Pioneer pdp 5080xd VS Panasonic 50PZ800

Φιλε sandman
Ολα αυτα που λες τα ξερω και πολυ καλα μαλιστα ,και τα εχουμε θηξει πολλες φορες εδω μεσα , αλλα εδω είναι Ελλαδα και μην μου πεις οτι θα βρεις το δικαιο σου στα δικαστηρια.
Τον Σεπτεμβριο σκοπευω να αγορασω την 5090 και να δώσω 3500-με 4000 χιλιάρικα.
Για πες μου εσυ θα το ρισκαρες να δοσεις τοσα λεφτακαι να σου κατσει μια στραβη και μετα να τρεχεις σαν τον Bεγκο; Εισαι σιγουρος ότι θα σου την φτιαξει το Πλαισιο , το expansys ,και καθε αλλη παραεισαγωγη ,η θα σου πουν να την στείλεις στην pionner ;
Γιατι στην pionner η στην Panasonic η σε αλλη αντιπροσωπια θα σου πουν να την πας εκει που την αγορασες. Και δεν εχω κανεναν λογο να τρεχω ,απο την στιγμη που θα την αγοραζα απο αλλου την ιδια η και χαμηλοτερη τιμη, με ελληνικη εγγυηση.
Οσο για το ΠΛΑΙΣΙΟ αυτο που με τσαντισε ειναι οτι επρεπε να γραφει πανευρωπαικη εγγυηση ,και οχι αυτο που ειναι παραπλανητικο.
 
Φίλε Phantom το διόρθωσαν. Προσωπικά δεν βλέπω το λόγο του να μην αγοράσει κάποιος. Θεωρώ ότι η εξυπηρέτηση του πελάτη εκεί είναι σε καλό επίπεδο. Δεν νομίζω κάποιος να μείνει ξεκρέμαστος. Δεν μπορώ να συγκρίνω το Πλαίσιο με expansys κ.λ.π.
 
Φιλε sandman
Ολα αυτα που λες τα ξερω και πολυ καλα μαλιστα ,και τα εχουμε θηξει πολλες φορες εδω μεσα , αλλα εδω είναι Ελλαδα και μην μου πεις οτι θα βρεις το δικαιο σου στα δικαστηρια.
Τον Σεπτεμβριο σκοπευω να αγορασω την 5090 και να δώσω 3500-με 4000 χιλιάρικα.
Για πες μου εσυ θα το ρισκαρες να δοσεις τοσα λεφτακαι να σου κατσει μια στραβη και μετα να τρεχεις σαν τον Bεγκο; Εισαι σιγουρος ότι θα σου την φτιαξει το Πλαισιο , το expansys ,και καθε αλλη παραεισαγωγη ,η θα σου πουν να την στείλεις στην pionner ;
Γιατι στην pionner η στην Panasonic η σε αλλη αντιπροσωπια θα σου πουν να την πας εκει που την αγορασες. Και δεν εχω κανεναν λογο να τρεχω ,απο την στιγμη που θα την αγοραζα απο αλλου την ιδια η και χαμηλοτερη τιμη, με ελληνικη εγγυηση.
Οσο για το ΠΛΑΙΣΙΟ αυτο που με τσαντισε ειναι οτι επρεπε να γραφει πανευρωπαικη εγγυηση ,και οχι αυτο που ειναι παραπλανητικο.

