πετρελαιοκίνηση και νέες συνήθειες

Παρομοίως.
Θεωρώ οτι το όποιο κέρδος μας προσφέρει το σύστημα αυτό στην κατανάλωση θα πάει περιπατο μόλις αρχίσουν τα προβλήματα σε μπαταρία/μίζα
Αν δείτε ενδεικτικές τιμές κόστους των μπαταριών νέας τεχνολογίας που έχουν τα αυτοκίνητα με start-stop θα καταλάβετε..

Χτές τα πήρα με τον αντιπρόσωπο που δεν θελει να μου αλλάξει λάδια γιατι δεν έχουμε συμπληρώσει ακόμα 15000χλμ από την τελευταία αλλαγή.
 
Last edited:
Τιμή μπαταρίας γιά σταρτ-στοπ 220 ε, κοινής ~ τα μισά. Το ξέρω γιατί το έχω περάσει. Η λειτουργία με σταρτ-στοπ πηγε απροβλημάτιστα ~42 μήνες (3,5 χρόνια) η μπαταρία χωρίς να λειτουργεί το σ/σ πήγε άλλους 13 μήνες άνετα, χωρίς να μ'αφήσει. Την άλλαξα λίγο πριν αρχίσει ο φετεινός χειμώνας.
 
Έχω την εντύπωση ότι η "εφεύρευση" του start / stop επινοήθηκε προκειμένου να οι εκπομπές των καυσαερίων να είναι εντός κάποιων ορίων, για κάποιους λόγους (αστείους για εμένα τουλάχιστον)

Καμία απολύτως διάφορα στην κατανάλωση δεν πρόσεξα όταν είχα κάνει σχετική δοκιμή στο δικό μου (το κόρσα) οπότε και αποφάσισα να μην ταλαιπωρώ τσάμπα μπαταρία και μίζα.
 
απο 11/12 εχω το corsa ecoflex. 60.000 Km

Προσθετα δεν έχω βάλει ποτέ δεν ξέρω αν βάζουν κάτι στο έτησιο service. κάθε 3-4 γεμίσματα θα βάλω shellvp.
Προθέρμανση κανω σπανια ισωσ λιγο τωρα στα κρυα. Οδηγω λίγο νευρικα που και που θα το πατήσω να ευχαριστηθω την ροπή.
Δεν μου έχει αναψει ποτε το λαμπακι για το φιλτρο μικροσωματιδιων. καταλαβαινεις οτι κανει τον καθαρισμο γιατι σου ανεβαζει την στιγμιαια καταναλωση ψηλα.
 
Το κανει συχνα αυτο ?
(εχεις τσεκαρει αν εχει πετρελαιο μεσα στο καρτερ?)
 
Το καθαρισμό το κάνει όποτε θεωρει οτι έχει γέμισει το φίλτρο, ανεβάζει κατανάλωση (θα εισαι σε ρελαντι στο φαναρι και θα λεει μεση καταναλωση 1 ενω κανονικα λεει 0.2-0.3), θερμοκρασια στο φίλτρο και "καίει" τα μικροσωματιδια. Αν δεν καταφέρει να το κάνει ειτε λογω μικρων αποστασεων οδηγησης ή για καποιο αλλο λόγω θα σου αναψει το λαμπακι που σημαινει βγες σε μεγαλο δρομο ανεβασε στροφες >2000 και σε κανα 10-15 λεπτα θα εισαι οκ, τοσο κραταει περιπου η διαδικασια.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

στην opel τουλαχιστον αλλα νομίζω πανω κατω ολα τα ιδια θα είναι. το φιλτρο μικροσωματιδιων ειναι και ο λογος που λενε να προσεχεις απο που βαζεις πετρελαιο.
 
