Πεντακάναλο alps

Τσέκαρε και αυτό (πόσα Ohms ??). Πολύ πιο ακριβό, μονό, αλλά δείχνει νάχει μεγάλη διαδρομή. Το εντελώς ατεκμηρίωτο ένστικτό μου, μου λέει ότι θά'χει και ποιότητα. Υπ' όψιν ότι κάπου αλλού (δεν θυμάμαι που) το'χα πετύχει πάνω απο 50EU.
 
Εκανα παραγγελία 3 alps και βλέπουμε.
Λογικά με έναν άξονα με παξιμάδια θα ενωθούν και τα τρία μια χαρά.
Για κουτί πρόταση κανένας;
 
Η άλλη λύση είναι 3 με μοτέρ και συνδέεις το μοτέρ να γυρίζουν μαζί. Οπότε έχεις ένα ηλεκτρικό κεντρικό μοτέρ και 3 χειροκίνητα για balance.
 
Ιδέα για απλούστατη λύση, αλλά χωρίς τηλεχειρισμό : Ενιαίο μπουτόν! (τρία είναι μόνο, δεν θα είναι άκομψο)
Ιδέα για τηλεχειρισμό, δικάναλο παρακαλώ : Κινέζικο τηλεκατευθυνόμενο αυτοκινητάκι των 9~20 Ευρώ ==> τζάμπα ένα μοτέρ + ένας ηλεκτρομαγνητικός διακόπτης (τιμόνι). Για τον μηχανισμό κίνησης όμως πρέπει να ξύσεις το νιονιό σου (αξονάκι και σχοινάκια ίσως;...), χρειάζεσαι υποπολλαπλασιασμούς (γρανάζι - ατέρμονας από μηχανισμό video ίσως;...), όχι ανοχές, προαιρετικά και κάποιο είδος χειροκίνητου μπάλανς (γίνεται και από το μπέρρυ με ρύθμιση των gains)

Πτοχώρα εσύ, να φάμε έτοιμο φαϊ εμείς :):)
 
Η αυτοματοποίηση θα γίνει με μηχανισμό cd (αυτόν που κινεί το μάτι πάνω κάτω).

Αυτό δεν το κατάλαβα, για πες...

Επίσης, παράκληση: δεν μετράς και τα Alps όταν τα παραλάβεις, να δούμε τι αποκλίσεις παρουσιάζουν σε αντίστοιχες θέσεις (μεταξύ των δύο καναλιών, αλλά και μεταξύ τους).
Τι μήκος διαδρομής έχουν αλήθεια;
 
Θα χρησιμοποιήσω το μοτέρ και τον άξονα που κινεί το μάτι του cd μπρος πίσω.
Με ισχυρότερο μοτέρ ίσως.
Η αρχή λειτουργίας νομίζω οτι ταιριάζει γάντι.
Τώρα μπαίνω σε σκέψεις να βάλω και μεταγωγέα για δεύτερη 5.1
 
Ετσι και αλλιώς τα 3 ποτενσιόμετρα θα βιδωθούν μεταξύ τους με άξονα οπότε μιλάμε για ενιαία μετακίνηση.
 
Παιδιά αποτυχία το παθητικό με τον cav.
Ο ήχος στεγνώνει και χάνεται η διαφάνεια στα πρίμα.
Απ οτι φαίνεται ο προ του είναι ταιριασμένος σωστά και δεν έχει περιθώρια για βελτίωση.
Να δοκιμάσω κανένα τροφοδοτικό με μπαταρίες;
 
Και γω έβαλα προχθέ ένα alps ανάμεσα στο σιντί και τον προ.
Μετά από 3' το έβγαλα και δεν ξανα-ασχολήθηκα...
Μου κατέστρεψε τον ήχο ολοκληρωτικά!
Και φυσικά δεν φταίει το alps αλλά το παθητικόν της υλοποίησης.

Η SPL βγάζει ενεργό 8κάναλο alps.
Είναι βέβαια λιγάκι ακριβό αλλά παρέχει και μικρορύθμιση για κάθε κανάλι χωριστά...
Μπορείς να χρησιμοποιήσεις όσα κανάλια θέλεις.

http://www.soundperformancelab.com/volume8/2608_inshort_E.html

Ο θείος Τόμαν το δίνει 483 ευρά.
Αν έχει τους σωστούς τελεστικούς... θα είναι καλό!
 
Παιδιά αποτυχία το παθητικό με τον cav.
Ο ήχος στεγνώνει και χάνεται η διαφάνεια στα πρίμα.

Να σου πω την αλήθεια, ποτέ δεν πίστεψα στους παθητικούς προ.
Παρ' όλα αυτά το thread σου παρουσιάζει ενδιαφέρον για άλλες περιπτώσεις όπου απαιτούνται πολυκάναλα ποτς. Μπορούμε να αποφύγουμε τα πανάκριβα διακοπτικά, ή τα voltage controlled τσιπάκια; Προχώρησες και στην υλοποίηση τηλεχειρισμού; Κάποια φωτό ίσως;
Και πάνω απ' όλα, μέτρησες τις αποκλίσεις που παρουσιάζουν τα συρόμενα ποτς που αγόρασες σε αντίστοιχες θέσεις του δρομέα, για να εκτιμήσουμε πόσο καλά/κακά είναι;
 
Σύνδεσα μόνο το ένα με τα μπροστινά ηχεία.
Το ΣΚ μάλλον θα μετρήσω να δω αποκλίσεις.
Η κατασκευή θα γίνει έτσι κι αλλιώς μιας και αγοράστηκαν τα ποτενσιόμετρα.
Για το πάνω κάτω έβγαλα απο ένα παλιό cd rom το μοτέρ που κινεί το μάτι.
Θα πρέπει λοιπών να βρώ τηλεχειριζόμενο κύκλωμα για συμμετρική τροφοδοσία για το μοτέρ +/- 5v.