Re: Απάντηση: Πετρελαιοκίνηση... Συμφέρει ή όχι ?
αυτα ειναι κοροιδια των εταιρειων.
αλλαζουν φιλτρα και τελος.
καθε 60000 η τρια χρονια οποιο ερθη πρωτο αλλαζουν και ιμαντα εκεντροφορου αλλα αυτο γινεται και στα βενζινοκινητα.
καθε 150000 περιπου θελη επισκευη και η τουρμπινα γιατι ολα τουρμπο ειναι πια.
καλη η συμβουλη οι ταξιτζηδες ξερουν
Jos3ph said:Οπου βάζουν τα ταξί θα βάζουμε και εμείς, καλή η συμβουλή;
Διαφορά σε χρόνους θα δεις , εαν ο δρόμος που θα ακολουθήσεις δεν έχει φανάρια, δλδ αδύνατο , άρα θα έχεις τον ίδιο χρόνο , δεν εξαρτάται απο τις επιδόσεις του αυτοκινήτου ...
Οσο για το service είχα διαβάσει ότι τα service γίνονται ανα 60.000 χλμ και απλά κοστίζουν το διπλάσιο απο το service των 20.000 χλμ για τα βενζινοκίνητα , αμα όμως κάνω μαγειρική θα πω στα 60.000 χλμ θα κάνω 3 service των 120 ευρώ άρα 360 ευρώ , ενώ στο πετρέλαιο θα κάνω ένα service των 250 αλλά θα πάω μόνο 1 φορά στο συνεργείο , άρα κερδίζεις και σε χρόνο ...
Αυτό που είπε ο φίλος Backousis μήπως ισχύει ότι γίνεται 6-μηνος έλεγχος στα λεωφορεία και το μπερδεύεις με το service;
αυτα ειναι κοροιδια των εταιρειων.
αλλαζουν φιλτρα και τελος.
καθε 60000 η τρια χρονια οποιο ερθη πρωτο αλλαζουν και ιμαντα εκεντροφορου αλλα αυτο γινεται και στα βενζινοκινητα.
καθε 150000 περιπου θελη επισκευη και η τουρμπινα γιατι ολα τουρμπο ειναι πια.
καλη η συμβουλη οι ταξιτζηδες ξερουν
Last edited: