Pioneer Kuro 9th generation

Καλησπέρα σε όλα τα μέλη,


Από το 10/2009 είμαι κάτοχος μιας [FONT=&quot]τηλεόρασης [/FONT] 5090H. Πριν ένα μήνα μου παρουσίασε πρόβλημα η οθόνη. Στην πάνω αριστερή γωνία αναβοσβήνουν διάσπαρτα pixel όταν το φόντο είναι γκρι. Περισσότερες λεπτομέρειες θα δείτε στις φωτογραφίες.

IMGP1575b.jpg

IMGP1586.jpg

IMGP1594.jpg

IMGP1600.jpg

21/2/2011 στάλθηκε στο Pioneer [FONT=&quot]Service[/FONT] στο Ηράκλειο Κρήτης. 25/2/2011 επικοινωνεί μαζί μου από τα κεντρικά ο Κος Παπαγεωργίου για να με ενημερώσει ότι το monitor θα πρέπει να σταλθεί στην Αθήνα για περεταίρω έλεγχο κι ότι τα έξοδα αποστολής κι επισκευής που μπορούν να φτάσουν κι έως 2000 επιβαρύνουν εμένα γιατί η εγγύηση του ενός έτους έχει λήξει…………. Όταν σε ερώτηση γιατί ένα έτος αφού έχω 3 For Free η απάντηση ήταν ότι δεν έχει σταλθεί το ειδικό έντυπο με τα στοιχεία της τηλεόρασης για να έχω την επέκταση της εγγύησης.
Όταν στην συνεχεία ενημέρωσα ότι το έντυπο έχει σταλθεί κι έχω το δικό μου απόκομμα (που στάλθηκε με fax για επιβεβαίωση) η απάντηση ήταν ότι δεν μπορεί να κάνει οτιδήποτε γιατί η intersys δεν έχει λάβει το δικό της απόκομμα κι εγώ δεν έχω τίποτα αποδεικτικό στοιχειό (δηλ. συστημένο ταχυδρομείου ) ότι στάλθηκε.



Έχω μείνει ΑΦΩΝΟΣ………………


Η επίσημη ανακοίνωση της Intersys στης 16 Φεβρουαρίου 2009 ήταν : παρά την διακοπή της παραγωγής των Pioneer KURO μέσα από το επιλεκτικό δίκτυο διανομής της Pioneer για την Ελλάδα εξακολουθεί η δωρεάν επέκταση εγγύησης για όλες τις τηλεοράσεις που θα πωληθούν εντος του 2009.



Οι διαβεβαιώσεις του Κου Ζήβα για μετά την πώληση η intersys θα είναι διπλα μας που είναι ?


Προς ενημέρωση: τα στοιχεία μου είναι στην διάθεση από οπίων ζητηθούν.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ Β.

Υ.Γ. Ο Νόμος 3043/2002 (Φ.Ε.Κ. Α´267/4,11,2002) (2 χρόνια minimum στις εγγυήσεις ) δεν ισχύει για την intersys ?
 
Intersys, συνώνυμο της...
Δυστυχώς δεν μπορώ να γράψω τη λέξη, γιατί θα παραβώ κανόνες του φόρουμ.
Εγώ πάντως έχω ξεγράψει αυτή την εταιρεία. Δεν πρόκειται ποτέ να αγοράσω προϊόν που αντιπροσωπεύει...
Επικοινώνησε με το συνήγορο του καταναλωτή, τη γενική γραμματεία καταναλωτή και ξεφώνισέ τους σε όλο το διαδίκτυο.
 
Για το αστείο της υπόθεσης ήταν στο πρόγραμμα να αγοράσω τον ενισχυτή Pioneer SC-LX90 6300

Είναι κρίμα όμως που με αυτήν την στάση τους το μόνο που καταφέρνουν είναι να χάνουν τους πελάτες τα καταστήματα PIONEER που από την πλευρά τους δείχνουν απίστευτο επαγγελματισμό.
 
Last edited:
Πρώτα από όλα πρέπει να ζητήσεις την απάντηση γραπτώς. έπειτα θα τους αναφέρεις την δική τους επίσημη ανακοίνωση την οποία θα βρεις και εδώ http://avclub.gr/forum/showthread.php?t=40706 και αναγράφει συγκεκριμένα:

Μάλιστα, μέσα από το επιλεκτικό δίκτυο διανομής της Pioneer για την Ελλάδα εξακολουθεί η δωρεάν επέκταση εγγύησης στα τρία χρόνια, στα πλαίσια του προγράμματος "3 forfree", για όλες τις τηλεοράσεις που θα πωληθούν εντός του 2009.

