Πετρελαιοκίνηση... Συμφέρει ή όχι ?

παντως τα αλογα στα diesel ειναι αλλο πραγμα.

οδηγησα ενα octavia 130ps και μιλαμε οτι δεν ειχε ουδεμια σχεση με αυτοκινητο 130 ιππων.

μιλαμε για ατελειωτη ροπη διαθεσιμη απο το ρελαντι.

σε καθε πατημα του γκαζιουυ τιναζοταν μπροστα με οποιαδηποτε σχεση και οποιεσδηποτε στροφες.

το γιατι δεν πωλουνται πιστευω οτι βασικα φταιη η υψηλη τιμη σε συνδυασμο με τη νοοτροπια του ελληνα.

οταν το octavia κοστιζη κοντα στα 30000 ευρω αυτος που θελη οικονομια δεν θα το παρη επειδη δεν τα εχει ενω αυτος που τα εχει δεν θα το παρη γιατι θα προτιμηση κατι αλλο πιο πουλ μουρ.
 
Παιδια τα Ντηζελ´πλεον εχουν αριστες επιδοσεις με φοβερες ροπες !!!!!
συν η διπλασια αξιοπιστια συν η μικροτερη καταναλωση και ΜΕΙΟΝ η τιμη αγορας τους η οποια ομως μακροπροθεσμα τα λεφτα σου τα περνεις πισω ........

τωρα για αντιπρωσοπιες και σερβις εγω πρωσοπικα ποτε δεν το παω σε αντιπρωσοπια η σε σερβις ......

οταν εχει καλο καιρο σηκωνω τα μανικια και την πεφτω ....
 
Σε παρέα που βρισκόμουν τις προάλλες, όλοι φυσούσαν και ξεφυσούσαν σαν να περίμεναν να βγεί η μαμή να τους πεί το νέο... "Αιντε να ελευθερώσουν το πετρέλαιο να το δώσω αυτό το ρημάδι" και "μόλις δώσουν άδεια πάω σφαίρα γιά ντήζελ" κλπ... Και έτσι τέθηκε το θέμα ότι αφού είναι τόσα τα υπέρ του ντήζελ, γιατί εκεί που επιτρέπεται, δεν το τιμούν αναλόγως ? Και μιλάμε ότι στην επαρχία ο κόσμος είναι πολύ πιό σχετικός πάνω στην πετρελαιοκίνηση από τον αθηναιοθεσσαλονικιό για διάφορους λόγους αλλά και την εμπειρία μέχρι τωρα της ελευθερίας επλογής βενζίνη-πετρέλαιο...
Τελικά φαίνεται ότι ο Ελληνας είναι κοψοχέρης... Οπως γιά τα πολ.κόμματα λέει "αν ξαναψηφίσω πάλι αυτό το κόμμα να μου κοπεί το χέρι" και τελικά πάει και ψηφίζει πάλι το ίδιο κόμμα, έτσι και ο οδηγός λέει την επόμενη φορά θα πάρω ντήζελ , αλλά τελικά αγοράζει βενζίνη...
Ισως παίζει ρόλο και η μεταπώληση... Με τα τωρινά στάνταρντ, κάποιος που θα αγοράσει ντήζελ, μόνο στην επαρχία θα το πουλήσει αν θελήσει να το δώσει κάποια στιγμή...
Η μεγάλη ειρωνία, είναι ότι οποιοσδήποτε αλλοδαπός μετανάστης (γερμανός ή αλβανός) στην Ελλάδα μπορεί να φέρει το ντήζελ αυτοκίνητό του στην Αθήνα, ενώ εγώ που είμαι ντόπιος και μόνιμα φορολογούμενος, μου απαγορεύεται η αγορά του...
 
Αμα κάνεις πολλά χιλιόμετρα ( άνω των 30.000 το χρόνο ) συμφέρει πετρέλαιο , εαν κάνεις λίγα συμφέρει βενζίνη ... Ανάλογα με τις ανάγκες του καθενός είναι , για την πόλη συμφέρει ένα μικρό που έτσι και αλλιώς έχουν μικρή κατανάλωση.

