Peugeot 307 LPG...

Σωκράτη είναι λίγο δύσκολα τα τουρμπίσια, αλλά το καλό είναι ότι η opel έχει βγάλει εκδόσεις με lpg (δε ξέρω αν έχει για το 1.6).

Θα ρωτήσω την τρίτη στο συνεργείο που το έβαλα εγώ να μου πει τι παίζει και θα σου πω.

Δυστυχώς ο Δημήτρης έχει δίκιο, όσο πιο παλιό τόσο καλύτερα...
 
Στο autogas forum λένε τα καλύτερα για έναν Στάθη στον Λαγκαδά,αλλά μου πέφτει λίιιιιιγο μακρυά.
Επίσης θεωρούν μονόδρομο τον υγρό ψεκασμό για turbo κινητήρες,οπότε τα κόστη ανεβαίνουν στο Θεό.
 
Απάντηση: Re: Peugeot 307 LPG...

Στο autogas forum λένε τα καλύτερα για έναν Στάθη στον Λαγκαδά,αλλά μου πέφτει λίιιιιιγο μακρυά.
Επίσης θεωρούν μονόδρομο τον υγρό ψεκασμό για turbo κινητήρες,οπότε τα κόστη ανεβαίνουν στο Θεό.

γιατί βρε, έλα μια βόλτα να γνωριστούμε κιόλας από κοντά! χεχε

Στο λαγκαδά έχει 2 Στάθηδες.

Αφοί Στάθη και Στάθης Δημήτριος.

Ο ένας έχει την αντιπροσωπεία της ford και ο άλλος αντιπροσωπεία honda-mitsubishi.

Στον δεύτερο έβαλα το BRC στο xsara μου και εκεί κάνω τα σέρβις του.
 
χαχαχα,θα ερχόμουν μετά χαράς για να σε γνωρίσω,με την καμία όμως για το lpg αφού οι περισσότεροι που βάζουν γίνονται φίλοι με τα παιδιά του συνεργείου λόγω των προβλημάτων που έχουν.Για φαντάσου να είμαι υποχρεωμένος να ανεβαίνω για να μου ρυθμίσει πχ τα μπεκ...
 
Καλή μέρα στην παρέα, ήμουν στο τσάκ να βάλω υγραέριο.
όμως πλέον το ξανασκέφτομαι σοβαρά, μιας και πριν το καλοκαίρι θα καβατζάρει η αμόλυβδη τα 2 ευρά.
Επειδή το έψαξα, όντως όπως λέει ο Στέργιος, έτσι τα πράγματα, τα lpg, πρέπει να είναι ρυθμισμένα να καίει στα 10% παραπάνω από την βενζίνη.
Εαν έχεις χώρο στο πορτ παγκάζ, με το φαστ έχεις καθαρίσει.
Τartarini Zavoli και BRC είναι από τα κορυφαία Ιταλικά συστήματα, τα τεπόζιτα είναι ιταλικά, πολωνικά, τουρκικά, είτε ως θερμοσίφωνες είτε ως ντόνατς.
Ασφαλώς σημαντικότατο ρόλο παίζει ο μάστορας και οι ρυθμίσεις που θα κάνει, πρέπει επίσης ζητήστε να δείτε εάν είναι πιστοποιημένος εγκαταστάτης από το Υπουργείο.
Σε ότι αφορά τα τουρμπάτα, εκεί τα πράγματα είναι λίγο δυσκολότερα και η επιβάρυνση σε σχέση με μια απλή μετατροπή ίσως και να είναι 5 έως 10% παραπάνω στο κόστος, ανάλογα με το σύστημα και το μάστορα.

Xρήσιμα site: http://www.brc-lpg.gr/, http://tartarini.gr/index/ , http://www.zavoli.com/index.php?lang=en&u_lang=EN, http://www.lpgforum.gr/, http://www.viagas.gr/, http://www.tsopelogiannis.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=137&Itemid=429
Καλό Πάσχα!!
 
Απάντηση: Re: Peugeot 307 LPG...

χαχαχα,θα ερχόμουν μετά χαράς για να σε γνωρίσω,με την καμία όμως για το lpg αφού οι περισσότεροι που βάζουν γίνονται φίλοι με τα παιδιά του συνεργείου λόγω των προβλημάτων που έχουν.Για φαντάσου να είμαι υποχρεωμένος να ανεβαίνω για να μου ρυθμίσει πχ τα μπεκ...

Σωκράτη να πας.
Η επιστροφή θα σου βγει τσάμπα!

Πάντως εγώ (φτου μην το ματιάσω) απο τη μέρα που έβαλα το brc δεν ξαναπέρασα από το συνεργείο ούτε απ' έξω.
Βέβαια τα παιδιά εκεί είναι πολύ προπονημένα στο σπορ (110+ πέζουλες μετράνε μέχρι τώρα).
 
