- 15 January 2011
- 130
Καλησπέρα παιδιά.
Πριν λίγες μέρες αγόρασα online από το Electroworld την LG42LV4500. Τιμή 536 με 24 άτοκες δόσεις. Το σκεπτικό μου ήταν μια 42άρα fullHD 100HZ minimun, LED, όχι 3D, χωρίς πολλά καλούδια πάνω αλλά με αξιοπρεπές πάνελ και χρώματα.
Λόγω ύπαρξης WD Live δεν με ενδιέφερε να έχει άλλα features (wi-fi, ethernet, smart tv κλπ).
Plasma απέκλεισα από την αρχή γιατί το σαλόνι μου έχει 2 μπαλκονόπορτες, και παρα πολύ φως... Στις εκθέσεις δίπλα σε Samsung φυσικά τα χρώματα της LG φαίνονταν κατώτερα αλλά όχι τόσο που θα με ενοχλούσε. Αν είχα να δώσω περισσότερα χρήματα θα επέλεγα 46άρα samsung, καθότι έτσι κι αλλιώς τα έντονα χρώματα που σχεδόν όλες οι samsung έχουν τα προτιμώ..
Την είδα και από κοντά λοιπόν την LG, διάβασα κάπου ότι το πάνελ της είναι το ίδιο με της 5500, τσίμπησα από δω και το calibration της (υποτίθεται με το ίδιο panel) 5500 για να το ρυθμίσω στην 4500 και έκανα την παραγγελία.
Γρήγορη εξυπηρέτηση απο Electroworld, με τα πολλά ήρθε σπίτι μου και την "συναρμολόγησα". 8 βιδάκια όλα κι όλα, 4 για να βιδωθεί η βάση στο στήριγμα, και άλλα 4 για να βιδωθεί το στήριγμα στην TV.
Από την αρχή φαινόταν ότι η τηλεόραση γέρνει προς τα αριστερά. Εβγαλα βάση και στήριγμα και τα ξαναβίδωσα από την αρχή. Και τις 2 φορές το βίδωμα έγινε απρόσκοπτα χωρίς πρόβλημα αλλά η TV συνέχισε να γέρνει περίπου 1μισι πόντο στα αριστερά όπως την κοιτάμε.
Για τα χρώματα... με το energy saver on απαράδεκτα... Της έκανα το calibration της 5500, επίσης μη αποδεκτά... Περίεργο δεν είναι αυτό; Μετά από πολλή ώρα πειραμάτων κατάφερα και έβαλα custom ρυθμίσεις και βελτιώθηκε πολύ η όλη κατάσταση με χρώματα, κλπ. Δεν φτάνει σε καμία περίπτωση την εικόνα της παλιάς μου Samsung LCD 26" αλλά οκ εκείνη είναι και πολύ μικρότερη...
Την επόμενη μέρα, και αφού είχα διαβάσει ότι μπορώ στις 2 μέρες μετά την παραλαβή να καλέσω το electroworld αν έχω κάποιο πρόβλημα... κάλεσα και τους είπα για το πρόβλημα... Η κοπέλα μου είπε ότι θα έρθει τεχνικός να τη δει στο σπίτι μου... Θα με έπαιρνε τηλέφωνο πρώτα...
Την επόμενη μέρα, έφαγα μια φλασιά και από κακό και μόνο προαίσθημα ξανακάλεσα στο electroworld και τους ειπα ότι ηθελα να μου επιβεβαιώσουν ότι έχουν καταγράψει την αναφορά του προβλήματος που είχα δηλώσει την προηγούμενη μέρα. Δεν υπήρχε καμία καταγραφή στο σύστημά τους, κανένα request για αποστολή τεχνικού, κι εγώ είχα ξεχάσει το όνομα της κοπέλας με την οποία είχα μιλήσει... !!! Απαράδεκτα πράγματα !!! Ευτυχώς δηλαδή που με έπιασε φλασιά και κάλεσα ξανά άμεσα... !!! Αν περίμενα 2-3 μέρες θα έχανα και το δικαίωμα αναφοράς προβλήματος στις 2 μέρες μετά την παραλαβή...