Αγαπητέ Phantom

Νομίζω οτι τελείς υπο καθεστώς σύγχισης και σίγουρα ΔΕΝ συμφωνώ με τα λεγόμενά σου.
Το ΑΝ θα πάρεις την τηλεόραση ή οτιδήποτε άλλο απο το Πλαίσιο, το Praktiker το Μακρο τον Κωτσόβολο ή τέλος πάντων όπου αλλού θέλεις (εντός ΕΟΚ), απο την στιγμή που το προϊόν είναι ΓΝΗΣΙΟ, (δεν το παίρνεις δηλαδή απο το "πανέρι" των εγχρώμων στις λαϊκές...) σε κάνει ΑΥΤΟΜΑΤΩΣ χρήστη αλλά και ΠΕΛΑΤΗ της συγκεκριμένης μπράντας....!
Αν παρόλα αυτά είσαι και "ΑΤΥΧΟΣ", και έχεις πρόβλημα με την συσκευή σου, τότε να είσαι σίγουρος οτι το Πλαίσιο θα σου δώσει ακόμα καλλίτερο Aftersales. Είμαι πελάτης διαφόρων αλυσίδων στο διάβα της ζωής μου αλλά και έμπορος ηλεκτρονικών ειδών για πολλά χρόνια. Η "Κακόπιστη αντιπροσωπεία" που θα σε στείλει στον έμπορο που το πήρες ( σαν να σε στέλνει "στο διάολο"..) σίγουρα είναι ΠΑΡΑΝΟΜΗ και ΕΚΠΤΩΤΗ στα συμβόλαιά της με την μητρική εταιρεία. Στα ψιλά γράμματα υφίσταται και ο όρος της ΚΑΛΗΣ ΣΤΑΣΗΣ της μπράντας απέναντι στον πελάτη.......
Απο την στιγμή που το προϊόν είναι ΓΝΗΣΙΟ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΟΜΕΝΟΙ ΟΙ ΤΟΠΙΚΟΙ ΔΙΑΝΟΜΕΙΣ να το επισκευάσουν (και εαν είναι εντός της κοινοτικής εγγύησης - να το επισκευάσουν ΤΣΑΜΠΑ!!!!!)

Οσο για αυτά που λές περί Βέγγου κτλ περί παραεισαγωγής (απο την στιγμή που μιλάμε για γνήσιο εμπόρευμα) μάλλον με κάνουν να πιστεύω πως Ή μιλάω με παπαγαλάκι των εταιρειών ή με έναν άνθρωπο που θα πρέπει να ψάξει παραπάνω τα δικαιώματα που έχει σαν πολίτης.

Για όσους νομίζουν οτι μπλέκουν σας πληροφορώ οτι η ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΟΥ δουλεύει 24 ώρες το 24ωρο και με ένα email μπορείτε να κάνετε τις καταγγελίες σας.

Αυτή η καραμέλα της ΔΗΘΕΝ "ΠΑΡΑΕΙΣΑΓΩΓΗΣ" και το τρέξιμο του ΒΕΓΓΟΥ πρέπει να σταματήσει. ΚΑΙ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ όταν θα καταλάβουμε όλοι τα δικαιώματά μας, και ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΚΑΠΕΛΟ ΣΤΟΥΣ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟΥΣ ΔΙΑΝΟΜΕΙΣ. Με τον φόβο του ραγιά δήθεν οτι δεν θα βρούμε το δίκιο μας.
Για να στείλετε μερικές καταγγελίες στο:
[email protected]
ή ακόμα και στις ίδιες τις μαμά εταιρείες να δείτε για πότε θα λυθούν τα όποια προβλήματα έχετε!!!!
Ελπίζω αυτή την φορά να είμαι πιο κατανοητός σε εσένα Phantom!


ΥΓ. Όσο για την σιγουριά που μου λές ...ΕΣΥ είσαι σίγουρος οτι θα σου την φτιάξουν στην "αντιπροσωπεία";;;;;;;; (εμένα πάντως 2 ραδιοcd τους πήγα για φτιάξιμο - σε γνωστή αντ/πεια, με εγγύηση ελληνικής "αντιπροσωπείας" και μου τα έστειλαν πίσω άφτιαχτα....)
 
Last edited:
Φίλε Sandman καλώς ήρθες στο φόρουμ.

Συμφωνώ με τα περισσότερα σημεία των μηνυμάτων σου, αλλά έχω και μερικές ενστάσεις.

Εκτός από την Philips κανένας άλλος αντιπρόσωπος/διανομέας δεν υποστηρίζει τηλεοράσεις παραεισαγωγής. Νομίζω (με κάθε επιφύλαξη) πως και οι Panasonic, LG τις υποστηρίζουν αλλά για 1 χρόνο, ενώ στα προϊόντα δικής τους εισαγωγής δίνουν 2 χρόνια. ΚΑΚΩΣ και (πιθανόν) παρανόμως, αλλά αυτή είναι η σκληρή πραγματικότητα την οποία έχουμε καυτηριάσει αρκετές φορές. Η σκληρή πραγματικότητα λοιπόν λέει πως αν χρειαστεί να χρησιμοποιηθεί η εγγύηση τηλεόρασης παραεισαγωγής κατά πάσα πιθανότητα θα αναγκαστείς να απευθυνθείς σε ενώσεις καταναλωτών και σε δικαστήρια για να βρεις το δίκιο σου.

