περιζήτητα μεταπτυχιακά στην Ελλάδα

Βρέθηκα τυχαία στο θέμα αλλά επειδή με έχει απασχολήσει (τουλάχιστον παλαιότερα αλλά και τώρα λόγω παιδιών μου) θα ήθελα να εκφράσω την γνώμη μου:

Έχει απόλυτο δίκιο ο φίλος Δημήτρης Αντωνόγλου στο #3. Μάλιστα πήγα και τα παιδιά μου εκεί (Σκωτία) το καλοκαίρι ώστε να δουν και να ζήσουν για λίγο σε χώρο Πραγματικού Πανεπιστημίου! Όσο δε αφορά τις σπουδές τους μακάρι να έχω την οικονομική δυνατότητα να τα στείλω κατευθείαν UK...

Μάλιστα κατά φοβερή σύμπτωση σπούδασα στο ίδιο με αυτόν πανεπιστήμιο στη Σκωτία το 1995-1996. (HERIOT-WATT, MSc in Human-Computer Interaction).

Φίλε Δημήτρη ήσουν και εσύ εκεί τότε;
 
Last edited:
Ok Σεραφείμ, τώρα σε καταλαβαίνω καλύτερα. Για να είμαι ειλικρινής δε γνωρίζω εάν οι προπτυχιακές σπουδές στη Βρετανία είναι δωρεάν για τους κατοίκους.
 
Μονο στον παραλληλισμο μου για τα νοσοκομεια σταθηκατε; Τα υπολοιπα ηταν η ουσια. Τεσπα.

Αν εννοειτε αν το πανεπιστημιο ειναι δωρεαν στην Αγγλια, δεν ειναι, εφοσον και η κυβερνηση δαπανα χρηματα για τα πανεπιστημια, ειτε απευθειας ειτε εμμεσως με δωρεες κλπ κλπ. Ομως δεν υπαρχουν διδακτρα για τους Αγγλους φοιτητες εφοσον δεν εχουν καποιο εισοδημα ή το εισοδημά τους ειναι μικρο. Αν ειναι προστατευομενα μελη οικογενειας (στην ουσια τους συντηρουν οι γονεις) κανουν αιτησεις σε τοπικους φορεις που αναλαμβανουν να "πριμοδοτησουν" τις σπουδες τους. Επισης οι τραπεζες δινουν φοιτητικο δανειο εφοσον ζητηθει και το οποιο δεν εχει τοκο και αρχιζει να ξεπληρωνεται υποχρεωτικα οταν το εισοδημα του, τελειωμενου εως τοτε, φοιτητη ξεπερασει τα €23,250 (15,500λιρες) ετησιως.

Τα διδακτρα που πληρωνουν(με) οι πολιτες μελη της Ε.Ε. ειναι €1650 (1100 λιρες x 1,5). Αυτα ομως ειναι επιδοτουμενα απο την Ε.Ε. αν τα συγκρινουμε με τα διδακτρα €11,250 (7,500 λιρες...) που πληρωνουν Κινεζοι, Αλβανοι, Μαλαισιανοι, Αραβες και λοιπες εθνικοτητες.

Για μεταπτυχιακο τα χρηματα ειναι πολλαπλασια 2 και 3 φορες αναλογα με το καθε πανεπιστημιο. Παντως υπαρχουν πολλες εταιριες και πολλα grants (βοηθηματα) για μαθητες με καλες επιδοσεις ή που θελουν να κανουν διδακτορικο, ερευνα κλπ και τα επιδοτουν. Δεν ειναι δυσκολο θελει απλως ψαξιμο.
 