Με τα πολλά ο νέος τηλεφ. αντιπρόσωπος μιλάει με τους υπευθύνους του και μου λέει ότι επειδή τη συναρμολόγησα μόνος, το electroworld δεν έχει καμία ευθύνη.... (!!) και με παρέπεμψαν στο service της LG. Μου έδωσαν και το σχετικό τηλέφωνο της...
Κάλεσα λοιπόν στην LG και την επόμενη μέρα (δηλαδή χθές) ήρθαν τεχνικοί στο σπίτι (μόνο με 3 ώρες καθυστέρηση...). Είχα μαζί μου μέχρι και μέτρο για να τους αποδείξω ότι κάτι είναι στραβό... στην TV ή στη βάση. Το παραδέχτηκαν και μου πήραν πίσω όλη την τηλεόραση... Να σημειώσω ότι οι τεχνικοί ηταν από κάποιο κατάστημα / αντιπρόσωπο που δούλευε για την LG... ότι κι αν σημαίνει αυτό..
Σήμερα κάλεσα και μου είπαν ότι πάει για αντικατάσταση όλη η τηλεόραση (!) παρόλο που χθες με τους τεχνικούς βγάλαμε το συμπέρασμα ότι μάλλον είτε η βάση είτε το στήριγμα φταίει... τέλοσπάντων, αυτό είναι το λιγότερο.
Μετά από αυτά, είμαι πλέον πολύ επιφυλακτικός... Από τη μία με ευχαριστεί το άμεσο service της LG, αφού δεν είμαι σίγουρος ότι όλες οι άλλες εταιρίες θα είχαν τόσο άμεσο service... Στο μυαλό μου είχα μέχρι και το ενδεχόμενο να ισχυριστούν ότι 1.5 πόντος δεν θεωρείται σοβαρό σφάλμα... Φυσικά και οι τεχνικοί παραδέχτηκαν ότι εφόσον είναι καινούρια δεν είναι αποδεκτό...
Από την άλλη σκέφτομαι ότι κανείς δεν μου εγγυάται πως δεν θα έχει το ίδιο ή κάποιο άλλο πρόβλημα και η άλλη που θα μου φέρουν (ποιος ξέρει πόσο θα περιμένω.. εντωμεταξύ).
Μήπως θα ήταν σοφό να τους βάλω να μου τη συναρμολογήσουν εκείνοι την καινούρια; Φαντάζομαι θα πρέπει να τους πληρώσω γι αυτό και στραβώνω λίγο που το σκέφτομαι. Διότι αν έχει πρόβλημα και η άλλη, ποιος θα με πιστέψει αν τους το αναφέρω ξανά... ; (αν είσαι και γκαντέμης... ). Ενας φίλος στο forum των προβλημάτων ανέφερε ότι σε κείνον η LG42LV4500 αργούσε να πάρει μπρος...
Μπήκαν στο μυαλό μου και σκέψεις να τους έλεγα να μην μου δώσουν την ίδια, και να πάρω κάποιο άλλο μοντέλο που ίσως θα είχε και καλύτερη απόδοση χρωμάτων...αλλά αφενός δεν ξέρω αν έχω τέτοιο δικαίωμα, κι αφετέρου οποιοδήποτε άλλο μοντέλο θα ήταν ακριβότερο.. και δεν με παίρνει... Αν ήταν μέχρι 50 διαφορά δεν θα είχα πρόβλημα..