Εδώ έρχεται και η πρώτη μου ένσταση. Στο Πλαίσιο γνωρίζουν αυτή την πραγματικότητα ... μέχρι και οι θυρωροί:

Συμφωνώ με την νήξη .....

Διαφωνώ με τήν πανευρωπαική κάλυψη SAMSUNG.

Όποιος αγοράσει απο έξω samsung, sharp, toshiba, pioneer, αν του χαλάσει την ΕΦΑΓΕ !!!

Δεν κάνω πλάκα....!!!όλοι οι παραπάνω ΔΙΑΝΟΜΕΙΣ (όχι αντιπροσωπείες θυγατρικές όπως SONY πχ.) πουλάνε με σειριακούς αριθμούς.
Αν έρθει ΤV στα χέρια τους με σειριακούς που δεν έχουν εισάγει, τότε τρώει άκυρο ή μέγα χρέωση για επισκευή, και ποτέ μα ποτέ αντικατάσταση.

Το νού σας !!!

http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?p=305056#post305056

Από σεβασμό προς τους πελάτες θα έπρεπε να αναφέρουν λοιπόν πως η εγγύηση είναι πανευρωπαϊκή και όχι της ελληνικής αντιπροσωπείας. Δεν είμαστε όλοι διατεθειμένοι να τρέχουμε σε δικαστήρια για να βρούμε το δίκιο μας. Πάντως όπως αποδείχθηκε ... έχουμε τον νου μας ;)

Η δεύτερη ένσταση έχει να κάνει με τις Toshiba. Γιατί το Πλαίσιο στις Toshiba δίνει 1 χρόνο εγγύηση ? Δεν ισχύει η κοινοτική νομοθεσία για αυτές ?

Η τρίτη ένσταση έχει να κάνει με τον πραγματικό λόγο της παραεισαγωγής, ο οποίος δεν έχει σχέση με αυτόν που ανέφερες:

δεν φαντάζεσαι τι κάνω εγώ για τις πλάσμα .....

Να υποθέσω πως Pioneer τηλεοράσεις τέλος όσον αφορά το Πλαίσιο ?

εδώ και πολύ καιρό...απο τότε που αποφάσισε η εδώ αντιπροσωπεία να παίξει με κατατάξεις του τύπου SD1, SD2, SD3 που σήμαινε ότι δεν μπορείς να πουλάς τα πάντα απο Pioneer εκτός και αν σπαταλούσες μια περιουσία για να ανοίγεις demo τους παντού...εκβιασμός ένα πράγμα...πλήρωσε, στήστα παντού, για να μπορείς να τα πουλάς!
http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?p=509054#post509054

Για να μην το κουράζω άλλο, πραγματικά δεν έχω κανένα πρόβλημα με τα προϊόντα παραεισαγωγής ούτε με τα καταστήματα που τα φέρνουν. Λόγω της κατάστασης που επικρατεί με τις αντιπροσωπείες όμως είναι αναγκαίο να ξέρουμε αν η τηλεόραση που σκοπεύουμε να αγοράσουμε είναι παραεισαγωγής ή όχι. Μετά ο καθένας κάνει τις επιλογές του.
 
Φίλε giorgos καλά έκανες και τα έψαξες όλα όσα έχω αναφέρει στο παρελθόν και με τιμάει πραγματικά το γεγονός ότι τα αναπαράγεις εσύ ειδικά

όσα έχω πεί για τις παραεισαγωγές και τους κινδύνους τους συμφωνούν απόλυτα με όσα τώρα υποστηρίζει ο sandman. Η τεράστια παγίδα για κάθε έναν που αγοράζει παραεισαγωγή, είναι ο διανομέας όταν υπάρχει καθώς και ο εισαγωγέας.
αν ο εισαγωγέας δεν μπορεί να εγγυηθεί πως σε περίπτωση βλάβης, θα μπορεί να δώσει λύση στον πελάτη (περίπτωση διανομέα όχι πολυεθνικής) τότε μιλάμε για απάτη.