Last edited:
Κατά την άποψή μου η ποιότητα σπουδών δεν είναι στατιστικό μέγεθος, δλδ έχοντας 5 σχολές και βγάζω 1 στην 25άδα είμαι καλλίτερος απο την χώρα που έχει 300 σχολές και βγάζει 15 στην 25άδα. Είναι θέμα κατεύθυνσης της Παιδείας μιας χώρας και τι αυτή παρέχει. Εμείς εδώ αυτήν την στιγμή δεν ξέρουμε τι θέλουμε. Θέλουμε τα Πανεπιστήμια συνδεδεμένα με την παραγωγή; έχουμε καθηγητέs ΑΕΙ και ΤΕΙ που να ξέρουν τι ζητάει η παραγωγή; οι σχολές στις πόλεις που είναι έχουν σύνδεση με τα προβλήματα του τόπου (οικονομία, παραγωγή, γεωργία κλπ); Μόνο η ιατρική έχει και αυτή λόγω αντικειμένου. Τώρα όταν ακούς απο επίσημα χείλη της αντιπολίτευσης ότι η ανώτατη παιδεία είναι περιουσία όλων και δεν αποτελεί μόνο λύση επαγγελματικής αποκατάστασης τι σας πειράζει σε ποιά θέση είναι τα μεταπτυχιακά; Μήπως ξέρει κανείς πόσα μεταπτυχιακά γίνονται αυτή την στιγμή στην Ελλάδα; Μιλάτε για την Αγγλία ότι είναι μπροστά σαφώς και είναι γιατί οι άνθρωποι δεν κοιμούνται ή αλλοιώς οι δικοί μας καθηγητάδες πρέπει να πάνε εκεί για να πάρουν μεταπτυχιακό πως να είμαστε καλλίτεροι; Μπήκαν στην Ελλάδα τα Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα (στα λογιστήρια). Ποιά σχολή τα διδάσκει; καμμία, άρα πάμε για μεταπτυχιακό στην Αγγλία, ή e-learning πάλι απο Αγγλία ή κάποια ΕΕΣ που αντιπροσωπεύουν Αγγλικά Πανεπιστήμια και μιλάμε για συγκρίσεις; Πάντως όλα τα παραπάνω δεν μειώνουν την επιτυχία της συγκεκριμένης σχολής στη κατάταξη αλλά να δεν φτάνει για να σώσει την κατάσταση.
 
Θα ήθελα να εκφράσω την ταπεινή μου άποψη σχετικά με τα πανεπιστήμια και την παιδεία στην Ελλάδα όπως την βιώνω μέσα απο τις σπουδές μου εδω και 6 χρόνια στο Α.Π.Θ και παρακολουθώντας παράλληλα τον αδερφό μου ο οποίος είναι μαθητής λυκείου.

Σχετικά με τα πανεπιστήμια, αρχικά δεν είναι δυνατόν να υπάρχει η κακώς κείμενη κομματικοποίηση του πανεπιστημίου. Και αναφέρομαι στη τρομερή διείσδυση των μεγάλων κομμάτων της βουλής στα μεγάλα κόμματα μέσα στο πανεπιστήμιο. Δεν είναι δυνατόν να αντικρύζεις καθημερινά αφίσες πολιτικού περιεχομένου και να ακούς πολιτικό κύρηγμα απο άτομα που ποτέ τους δεν άνοιξαν ένα βιβλίο ιστορίας η δεν κάθησαν να συζητήσουν και να ακούσουν τις απόψεις των άλλων ( και τα μόνα τους επιχηρήματα για να προσελκύσουν οπαδούς είναι οι εκδρομές σε νησιά και βουνά και τα πάρτυ σε μεγάλα ξενυχτάδικα ).Επίσης δεν είναι δυνατόν να βλέπεις άτομα που ουδέποτε εμφανίστηκαν σε αίθουσες εξετάσεων ή παραδόσεων να περνάνε μαθήματα λόγω θέσης σε κόμμα ( ακούγεται σαν ιστορία επιστημονικής φαντασίας κι όμως συμβαίνει ).
Δεν είναι δυνατόν οι 7 στους 10 καθηγητές να είναι διάνοιες οι οποίες όμως αδυνατούν να μεταδώσουν το 10 % των γνώσεών τους σε εμάς.
Στο ελληνικό πανεπιστήμιο ο καθηγητής στις εξετάσεις του οποίου 90 στους 120 κόβονται είναι περήφανος την στιγμή που ο αντίστοιχος σουηδός στο erasmus επικοινωνεί μαζί σου για να δεί γιατί δεν μπόρεσες να γράψεις στο μάθημά του.
Δεν είναι δυνατόν να μην βρίσκεις 3 στις 5 φορές καθηγητή στο γραφείο του τις ώρες που δέχονται φοιτητές.