Ποια είναι η γνώμη σας για τον χειρισμό μου από δω και πέρα;
Αν τελικά ζητήσω άλλο μοντέλο, μιλάμε για άλλο μοντέλο που το ζητώ από την LG ή και για άλλο brand που ζητώ από το electroworld;
Γενικά, με τα παραπάνω δεδομένα τι θα κάνατε στη θέση μου...;
Πριν λίγες μέρες αγόρασα online από το Electroworld την LG42LV4500. Τιμή 536 με 24 άτοκες δόσεις. Το σκεπτικό μου ήταν μια 42άρα fullHD 100HZ minimun, LED, όχι 3D, χωρίς πολλά καλούδια πάνω αλλά με αξιοπρεπές πάνελ και χρώματα.
Λόγω ύπαρξης WD Live δεν με ενδιέφερε να έχει άλλα features (wi-fi, ethernet, smart tv κλπ).
Plasma απέκλεισα από την αρχή γιατί το σαλόνι μου έχει 2 μπαλκονόπορτες, και παρα πολύ φως... Στις εκθέσεις δίπλα σε Samsung φυσικά τα χρώματα της LG φαίνονταν κατώτερα αλλά όχι τόσο που θα με ενοχλούσε. Αν είχα να δώσω περισσότερα χρήματα θα επέλεγα 46άρα samsung, καθότι έτσι κι αλλιώς τα έντονα χρώματα που σχεδόν όλες οι samsung έχουν τα προτιμώ..
Την είδα και από κοντά λοιπόν την LG, διάβασα κάπου ότι το πάνελ της είναι το ίδιο με της 5500, τσίμπησα από δω και το calibration της (υποτίθεται με το ίδιο panel) 5500 για να το ρυθμίσω στην 4500 και έκανα την παραγγελία.
Γρήγορη εξυπηρέτηση απο Electroworld, με τα πολλά ήρθε σπίτι μου και την "συναρμολόγησα". 8 βιδάκια όλα κι όλα, 4 για να βιδωθεί η βάση στο στήριγμα, και άλλα 4 για να βιδωθεί το στήριγμα στην TV.
Από την αρχή φαινόταν ότι η τηλεόραση γέρνει προς τα αριστερά. Εβγαλα βάση και στήριγμα και τα ξαναβίδωσα από την αρχή. Και τις 2 φορές το βίδωμα έγινε απρόσκοπτα χωρίς πρόβλημα αλλά η TV συνέχισε να γέρνει περίπου 1μισι πόντο στα αριστερά όπως την κοιτάμε.
Για τα χρώματα... με το energy saver on απαράδεκτα... Της έκανα το calibration της 5500, επίσης μη αποδεκτά... Περίεργο δεν είναι αυτό; Μετά από πολλή ώρα πειραμάτων κατάφερα και έβαλα custom ρυθμίσεις και βελτιώθηκε πολύ η όλη κατάσταση με χρώματα, κλπ. Δεν φτάνει σε καμία περίπτωση την εικόνα της παλιάς μου Samsung LCD 26" αλλά οκ εκείνη είναι και πολύ μικρότερη...
Την επόμενη μέρα, και αφού είχα διαβάσει ότι μπορώ στις 2 μέρες μετά την παραλαβή να καλέσω το electroworld αν έχω κάποιο πρόβλημα... κάλεσα και τους είπα για το πρόβλημα... Η κοπέλα μου είπε ότι θα έρθει τεχνικός να τη δει στο σπίτι μου... Θα με έπαιρνε τηλέφωνο πρώτα...
Την επόμενη μέρα, έφαγα μια φλασιά και από κακό και μόνο προαίσθημα ξανακάλεσα στο electroworld και τους ειπα ότι ηθελα να μου επιβεβαιώσουν ότι έχουν καταγράψει την αναφορά του προβλήματος που είχα δηλώσει την προηγούμενη μέρα. Δεν υπήρχε καμία καταγραφή στο σύστημά τους, κανένα request για αποστολή τεχνικού, κι εγώ είχα ξεχάσει το όνομα της κοπέλας με την οποία είχα μιλήσει... !!! Απαράδεκτα πράγματα !!! Ευτυχώς δηλαδή που με έπιασε φλασιά και κάλεσα ξανά άμεσα... !!! Αν περίμενα 2-3 μέρες θα έχανα και το δικαίωμα αναφοράς προβλήματος στις 2 μέρες μετά την παραλαβή...
