND (εσωτερικό) πάνω σε διάφραγμα f/6.0 (??). Ισως βέβαια και το ND επηρεάζει την ευκρίνεια και γενικά την οπτική απόδοση.

Λίγο δύσκολος ο λογαριασμός με τα στοπ !!. Στα ΙΣΟ1600: 1/2000 vs 1/150 = 3.74 stop διαφορά. Περίπου τόσο είναι και f/12 vs f/3.5. =3,56 στοπ. Ιδια σχεδον έκθεση, δεν αδικείται καμία


Εεεε οχι και ισοδύναμη η 960 !!.
 
Last edited:
Βρε παιδιά! Iso 1600 σε κόμπακτ?
400 iso καλό να πάρετε, και εάν είναι και καλή η σταθεροποίηση, δεν θα έπρεπε να θέλατε τίποτε άλλο.
 
Βρε παιδιά! Iso 1600 σε κόμπακτ?
400 iso καλό να πάρετε, και εάν είναι και καλή η σταθεροποίηση, δεν θα έπρεπε να θέλατε τίποτε άλλο.

Αυτο ξαναπες το...

@Ηλια... η 960 ειναι καλυτερη ή χειροτερη απο οσο ειδες?


Παντως, εντυπωση μου εκανε που η φουτζι και εδω και στην Ελλαδα, φανταζομαι και σε αλλες χωρες, ειναι σε προσφορα... μαλλον παει για αποσυρση...
 
Ευχαριστω, αν και ειναι για συγγενικο μου προσωπο...


Αυτο που ρωταω ομως ειναι το εξης...

Στα συγκριτικα τεστ του dpreview στα 800 και 1.600 ισο, με τις κανον 960, πανασονικ LX3 και φουτζι F31 τις βγαζει σχεδον ισοδυναμες σε θορυβο/λεπτομερεια....

...ωστοσο, στις συγκρινομενες ληψεις, η 200ρα ειναι με διαφραγμα 12 (δωδεκα) και οι αλλες σε διαφραγματα 3,5 - 4 και 5,6...

...η διαφορα αυτη στο διαφραγμα, εχει διαφορα και στο αποτελεσμα που περνουμε σε θορυβο ή οχι? Και ποιον ευννοει...?

Αυτο με παραξενεψε και ρωταω...!!!!

Σε ίδιες συνθήκες φωτισμού , οι άλλες παίζουν με διάφραγμα 3,5-5,6 και η f200 με f12, οπότε συμβαίνει το εξής:Η f200 βάζει πολύ πιο αργό χρόνο 1/75. Μάλλον μετράει και το mode που παίζει, διότι υποθέτω ότι αν τις είχαν στο manual , θα είχαν επιλέξει ίδια settings. Δες λοιπόν αν μπορεί η F200 να λειτουργήσει με προτεραιότητα διαφράγματος σε SN mode - το ανοίγεις τέντα και κερδίζεις πιό γρήγορο χρόνο - αν το χρειάζεσαι. Η πτώση ποιότητας (λόγω φακού) δεν νομίζω ότι πρέπει να σε απασχολεί σε ακραίες συνθήκες φωτισμού. Απλά μην το κάνεις και μέρα-μεσημέρι με τον ήλιο ντάλα. Επίσης λάβε υπόψη ότι το διάφραγμα της f200 είναι συνδυασμός πραγματικής ίριδας με ND filter, οπότε παρέα με τον μικρό αισθητήρα το βάθος πεδίου επηρεάζεται ελάχιστα...
 
Βρε παιδιά! Iso 1600 σε κόμπακτ?
400 iso καλό να πάρετε, και εάν είναι και καλή η σταθεροποίηση, δεν θα έπρεπε να θέλατε τίποτε άλλο.

Δεν μιλάμε για "σοβαρή" φωτογραφία, αλλά έχω κορνιζάρει σε 30Χ20cm "τουριστικές" φωτό από την f31 στα 1600 με ένα πέρασμα από Noise Ninja. Μια χαρά είναι αν δεν τις στείλεις στα microstock για πούλημα :five:
 
Αντιγραφή από δικό μου post σε thread που άνοιξε για waterproof cameras:Το τέστ που μας έστειλες Paul είναι καλό και επίκαιρο λόγω εποχής. Κατόπιν αυτού κάνω copy-paste τα βασικά για τους τεμπέληδες:

http://www.lenstip.com/index.php?art=125

και τα συγκεντρωτικά αποτελέσματα:

Fujifilm
XP10 25 points

Olympus
Tough 8010 27 points

Panasonic
DMC-FT2 45 points

Pentax
Optio W90 26 points

Sony
TX5 34 points


Δέστε και το review όμως γιατί κάποια επι μέρους στοιχεία μπορεί να σας ενδιαφέρουν...
 
