Περί στούντιο και εξοπλισμού ηχογραφήσεων...

Re: Top CD Players Blind Shoot-out

dev 3erw alla n Opus 3 kavei kai eva grammofwvo kai eva nxeio diko tns, korva/TL typou, egw dev to exw dei oute se fwtografia.

Επ! Τον τσάκωσα! :BDGBGDB55:
Άρα δεν έχεις ακούσει όλα τα ηχεία κόρνας που υπάρχουν στην αγορά! -bye-
 
Σίγουρα το να κυκλοφορήσει οτι γνωστά στούντιο χρησιμοποιούν συγκεκριμένες μάρκες ηχείων (κυρίως οικιακής χρήσης) είναι μεγάλη διαφήμιση και ακόμη μεγαλύτερη αν υπάρχουν και αντίστοιχες φωτογραφίες.

Βέβαια αυτό έχει οδηγήσει σε αρκετά παρατράγουδα. Ηχεία που στήνονται, βγαίνει μία φωτογραφία και μετά τα ξαναμαζεύουν.

Πρόσφατα σε διαφημιστική καταχώρηση διάβασα ένα πελατολόγιο εταιρίας ηχείων στο οποίο περιλαμβάνονταν και οι Beatles. Μόνο που η συγκεκριμένη εταιρεία είναι 20 ετών...:damnyou:
 
Tzimisce
auta ta folded horn dev ta xaraktnrizw sav korves, apla dev eivai!
Egw korves apokalw tis kavovikes n tis kommeves logw xwrou, sav tis dikes mou.
Alla etoimazw 100Hz tractrix opote 8a exw kavovikes apo 100Hz mexri sto pavw orio.
Poioi eivai oi ABBA? Dev tous 3erw.
 
Απάντηση: Re: Top CD Players Blind Shoot-out

Ναι καλέ, τί νομίζετε... Άμα μπείτε σε κανένα στούντιο, θα είναι ο τόπος γεμάτος από Verity και Φον τάδε, μέχρι εκεί που φτάνει το μάτι σας. Πολλή πίκρα το στούντιο ρε παιδί μου, κι άμα πεις από χρειές, σκ..τά... Μπλου σκάι και βγάλε...

Δεν ειπαμε οτι ολα τα studio εχουν τετοια αλλα υπαρχουν και καποια που εχουν.
 
αληθεύει ότι οι ΑΒΒΑ ηχογραφούσαν στην Opus3 ?


Οι ABBA στην Opus3???? Καμία καλή ηχογράφηση έχουν? Γιατί οι ΑΒΒΑ έχουν κάτι ψηλές κορυφές σαν του Έβερεστ [FONT=&quot]εκεί [/FONT]στις ανώτερες περιοχές.:flipout:
 
Πρόσφατα σε διαφημιστική καταχώρηση διάβασα ένα πελατολόγιο εταιρίας ηχείων στο οποίο περιλαμβάνονταν και οι Beatles. Μόνο που η συγκεκριμένη εταιρεία είναι 20 ετών...:damnyou:

Μόνο που ο κατασκευαστής δεν αναφέρει το παραμικρό σχετικώς, αλλά συντηρεί με τον τρόπο του διαφόρους μύθους...
 
Διάβασε αυτό, ελπίζω να σου δώσει απάντηση.
Αν και επικεντρώνεται στα ηχεία η "άποψη" του πράγματος αφορά όλα τα μηχανήματα ήχου (το αναφέρει πριν).

"Professional recording studios seldom use high-end audio gear for mixing and monitoring recording sessions. Instead, studios use players, amplifiers, signal processors, and speakers that are built to very high standards. These speakers are referred to as studio monitors and are specially crafted to produce very accurate sound, reflecting exactly what is on the recording. Most high-end speakers will tend to add color or tone shaping the music so that it sounds "better". For this reason studio monitors must be used to ensure that changes being made to the audio are accurately represented to the engineer."


Πηγή: wiki http://en.wikipedia.org/wiki/High-end_audio


Υ.Γ.
Σε πόσα θέματα πρέπει να βάλω αυτό το λινκ ? :lollypop:




Φυσικα το "βαρος" πεφτει στα ηχεια, αλλα συμφωνα με τα παραπανω δεν θα επρεπε να ειχαμε οχι μονο hi end ηχεια, αλλα ουτε καν studio monitors, παρα μονο ο,τι χρησιμοποιουν, οπως λεει, τα Professional recording studios.

Το θεμα ομως ειναι οτι εμεις, δεν μπορουμε να παμε πιο "πισω" απο το δισκο. (σιντι ή LP), αρα τα επαγγελματικα/σοβαρα στουντιο μπορουν να εχουν ο,τι θελουν.

ΕΜΕΙΣ τι πρεπει να εχουμε για ν´ακουσουμε το δισκο, ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΜΜΕΝΟΣ??????????
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Top CD Players Blind Shoot-out

Πες μας κανένα ντε... Σε πιάσαν οι ντροπές; :p

Οχι το ξερεις οτι δεν ντρεπομαι ευκολα....:p

Mερικα απο τα Studio με Verity:

Chesky Records
Classic Records
Belvedere Audio
Dynalink
Fidelio Audio

Φυσικα και οι υπολοιπες εταιριες που ανεφερε εχουν ηχεια τους σε studio.
 
Re: Απάντηση: Top CD Players Blind Shoot-out

Δεν ισχυει αυτο. Πολλα studio εχουν B&W, atc, vERITY, Ηλεκτροστατικα, Von Schweikert κτλ.

Κανας πικραμενος θα το εγραψε στο wikipedia.