Δεν είναι δυνατόν επι 20 χρόνια τα βιβλία να είναι ίδια. Όπως και το να υποχρεώνεσαι να δουλέυεις με ένα συγκεκριμένο βιβλίο για κάθε μα´θημα όσο κακογραμμένο κι αν μπορεί να είναι αυτό το βιβλίο.

Αυτά περί γρπατών που προαναφέρθηκαν ισχύουν. Πόσο πήρες 8 ; Έλα μωρε τι ψάχνεις τώρα....
Για αντιγραφές δε συζυτάμε.
Εργαστήρια υπολογιστών ; Πενιχρά και το προσωπικό πάντα πρόθυμο για καθησιό.

( Παράδειγμα : Ο γράφων βρήκε μια ιστοσελίδα μεγάλης εταιρίας λογισμικού και υλικού υπολογιστών η οποία διεξήγαγε έναν διαγωνισμό για φοιτητές / πανεπιστήμια στον οποίο οι 3 πρώτοι έπαιρναν δώρα και οι ίδιοι και οι σχολές τους. Όμως στην προτροπή ανάρτησης μιας ανακοίνωσης , η απάντηση που έλαβα ήταν : " Ε, ιδιωτική εταιρία είναι , αν θέλει να έρθει βάλει ανακοίνωση "
)

Πέρα απο αυτά, το επίπεδο σπουδών είναι καλό, το επίπεδο παροχών απο το πανεπιστήμιο στον φοιτητή αλλά και η ελάχιστη εκτίμηση του φοιτητή προς έστω και τα λίγα που του παρέχει το πανεπιστήμιο είναι σχεδόν ανύπαρκτο.
( Οι 8 στους 10 φοιτητές δνε ενδιαφέρονατι καθόλου για τη διατήρηση της καθαριότητας του κτιρίου, πετάνε τα τσιγάρα κάτω, χύθηκε ο καφές , έλα μωρέ τί έγινε...κτλ )

Γραμματεία που λειτουργεί μία ώρα την ημέρα για τους φοιτητές.
Ηλεκτρονική εξυπηρέτηση ούτε κατα διάνοια.
Γενικώς η σχολή ένα περιφραγμένο κτίριο με αρκετά άγρια θηρία μέσα σε αυτό.

Υπάρχουν πάντα και εξαιρέσεις.

Οι φοιτητικές εστίες , οικογενειακόκομματική υπόθεση και αυτή , παιδιά αγροτών και λοιπών βιοπαλαιστών μένουν έξω για χάρη των εκάστοτε " δικών μας παιδιών " τα οποία παρόλο που ήδη νοικιάζουν , άς έχουν κι έναν γ*****στρώνα κρίμα είναι.

Όσο για το κόστος σπουδών πρέπει να παραμείνει μηδενικό απο κάθε άποψη τουλάχιστον για τα παιδεια´εκείνα που οι γονείς τους δυσκολεύονται οικονομικά.

Πέρα απο τα εντώς πανεπιστημίου θα έπρεπε να μας προβληματίζουν και τα μέχρι πρίν την είσοδο στο πανεπιστήμιο.
Δυστυχώς στην Ελλάδα υπάρχει μόρφωση , αλλά όχι παιδεία.
Και το λέω χωρίς να είναι συμπέρασμα που βγήκε βιαστικά.

