Peugeot 307 LPG...

Απάντηση: Re: Peugeot 307 LPG...

Φίλε SHERPA να κάνω μια ερώτηση γιατί το σκέφτομαι κι εγώ!

Το BRC κιτ τι γενιάς είναι???

Με το δείκτη βενζίνης έβγαλες άκρη???

@4ης.
@Με τον δείκτη όχι αν και βρήκα diy λύσεις στο internet (δεν ασχολήθηκα...)
 
Για να μη παθει ζημια η αντλια βενζινης (που δουλευει ετσι κι αλλιως στον "αερα" οταν μπαινει το αεριο), απαιτειται να ειναι βυθισμενη σε μισογεματο ρεζερβουαρ. Με αποτελεσμα, και δεδομενου οτι απαιτειται εστω και ελαχιστη βενζινη για την εκκινηση, ο δεικτης να δραστηροποιειται και να δινει τυχαιες ενδειξεις, παντελως αδιαφορες και ανακριβεις. Οποτε, ανησυχια ουδεμια!
 
xsara picasso 1.8, όταν φουλάρω με 42 λίτρα (περίπου 39 ευρώ) κάνω συνήθως 430-450 χιλιόμετρα σε χρήση εντός-εκτός πόλης 40-60% αντίστοιχα.

Το τελευταίο γέμισμα σε πρόσφατο ταξιδάκι μου μέχρι Ξάνθη+περίχωρα (αλλά με το μεγαλύτερο μέρος του ταξιδιού στην Εγνατία) μου έβγαλε 507 χιλιομετράκια!

Καθόλου άσχημα!

Σκέφτομαι να βάλω και στο fiat panda 1.2 πλέον...
 
Πάρτε και μερικές φωτό.
Παστρική δουλειά!
 

Attachments

  • DSC02417.jpg
    DSC02417.jpg
    77.8 KB · Views: 155
  • DSC02418.jpg
    DSC02418.jpg
    80 KB · Views: 155
  • DSC02419.jpg
    DSC02419.jpg
    97.1 KB · Views: 155
  • DSC02420.jpg
    DSC02420.jpg
    64.2 KB · Views: 156
xsara picasso 1.8, όταν φουλάρω με 42 λίτρα (περίπου 39 ευρώ) κάνω συνήθως 430-450 χιλιόμετρα σε χρήση εντός-εκτός πόλης 40-60% αντίστοιχα.

Το τελευταίο γέμισμα σε πρόσφατο ταξιδάκι μου μέχρι Ξάνθη+περίχωρα (αλλά με το μεγαλύτερο μέρος του ταξιδιού στην Εγνατία) μου έβγαλε 507 χιλιομετράκια!

Καθόλου άσχημα!

Σκέφτομαι να βάλω και στο fiat panda 1.2 πλέον...

Στεργιο καει δηλαδη κοντα στα 10 λιτρα στα 100χλμ τη πρωτη περιπτωση,και λιγοτερο στη δευτερη περιπτωση.Ειναι δηλαδη καθαρα η τιμη του καυσιμου που καθοριζει το μικροτερο κοστος ,οπως και στον Γιαννη.
Ολη η οικονομια συναρταται απο την τιμη του αεριου και απο τις <ορεξεις> του Υ.ΟΙΚ
 
εγώ πάντως με 2λιτρο fsi και 4κίνηση κάιω με πόδι αέρα 8.9 γενική χρήση (ο δείκτης μηδενίζει μέσους όρους κάθε 100 ώρες χρήσης) και στο ταξίδι με 110 που λέει ο Γιάννης είμαι γ+υρω στα 7,

Αν υπολογίσεις ότι δεν υπάρχει ακόμα αξιόπιστη φτηνη λύση για fsi ούτε κάν το σκέφτομαι.
 
Στεργιο καει δηλαδη κοντα στα 10 λιτρα στα 100χλμ τη πρωτη περιπτωση,και λιγοτερο στη δευτερη περιπτωση.Ειναι δηλαδη καθαρα η τιμη του καυσιμου που καθοριζει το μικροτερο κοστος ,οπως και στον Γιαννη.
Ολη η οικονομια συναρταται απο την τιμη του αεριου και απο τις <ορεξεις> του Υ.ΟΙΚ

εννοείται πως η τιμή του καυσίμου σου δίνει την οικονομία.

Η κατανάλωση του lpg πρέπει να είναι τουλάχιστον 10% περισσότερη από αυτή της βενζίνης. Αν δεν είναι να πείτε στο μάστορα να σας το ρυθμίσει γιατί το πιθανότερο είναι να έχετε προβλήματα.

Οι ορέξεις του Υ.ΟΙΚ. όντως καθορίζουν πολλά πράγματα. Το θέμα είναι ότι αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα αξίζει τον κόπο, κάνεις πολύ γρήγορα απόσβεση.

Υποτίθεται ότι η τιμή του LPG είναι κλειδωμένη στο μισό περίπου της αμόλυβδης, αλλά επειδή ζούμε στην ελλάδα....
 
Μου φαίνεται βάση Ευρωπαϊκής υποχρέωσης την κρατάνε χαμηλά.

Εγώ πάντως τους φοβάμαι τους δικούς μας. Είναι παντελώς αναξιόπιστοι. Περιμένω να δω τι (δυσάρεστες) εκπλήξεις μας κρατάνε για μετά τις εκλογές...
 