Ένα αναλυτικό review της Canon SD4000 (Ixus 300 HS) από το Photography Blog:

http://www.photographyblog.com/reviews/canon_ixus_300_hs_review/conclusion/

και μιά φωτογραφία από το DPreview:

attachment.php


Με λίγα λόγια για τους βαριεστημένους:
Πολύ καλή μηχανή , κάποιες μικρές επιφυλάξεις για τις παραμορφώσεις του φακού στα 28mm, και το βασικότερο... αναρωτιόνται ποιά είναι η "τοποθέτηση" της μηχανής όταν με ελάχιστα παραπάνω αγοράζεις την S90 η οποία είναι σαφώς ανώτερη φωτογραφικά και με καλύτερο έλεγχο (την σύγκριση με την 1000D που κάνει τα ίδια λεφτά την αφήνω στην άκρη, μιλάμε για αποφασισμένο αγοραστή compact).
Την απάντηση ίσως δώσουν οι κυνηγοί του lifestyle που δεν ξεχνάνε την ποιότητα... παρότι οι καιροί είναι δύσκολοι για πρίγκηπες (και πριγκήπισες ;-) ).
 

Attachments

  • IXUS-300-HS-BLACK-FSL-HOR-001.jpg
    IXUS-300-HS-BLACK-FSL-HOR-001.jpg
    25.6 KB · Views: 210
Αναμενόμενο: μπήκαμε για τα καλά στο καλοκαίρι και το DPReview έβγαλε ένα σούπερ συγκριτικό για... 12 σούπερ ζούμ "τσέπης" !!!

attachment.php

(Photo DPReview)

Σας χαλάω την έκπληξη: νικητές οι Casio EX-FH100 και η Samsung HZ35W!

Η πρώτη έχει εξαιρετική ποιότητα κατασκευής, "κοφτερό" φακό, πολύ καλή φωτογραφική ποιότητα και εξαιρετικό έλεγχο + τα γνωστά "τρελά" της Casio και είναι η μόνη με raw (για υπομονετικούς - 14sec αναμονή).

Η δεύτερη είναι σχεδόν εφάμιλη + το απίστευτο εύρος φακού 24-360mm, 15x στην τσέπη - τι άλλο θα δούμε?

Οι πρώην "αρχηγοί" panasonic, sony, canon, κ.λπ. ακολουθούν...

Περισσότερα εδώ:http://www.dpreview.com/reviews/Q210grouptravelzoom/
 

Attachments

  • intropic2.jpg
    intropic2.jpg
    40.7 KB · Views: 485
Τι λεγαμε ... οτι η Samsung το πήρε πολύ σοβαρα στις φωτογραφικές ...

Δεν ξέρω αν όντως είναι κορυφαία επιλογή η ΗΖ35 ή η πρωτια είναι προιόν του τμηματος Δημοσιων σχέσεων αλλα ... ακόμα και μόνον η 2η περιπτωση να ισχύει η προσπάθεια είναι όντως σοβαρή !!.
 
Συνεχίζω τις εμπειρίες χρήσης της ΤΖ7, πιστεύοντας ότι είναι μια από τις καλύτερες εκπροσώπους του είδους (σούπερ ζούμ τσέπης), και θα είναι αρκετό καιρό ακόμα μαζί μας (στην Αμερική διαφημίζεται κανονικά, ως τρέχων μοντέλο):

- Τελικά τα manual πρέπει να τα διαβάζουμε , αλλά κάποια πράγματα ΔΕΝ τα λένε... το πολύ αποτελεσματικό mode "night scenery" έχει τα χούγια του. Δεν βγάζει μόνο του τον σταθεροποιητή εκτός λειτουργίας. Πρέπει να τον βγάλεις μόνος σου, οπότε κατεβάζει 80 Iso, και βάζει τους αργούς χρονους έως 8 sec. Αν ο σταθεροποιητής είναι στο on ή auto, ανεβάζει Iso 800, με ότι σημαίνει αυτό για την ποιότητα εικόνας...

- Σε συνθήκες με έντονο ηλιακό φως με πλάγια πρόσπτωση , για κάποιο (άγνωστο σε μένα) λόγο οι φωτογραφίες με χτυπητά χρώματα (λουλούδια π.χ.) έχουν τρελό θόρυβο , ακόμα και σε Iso 80... περίεργα πράγματα , με τις fuji δεν μου έχει συμβεί ποτέ!

Σας αφήνω, αρχίζει Ελλάδα- Αργεντινή ...ΜΕ ΤΗΝ ΝΙΚΗ! Η ελπίδα πεθαίνει τελευταία...
 