8/10 παιδία απο την ηλικία του δημοτικού ακόμα πιέζονται απο τους γονείς τους να μάθουν ξένες γλώσσες να μάθουν το ένα να μάθουν το άλλο.

Τουλάχιστον τα μισά παιδιά αγνοούν σημαντικά τμήματα ελληνικής ιστορίας και δεν είναι ικανά να χειριστούν με ικανοποιητικό τρόπο την γλώσσα μας ακόμα και σε ηλικίες άνω των 18.

Έπίσης έχουμε μία ανόητη συνήθεια να δίνουμε σαν έλληνες τεράστια ποσά σε φροντιστήρια αντί να απαιτήσουμε να αναβαθμιστούν τα σχολεία με οποιοδήποτε τρόπο.

Δεν έχουμε μάθει να διεκδικούμε στην εκπαίδευση. Ούτε να ελέγχουμε αυτου´ς που την αποτελούν , με αποτέλεσμα να με κάθε όμορφη υπόσχεση ενώς ιδιωτικού σχολείου / κολλεγίου / πανεπιστημίου να τσιμπάμε.


Φτάνουν σε σημείο να επιλέγουν τα ίδια και τα ίδια πεδία σπουδών την στιγμή που η χώρα πνίγεται. Δεν περνάει η λογική της δημιουργικότητας στα παιδιά , της προσφοράς στο σύνολο , της πορείας που πρέπει να ακολουθεί ένας άνθρωπος μέχρι να πετύχει. Την πεποίθηση ότι πρέπει να ιδρώσει για να πετύχει.

Βλέπεις νέους που το μόνο τους ενδιαφέρον είναι να βγούνε κάθε μέρα σε κάποιο μαγαζί , να δουν αγώνες ποδοσφαίρου ν ασχοληθούν με οτιδήποτε εκτός απο το να ανεβάσουν το πνευματικό τους επίπεδο.
Ωχαδερφισμός. Να πάρουμε το πτυχίο και να βολευτούμε σε κανένα δημόσιο να τα ξύνουμε ..... όπως έιπα υπα´ρχουν και εξαιρέσεις.

Η έρευνα δεν γίνεται με τρόπο ώστε τα ωφέλη της να επιστρέψουν στο έπακρο στον ελληνικό λαό που πληρώνει και συντηρεί αυτά τα πανεπιστήμια .
Έχουμε πανεπιστήμια με σχολές όλων των ειδικοτήτων και το κράτος εκμεταλλεύετε ελάχιστα αυτό το δυναμικό.
Είναι μια αλυσίδα που δένει τους γονείς , τα παιδιά , τις κυβερνήσεις την χώρα την ίδια.
Τα πανεπιστήμια δεν πρέπει να είναι κτήρια που εξάγουν υπαλλήλους , διευθυντές ή απλά επιστήμονες. Πρέπει να είναι κοιτίδες παιδείας , παραδιεγματισμού , τελείωσης του ανθρώπου και εστίες ανάπτυξης
πολιτισμικού, επιστημονικού , τεχνολογικού αποτελέσματος.

Δυστυχώς σε μιά κοινωνία που ξέρει να επιβιώνει και όχι να βιώνει όπως τείνει να γίνει και η δική μας όλα αυτά φαντάζουν φιλολογικά σενάρια.
Ωραία η εκπαίδευση στην Αγγλία και στην Γερμανία και στην Αμερική.
Το θέμα είναι τι κάνουμε εμείς για να βελτιώσουμε τη δική μας εκπαίδευση.
Και ως φοιτητές και ως καθηγητές και ως εργαζόμενοι και φορολογούμενοικαι ώς γονείς και ώς κοινωνία.

Προσωπικά μετάνιωσα που ευθύς εξαρχής δεν πήγα στο εξωτερικό για σπουδές και σπατάλησα χρόνο εδώ.