Με τα πολλά ο νέος τηλεφ. αντιπρόσωπος μιλάει με τους υπευθύνους του και μου λέει ότι επειδή τη συναρμολόγησα μόνος, το electroworld δεν έχει καμία ευθύνη.... (!!) και με παρέπεμψαν στο service της LG. Μου έδωσαν και το σχετικό τηλέφωνο της...
Κάλεσα λοιπόν στην LG και την επόμενη μέρα (δηλαδή χθές) ήρθαν τεχνικοί στο σπίτι (μόνο με 3 ώρες καθυστέρηση...). Είχα μαζί μου μέχρι και μέτρο για να τους αποδείξω ότι κάτι είναι στραβό... στην TV ή στη βάση. Το παραδέχτηκαν και μου πήραν πίσω όλη την τηλεόραση... Να σημειώσω ότι οι τεχνικοί ηταν από κάποιο κατάστημα / αντιπρόσωπο που δούλευε για την LG... ότι κι αν σημαίνει αυτό..
Σήμερα κάλεσα και μου είπαν ότι πάει για αντικατάσταση όλη η τηλεόραση (!) παρόλο που χθες με τους τεχνικούς βγάλαμε το συμπέρασμα ότι μάλλον είτε η βάση είτε το στήριγμα φταίει... τέλοσπάντων, αυτό είναι το λιγότερο.
Μετά από αυτά, είμαι πλέον πολύ επιφυλακτικός... Από τη μία με ευχαριστεί το άμεσο service της LG, αφού δεν είμαι σίγουρος ότι όλες οι άλλες εταιρίες θα είχαν τόσο άμεσο service... Στο μυαλό μου είχα μέχρι και το ενδεχόμενο να ισχυριστούν ότι 1.5 πόντος δεν θεωρείται σοβαρό σφάλμα... Φυσικά και οι τεχνικοί παραδέχτηκαν ότι εφόσον είναι καινούρια δεν είναι αποδεκτό...
Από την άλλη σκέφτομαι ότι κανείς δεν μου εγγυάται πως δεν θα έχει το ίδιο ή κάποιο άλλο πρόβλημα και η άλλη που θα μου φέρουν (ποιος ξέρει πόσο θα περιμένω.. εντωμεταξύ).
Μήπως θα ήταν σοφό να τους βάλω να μου τη συναρμολογήσουν εκείνοι την καινούρια; Φαντάζομαι θα πρέπει να τους πληρώσω γι αυτό και στραβώνω λίγο που το σκέφτομαι. Διότι αν έχει πρόβλημα και η άλλη, ποιος θα με πιστέψει αν τους το αναφέρω ξανά... ; (αν είσαι και γκαντέμης... ). Ενας φίλος στο forum των προβλημάτων ανέφερε ότι σε κείνον η LG42LV4500 αργούσε να πάρει μπρος...
Μπήκαν στο μυαλό μου και σκέψεις να τους έλεγα να μην μου δώσουν την ίδια, και να πάρω κάποιο άλλο μοντέλο που ίσως θα είχε και καλύτερη απόδοση χρωμάτων...αλλά αφενός δεν ξέρω αν έχω τέτοιο δικαίωμα, κι αφετέρου οποιοδήποτε άλλο μοντέλο θα ήταν ακριβότερο.. και δεν με παίρνει... Αν ήταν μέχρι 50 διαφορά δεν θα είχα πρόβλημα..
Ποια είναι η γνώμη σας για τον χειρισμό μου από δω και πέρα;
Αν τελικά ζητήσω άλλο μοντέλο, μιλάμε για άλλο μοντέλο που το ζητώ από την LG ή και για άλλο brand που ζητώ από το electroworld;
Γενικά, με τα παραπάνω δεδομένα τι θα κάνατε στη θέση μου...;