εγώ εκείνο που εχω να πω είναι ότι έχω δει να βγάζουν προβλήματα και μάλιστα σοβαρά τα Hyundai και μάλιστα σε μετατροπές που έχουν γίνει σε αντιπροσωπείες της ίδιας μάρκας. Από την άλλη βλέπω Audi A6 Turbo Quattro (προηγούμενης γενιάς) να έχει κάνει 30.000 χλμ. σε ανοιχτό δρόμο και να μην έχει κανένα πρόβλημα πέρα από τον αναξιόπιστο δείκτη καυσίμου. Και τώρα φθάνει τα 100.000 χλμ.

Αν μεταφέρουμε τη συζήτηση στα diesel μπορώ να πω ότι ο δικός μου κινητήρας που θεωρείται ευαίσθητος κι όχι τέρας αντοχής (Ford 2.0 turbo common rail) αναμένεται να φθάσει τα 350.000 χλμ. χωρίς πρόβλημα. Μόλις πέρασα τα 96.000 χλμ. Εχω κάνει δυο σέρβις κι έχω αλλάξει μόνο φίλτρο πετρελαίου και αέρος. Τίποτε άλλο.
 
Απάντηση: Re: Peugeot 307 LPG...

χαχαχα,θα ερχόμουν μετά χαράς για να σε γνωρίσω,με την καμία όμως για το lpg αφού οι περισσότεροι που βάζουν γίνονται φίλοι με τα παιδιά του συνεργείου λόγω των προβλημάτων που έχουν.Για φαντάσου να είμαι υποχρεωμένος να ανεβαίνω για να μου ρυθμίσει πχ τα μπεκ...

παρόλο που είναι δίπλα μου δε χρειάστηκε ποτέ να κάνω "έξτρα" επίσκεψη στα παιδιά!
 
Ένα παράδοξο που καρατσέκαρα για τρεις μέρες.
Τρεις μέρες που χτύπησε το μεσημέρι 29-30 βαθμούς.

Τ' αμάξι στον ήλιο.
Βουρ σε λειτουργία του αρκουδίσο.
Μηδέν υστέρηση με την γκαζοκίνηση!
Σα να ήταν το αρκούδι εκτός λειτουργίας.
Δυστυχώς δεν γνωρίζω για να το εξηγήσω.
Πάντως μου άρεσε!
 
Ένα παράδοξο που καρατσέκαρα για τρεις μέρες.
Τρεις μέρες που χτύπησε το μεσημέρι 29-30 βαθμούς.

Τ' αμάξι στον ήλιο.
Βουρ σε λειτουργία του αρκουδίσο.
Μηδέν υστέρηση με την γκαζοκίνηση!
Σα να ήταν το αρκούδι εκτός λειτουργίας.
Δυστυχώς δεν γνωρίζω για να το εξηγήσω.
Πάντως μου άρεσε!

Γιαννη χωρις να ξερω απο το lpg στο αυτοκινητο,το προπανιο -βουτανιο οταν εχει κρυο συμπεριφερονται χειροτερα στη λειτουργια καυσεως.Επισης οταν υπαρχει τεραστια παροχη αεριου δημιουργειται παγος και αρχιζουν τα προβληματα στη καυση.Μπορω να υποθεσω επομενως οτι οταν οι θερμοκρασιες ειναι υψηλες τοτε υπαρχει καλλιτερη καυση,γιατι ειναι λιγοτερο <παγωμενο-υγροποιημενο> το καυσιμο
 
Ένα παράδοξο που καρατσέκαρα για τρεις μέρες.
Τρεις μέρες που χτύπησε το μεσημέρι 29-30 βαθμούς.

Τ' αμάξι στον ήλιο.
Βουρ σε λειτουργία του αρκουδίσο.
Μηδέν υστέρηση με την γκαζοκίνηση!
Σα να ήταν το αρκούδι εκτός λειτουργίας.
Δυστυχώς δεν γνωρίζω για να το εξηγήσω.
Πάντως μου άρεσε!

η συμπεριφορά του μοτορίου στην κάψα είναι από τα πλεονεκτήματα του lpg.

Όταν θα κάνει 40ρια θα πάθεις πλάκα γιατί το φαινόμενο θα είναι περισσότερο προφανές.

Έχει να κάνει νομίζω με τα οκτάνια του καυσίμου.

Εγώ το καταλαβαίνω στο xsara γιατί είναι που είναι θεόβαρο και ψόφιο, το φορτώνω κιόλας οπότε οι διαφορές κάνουν...μπαμ!