Δυστυχώς είναι ένα θέμα που θέλει ώρες συζήτησης και χρόνια προσπάθειας για να βγεί κάτι.
 
Lepton said:
Τον παραλληλισμό με τα νοσοκομεία άσ' τον καλύτερα, κακό παράδειγμα. Ας μείνουμε στο θέμα μας...


Eιναι γνωστό ότι τά πάρκα θεραπευουν τον καρκίνο και τις καρδιοπάθειες.Εσυ τι θές τώρα,επιστήμονα έ επιστήμονα...:flipout: -bye-
 
anasthom
εισαι εγκαθετος, ολα αυτα που λες ειναι ασημαντα μπροστα στο απιθανο Επιπεδο της Ελληνικης Παιδειας...

Δηλαδη, συμφωνα με γνωμες μελων που εχουν περασει απο ελληνικο αει, εχουμε και λεμε:

α)οι καθηγητες μλκες και με νοοτροπια δημοσιου υπαλληλου. Οι διοικητικοι το ιδιο.

β) απο οργανωση, μπουρδ$@&^$&λο

γ) συγγραματα, οσα δεν ειναι παμπαλαια ειναι μεταφρασεις των αντιστοιχων ξενων

δ) απο εξοπλισμους (ειδικα για τεχνικες και φυσικες επιστημες), ας μην πω καλυτερα

ε) πολιτικοποιηση και αντιστοιχη εξυπηρετηση συμφεροντων μεσα στο πανεπιστημιο

στ) σε υποδομες και παροχες για τους φοιτητες, απλα ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ.

ΠΑΡΌΛΑ ΑΥΤΑ, τα ελληνικα πτυχεια ειναι τα καλυτερα ή τουλαχιστον ισαξια με τα ξενα...Α ρε κουνια που σας κουναγε...

Και ξαναρωταω, εγω εχω περασει και απο ελληνικο και απο ξενο αει, και μπορω να συγκρινω. Αλλα οχι, "τα ελληνικα ειναι καλυτερα" γιατι ετσι...
 
Δύο έλληνες (Γιάννης και Μιχάλης).
Είμαι ο Γιάννης. Τελείωσα 10/1996.
Υπήρχε και ο Γιώργος απο την Κω και ο Κώστας σε MSc in Knowledge based systems που κάναμε παρέα...

Δημήτρη ήσασταν 4 έλληνες; Με τον Φίλωνα μαζί; Πρέπει να είχαμε κοινά μαθήματα και εργασίες. πχ το μάθημα Interactive System Design. Aπό Σύμη είσαι;

Τεσπα ας μιλήσουμε με private message διότι θα μας κράξουν.

Πάντως γιά όσα γράφονται εδώ και ενδιαφέρουν όλους θα πω ότι μετάνιωσα για όσα χρόνια έχασα σπουδάζοντας Ελλάδα._
 
Last edited:
Απάντηση: Re: περιζήτητα μεταπτυχιακά στην Ελλάδα

α)οι καθηγητες μλκες και με νοοτροπια δημοσιου υπαλληλου.

Σαφώς όχι. Και εντός και εκτός υπάρχουν καλοί και κακοί καθηγητές. Η διαφορά είναι ότι στα περισσότερα ξένα υπάρχει μία οργάνωση που φροντίζει να "μαζεύει" αυτούς που αυθαιρετούν, ενώ εδώ ζουν και βασιλεύουν. Το επίπεδο ενός απόφοιτου, όμως, από τι εξαρτάται περισσότερο, από τον καλύτερο ή από τον χειρότερο καθηγητή του ιδρύματος; Προσωπικά, στο Πολυτεχνείο είχα μερικούς καθηγητές αστέρια, που μου άφησαν πράγματα σημαντικά, και μάλιστα με εντελώς διαφορετικό τρόπο ο καθένας. Στη Γλασκώβη, από όπου πέρασα, μόνο για έναν ίσως μπορώ να πω το ίδιο. Και δε μιλάω για κανένα Caledonian, για το Glasgow University μιλάω.