Κάτοχος Audi A3 TDI από τον 4/2013 και αύριο συμπληρώνω 50.000 χλμ

1. Από πρόσθετα βάζω μηκυτοκτόνο της Wurth περίπου 20ml σε κάθε γέμισμα και ενα μπουκαλάκι καθαριστικό ανά 5.000χλμ
2. Προθέρμανση καθόλου, απλά ήπια οδήγηση μέχρι να ζεσταθεί ο κινητήρας, πράγμα αδύνατο για μένα πχ στη διαδρομή σπίτι -> δουλειά η οποία είναι 11χλμ με τα 8 πρώτα να είναι κατηφόρα!
3. Πριν παραλάβω το αυτοκίνητο, έκανα ερευνα στους ταξιτζήδες του νησιού για το που γέμιζαν από τα 3 βενζινάδικα της ΕΚΟ οι οποίοι με απέτρεψαν να γεμίζω από τον ένα. Φέτος το καλοκαίρι αποκτήσαμε και Ελίν στο νησί οπότε πλέον βάζω Crystal με μείωση τόσο στην κατανάλωση όσο και στο κροτάλισμα του κινητήρα.
4. Το σύστημα που γεμίζω το ακολουθώ από το 1ο γέμισμα και είναι το εξής: Βενζινάδικο την επόμενη της μέρας που θα ανάψει η ένδειξη για καύσιμο και γέμισμα μέχρι το "κλικ" στην αντλία και στρογγυλοποίηση στο αμέσως επόμενο ευρώ.
5. Από οδηγικές συνήθειες ήρεμα πράγματα γενικότερα
6. Αλλαγή φίλτρου πετρελαίου ανά 6μηνο, φυσικά όχι σε αντιπροσωπεία, με συνολικό κόστος 45 ευρώ
 
Το καθαρισμό το κάνει όποτε θεωρει οτι έχει γέμισει το φίλτρο, ανεβάζει κατανάλωση (θα εισαι σε ρελαντι στο φαναρι και θα λεει μεση καταναλωση 1 ενω κανονικα λεει 0.2-0.3), θερμοκρασια στο φίλτρο και "καίει" τα μικροσωματιδια. Αν δεν καταφέρει να το κάνει ειτε λογω μικρων αποστασεων οδηγησης ή για καποιο αλλο λόγω θα σου αναψει το λαμπακι που σημαινει βγες σε μεγαλο δρομο ανεβασε στροφες >2000 και σε κανα 10-15 λεπτα θα εισαι οκ, τοσο κραταει περιπου η διαδικασια.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

στην opel τουλαχιστον αλλα νομίζω πανω κατω ολα τα ιδια θα είναι. το φιλτρο μικροσωματιδιων ειναι και ο λογος που λενε να προσεχεις απο που βαζεις πετρελαιο.
Εννοώ αν στο κάνει συχνά (Είχα το ιδιο)

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
 
σταματησα έδω και καιρό να το τσεκαάρω, καποια στιγμη στην αρχη το εκανε μια φορα την εβδομαδα σιγουρα
 
Απάντηση: Re: πετρελαιοκίνηση και νέες συνήθειες

Έχω την εντύπωση ότι η "εφεύρευση" του start / stop επινοήθηκε προκειμένου να οι εκπομπές των καυσαερίων να είναι εντός κάποιων ορίων, για κάποιους λόγους (αστείους για εμένα τουλάχιστον)

Καμία απολύτως διάφορα στην κατανάλωση δεν πρόσεξα όταν είχα κάνει σχετική δοκιμή στο δικό μου (το κόρσα) οπότε και αποφάσισα να μην ταλαιπωρώ τσάμπα μπαταρία και μίζα.

Σωστό φάινεται αυτό που λές. Θα το απενεργοποιήσω μόνιμα...

Το Biodiesel μου είπαν ότι υπάρχει σε όλα τα πρατήρια υποχρεωτικά.
Φίλος από διπλανό φόρουμ έγραψε:

Τουλάχιστον 5% βιοντίζελ.
Αυτό δεν αποτελεί πρόβλημα σε θερμοκρασία <20°©, αλλά σε μεγαλύτερες θερμοκρασίες ξεκινάει η αναπαραγωγή των μυκήτων και πιάνει αποικίες πρώτα το τεποζιτο, μετά τα σωληνάκια και τέλος στα μπέκ.

