Πικάπ Micro Seiki BL 21 βραχίονας CF 2. Τα ξέρει κανένας?

ΚΩΣΤΑΣ ΖΑΓΓΟΓΙΑΝΝΗΣ

Super Moderator
Staff member
20 October 2007
19,233
Μεσευρώπη
Γειά σας παίδες, είδα πρόσφατα το εν λόγω πικάπ και σκέφτομαι να το πάρω. Έχει κανείς εμπειρία με το μηχανάκι αυτό? Πως θα το αξιολογούσατε σε σύγκριση με το πικάπ που έχω τώρα, ένα Thorens TD 320 με βραχίονα ΤΡ 16?
Ιδού και το περι ου ο λόγος

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dl...1617&_trksid=p3907.m32&_trkparms=tab=Watching

Αναμένω με αγωνία τις απόψεις των βινυλιοφάγων-bye-
 
Θεωρώ το 320 πολύ καλό πλατώ.

Θα πρότεινα να του βάλεις έναν καλό βραχίονα (κάποιον SME πχ), να κάνεις ίσως και μια αναβάθμιση στο μοτέρ αν θες (η Origin Live βγάζει ένα που ταιριάζει σε πολλά πλατώ) και μια αλλαγή ιμάντα αν χρειάζεται και είσαι ΟΚ.

Είναι κρίμα να μπαίνεις σε περιττά έξοδα.
 
Καλησπέρα.Καλός βραχίονας,καλύτερος πιθανόν από τον TP16,μου θυμίζει αρκετά τον adc lf2.Αν μπορείς να εξασφαλίσεις την καλή στήριξη του πικάπ,δεν πρέπει νάναι και άσχημο.Πάντως δεν έχει ιδιαίτερα μεγάλη μάζα στό σασί ούτε στο πλατώ.Τέλος ,είναι μάλλον υψηλή η τιμή εκκίνησης.Αν ψάχνεις ειδικά γιά Micro Seiki,η καλύτερη πηγή είναι το Γερμανικό e-bay.
 
παιδιά ευχαριστώ καταρχήν για την ανταπόκριση. Την αλλαγή βραχίονα τη σκέφτομαι και εγώ εδώ και πολύ καιρό. το πρόβλημα είναι ότι το Τhorens 320 είναι πικάπ και όχι πλατό για να αλλάζει εύκολα ο βραχίονας, θέλει μοντίφα και εγώ δεν είμαι DIYer. Κάποια στιγμή θα το τολμήσω, είναι αναπόφευκτο, αλλά όσο νάναι διστάζω.ένας λόγος που σκέφτομαι το Σείκι είναι για τον βραχίονα, σκέφτομαι να το μοντάρω στον Τhorens όπως έχει κάνει ο τύπος αυτός εδώ

http://www.transparentsound.com/

με το αδελφό μοντέλο CF 1. (επίσης με ανθρακονήματα).Έχει κανείς ηχητική εμπειρία με μηχανήματα της εταιρείας? τι χαρακτήρα έχουν? θα ταιριάξει ο βραχίονας με τον Τhorens?
 
Κώστα η αλλαγή βραχίονα δεν ειναι και τόσο δύσκολη υπόθεση. Κι εγω άλλαξα τον δικό μου ΤP16-mkII σε Grace 707 πάνω στο Thorens 145mkII, χωρίς παρα πολύ κοπο. Το δυσκολότερο σημείο ειναι να φτιάξεις βάση για την έδραση του νεου βραχίονα, εφόσον αυτός εχει διαφορετική απόσταση έδρασης από τον προηγούμενο. Υπάρχουν όμως και έτοιμες βάσεις. Aν λοιπόν ο σκοπός σου ειναι η αλλαγή βραχίονα, τοτε εδώ ειμαστε :)

Πάντως, και το Micro Seiki δείχνει καλό πλατώ. Απ' όσο είδα, η δημοπρασία που έστειλες έκλεισε χωρίς ενδιαφερόμενους, οπότε ισως ειναι καλή ιδεα να στειλεις ενα μήνυμα στον τύπο μήπως θέλει να το ξεφορτωθεί :D
 
Last edited:
Το πικαπ πιστεύω πως είναι σε σαφώς χαμηλότερη κλάση από το Thorens. Η δε μάζα του είναι ανεπαρκής για απομόνωση. Εδώ πολύ ανώτερο micro seiki μάζας από το συγκεκριμένο, το BL-91, που είχε φίλος αναγκάστηκε να το αλλάξει με ένα Michell Gyrodeck γιατί του μπούμαρε από την ακουστική ανάδραση. Ο βραχίονας του Thorens δεν πρέπει να είναι πολύ δύσκολο ν' αλλάξει. Πιθανότατα θα χρειαστεί λίγο μερεμέτι στο mdf του υποσασσί.