όσο αφορά το θέμα με τις pioneer, η εγγύηση θα έπρεπε να είχε αλλάξει σε εγγύηση πλαισίου απο χθες αλλά λόγω πολυπλοκότητας site κάποια πράγματα θέλουν μια μέρα για να αλλάξουν. ξέρω πως τώρα ο καθένας θα σκεφτεί ότι θέλει και δικαίωμά του αλλά να γνωρίζετε όλοι το εξής... όσο είμαστε κύριοι απέναντι στους πελάτες μας και εφόσον προσπαθούμε για το καλύτερο τότε λίγα πράγματα θα μας τρομάξουν και σίγουρα δεν θα μας τρομάξουν οι διάφοροι διανομείς και πολυεθνικές που θέλουν να κάνουν ακόμα τα δικά τους.

ΥΓ. Οι TOSHIBA είναι απο διανομέα εξού και το 1 έτος εγγύησης.
 
και το δεν φαντάζεσαι τι κάνω εγώ για τις πλάσμα, κολλάει στο γεγονός ότι τις plasma τις πάω με τα χίλια και τις υποστηρίζω @α@ατα πολύ καθώς μόνο νεκρή ως τεχνολογία δεν είναι ! το μοντάζ εύκολα παρερμηνεύεται...
 
Φίλε Sandman καλώς ήρθες στο φόρουμ.

Συμφωνώ με τα περισσότερα σημεία των μηνυμάτων σου, αλλά έχω και μερικές ενστάσεις.

Εκτός από την Philips κανένας άλλος αντιπρόσωπος/διανομέας δεν υποστηρίζει τηλεοράσεις παραεισαγωγής. Νομίζω (με κάθε επιφύλαξη) πως και οι Panasonic, LG τις υποστηρίζουν αλλά για 1 χρόνο, ενώ στα προϊόντα δικής τους εισαγωγής δίνουν 2 χρόνια. ΚΑΚΩΣ και (πιθανόν) παρανόμως, αλλά αυτή είναι η σκληρή πραγματικότητα την οποία έχουμε καυτηριάσει αρκετές φορές. Η σκληρή πραγματικότητα λοιπόν λέει πως αν χρειαστεί να χρησιμοποιηθεί η εγγύηση τηλεόρασης παραεισαγωγής κατά πάσα πιθανότητα θα αναγκαστείς να απευθυνθείς σε ενώσεις καταναλωτών και σε δικαστήρια για να βρεις το δίκιο σου.

.............................................................................................
Για να μην το κουράζω άλλο, πραγματικά δεν έχω κανένα πρόβλημα με τα προϊόντα παραεισαγωγής ούτε με τα καταστήματα που τα φέρνουν. Λόγω της κατάστασης που επικρατεί με τις αντιπροσωπείες όμως είναι αναγκαίο να ξέρουμε αν η τηλεόραση που σκοπεύουμε να αγοράσουμε είναι παραεισαγωγής ή όχι. Μετά ο καθένας κάνει τις επιλογές του.

Αγαπητέ g10rg0s Καλώς σας βρήκα....

Κατ' αρχήν αυτά που εκφράζω είναι προσωπικές μου απόψεις. Οι απόψεις του psihakias είναι δικές του απόψεις και δεν έχουν να κάνουν με τα στοιχεία που σας παραθέτω.
Τυγχάνει λόγω της δουλειάς μου να γνωρίζω κοινοτικό δίκαιο και προσπαθώ να σας περάσω με σαφήνεια την γνώση μου η οποία θα φανεί σίγουρα καλή για την "τσέπη" σας πρώτα απο όλα.
Για να μην μακρυγορούμε σε μια συζήτηση για το ποιός τελικά μπορεί να είναι ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ.......(Το σίγουρο είναι οτι ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ είναι όλοι οι εξουσιοδοτημένοι διανομείς που παραμυθιάζουν τους δύστοιχους πελάτες τους οτι τάχα το προϊόν τους είναι "παραεισαγωγής" και δεν τους παρέχουν aftersales....Και η λέξη παραεισαγωγή είναι λάθος μιας και εντός ΕΟΚ δεν υφίστανται εισαγωγές αλλά ενδοκοινωτικές αποκτήσεις-παραδόσεις...)
Συμφωνώ στο οτι ο καθένας μπορεί να κάνει τις επιλογές του. Αν θέλει και να πετάξει τα λεφτά του ας τα πετάξει για να πάρει το προϊόν της "αντιπροσωπείας".....(Κατα την γνώμη μου αν η αντιπροσωπεία είναι ΛΑΜΟΓΙΟ θα την κάνει την λαμογιά και στο δικό της επισκευάσιμο αντικείμενο...Γιατί η εμπειρία μου λέει οτι ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΛΑΜΟΓΙΟ ΕΙΣΑΙ ΛΑΜΟΓΙΟ ΜΕ ΟΛΟΥΣ!!!).
Ο μοναδικός τρόπος να κάτσουν τα ΛΑΜΟΓΙΑ στην θέση τους και να δουλέψουν έτσι όπως τους υποβάλουν τα συμβόλαιά τους με τις εταιρείες είναι ΝΑ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΜΠΡΑΝΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΝΕΜΟΥΝ.

