Πετυχημένα, ισορροπημένα συστήματα.

Re: Απάντηση: Πετυχημένα, ισορροπημένα συστήματα.

Επιτυχημενο - ισσοροπημενο συστημα,

Για ποιον?

Με τι κριτηρια?

Σε τι χωρο?

Για αυτο δεν εχεις παρει και πολλες απαντησεις.

Αυτο που θεωρω εγω κορυφαιο για καποιον αλλο μπορει να ειναι μαπα.

Μα εδώ είναι κατεξοχήν ο χώρος των υποκειμενικών κρίσεων. Από αυτή τη συνύπαρξη και την ανταλλαγή απόψεων προκύπτει η σύνθεση.

Ρωτάς:
Για ποιον; Μα για σένα. Τη δική σου γνώμη θέλω και του καθένα. Μόνο αυτή άλλωστε μπορείς να καταθέσεις.

Με τι κριτήρια; Με τα δικά σου, πώς αλλιώς; Με την πείρα σου, την ευαισθησία σου, τις γνώσεις σου.

Σε τι χώρο; Σε όποιον χώρο έλαμψαν τα μηχανήματα δια της συνεργασίας τους.
 
Σωστο αυτο που λες Μιχαλη,αλλα μαλλον ο φιλος θελει αυτο ακριβως,ο καθενας να πει την εμπειρεια του για κατι ισορροπημενο και πετυγχημενο που καταφερε να φτιαξει για εαυτον.

-bye-

Α γεια σου!
 
ΟΚ, τωρα βαζουμε τα πραγματα σε καποια βαση. :smile:

Lamm ML2.1 ή Wavac MD-805m με Verity Parsifal - Sarastro

Wavac MD-805m με Tidal Contriva

Soulution με Sonus Faber Stradivari που το εχω και προσφατο

Lamm M1.1 με Rockport Ankaa

CAT Signature monoblocks με Montana KAS

Jeff Rowland με Genesis (και κορυφαια αναλογικη πηγη)
 
Last edited:
Αλλα το επιτυχημενο και ισορροπημενο εξαρταται απο πολλα πραγματα οπως χωρος, καλωδια, στηριξη, ρευμα κτλ.

Μπορει τα ιδια ακριβως μηχανηματα καπου να παιζουν θεϊκα και καπου μετρια χωρις να φταιει μονο ο χωρος.
 
Last edited:
Μέχρι στιγμής εγώ έχω καταφέρει σε έναν χώρο 4,5 μέτρα μπροστά*10 μέτρα στο μήκος * 6 μέτρα πίσω *3 ύψος, να έχω βάλει κ να παίζουν αρμονικά κ πολύ ωραία για τα αυτιά μου :
audiovector m3 signature με προ hegel p2a + τελικό bryston 4bst.

Κ λέω μέχρι στιγμής, γιατί όλο κ κάτι γίνεται, κάτι ψήνεται κτλ.
 
Τα δύο τελευταία μου συστήματα, τελείως διαφορετικά αλλά με εξίσου καλή συνέργεια μεταξύ ενισχυτικών - ηχείων:

1. Audiolab 8000 C+P και ATC scm 12.

2. Rogue Audio Metis+Atlas και Merlin TSM MMe.

Σε γενικές γραμμές πιστεύω ότι είναι πιο ασφαλής δρόμος να μη μπερδεύουμε τις σχολές (Αγγλική, Αμερικάνικη, Γαλλική κλπ.). Αλλά πάλι ποτέ δεν ξέρεις. Trial and Error. Κοστίζει αλλά διδάσκει.
 
Ποτέ δεν ξέρεις πως θα σου κάτσει. Όπως λέει κι ο φίλος μου ο spyhar, καλά είναι να ακολουθείς μερικούς βασικούς κανόνες, αλλά εγώ, παρ' όλα αυτά, είμαι αρκετά ευχαριστημένος με ένα σύστημα το οποίο αυτός αποκαλεί "ανισόρροπο": Αναλογική πηγή + phono preamp (σημαντικά) μεγαλύτερης αξίας απ' όλο το υπόλοιπο σύστημα. Και τι μ' αυτό? Κάθε φορά που μπαίνω στον πειρασμό να ξηλωθώ για κάτι καλύτερο (κάθε δεύτερη μέρα πάνω-κάτω, ιδίως με κάτι Naim, ωχ μάνα μου!), βάζω ένα Classic Records να στροφάρει και μου περνάει. Εξάλλου, μην ξεχνάμε: source first, garbage in garbage out κλπ. Ποιος τα είχε πει αυτά, δεν θυμάμαι πια. Κάποιος Άγγλος, μάλλον.