Υπάρχουν 2 λύσεις:
1) πρόσθετα σε αναλογία 1cc για κάθε λίτρο πετρελαίου, που σκοτώνουν τους μύκητες
2) βάζεις Elin Diesel crystal κι είναι εγγυημένη η διάλυση των αποικιών
 
Μάλλον θα αρχίσω και εγώ να ρίχνω κάνα καθαριστικό

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

σταματησα έδω και καιρό να το τσεκαάρω, καποια στιγμη στην αρχη το εκανε μια φορα την εβδομαδα σιγουρα
Παραείναι συχνά για μια φορά την εβδομάδα, και σίγουρα μην φυσιολογικό. Εμένα στην αρχή το έκανε μια φορά κάθε 2.500-3.000 χλμ, αλλά όταν έφτασα στις περίπου 60k κάθε 4-5 μέρες (~600 χλμ), τότε είχα δει πετρέλαιο μέσα στο Κάρτερ. Δεν είμαι μηχανικός, αλλά εκτιμώ ότι ο κινητήρας δεν λιπαινεται σωστά αν εκτός από λάδι κυκλοφορεί και πετρέλαιο

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
 
Μάλλον θα αρχίσω και εγώ να ρίχνω κάνα καθαριστικό

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---


Παραείναι συχνά για μια φορά την εβδομάδα, και σίγουρα μην φυσιολογικό. Εμένα στην αρχή το έκανε μια φορά κάθε 2.500-3.000 χλμ, αλλά όταν έφτασα στις περίπου 60k κάθε 4-5 μέρες (~600 χλμ), τότε είχα δει πετρέλαιο μέσα στο Κάρτερ. Δεν είμαι μηχανικός, αλλά εκτιμώ ότι ο κινητήρας δεν λιπαινεται σωστά αν εκτός από λάδι κυκλοφορεί και πετρέλαιο

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

Πώς ερμηνεύεις την ύπαρξη πετρελαίου στο κάρτερ; Θα έπρεπε να έχεις πολύ κακή καύση και άρα εμφανώς μειωμένη απόδοση. Μήπως αυτό που παρατηρείς στο κάρτερ είναι ιλύς από τα αποκαίδια του φίλτρου;
 
Δεν γνωρίζω, νομίζω ότι είναι από τον καθαρισμό του φίλτρου μικροσωματιδιων (??)

Edit, εννοώ όταν δεν γίνεται σωστά (δεν ολοκληρώνεται) η αναγέννηση του φίλτρου


Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

http://www.caroto.gr/2016/03/16/πετρέλαιο-στα-λάδια-προσοχή/

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

http://yarisclub.gr/vb/forum/το-αυτοκίνητό-μας/προβλήματα/8912-αύξηση-στη-στάθμη-λαδιού-σε-yaris

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
 
Εχω κάνει περίπου 220.000 χλμ με πετρέλαια. Από Lancia Musa (3000) ducato (4000) μέχρι Mb Unimog (450) και MAN TGA 480. Με το δικό μου έχω πλέον 194.000 χλμ.

Προθέρμανση κάνω μόνο στο κρύο. Όμως αυτές τις μέρες έβαζα πρωί απόγευμα τη μηχανή να δουλεύει για 10 λπτ. Όταν καταλαβαίνω ότι η θερμοκρασία θα πέσει τη νύχτα κάτω από -20 τότε βαζω χοντρό χαρτόνι κάτω από τον κινητήρα. Φυσικά με θερμοκρασία αρνητική βαζω πετρέλαιο με αντιπαγωτικο. Κάτω από -25 θέλει πολύ βοήθεια για να ξεκινήσει ο κινητήρας με ελληνικά πετρέλαια ακόμη και με αυτά που κάνουν διανομή σε Φλώρινα, Καστοριά και Δράμα.

Συνήθως βάζω το απλό πετρέλαιο και κάθε 3-4 ρεζερβουάρ βάζω το ενισχυμένο. Τα ξένα πετρέλαια είναι καλύτερα και τα προτιμώ πάντα.
Κάθε δεύτερη τρίτη μέρα βρίσκω μια ανηφόρα και πλακώνω πρώτη δευτέρα τρίτη για να ξεκαπνισει.

Οδηγώ μάλλον σβέλτα. Στο εξωτερικό εκεί που επιτρέπεται και δεν έχει κάμερες ταξιδεύω με 160-170 όχι όμως και περισσότερο. Για μεγάλες αποστάσεις. Π.χ. μετά τα Χριστούγεννα έκανα non stop το Θεσσαλονίκη Σόφια και το Νοέμβριο πήγα χωρίς διακοπή μέχρι τη Βουδαπέστη (996 χλμ) από το σπίτι μου με μόνες στάσεις στα σύνορα στο Ταμπανοφτσι και στο Χορχος. Το αυτοκίνητο ταξιδεύει καλύτερα έτσι.