Και ακόμα μια φορά για όσους δεν το εμπάιδωσαν ....

ΑΝΟΙΧΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΟΥ
[email protected]

Μόνο έτσι θα πάμε μπροστά και όχι σαν ΡΑΓΙΑΔΕΣ παρακαλώντας και πληρώνοντας "καπέλα" για δήθεν οριτζινάλιτι αντ/πειας κτλ. κτλ.
 
Last edited:
Οσο για το αν ορισμένες "αντιπ/πειες"....(οι γνωστές δηλαδή ..που έχουν "καραμέλα" την λέξη "παραεισαγωγή"...) επισκευάζουν καλλίτερα τα "δικά" τους εμπορεύματα.....Επιτρέψτε μου να διαφωνήσω.....
Αν τους πάς πίσω μια τηλεόραση 5000 ευρώ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ οτι για να βρείς το ΔΙΚΙΟ ΣΟΥ θα καταντήσεις να συμπληρώνεις αιτήσεις και τελικά μάλλον θα βρείς το δίκιο σου στα δικαστήρια......
ΑΠΛΑ ΕΚΕΙ ΕΙΣΑΙ "ΚΕΡΑΤΑΣ & ΔΑΡΜΕΝΟΣ"...έχοντας ήδη πληρώσει και το καπέλο της "αντ/πειας"....
 
όσο αφορά το θέμα με τις pioneer, η εγγύηση θα έπρεπε να είχε αλλάξει σε εγγύηση πλαισίου απο χθες αλλά λόγω πολυπλοκότητας site κάποια πράγματα θέλουν μια μέρα για να αλλάξουν. ξέρω πως τώρα ο καθένας θα σκεφτεί ότι θέλει και δικαίωμά του αλλά να γνωρίζετε όλοι το εξής... όσο είμαστε κύριοι απέναντι στους πελάτες μας και εφόσον προσπαθούμε για το καλύτερο τότε λίγα πράγματα θα μας τρομάξουν και σίγουρα δεν θα μας τρομάξουν οι διάφοροι διανομείς και πολυεθνικές που θέλουν να κάνουν ακόμα τα δικά τους.

ΥΓ. Οι TOSHIBA είναι απο διανομέα εξού και το 1 έτος εγγύησης.

Προσωπικά εξακολουθώ να έχω το Πλαίσιο ψηλά στην λίστα με τα αξιόπιστα καταστήματα. Όπως είπα δεν έχω πρόβλημα με τα προϊόντα παραεισαγωγής, αλλά νομίζω πως όλοι οι υποψήφιοι αγοραστές θέλουν να ξέρουν τι είδους υποστήριξη θα έχουν σε περίπτωση βλάβης. Δεν είναι δική μου δουλειά, αλλά νομίζω πως καλό θα είναι να διευκρινιστεί ποια προϊόντα είναι παραεισαγωγής (LG6000/LG6500/Pioneer), ώστε να μην προκύψουν ερωτηματικά και για τις υπόλοιπες μάρκες (Samsung, Sharp κλπ) που οι εδώ διανομείς δεν αναγνωρίζουν διεθνείς εγγυήσεις.

και το δεν φαντάζεσαι τι κάνω εγώ για τις πλάσμα, κολλάει στο γεγονός ότι τις plasma τις πάω με τα χίλια και τις υποστηρίζω @α@ατα πολύ καθώς μόνο νεκρή ως τεχνολογία δεν είναι ! το μοντάζ εύκολα παρερμηνεύεται...

Δεν υποστήριξα το αντίθετο. Έβαλα τον διάλογο που είχαμε και υπάρχει και ο σύνδεσμος από κάτω ώστε να τον διαβάσει όποιος θέλει. Να ξεκαθαρίσω πως δεν στόχευε σε σένα το μήνυμα, αλλά ήταν απάντηση σε κάποια από τα λεγόμενα του sandman για τους λόγους παραεισαγωγής. Το ίδιο ισχύει και για την ένσταση μου για τις Toshiba.