Εγώ έχω το συζυγές του δικού σου, αλλά χωρίς βραχίονα, το 321.
 
Κώστα η αλλαγή βραχίονα δεν ειναι και τόσο δύσκολη υπόθεση. Κι εγω άλλαξα τον δικό μου ΤP16-mkII σε Grace 707 πάνω στο Thorens 145mkII, χωρίς παρα πολύ κοπο. Το δυσκολότερο σημείο ειναι να φτιάξεις βάση για την έδραση του νεου βραχίονα, εφόσον αυτός εχει διαφορετική απόσταση έδρασης από τον προηγούμενο. Υπάρχουν όμως και έτοιμες βάσεις. Aν λοιπόν ο σκοπός σου ειναι η αλλαγή βραχίονα, τοτε εδώ ειμαστε :)

Πάντως, και το Micro Seiki δείχνει καλό πλατώ. Απ' όσο είδα, η δημοπρασία που έστειλες έκλεισε χωρίς ενδιαφερόμενους, οπότε ισως ειναι καλή ιδεα να στειλεις ενα μήνυμα στον τύπο μήπως θέλει να το ξεφορτωθεί :D


το δικό σου ήταν πλατώ ή πικάπ? Λογικά ένα καλό μηχανουργείο δεν πρέπει να δυσκολευτεί να φτιάξει μια βάση, εφόσον υπάρχει το πατρόν. βραχίονα θέλω εδώ και καιρό να αλλάξω. θυμάμαι απο τον καιρό που δούλευα σε ένα HiFi Studio στη Γερμανία και μοντάριζα συστήματα σε Πικάπ Thorens πόσο χάλια ανίχνευαν τις δυναμικές. Στο δίσκο δοκιμών της Ortofon ποτέ δεν ξεπερνούσαν τα 30, άντε 40 mu. Kαι να φανταστείς ότι δούλευα τότε το '96-'99 με το πολύ καλύτερο μοντέλο ΤΡ 90, όχι τον ΤΡ 16. ευχαριστώ για την προσφορά βοήθειας, εν καιρώ θα επανέλθω-bye-
 
Re: Απάντηση: Πικάπ Micro Seiki BL 21 βραχίονας CF 2. Τα ξέρει κανένας?

Το πικαπ πιστεύω πως είναι σε σαφώς χαμηλότερη κλάση από το Thorens. Η δε μάζα του είναι ανεπαρκής για απομόνωση. Εδώ πολύ ανώτερο micro seiki μάζας από το συγκεκριμένο, το BL-91, που είχε φίλος αναγκάστηκε να το αλλάξει με ένα Michell Gyrodeck γιατί του μπούμαρε από την ακουστική ανάδραση. Ο βραχίονας του Thorens δεν πρέπει να είναι πολύ δύσκολο ν' αλλάξει. Πιθανότατα θα χρειαστεί λίγο μερεμέτι στο mdf του υποσασσί.

Εγώ έχω το συζυγές του δικού σου, αλλά χωρίς βραχίονα, το 321.

το πρόβλημα δεν είναι τόσο το mdf όσο κάτι καλωδιάκια που δεν καταλαβαίνω ακριβώς σε τι χρησιμεύουν, και αν μπορώ να τα κόψω έτσι απλά. Η πληροφορία για το ΒL-91 εξαιρετικά ενδιαφέρουσα, η πρώτη αρνητική γνώμη που διαβάζω για κάποιο micro seiki. Λογικό, όλοι νομίζουμε ότι το δικό μας πλατώ είναι το καλύτερο. Ο βραχίονας όμως φαίνεται πολύ καλός. Καλά έκανες και πήρες το 321, τώρα πλέον είναι δυσεύρετο και τσιμπημένο στην τιμή. Αλήθεια, έχεις δοκιμάσει το project speedbox? Μεγάλη βελτίωση με λίγα λεφτά.
 