Επίσης επισυνάπτω αντίγραφο της αίτησης που συμπλήρωσες όπου αναγράφεται στο πίσω μέρος:

"Η παρούσα εγγύηση ισχύει ΜΟΝΟ εφ'όσον το έντυπο εγγύησης είναι σωστά και πλήρως συμπληρωμένο από τον μεταπωλητή και ισχύει μόνο σε συνδυασμό με την επίδειξη της απόδειξης ή του τιμολογίου αγοράς το οποίο πρέπει να ναγράφει την ημερομηνία αγοράς, την επωνυμί ατου μεταπωλητή, το μοντέλο και τον σειριακό αριθμό του μηχανήματος.

Επίσης στο κάτω μέρος αναγράφετε ότι απαιτείται η αποστολεί του συμπληρωμένου αποκόμματος αλλά όχι η απόδειξη αποστολής.

attachment.php


Σου συνιστώ λοιπόν να επικοινωνήσεις απευθείας με το εμπορικό τμήμα και τμήμα μάρκετινγκ της Intersys και όχι μέσω του μεταπωλητή ο οποίος μιλάει με το service (το οποίο δεν το έχει η Intersys).

Καλή τύχη.
 

Attachments

  • 20110315114055617.jpg
    20110315114055617.jpg
    99.8 KB · Views: 408
Σας ευχαριστώ για την άμεση συμπαράσταση. Μελετώ το θέμα με τον δικηγόρο μου γιατί σε σημερινή επικοινωνία με τον Κο Ραδίτσα της intersys μου προτάθηκε να γίνει αποστολή στα κεντρικά για να δουν το πραγματικό πρόβλημα και εάν το κόστος είναι μεγάλο να γίνει μια καλή τιμή. Φυσικά εγώ δεν δέχτηκα να πληρώσω τίποτα. Σε επικοινωνία αμέσως με το κατάστημα που αγόρασα την τηλεόραση που θα πρέπει να αναφέρω ότι από την πρώτη στιγμή είναι δίπλα μου η πρόταση ήταν να γίνει η αποστολή κι αναλαμβάνει τα πλήρη έξοδα.
 
Eντωμεταξυ αποκλειουν καθε περιπτωση εγγυησης αν θελουν,οταν γραφουν οτι δεν καλυπτει αντικατασταση μερων που οφειλονται σε φυσικη φθορα απο τη συνηθη χρηση!!!!!(βλ. 6)Χαιρετισματα απο τα ψιλα γραμματα!!!Οπως θελουν το βλεπουν!
 
Συγνώμη για την παρέμβαση αλλά γιατί γράφονται τα ίδια πράγματα σε 2 νήματα; Δεν είναι καλύτερα να συνεχιστεί η συζήτηση στο άλλο νήμα που έχετε ξεκινήσει;
 
Συγνώμη για την παρέμβαση αλλά γιατί γράφονται τα ίδια πράγματα σε 2 νήματα; Δεν είναι καλύτερα να συνεχιστεί η συζήτηση στο άλλο νήμα που έχετε ξεκινήσει;


Σ´ ευχαριστώ για την υπόδειξη και συγγνώμη. Έχεις δίκαιο.
 
φιλτατε δωστους να καταλαβουν γιατι την εχουν δει περιεργα οι κυριοι!!!

αρε κουγιας που τους χρειαζεται αν και αυτη τη περιοδο τρεχει με τις κασσετες γμτ...... :bigcry:
 
μπορω να εχω αλλη μια αποριουλα???? :damnyou:

αυτο το ενοχλητικο μηνυμα πως το ξεφορτωνομαι? μια φορα το μηνα ή το διμηνο τσααακ παρε να χεις!! Κ μετα απο λιγο μου κλεινει τη τηλεοραση. Καπου στις ρυθμισεις ειναι γιατι απτο τηλεκοντρολ σιγουρα δε παω κατι κατα λαθος..... any ideas???? -bye-


Uploaded with ImageShack.us
 
...αυτο το ενοχλητικο μηνυμα πως το ξεφορτωνομαι?