Έχουν και κάτι αλλά μικρά ηχεία που παίζουν σαν car stereo απλά για έλεγχο, το γεγονός ότι ελέγχονται και με κάποια αλλά μεγάλα ηχεία αναφοράς δεν αναιρεί αυτά που έγραψε ο συγγραφέας, ότι δηλαδή τα hi-end ηχεία και όχι μόνο, χρωματίζουν και δίνουν τον δικό τους ηχητικό χαρακτήρα.

Σίγουρα πάντως δεν ελέγχονται με τα κάθε λογής και ποιότητος hi-end ηχεία.
 
Re: Απάντηση: Περί στούντιο και εξοπλισμού ηχογραφήσεων...

Το ιδανικό όμως είναι να ελέγχονται με μόνιτορ ηχεία, χωρίς (αν είναι
δυνατόν) ηχητική υπογραφή!

Για αυτό ακριβώς το λόγο ελέγχονται με 2 και με 3 ζεύγη μικρών μόνιτορ ηχείων.
 
συνήθως στα studio υπάρχουν εκτός από τα monitors και άλλο ένα ζευγάρι "hifi" ηχεία για ακροαση. Η ηχογράφηση - μίξη γίνεται αποκλειστικά και μόνο σε monitors και σε οτιδήποτε άλλο ηχείο είναι σαν να σκάβεις τον λάκκο σου.

Δεν λέει κάτι το διαφορετικό η wikipedia από την πραγματικότητα και την άποψη κάθε επαγγελματία ηχολήπτη. ( εγώ amateur είμαι, έχω κάνει για 1 χρόνο βοηθός ηχολήπτη :p )

εξάλλου στο high-end κομμάτι που λέμε "λάμπα" κύριο συστατικό του είναι ο χρωματισμός και η παραμόρφωση.
 
Re: Απάντηση: Περί στούντιο και εξοπλισμού ηχογραφήσεων...

Το ιδανικό όμως είναι να ελέγχονται με μόνιτορ ηχεία, χωρίς (αν είναι
δυνατόν) ηχητική υπογραφή!

Δεν συμφωνώ, καθώς η πραγματικότητα είναι άλλη. Ο προορισμός του μόνιτορ ηχείου είναι να προσομοιάσει τα χαρακτηριστικά που έχουν οι συνθήκες των ακροατών, προς τους οποίους απευθύνεται το κατά περίπτωσιν υλικό, και οι οποίες δεν είναι κατ' ανάγκην οι ορθότερες. Για παράδειγμα, όταν μοντάρεις το επεισόδιο ενός σήριαλ, πρέπει να ακούς τον ήχο και από μικρά, μονόδρομα ηχεία, σαν τα μεγάφωνα ενός τυπικού τηλεοπτικού δέκτη.
 
apo tis etaireies pou avefere o Kharmacoma exw akousma movo tnv prwtn, oi ypoloipes mou eivai agvwstes. Kai exw pollous diskous klassikns sto spiti.
Symptwsn?



Τι ηχεια χρησιμοποιουν οι ηχοληπτες των οποιων επισκευαζεις τον εξοπλισμο, Σπυρο?
 
Re: Απάντηση: Περί στούντιο και εξοπλισμού ηχογραφήσεων...

Δεν συμφωνώ, καθώς η πραγματικότητα είναι άλλη. Ο προορισμός του μόνιτορ ηχείου είναι να προσομοιάσει τα χαρακτηριστικά που έχουν οι συνθήκες των ακροατών, προς τους οποίους απευθύνεται το κατά περίπτωσιν υλικό, και οι οποίες δεν είναι κατ' ανάγκην οι ορθότερες. Για παράδειγμα, όταν μοντάρεις το επεισόδιο ενός σήριαλ, πρέπει να ακούς τον ήχο και από μικρά, μονόδρομα ηχεία, σαν τα μεγάφωνα ενός τυπικού τηλεοπτικού δέκτη.

Κώστα υπάρχουν 3 ειδών στούντιο. Τα Recording τα Mastering και τα Video.
Τα πρώτα, ανάλογα και το μέγεθος του control room, έχουν πάντα τα control monitors ή/και close field monitors, που είναι ηχεία επαγγελματικά και όσο το δυνατόν πιστά και flat. Αυτά για την ηχογράφηση και την μίξη.
Τα δεύτερα και τα τρίτα που κάνουν την τελική επεξεργασία στο τελικό μιξαρισμένο υλικό, που τους έστειλε το πρώτο στούντιο, έχουν τα παραπάνω και κάποιο μικρό ηχειάκι για έλεγχο του πως θα ακούγεται σε low-fi συνθήκες. Kάποτε το στάνταρ ήταν το μονόδρομο Auratone 5C και μετέπειτα το Yamaha NS-10. Το τελευταίο ήταν σχεδόν το παγκόσμιο στάνταρ και υπάρχει ακόμη σχεδόν σε όλα τα στούντιο του πλανήτη.
Μερικά τώρα Mastering στούντιο έχουν και ηχεία consumer Hi-End για έλεγχο οικιακών συνθηκών.
Τα ATC είναι ίσως τα μόνα ηχεία που γνωρίζω τα οποία υπάρχουν και στους δύο κόσμους, consumer & Pro. (http://www.atc.gb.net/clients.htm).
Θα χαιρόμουν να έρθεις, και όποιος άλλος φίλος θέλει, στο control room του Athens Mastering. Θα είναι χρήσιμη η εμπειρία. Χώρια που θα γνωριστούμε κιόλας.
Θ.Ζ.
 
sound-on-sound-pic.jpg



www.recordproduction.com


Θα δείτε πολύ ενδιαφέροντα βίντεο.