Απάντηση: Re: Peugeot 307 LPG...

εγώ πάντως με 2λιτρο fsi και 4κίνηση κάιω με πόδι αέρα 8.9 γενική χρήση (ο δείκτης μηδενίζει μέσους όρους κάθε 100 ώρες χρήσης) και στο ταξίδι με 110 που λέει ο Γιάννης είμαι γ+υρω στα 7,

Αν υπολογίσεις ότι δεν υπάρχει ακόμα αξιόπιστη φτηνη λύση για fsi ούτε κάν το σκέφτομαι.

Εδώ λέει για τα σκόντα ότι δεν έχει γνωστά προβλήματα:
http://www.brc-lpg.gr/car-compatibility/

Για τα άμεσου ψεκασμού υπάρχει θέμα.
Το δικό σου τι είναι?

Πληρώνεις που πληρώνεις αμισιάτικα στα τέλη, ίσως έτσι γλυτώσεις κατιτίς.
Βέβαια η καλύτερη λύση είναι τους δώσεις τις πινακίδες, να το βαλσαμώσεις στο γκαράζ και μετά να παίρνουν τα τρία σου οι εγκάθετοι...
 
Last edited:
Για κάποιο Φιατ λέτε είναι αξιόπιστη λύση ?
Έχετε κάποιον δοκιμασμένο μάστορα να προτείνετε στην Θεσσαλονίκη ?
 
Re: Απάντηση: Re: Peugeot 307 LPG...

Εδώ λέει για τα σκόντα ότι δεν έχει γνωστά προβλήματα:
http://www.brc-lpg.gr/car-compatibility/

Για τα άμεσου ψεκασμού υπάρχει θέμα.
Το δικό σου τι είναι?

Πληρώνεις που πληρώνεις αμισιάτικα στα τέλη, ίσως έτσι γλυτώσεις κατιτίς.
Βέβαια η καλύτερη λύση είναι τους δώσεις τις πινακίδες, να το βαλσαμώσεις στο γκαράζ και μετά να παίρνουν τα τρία σου οι εγκάθετοι...

λες να μην το έχω ψάξει?
άμεσου ψεκασμού είναι.
μόνο 5ης γενιάς και πιάσε το αυγό....
διάβασα ακόμα και για νοματαίους που πήγαν στην Ιταλία να εγκαταστήσουν.
άλλους που βάζουν λαδιέρες, άλλους που λένε τα 5ης γενιάς δεν είναι συμβατική τεχνολογία.

Αν το βαλσαμώσω και αυτοί πάρουν τα τρία μου, εγώ θα πάρω το λεωφορείο όμως...
 
Για κάποιο Φιατ λέτε είναι αξιόπιστη λύση ?
Έχετε κάποιον δοκιμασμένο μάστορα να προτείνετε στην Θεσσαλονίκη ?

έβαλε ένας φίλος σε fiat panda 1.2 BRC και έχει πάθει πλάκα με την απόκριση του γκαζιού (καλύτερη).

Από οικονομία δεν το συζητάμε...
 
1,2 και LPG θα έχει κόστος κίνησης σκούτερ!

Αν το σκουτερ ειναι διχρονο καει τα αντερα του,και τα αλλα δεν καινε λιγο.Μονο τα παπακια τα τετραχρονα καινε πραγματικα λιγο,κατι σκουτερ απο Ιταλια μονο οικονομικα δεν τα λες
 
Last edited:
Έρχεται εντός πολύ ολίγου ηλεκτρικό όχημα στην Ελλάδα με πινακίδες, 0-100 σε 8 δεύτερα, τελική λίγο πάνω από 100 κμ/ώρα και αυτονομία πάνω από 100 κμ με μια φόρτιση. Ροπή ευθεία γραμμή 150 Nm.
Η τιμή αγοράς αναμένεται λίγο τσιμπημένη, αλλά το κόστος του φορτίσματος-γεμίσματος για τα 100 κμ είναι περίπου 1.35 ευρώ (με νυκτερινό ακόμη πιο κάτω)...
Ακόμη και τα οικονομικότερα μικρά diesel θέλουν σχεδόν 4 ευρώ για την ίδια απόσταση.
 
%CE%9C%CE%9F%CE%A5%CE%9B%CE%91%CE%A1%CE%99.jpg




:p
 
Έρχεται εντός πολύ ολίγου ηλεκτρικό όχημα στην Ελλάδα με πινακίδες, 0-100 σε 8 δεύτερα, τελική λίγο πάνω από 100 κμ/ώρα και αυτονομία πάνω από 100 κμ με μια φόρτιση. Ροπή ευθεία γραμμή 150 Nm.
Η τιμή αγοράς αναμένεται λίγο τσιμπημένη, αλλά το κόστος του φορτίσματος-γεμίσματος για τα 100 κμ είναι περίπου 1.35 ευρώ (με νυκτερινό ακόμη πιο κάτω)...
Ακόμη και τα οικονομικότερα μικρά diesel θέλουν σχεδόν 4 ευρώ για την ίδια απόσταση.

Γιωργο αυτες ειναι <ειδικες> λυσεις για συγκεκριμενες αναγκες και αρκετα υψηλα εισοδηματα.Βεβαια ειναι ενα βημα προς την προοδο,αλλα για το απωτερο μελλον