Αλέφαντε, 2 χρόνια την έχεις, ακόμη δεν την έμαθες την τηλεόραση;

Στο menu με τις ρυθμίσεις εξοικονόμησης ενέργειας είναι:

attachment.php
 

Attachments

  • 509.jpg
    509.jpg
    92.6 KB · Views: 292
μιλαμε θα με βλεπεις στον υπνο σου στο ξυπνιο σου κ θα περνεις δρομο χαχαχαχααααα!!! :flipout::flipout::flipout: καλα ολα τα περιεργα σε μενα πεφτουν? και το ρημαδι το μανουαλ μιλαμε το χα ξεσκονισει οταν την ειχα παρει!!!

να σε καλα φιλαρακι στην επομενη συναντηση θα σου φερω δωρακι !!! -bye-
 
Όταν αγόρασα την κούρο προσπάθησα να βάλω τις βέλτιστες ρυθμίσεις για να απολαμβάνω το βέλτιστο αποτέλεσμα.Καταλαβαίνω πως αν δεν την ρυθμίσει ο Κος Καστρούνης μάυρη τρύπα στην οθόνη μου δεν πρόκειται να δω, αλλά αυτο που βλέπω είναι γκρί.Ιδίως με κλειστά τα φώτα και μάυρη οθόνη, η οθόνη ξεχωρίζει ως γκρί.Τι προτείνεται?
 
Αν μειώσεις το ρυθμιστικό της αντίθεσης γίνεται πιο σκούρο το "γκρι";
Σε τι τιμή το έχεις;
 
Αν μειώσεις το ρυθμιστικό της αντίθεσης γίνεται πιο σκούρο το "γκρι";
Σε τι τιμή το έχεις;

To ρυθμιστικό της φωτεινότητας μάλλον θέλεις να πεις... ;)
 
Απάντηση: Re: Pioneer Kuro 9th generation

Όταν αγόρασα την κούρο προσπάθησα να βάλω τις βέλτιστες ρυθμίσεις για να απολαμβάνω το βέλτιστο αποτέλεσμα.Καταλαβαίνω πως αν δεν την ρυθμίσει ο Κος Καστρούνης μάυρη τρύπα στην οθόνη μου δεν πρόκειται να δω, αλλά αυτο που βλέπω είναι γκρί.Ιδίως με κλειστά τα φώτα και μάυρη οθόνη, η οθόνη ξεχωρίζει ως γκρί.Τι προτείνεται?


Μπορείτε να επικοινωνησετε μαζι μου για να δω εαν μπορω να σας βοηθησω απο ¨μακρια¨.
 
Οι ρυθμίσεις που έβαλα ,αρα και το ρυθμιστικό της φωτεινότητας,είναι σύμφωνα με κάποιες ρυθμίσεις που συζητούσαμε εδω στο φόρουμ.
 
Re: Απάντηση: Re: Pioneer Kuro 9th generation

Μπορείτε να επικοινωνησετε μαζι μου για να δω εαν μπορω να σας βοηθησω απο ¨μακρια¨.

Φιλε Μανώλη δεν γίνεται να το κάνουμε από κοντά??? Όπως έγραψα και μερικά μηνύματα πιο πριν είμαστε 3 εδώ στην Θεσσαλία. Θα βόλευε???
 
Οι ρυθμίσεις είναι αυτές,
Movie Mode
Contrast 32
Brightness +1
Colour 0
Tint 0
Sharpness -15
PRO ADJUST
PURE CINEMA
Fim Mode OFF (SKY) or Advanced (BLUE RAY HD) OFF (SD DVD)
TXT Opt OFF
Intellegent Mode OFF
PICTURE DETAIL
DRE OFF (more accurate) or Low if you want more fake contrast
BLACL LEVEL OFF
ACL OFF
Enhancer Mode 2
Gamma 2

COLOUR DETAIL
Colour Temp Manual (PUSH FOR ENTER FOR 3 SECONDS)
Red High -2
Green High 0
Blue High -2
Red Low -1
Green Low 0
Blue Low -1
CTI OFF
Colour Management
Red 0
Yellow 0
Green 0
Cyan -1
Blue 0
Magenta -2
Colour Space 2
Noise Reduction All Off
Τις βρήκα εδώ στο φόρουμ, εμένα πάντως το γκρι παραμένει στις σκοτεινές σκηνές
 
Μια παρατήρηση όσον αφορά τις παραπάνω ρυθμίσεις αφορά την αντίθεση. Είναι πολύ χαμηλά. Θα πρέπει να την ρυθμίσεις τουλάχιστον στο 40.