Οι διοικητικοι το ιδιο.
β) απο οργανωση, μπουρδ$@&^$&λο

Η αλήθεια είναι ότι μιλώντας με έναν απόφοιτο, καταλαβαίνεις αμέσως πόσο καλή ήταν η γραμματεία του πανεπιστημίου του. :flipout: Λοιπόν, πέρα από την πλάκα, αν με τους διοικητικούς εννοούμε αυτούς που παίρνουν τις αποφάσεις για το πανεπιστήμιο, το οποίο είναι και το ουσιαστικό θέμα, νομίζω ότι η κατάσταση ποικίλει από ίδρυμα σε ίδρυμα. Στα πλαίσια της ίδιας οργάνωσης γίνονται και διαμάντια, γίνονται και σκατά. Η αδερφή μου στο Ρέθυμνο ήξερε από την αρχή της χρονιάς το πρόγραμμα της εξεταστικής της. Κανένας δεν τους υποχρέωσε, αλλά αυτοί το έκαναν!

γ) συγγραματα, οσα δεν ειναι παμπαλαια ειναι μεταφρασεις των αντιστοιχων ξενων
Ναι, είχα 4-5 παμπάλαια και 1 που ήταν ακριβής μετάφραση πολλών ξένων (ανάλογα την παράγραφο). Βέβαια, από την πρώτη στιγμή μας είπαν ότι η δουλειά γίνεται στη βιβλιοθήκη. Όπως και έξω. Παρεμπιπτώντως, τα βιβλία μου στη Γλασκώβη κόστιζαν ένα μηνιάτικο.

δ) απο εξοπλισμους (ειδικα για τεχνικες και φυσικες επιστημες), ας μην πω καλυτερα
Όντως, καλύτερα να μην πεις. Τουλάχιστον αν δε δεις το εργαστήριο λιμενικών έργων των Πολιτικών Μηχανικών (αυτό είναι το πιο εντυπωσιακό που μου έρχεται στο μυαλό, αλλά όχι το μόνο).

ε) πολιτικοποιηση και αντιστοιχη εξυπηρετηση συμφεροντων μεσα στο πανεπιστημιο
Ok, έχεις μία κλίκα που περνάει μαθήματα με εντολή... άνωθεν. Όντως αισχρό και κατακριτέο. Αυτό όμως γιατί επηρεάζει το δικό μου επίπεδο ως φοιτητή;

στ) σε υποδομες και παροχες για τους φοιτητες, απλα ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ.
Ναι, είναι αλήθεια ότι οι "δωρεάν" σπουδές στην Ελλάδα έχουν πολύ μεγάλο κόστος. Αλλά αυτό είναι ένα πρόβλημα εξωγενές, κοινωνικό και εντελώς άσχετο με το επίπεδο της παρεχόμενης εκπαίδευσης.

Συνοψίζοντας, τα ελληνικά πανεπιστήμια έχουν πολλά κακά, άλλα εξαιτίας των ίδιων και άλλα εξαιτίας της πολιτείας. Ωστόσο, αρκετά από αυτά κατορθώνουν να βγάζουν (και) φοιτητές με αξιώσεις. Αυτό φανερώνει ότι υπάρχουν οι δυνατότητες για πολύ καλύτερα πράγματα και μπορούμε να προσπαθήσουμε για κάτι πολύ καλύτερο.

Οι απόψεις του τύπου "στην πυρά", εκτός του ότι είναι υπερβολικές σε επίπεδο συκοφαντίας, δε βοηθούν κανέναν.
 