Επίσης τώρα μπορείς να πάρεις C4 hybrid πετρελαιο-ηλεκτροκίνητο με κατανάλωση 3 λίτρα ανα 100χλμ θα ξεχάσεις τι σημαίνει βενζινάδικο ...
Περιμένω τις νέες λύσεις hybrid απο άλλες εταιρίες καθώς αποδεικνύονται πολύ οικονομικές ...
 
Last edited:
Γιατί απαγορεύεται η αγορά diesel αυτοκινήτων στην Αθήνα αλήθεια; Έχει ξανασυζητηθεί αλλά... το ξέχασα :-)
 
Να καταθεσω και εγω την εμπειρια απο ενα Volkswagen passat (?) 2000 TDI με 145hp που ειχα νοικιασει στο εξωτερικο. Το αμαξι απλα δεν πιανοταν, ακομα και με 6η επιταχυνε οσο ηθελες και για οσο ηθελες !.
Καταναλωση; Γυρω στα 7 λιτρα/100 km για πιαστα αυτα με βενζινοκινητο και τετοιες επιδοσεις.

ΟΜΩΣ εδω δεν εχει.. Ξερετε γιατι δεν εχει; Δεν ειναι οι περιβαντολλογικοι λογοι πια, ειναι οικονομικοι.
Για υπολογιστε: 30% τουλαχιστον λιγοτερα φορολογικα εσοδα απο καυσιμα:tdown:
Τι μπορει να σημαινει για την επιτηρουμενη οικονομια μας;
 
Last edited:
Ποιος όμως κάνει 30.000 χιλ. το χρόνο; Με τα 10 έως 15.000 χιλ. το χρόνο που κάνουμε οι περισσότεροι, θέλεις τουλάχιστον 3-4 χρόνια για να αποσβέσεις το αυξημένο κόστος αγοράς του πετρελαικοκίνητου και ακόμη περισσότερο για το κόστος ενός υβριδικού. Βέβαια στο δεύτερο παίζουν και άλλα κίνητρα (π.χ. απαλλαγή από τέλη κυκλοφορίας) αλλά πάλι είναι ασύμφορο... Περισσότερο από άποψη θα έπαιρνα ένα.
 
Απάντηση: Re: Πετρελαιοκίνηση... Συμφέρει ή όχι ?

santon said:
Να καταθεσω και εγω την εμπειρια απο ενα Volkswagen passat (?) 2000 TDI με 145hp που ειχα νοικιασει στο εξωτερικο. Το αμαξι απλα δεν πιανοταν, ακομα και με 6η επιταχυνε οσο ηθελες και για οσο ηθελες !.
Καταναλωση; Γυρω στα 7 λιτρα/100 km για πιαστα αυτα με βενζινοκινητο και τετοιες επιδοσεις.

ΟΜΩΣ εδω δεν εχει.. Ξερετε γιατι δεν εχει; Δεν ειναι οι περιβαντολλογικοι λογοι πια, ειναι οικονομικοι.
Για σκεφτει το: 30% τουλαχιστον λιγοτερα φορολογικα εσοδα απο καυσιμα

Ακριβώς σιγά που τους πείραξε η οικολογική τους συνείδυση λεφτά θέλουν να πάρουν.
Δεν ανοίγουμε και ένα πόστ για εναλλακτικές μορφές ενέργειας.
Επιμένω αυξάνουν διαρκώς τα πόστ για αυτοκίνητο κάντε κάτι!!!!!:ernaehrung004: :ernaehrung004: :ernaehrung004:
 
ε αφού το είπε ξεκάθαρα ο Σουφλιάς, με τίποτα!