με τέτοια απόδοση στα .raw, μικρότερο σένσορα και movie 640x480 επιτρέψτε μου να αμφιβάλλω αν ειναι καλύτερη απο την ήδη 2 χρονών LX3.
 
Αναμεταξύ μας κι εγώ, αλλά ποτέ δεν ξέρεις... το καλό είναι ότι οι "παλιοί" νοιώθουν την ανάσα του ανταγωνισμού στο σβέρκο, οπότε θα αντιδράσουν - η φημολογία για LX4 ΚΑΙ LX5 δίνει και παίρνει!!!
 
με τέτοια απόδοση στα .raw, μικρότερο σένσορα και movie 640x480 επιτρέψτε μου να αμφιβάλλω αν ειναι καλύτερη απο την ήδη 2 χρονών LX3.

Την απόδοση στα Raw πως την συγκρίνεις ??. Υπάρχει κάποιος Raw decoder που τις υποστηρίζει και τις δυο ??.

To οτι η TL500 παρέχει μεγαλύτερο ζοομ το θεωρείς αχρηστο ??. Το ότι εχει πιο φωτεινό φακο .. ??.

Με το μέγεθος του αισθητήρα της LX3 Κάτι παράξενο συμβαίνει. Δεν είναι ξεκαθαρισμένο το πόσο μεγάλος είναι. Ισως είναι μεγαλύτερος μόνο για τα φορματ 3/2 & 16/9 που υποστηρίζει χωρις να κροπάρει απο το 4/3 ενω η TL500 τα παρέχει με κροπ.
Αν προσπαθήσεις να το υπολογίσεις με βάση τα εστιακά μήκη που δίνουν ισοδύναμο με 24mm FF (5,1 η LX3 εναντι 5,2 της TL500) o αισθητήρας της SONY που φοράνε οι S90, TL500 ... είναι κατάτι μεγαλύτερος ....
Μάλλον ή πανασονικ κροπάρει μέρος του κάδρου (τουλάχιστον στα ευρυγώνια) ....
Βέβαια βασιζόμενοι μόνο στα ανακοινωμένα στοιχεία δεν βγαίνει άκρη, χρειάζεται συγκριτικό ελεγχόμενο τεστ δίπλα-δίπλα.

Πάντως αν τα ηλεκρονικά που συνοδεύουν τον αισθητήρα είναι ισάξια με αυτά των Canon S90/G11 η απόδοση σε χαμηλό φωτισμό (raw) θα είναι εμφανώς ανώτερη απο την LX3.
Υπάρχει μια διαφορά περι το 1/4 - 1/3 στοπ στη φωτεινότητα του φακού υπερ της TL500 και αλλο τόσο πιο αποδοτικός είναι ο αισθητήρας στην σύλληψη φωτονίων. Αν και τα ηλεκτρονικά είναι στο επίπεδο των Canon (ελαφρά λιγότερος ηλεκρονικό θόρυβος στα σκοτεινα σε σχέση με την LΧ3) το τελικό σουμάρισμα θα δίνει εμφανή υπεροχή (πάνω απο 1/2 στοπ) υπερ της TL500.

Εγώ ρισκάρω απο τώρα στοιχημα υπερ της TL500 στον τομέα "λήψη σε χαμηλό φωτισμό - δυναμική περιοχή".

Πολύ καλές εντυπώσεις απο το

http://www.luminous-landscape.com/reviews/cameras/sam-ex1.shtml

** Εννοείται οτι η διάδοχος της LX3 αναμένεται ακόμα καλύτερη. Ειδικά αν η φημη για ακόμη πιο μεγάλο αισθητήρα (1/1,3 ??) αποδειχθεί σωστή.
 
Ηλία το Luminous landscape το θεωρώ πιό αξιόπιστο και φωτογραφικό, οπότε μεταφέρω αυτούσια τα συμπεράσματά του:

Conclusion

There's a lot to like about the Samsung EX-1. Build quality is exemplary – a notch above what one usually finds in this price point. The lens is as good as it gets for a camera in the price range, and indeed better than many. Ergonomics and other handling issues are par for the course, and again, better than most.

Image quality is on a par with other cameras of this type, and the EX-1 in no way suffers by comparison with competing models from Canon or Panasonic. It's only when it comes to its primitive video capability that the EX-1 owner is let down. If video isn't important to you then not to sweat, if it is you'll likely want to look elsewhere.

Fast lens, great lens, solid build, decent IQ, smooth handling – what more can one want from a pocket camera in this price range. Highly recommended.
 
Την απόδοση στα Raw πως την συγκρίνεις ??. Υπάρχει κάποιος Raw decoder που τις υποστηρίζει και τις δυο ??.

To οτι η TL500 παρέχει μεγαλύτερο ζοομ το θεωρείς αχρηστο ??. Το ότι εχει πιο φωτεινό φακο .. ??.