Εγω δεν μιλησα για το επιπεδο των φοιτητων, αλλα για το επιπεδο των πανεπιστημιων. Και την γνωμη μου την εχω σχηματισει, μετα απο ΔΙΚΙΑ μου φοιτηση και στα δυο (Πολυτεχνειο Κρητης κ μετα Uni of Southampton) αλλα και απο αυτα που βλεπω απο διαφορους φιλους μου που ειναι σε διαφορα ΑΕΙ κ ΤΕΙ της χωρας μας, και 3-4 του εξωτερικου.

προσεξε, σου μιλαει καποιος που ενω ειχε ηδη περασει και φοιτουσε σε ελληνικο πολυτεχνειο, απηυδησε με αυτα που ειδε καθως και με το οτι 6 μηνες καθομασταν λογω καταληψης καποιων κωλοπαιδων, και ηθελημενα παρατησε το πολυτεχνειο και πηγε στην αγγλια...
 
Last edited:
ουτε εμεις μιλησαμε οτι τα ελληνικα πανεπιστημια ειναι τα καλυτερα παγκοσμιως , εκει που διαφωνουμε ειναι στην τσουβαλιασμενη αξιωση οτι τα βρεττανικα ειναι "40 χρονια μπροστα" που διορθωσεμε αν κανω λαθος , αλλα αυτη η εκφραση σημαινει οτι στο συνολο τους τα ελληνικα εινια πατος (που δεν ισχυει) ενω στο συνολο τους τα βρεττανικα ειναι κορυφη (αυτο και αν δεν ισχυει).

τελικα ομως τι εχει σημασια? το επιπεδο του πανεπιστημιου , το επιπεδο του φοιτητη η το επιπεδο του αποτελεσματος??? εκει χωραει πολυ μεγαλη συζητηση.
 
Τα καλα αγγλικα πανεπιστημια ειναι 40 χρονια μπροστα απο τα καλα ελληνικα. Τα κακα αγγλικα πανεπιστημια ειναι 40 χρονια μπροστα απο τα κακα ελληνικα πανεπιστημια. θες να γινουμε πιο πολυ παιδακια για να καταλαβεις? Και σου ειπα, εγω εχω προσωπικη αποψη ΚΑΙ απο τα δυο, ακομα και αν αφησουμε στην ακρη γνωστους κ φιλους που φοιτουν και στις 2 χωρες και τα συζηταμε. Εσυ τι εχεις?
 
Στο ποστ Νο 10 έκανα μια απλή ερώτηση.Απάντηση δεν πήρα.Μηπως οι φωταδιστές των βρεττανικών πανεπιστημίων μπορούν να απαντήσουν??Ποσοι αλλοδαποί περιφερειακών χωρών απασχολούνται στην Μ.Βρεττανία,μετά το τέλος των σπουδών τους και πόσοι επιστρέφουν δαφνοστεφείς στις ´υπανάπτυκτες χώρες τους´??? Ερευνες δεν υπάρχουν επ´αυτού???
 
εχω συναντησει 5 συναδελφους αποφοιτους αγγλικων πανεπιστημιων (απο αυτα που παει καποιος για να παρει ενα χαρτι και να κοροιδευει τον κοσμο)ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΤΑ 4.
σου φτανει αυτο?
ε αν δε σου φτανει κρατα τα 40 χρονια...
ωχου...
 
πανκροκ said:
εχω συναντησει 5 συναδελφους αποφοιτους αγγλικων πανεπιστημιων (απο αυτα που παει καποιος για να παρει ενα χαρτι και να κοροιδευει τον κοσμο)ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΤΑ 4.
σου φτανει αυτο?
ε αν δε σου φτανει κρατα τα 40 χρονια...
ωχου...