Μόνο το "over my dead body" δεν προσέθεσε (από φόβο μην του πετούσε ο ...επίτιμος καμιά κουβέντα ίσως :p)
 
send μένω εκτός θεσσαλονίκης και κάνω at least 25 χιλιόμετρα για θεσσαλονίκη , εαν πούμε ότι κατεβαίνω 10 φορές την εβδομάδα 50 χλμ , απο 52 βδομάδες ο χρόνος είναι 26.000 χλμ

Κατα μέσο όρο η διαδρομή μου είναι 70 χλμ ενώ μπορεί να κάνω και 100 αρκετές φορές ... Αρα ξεπερνάω τα 30.000 , αυτοκίνητο πήρε ο πατέρας μου πέρσι και έχει κάνει 45.000 ( 10.000 περίπου εγώ ) χλμ ... Εγώ φοιτητής είμαι και κάνω ήδη πολλά χιλιόμετρα χωρίς να είμαι κάτω κάθε μέρα

Νομίζω πως κρίνεις με τα δικά σου κριτήρια , και όχι με τα κριτήρια κάποιου που μένει στη Ανω Τούμπα και δουλεύει στην Περαία ... Εκτός αμα παίρνεις ΜΜΜ αλλά στην δική μου περίπτωση όπως και σε πολλές άλλες δεν βολεύει ( Καλαμαριά - Καλοχώρι και άλλα παραδείγματα ) Και όλα αυτά για μετακίνηση εργασίας χωρίς να υπολογίζω τις εξόδους διασκέδασης ...

Είναι άσχημο να βάζεις στο ίδιο τσουβάλι άκα τους περισσότερους ... κάνε μία ψηφοφορία πόσα χλμ κάνεις το χρόνο και μετά πες ...
 
Last edited:
και εγώ τα τελευταία 6 χρόνια κάνω 30000 χλμ το χρόνο.
Κάθε μέρα θέλω 50 χλμ γιά να πάω και να γυρίσω απ τη δουλειά.
Σύνολο 12000 χλμ το χρόνο μόνο γιά το γραφειο.
Χωρια τα άλλα.
Το πετρέλαιο το είχα σκεφτεί πολύ σοβαρά.
Είχα καθυστερήσει γύρω στους 6 μήνες την αγορά γιατί περίμενα πέρσι με τις εξαγγελίες της Έκθεσης να το άφηναν.
Τελικά δεν είχα το θάρρος να κάνω το μάγκα, και πήρα βενζινοκίνητο.
Σήμερα καίω με πούπουλα στα πόδια 10 λίτρα.

Αν δε μας βάλει η ΕΕ το μαχαίρι στο λαιμό, πετρέλαιο και κατά συνέπεια βελτίωση του κυκλώματος πετρελαίου (καθαρά ανόθευτα πρατήρια (?) και καλά συνεργεία) δε θα δούμε
 
Πετρελαιο αν κανει καποιος αρκετα χιλιομετρα,αν κανει 5000-10000, τον χρονο δεν συμφερει γιατι το κοστος κτησεως ειναι πιο μεγαλο.Απο κει και περα πετρελαιο με κλειστα ματια,δεν σταματαει πουθενα και με τιποτα Το κανεις υποβρυχιο και αυτο πηγαινει,κοστος συντηρησης μηδεν,μονο προβλημα τα μπεκ ψεκασμου μετα τις 400.000 χιλ και αν ,και βεβαια δεν ειναι τυχαιο οτι καποια μοντελλα οπως το Golf 1.9 TD πουλανε πιο πολυ απο την βενζινη
 
δεν μιλώ με δικά μου κριτήρια (και ούτε ασφαλώς τσουβαλιάζω), είναι γνωστό ότι οι περισσότεροι δεν υπερβαίνουν τα 15.000 χιλ. ετησίως. Εάν έκανα πάνω από 30.000 χιλ. ετησίως μάλλον θα είχα πλέον και ισχυρό οικονομικό κίνητρο (πέραν του περιβαλλοντικού), της τάξεως των 1.500+ € ανά έτος (εάν βάλεις μέσα και τα τέλη κυκλοφορίας) για υβριδικό (ή πετρέλαιο εάν επιτρεπόταν)
 
παιδια επειδη ειμαι οδηγος λεωφορειου θα σας πω οτι εδω στην επαρχεια δεν υπαρχη προβλημα ουτε με τα καυσιμα ουτε με τα συνεργεια.

ομως για το κοστος συντηρησης που λετε δεν ξερω που βρηκε η Kia τα 50.000για σερβις.

ενα πετρελαιοκινητο εχει το ιδιο σερβις με ενα βενζινοκινητο.

αλλαγη λαδιων και καθε 20000 φιλτρο,λαδιου,αερα,πετρελαιου.

