PHILIPS 52'' PFL7203H ???...

cosmoshop

New member
8 December 2010
6
Καλησπέρα σε όλους.
Διαβάζοντας για τα προβλήματα των TV μας είπα να σας πω κι εγώ για το δικό μου.
Στις 17/07/2010 αγόρασα αυτήν την tv από κατάστημα ELECTRONET και εδώ και περίπου 1-2 μήνες μου παρουσιάζει το εξής , σε κατάσταση λειτουργίας από όποιαδήποτε πηγή και αν βλέπω (HDMI rca και από τον δικό της δέκτη) αρχίζει να τρεμοπαίζει η φωτεινότητα της οθόνης (πολύ γρήγορες εναλλαγές κάτι σαν ''στρόμπο'').
Ωστόσο είναι κάτι που δέν μου το κάνει συνέχεια.
Έχω παρατηρήσει πως αν την κλείσω και την ανοίξω ξανά τις περισσότερες φορές φτιάχνει.
(Ακόμα κάτι άλλο μετά από κάποιους κωδικούς που διάβασα τις προάλλες μπήκα στο κρυφό μενού και είδα πως η τηλεόραση έχει παίξει μέσα σε αυτούς τους 8 μήνες, είναι.............. πάνω από 3000 ώρες δηλαδή θα έπρεπε να παίζει συνεχόμενα κάθε μέρα 24 ώρες )..............
 
Σε όλη την επιφάνεια της οθόνης, ή σε κάποιο τμήμα της;
Αν είναι σε όλη την επιφάνεια, κάτι συμβαίνει με την τροφοδοσία των λυχνιών, αν είναι σε περιοχή, κάτι συμβαίνει με κάποια λυχνία...

Έχω την εντύπωση ότι κάτι θα πάθει σύντομα, και ότι ίσως να μην ήταν και του κουτιού όταν στην έδωσαν. Ήταν σε προσφορά;

Πάντως όταν παρόπλισα την 9731 είχε γράψει 14000 ώρες και δεν είχε αλλάξει κάτι στην εικόνα της.
 
Οχι φίλε μου σε όλη την οθόνη το κάνει. Όχι πάντα αλλά όταν το κάνει είναι πολύ σπαστικό. Άντε τώρα να βλέπεις μπάλα με φίλους και να πρέπει να την κλείσεις και να την ανοίξεις ξανά και αν φτιάξει.
Ξέχασα να σας πω πως έχω κάνει και το update απο την σελίδα της PHILIPS αλλά τα ίδια.

Υ.Γ. απο τις τιμές που τσέκαρα τότε όχι δεν ήταν σε προσφορά και μάλιστα μου είχαν δώσει και λάθος τηλεχειριστήριο και ένας φίλος τεχνικός που έχω μου έφερε το δικό της.
 
Last edited:
Καταρχην το electronet σου πουλησε μια τηλεοραση μοντελο του 2008 το 2010 και προφανως ειχε παιξει πολλες ωρες στα 2 χρονια που ειχε μεινει στο καταστημα πριν την παρεις.

Τωρα βεβαια το μονο που μπορεις να κανεις ειναι να την στειλεις στο σερβις για επισκευη. Αλλα παρε και ενα τηλ. στο καταστημα να πεις ενα ευχαριστω για το κελεπουρι που σου πουλησαν.
 
Με τον τεχνικό που μίλησα (φιλαράκι καλό) μου είπε περίπου τα ίδια το θέμα είναι πως θα πρέπει να του την πάω εκεί και αυτός με την σειρά του να τους πει πως ελέχτηκε και πως το πρόβλημα παραμένει. Έτσι θα την πάρουν στα ''κεντρικά'' αλλά εκτός του ότι είναι δύσκολη στη μεταφορά της φαντάζομαι πως θα κάνει και καιρό να επισκευαστή. Και εκτός αυτού πως ξέρω πως θα διορθωθεί και θα είναι εντάξει?
 
Εγώ αυτό που ρωτάω είναι μπορώ να κάνω κάτι με το κατάστημα η την PHILIPS αφού μου πούλησαν μια παλιά και πολύ πιθανόν εκθεσιακό μοντέλο που το είχαν σε λειυουργία?
 
Εγώ αυτό που ρωτάω είναι μπορώ να κάνω κάτι με το κατάστημα η την PHILIPS αφού μου πούλησαν μια παλιά και πολύ πιθανόν εκθεσιακό μοντέλο που το είχαν σε λειυουργία?

Νομικά δεν ξέρω και δεν νομίζω να μπορείς να κινηθείς. Στη θέση σου θα τους προσέβαλλα (τον υπευθυνο ή των πωλητή αν είναι ακόμα εκεί) και θα φρόντιζα και να είχε και κοσμο μέσα να με ακούνε.

Είναι ντροπή να μην σε ενημερώσανε κατα την διαδικασία της πώλησης ότι θα σου δίνανε εκθεσιακο μοντέλο και μάλιστα παλιό. Και όχι για την βλάβη, μηχάνημα είναι χάλασε τι να κάνουμε..

Για την κοροιδία και το γαμώτο θα το έκανα.
 
Αυτο που πρεπει να γινεται (με βαση οτι γινεται σε αλλες χωρες) ειναι το εξης. Μπαινει ο πελατης μεσα , κυριε μου εχουμε ενα μοντελο 2 χρονια στο καταστημα και παιζει. Κανονικα τοτε ειχε (πχ.) 2000 ευρω , τωρα το δινουμε 700 ευρω (δηλαδη στο 1/3 της τιμης) αν σας ενδιαφερει.

Εδω συνηθως και το οτι ειναι μεταχειρισμενο αποκρυπτουν και το πουλανε οσο ειχε οταν ηταν καινουργιο.
 
Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν έχεις 2 χρόνια εγγύηση από την ημερομηνία αγοράς.
Ίσως είναι και καλύτερα που σου έβγαλε βλάβη τώρα, από το να σου είχε βγάλει βλάβη μερικούς μήνες μετά την λήξη της εγγύησης.