Με το μέγεθος του αισθητήρα της LX3 Κάτι παράξενο συμβαίνει. Δεν είναι ξεκαθαρισμένο το πόσο μεγάλος είναι. Ισως είναι μεγαλύτερος μόνο για τα φορματ 3/2 & 16/9 που υποστηρίζει χωρις να κροπάρει απο το 4/3 ενω η TL500 τα παρέχει με κροπ.
Αν προσπαθήσεις να το υπολογίσεις με βάση τα εστιακά μήκη που δίνουν ισοδύναμο με 24mm FF (5,1 η LX3 εναντι 5,2 της TL500) o αισθητήρας της SONY που φοράνε οι S90, TL500 ... είναι κατάτι μεγαλύτερος ....
Μάλλον ή πανασονικ κροπάρει μέρος του κάδρου (τουλάχιστον στα ευρυγώνια) ....
Βέβαια βασιζόμενοι μόνο στα ανακοινωμένα στοιχεία δεν βγαίνει άκρη, χρειάζεται συγκριτικό ελεγχόμενο τεστ δίπλα-δίπλα.

Πάντως αν τα ηλεκρονικά που συνοδεύουν τον αισθητήρα είναι ισάξια με αυτά των Canon S90/G11 η απόδοση σε χαμηλό φωτισμό (raw) θα είναι εμφανώς ανώτερη απο την LX3.
Υπάρχει μια διαφορά περι το 1/4 - 1/3 στοπ στη φωτεινότητα του φακού υπερ της TL500 και αλλο τόσο πιο αποδοτικός είναι ο αισθητήρας στην σύλληψη φωτονίων. Αν και τα ηλεκτρονικά είναι στο επίπεδο των Canon (ελαφρά λιγότερος ηλεκρονικό θόρυβος στα σκοτεινα σε σχέση με την LΧ3) το τελικό σουμάρισμα θα δίνει εμφανή υπεροχή (πάνω απο 1/2 στοπ) υπερ της TL500.

Εγώ ρισκάρω απο τώρα στοιχημα υπερ της TL500 στον τομέα "λήψη σε χαμηλό φωτισμό - δυναμική περιοχή".

Πολύ καλές εντυπώσεις απο το

http://www.luminous-landscape.com/reviews/cameras/sam-ex1.shtml

** Εννοείται οτι η διάδοχος της LX3 αναμένεται ακόμα καλύτερη. Ειδικά αν η φημη για ακόμη πιο μεγάλο αισθητήρα (1/1,3 ??) αποδειχθεί σωστή.

αναφαίρομαι στην απόδοση σε ταχύτητα που αναφέρει το review οτι είναι πολύ αργή.

δεν έχω υπολογίσει με τα εστιακά μήκη, αλλα είναι ξεκάθαρο οτι ο ισθητήρας της LX3, είναι 1/1.63 της ίντσας 11.3mp και κροπάει ανάλογα με το format με παραγόμενο αρχείο 10/9.5mp.

ss20100704020705.png
 
Παρανόησα για τα raw, νόμιζα αναφέρθηκες στην ποιότητα.

Πάντως τα 5 sec που κάνει για να τα αποθηκεύσει δεν δεσμεύουν την λειτουργία της μηχανής που μπορεί παραλληλα με την αποθήκευση να ξανατραβήξει με ρυθμό 0,5-0,7 frames/sec. Καμμιά σχέση βέβαια με την LX3 που είναι ταχύτατη.

Για το μέγεθος του αισθητήρα μπορεί η φυσική του διάσταση να είναι 1/1,63 αλλά αυτό που ενδιαφέρει είναι το ωφέλιμο. O καλύτερος τρόπος είναι ο υπολογισμός με βάση το πλήθος των πίξελ Χ την αποστασή τους.

Εχουμε λοιπον pixel pitch 2.025 (Panny) vs 2.030 (Sony)

http://www.panasonic.net/avc/lumix/popup/lx3_interview/engineering.html

http://www.sony.net/Products/SC-HP/cx_news/vol57/pdf/icx685cqz.pdf

Ενα μεγαλούτσικο ποσοστο της επιφάνειας της LX3 (πιθανώς και της ΤL500) κροπάρεται μετα την διόρθωση των παραμορφώσεων του φακού.

http://www.dpreview.com/articles/distortion/
 
Ναι, δυστυχώς το κροπάρισμα είναι κάτι το αναπόφευκτο σε τέτοιους φακούς με τέτοιο μέγεθος.

εκεί που μια κάμερα τελικά θα κριθεί, είναι εαν την βγάλεις "βόλτα". Όσοι βγήκαν με την LX3 την λάτρεψαν, για να δούμε και τη samsung ;)