Pioneer LX70 και B&W MT30

lazgr

Senior Member
28 March 2008
313
Γεια σας, είμαι άσχετος και καινούριος στον χώρο του Home Cinema.

Πήγαινα πριν χρόνια (8 περίπου) σε ένα βιντεοκλαμπ στο οποίο είχαν home cinema, να νοικιάσω ταινίες.Έβαζαν που και που ταινίες για να δει ο κόσμος την διαφορά στον ήχο από τον ήχο μιας τηλεόρασης. Ο εξοπλισμός περιελάμβανε ενισχυτή av της pioneer (τότε έκανε 500 χιλιάδες δρχ), ηχεία JBL δεξιά και αριστερά, κεντρικό B&W, πίσω ηχεία δεν θυμάμαι τι μάρκα, sub (δεν θυμάμαι μάρκα) το οποίο είχε αξία τότε περίπου 300 χιλιάδες δρχ). Θυμάμαι ότι έβαλε την ταινία REPLACEMENT KILLERS που έχει εισαγωγή στην οποία ακούγεται χτύπος καρδιάς και εντυπωσιάστηκα από το SUB. Σε άλλες ταινίες εντυπωσιάστηκα από την καθαρότητα των ηχείων δεξιά και αριστερά. Σαν να ήσουν μέσα στην ταινία ήταν.

Από τότε έβγαλα το συμπέρασμα ότι αν δεν έχεις ένα καλό ενισχυτή με καλά ηχεία, χάνεις πάνω από το μισό μιας ταινίας.

Πήγα πήρα πριν μερικούς μήνες ένα σετάκι home cinema της LG με DVD και 5:1 ηχεία καμμιά 250 ευρώ. Ε, καλό αλλά καμμιά σχέση με εκείνο που είχε το βιντεοκλαμπ (εννοείτε).

Ετσι αποφάσισα να πάρω καλό ενισχυτή και ηχεία για να έχω ήχο όπως το βιντεοκλαμπ.

Πήγα σε ένα πολυκατάστημα που είχε και χώρο παρουσίασης συσκευών home cinema και χωρίς πολύ ψάξιμο, επειδή πήρα 1-2
περιοδικά και έκανα μια ψιλοέρευνα στο ιντερνέτ, κατέληξα ότι ΓΙΑ ΤΑΙΝΙΕΣ δεν με νοιάζει η μουσική), o Pioneer LX70 είναι μια χαρά και έχει και αυτόματη ρύθμιση με μικρόφωνο, χώρια κάτι FULL BAND PHASE CONTROL που λένε ότι κάνουν καλύτερη διανομή ήχου από ότι κατάλαβα. Για ηχεία μου πρότεινε το κατάστημα τα Μ1 της B&W (για ταινίες είπαμε) και για SUB το PV1 μου είπαν είναι εγγύηση.