Πανο μου,είμαι υποχρεωμένος να ρωτήσω, μιά και ζούμε στον αιώνα της στατιστικής και όχι όπως πρίν 40 χρόνια;) .Υποθέτω με το φτωχό μου το μυαλό πώς οι καλές θέσεις,θα έχουν καταληφθεί απο όλους τους αγγλοσπουδαγμένους,ανεξαρτήτως πανεπιστημίου πού φοίτησαν ,απο την στιγμή πού η νεοανακαλυφθείσα Νεα Γή,απο τους συμπατριώτες μας, προσφέρει μονον υψηλό επίπεδο εκπαίδευσης.Οι υπόλοιπες ,ελάχιστες, θά έχουν προσφερθεί υπο μορφήν ρουσφετιού,σε φτωχούς ιθαγενείς.:flipout: Μιλάω βέβαια μονον για τον ιδιωτικό τομέα.
Ανυπόμονε ,έ ανυπόμονε.:ernaehrung004:
 
Εγω δεν μιλησα για το επιπεδο των φοιτητων, αλλα για το επιπεδο των πανεπιστημιων.

Μα... πως θα κρίνεις το επίπεδο ενός πανεπιστημίου αν όχι από το επίπεδο των αποφοίτων του; Εκτός αν υπάρχουν πολύ καλά πανεπιστήμια που, λόγω... ατυχών συγκυριών, βγάζουν σκράπες.

Υ.Γ. 40 χρόνια μπροστα... χμμ... μούμπλε μούμπλε... αν το συνδυάσουμε με το "Κάθε πέρσι και καλύτερα" τι παίρνουμε;
 
Re: Απάντηση: περιζήτητα μεταπτυχιακά στην Ελλάδα

πανκροκ said:
εχω συναντησει 5 συναδελφους αποφοιτους αγγλικων πανεπιστημιων (απο αυτα που παει καποιος για να παρει ενα χαρτι και να κοροιδευει τον κοσμο)ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΤΑ 4.
σου φτανει αυτο?
ε αν δε σου φτανει κρατα τα 40 χρονια...
ωχου...

Και εγώ στο Μεταπτυχιακό μου στην Ελλάδα είχα 10 που δεν ήξεραν που πάνε όχι τα 4 αλλά τα 2. Απο τα Ελληνικά απο αυτα που παει καποιος για να παρει ενα χαρτι και να κοροιδευει τον κοσμο.

Αυτό είναι επιχείρημα ποιότητας Πανεπιστημίου;
Κρατάω τα 40 χρόνια και την ποιότητα της Εκπαίδευσης που πήρα στο Εδιμβούργο.

Μα είναι ποτέ δυνατόν να παραδεχτεί Έλληνας ότι κάτι Ελληνικό δεν είναι καλό;

Άλλωστε είμαστε έξυπνοι και οι Ευρωπαίοι Κουτόφραγκοι. Είμαστε οι καλύτεροι, πιλότοι, γιατροί, καθηγητές κλπ στον κόσμο. Ήμαστε ήρωες και ανίκητοι στη μάχη. Όταν χάνουμε στο ποδόσφαιρο φταιέι η παράγκα, στον πόλεμο οι ξένες δυνάμεις, στο τάβλι η κολοφαρδία του άλλου. Την πόλη τη χάσαμε από την κερκόπορτα (χα χα). Όλοι έχουν πάρει τις θέσεις τους με μέσον. Ο ΑΣΕΠ είναι διαβλητός. Δεν έχουμε γκόμενα γιατί είμαστε φτωχοί. Όποιος περνάει στο Πανεπιστήμιο είναι φυτό. Όποιος σπουδάζει στο Imperial ή το Harvard ή το ΜΙΤ είναι άχρηστος που δεν κατάφερε να περάσει στην ΑΣΟΕ.
Οπως ο Γ.Δ πού είναι καθηγητής Τεχνητής Νοημοσύνης στο Λονδίνο και κορυφαίος στον κόσμο στην έρευνα "Learning by imitation".

Έλληνες θύματα της προπαγάνδας δείτε λίγο τον εαυτό σας στον καθρέπτη μπας και πάμε ποτέ μπροστά ως χώρα.