Για τα micro seiki έχω καλή γνώμη, έστω και εξ' αποστάσεως. Το συγκεκριμένο πλατώ όμως είναι σαφώς σε χαμηλότερη κατηγορία ποιότητας από το Thorens σου και σε ότι αφορά στη μάζα του πλατώ, αλλά ακόμη πιστεύω και στη συνολική μάζα. Το BL-91 το υπολογίζω πολύ περισσότερο, αλλά με προβλημάτισε η εμπειρία του φίλου μου. Ίσως σε μια καλή βάση. Ποιο πολύ όμως θα τρωγόμουν για κάποιο DQX-1000. Το θέμα είναι που βρίσκεις ανταλλακτικά, ειδικά σε κινητήρες άμεσης οδήγησης.

Τα καλωδιάκια μπορεί να είναι για τη γείωση ή για τον αισθητήρα τέλους του δίσκου. Νομίζω πως σταματά αυτόματα εκεί το δικό σου, έτσι δεν είναι;

Το project speedbox δεν το έχω δοκιμάσει. Παίζω με το εξωτερικό μετασχηματιστάκι της μαμάς του. Γενικά θεωρώ την αδράνεια αυτού του πλατώ ικανή να εξομαλύνει μεταβολές της ταχύτητας του μοτέρ και είμαι δύσπιστος σε τέτοια αξεσουάρ. Αν όμως η πείρα σου είναι διαφορετική, θα χαρώ να τη μοιραστείς μαζί μας.
 
Re: Απάντηση: Πικάπ Micro Seiki BL 21 βραχίονας CF 2. Τα ξέρει κανένας?

Για τα micro seiki έχω καλή γνώμη, έστω και εξ' αποστάσεως. Το συγκεκριμένο πλατώ όμως είναι σαφώς σε χαμηλότερη κατηγορία ποιότητας από το Thorens σου και σε ότι αφορά στη μάζα του πλατώ, αλλά ακόμη πιστεύω και στη συνολική μάζα. Το BL-91 το υπολογίζω πολύ περισσότερο, αλλά με προβλημάτισε η εμπειρία του φίλου μου. Ίσως σε μια καλή βάση. Ποιο πολύ όμως θα τρωγόμουν για κάποιο DQX-1000. Το θέμα είναι που βρίσκεις ανταλλακτικά, ειδικά σε κινητήρες άμεσης οδήγησης.

Τα καλωδιάκια μπορεί να είναι για τη γείωση ή για τον αισθητήρα τέλους του δίσκου. Νομίζω πως σταματά αυτόματα εκεί το δικό σου, έτσι δεν είναι;

Το project speedbox δεν το έχω δοκιμάσει. Παίζω με το εξωτερικό μετασχηματιστάκι της μαμάς του. Γενικά θεωρώ την αδράνεια αυτού του πλατώ ικανή να εξομαλύνει μεταβολές της ταχύτητας του μοτέρ και είμαι δύσπιστος σε τέτοια αξεσουάρ. Αν όμως η πείρα σου είναι διαφορετική, θα χαρώ να τη μοιραστείς μαζί μας.

Ναι, το πικάπ σταματάει αυτόματα στο τέλος του δίσκου, αλλά το σχετικό καλώδιο είναι άλλο και αφαιρείται πολύ εύκολα. Ίσως ανεβάσω κάποια φωτογραφία για να μου πει κάποιος πιό σχετικός τι παίζει. Το Speedbox το δοκίμασα μετά από συμβουλή κάποιου σε ένα γερμανικό φόρουμ. Βρίσκω ότι η μουσική ακούγεται πιό καθαρά, σαν να έφυγε ένα πέπλο, η εικόνα είναι πιό ευκρινής και πιό up front σε σχέση με το μαμίσιο τροφοδοτικό. Αυτό ίσως σε κάποιους να μην αρέσει, οπότε καλό θα ήταν όποιος ενδιαφέρεται να κάνει μια δοκιμή πριν την αγορά. Δεν ξέρω που οφείλεται η διαφορά, πάντως ήταν ακουστή.