η μονη διαφορα ειναι οτι δεν εχει μπουζι αλλα νομιζω οτι το ποσο ειναι αναξιο λογου.

αλλα μειον ειναι τα ακριβα τελη και η ασφαλεια σε σχεση με ενα 1.4-1.6 αλλα απο 1.8 και πανω δεν ισχυη και κανονικα με αυτα πρεπη να συγκρινουμε λογω επιδοσεων.

βεβαια παντα υπαρχη ο φοβος με τα καυσιμα γιατι αν σου κατση και βαλης πετρελαιο με πολυ νερο και χαλαση η τρομπα ειναι πολλα τα λεφτα.

η γνωμη ειναι παντως οτι οποιος αγοραζη αυτοκινητο 1.8 και πανω η οποιος κανη πολλα χιλιομετρα ετησιως το diesel ειναι μονοδρομος.

οσο για τη ρυπανση που προκαλη απο αυτα που ξερω το καυσαρια του περελαιου παρολο που η αιθαλη ειναι ορατη ειναι λιγοτερο επιβλαβη στην υγεια απο αυτα της βενζινης που ειναι αορατα αλλα ειναι δικαιολογιες για εισπρατουν φορους.
 
Last edited:
Η γνωμη μου ειναι Πετρελαιο και ΠΑΛΙ Πετρελαιο !!!!
και να βαζουμε καυσιμα ΜΟΝΟ απο 2 το πολυ Βενζιναδικα εμπιστευομενων ατομων και Γνωστων μας !!!!!!!!

τωρα αν ταξιδευουμε μονο σε Βενζιναδικα με πολυ κινηση....


εγω καιω με πιασμενο ποδι αγκιλωμενο ..... 11 λιτρα .......και με τιμη βενζινας 1.40 ........ κλαψε και σκουξε ....


και δεν νομιζω ουτε κατα δυανυαν να εχω τις φοβερα καλυτερες επιδοσεις απο τα ντηζελ .... εκτος και αν κραταω καθε μερα που παω δουλεια το χρονομετρο στο χερι ......
 
Last edited:
Οπου βάζουν τα ταξί θα βάζουμε και εμείς, καλή η συμβουλή;

Διαφορά σε χρόνους θα δεις , εαν ο δρόμος που θα ακολουθήσεις δεν έχει φανάρια, δλδ αδύνατο , άρα θα έχεις τον ίδιο χρόνο , δεν εξαρτάται απο τις επιδόσεις του αυτοκινήτου ...

Οσο για το service είχα διαβάσει ότι τα service γίνονται ανα 60.000 χλμ και απλά κοστίζουν το διπλάσιο απο το service των 20.000 χλμ για τα βενζινοκίνητα , αμα όμως κάνω μαγειρική θα πω στα 60.000 χλμ θα κάνω 3 service των 120 ευρώ άρα 360 ευρώ , ενώ στο πετρέλαιο θα κάνω ένα service των 250 αλλά θα πάω μόνο 1 φορά στο συνεργείο , άρα κερδίζεις και σε χρόνο ...

Αυτό που είπε ο φίλος Backousis μήπως ισχύει ότι γίνεται 6-μηνος έλεγχος στα λεωφορεία και το μπερδεύεις με το service;
 
Μην ξεχνάτε παιδιά που ζείτε στο εξωτερικό ότι ΟΥΔΕΜΙΑ σχέση έχοουν η ποιότητα των καυσίμων εκεί με εδώ.

Εδώ καλα καλά προσπαθούμε να βρούμε "καλή" βενζίνη. Μιλάμε έτσι και γίνει το πετρέλαιο για ΙΧ θα πέσει πολύ γέλιο/κλάμα με την λάσπη το πετρέλαιο που κυκλοφορεί. Κατεβείτε να σπρώξετε θα είναι η φάση. :flipout:

Α και προσωπικά, αυτός ο θόρυβος των μηχανών με πετρέλαιο είναι αχώνευτος τελείως για ΙΧ. Γρου-γκρου-γκρου, γκρου-γκρου-γκρου. Μόνο το "καπέλο" θα λείπει και το ταξίμετρο μετά.....