Η διαφορά βενζίνης πετρελαίου στο ιδιο αυτοκίνητο (μετρημένη) είναι 44-46 με 68-72 ευρώ στην ίδια διαδρομή και τις ίδιες ταχύτητες. Μιλούμε για τεράστια οικονομία και μεγάλη διαφορά στην αυτονομία. Με φουλ ρεζερβουάρ στους Κήπους έφθασα λίγο έξω από την Σαμψούντα στον Πόντο, δηλαδή σχεδόν 960 χλμ.
 
Εχω κάνει περίπου 220.000 χλμ με πετρέλαια. Από Lancia Musa (3000) ducato (4000) μέχρι Mb Unimog (450) και MAN TGA 480. Με το δικό μου έχω πλέον 194.000 χλμ.

Προθέρμανση κάνω μόνο στο κρύο. Όμως αυτές τις μέρες έβαζα πρωί απόγευμα τη μηχανή να δουλεύει για 10 λπτ. Όταν καταλαβαίνω ότι η θερμοκρασία θα πέσει τη νύχτα κάτω από -20 τότε βαζω χοντρό χαρτόνι κάτω από τον κινητήρα. Φυσικά με θερμοκρασία αρνητική βαζω πετρέλαιο με αντιπαγωτικο. Κάτω από -25 θέλει πολύ βοήθεια για να ξεκινήσει ο κινητήρας με ελληνικά πετρέλαια ακόμη και με αυτά που κάνουν διανομή σε Φλώρινα, Καστοριά και Δράμα.

Συνήθως βάζω το απλό πετρέλαιο και κάθε 3-4 ρεζερβουάρ βάζω το ενισχυμένο. Τα ξένα πετρέλαια είναι καλύτερα και τα προτιμώ πάντα.
Κάθε δεύτερη τρίτη μέρα βρίσκω μια ανηφόρα και πλακώνω πρώτη δευτέρα τρίτη για να ξεκαπνισει.

Οδηγώ μάλλον σβέλτα. Στο εξωτερικό εκεί που επιτρέπεται και δεν έχει κάμερες ταξιδεύω με 160-170 όχι όμως και περισσότερο. Για μεγάλες αποστάσεις. Π.χ. μετά τα Χριστούγεννα έκανα non stop το Θεσσαλονίκη Σόφια και το Νοέμβριο πήγα χωρίς διακοπή μέχρι τη Βουδαπέστη (996 χλμ) από το σπίτι μου με μόνες στάσεις στα σύνορα στο Ταμπανοφτσι και στο Χορχος. Το αυτοκίνητο ταξιδεύει καλύτερα έτσι.

Η διαφορά βενζίνης πετρελαίου στο ιδιο αυτοκίνητο (μετρημένη) είναι 44-46 με 68-72 ευρώ στην ίδια διαδρομή και τις ίδιες ταχύτητες. Μιλούμε για τεράστια οικονομία και μεγάλη διαφορά στην αυτονομία. Με φουλ ρεζερβουάρ στους Κήπους έφθασα λίγο έξω από την Σαμψούντα στον Πόντο, δηλαδή σχεδόν 960 χλμ.


?????
 
Τί δεν κατάλαβες Δημήτρη?

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Το χαρτόνι το βάζω κάτω από τον κινητήρα για να λιγοστεύσω την παγωνιά. Να μην είναι εντελώς παγωμένος ο κινητήρας και να πάρει πιο εύκολα μπροστά.
 
ΟΚ το έπιασα...
μου φαίνεται θα βάλω ένα κομμάτι fibran ή dow.....
Αν γινόταν τώρα να το έχω σε διαστάσεις που να αποθηκεύεται μέσα.....
 
Στο golf πάντως μου βγάζει μνμ

Avoid running the engine when stationery ....

Δε πιστεύω να εννοούν κάτι για προθέρμανση αλλα μάλλον για την κατανάλωση ...