Αγαπητέ g10rg0s Καλώς σας βρήκα....

Κατ' αρχήν αυτά που εκφράζω είναι προσωπικές μου απόψεις. Οι απόψεις του psihakias είναι δικές του απόψεις και δεν έχουν να κάνουν με τα στοιχεία που σας παραθέτω.

Μα δεν διαφωνεί κανείς στο νομικό κομμάτι του θέματος. Στο πρακτικό κομμάτι είναι τα προβλήματα.

Αν μπορώ να βρω το ίδιο κομμάτι στα ίδια χρήματα από κατάστημα που παίρνει τα προϊόντα του από τον εδώ διανομέα, γιατί να προτιμήσω το εισαγωγής με τα όποια προβλήματα υποστήριξης ?

Αν από την άλλη είμαι διατεθειμένος να φτάσω στα δικαστήρια με τον εδώ διανομέα δεν χρειάζεται να αγοράσω από το Πλαίσιο ή το Χ κατάστημα που φέρνει από έξω. Κάνω παραεισαγωγή μόνος μου από κάποιο αξιόπιστο κατάστημα του εξωτερικού και μου βγαίνει ακόμα φθηνότερα.

Όπως είπα πριν η ένσταση μου δεν αφορά το ότι κάποιο προϊόν είναι παραεισαγωγής. Το πρόβλημα είναι ότι δεν διευκρινίζετε ώστε να ξέρει ο καθένας τι θα αντιμετωπίσει σε περίπτωση βλάβης.
 
Χαζή ερώτηση.... Και αν το κάθε πλαίσιο φέρνει τις τηλεοράσεις εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης που το ξέρω εγώ? Εκτός αν δεν γίνεται κάτι τέτοιο...
 
Προσωπικά εξακολουθώ να έχω το Πλαίσιο ψηλά στην λίστα με τα αξιόπιστα καταστήματα. Όπως είπα δεν έχω πρόβλημα με τα προϊόντα παραεισαγωγής, ..........................................................Μα δεν διαφωνεί κανείς στο νομικό κομμάτι του θέματος. Στο πρακτικό κομμάτι είναι τα προβλήματα.

Αν μπορώ να βρω το ίδιο κομμάτι στα ίδια χρήματα από κατάστημα που παίρνει τα προϊόντα του από τον εδώ διανομέα, γιατί να προτιμήσω το εισαγωγής με τα όποια προβλήματα υποστήριξης ?

Αν από την άλλη είμαι διατεθειμένος να φτάσω στα δικαστήρια με τον εδώ διανομέα δεν χρειάζεται να αγοράσω από το Πλαίσιο ή το Χ κατάστημα που φέρνει από έξω. Κάνω παραεισαγωγή μόνος μου από κάποιο αξιόπιστο κατάστημα του εξωτερικού και μου βγαίνει ακόμα φθηνότερα.

Όπως είπα πριν η ένσταση μου δεν αφορά το ότι κάποιο προϊόν είναι παραεισαγωγής. Το πρόβλημα είναι ότι δεν διευκρινίζετε ώστε να ξέρει ο καθένας τι θα αντιμετωπίσει σε περίπτωση βλάβης.

Αγαπητέ g10rg0s

Αλήθεια διαβάζεις ολόκληρα τα μηνύματά μου;;
Νομίζω πως μιλάμε για ΙΔΙΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ για αυτό και σε προηγούμενο πόστ μου διευκρίνησα οτι οι ενδοκοινοτικές αποκτήσεις έχουν να κάνουν με ΙΔΙΑ προϊόντα κατάλληλα προς κυκλοφορία εντός των χωρών της ΕΟΚ. ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΑ ΙΣΧΥΕΙ Η ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ ΕΓΓΥΗΣΗ 2 ΕΤΩΝ ΠΟΥ ΠΑΡΕΧΕΙ Η ΙΔΙΑ Η ΜΠΡΑΝΤΑ (π.χ. PIONEER, SONY, PANASONIC κτλ.) Τώρα εάν ο διανομέας είναι ΛΑΜΟΓΙΟ δεν φταίει η μπράντα. Γι αυτό και ένα γράμμα στην Γενική διέυθυνση της μπράντας στο εξωτερικό ίσως να είναι το κλειδί για την εξυπηρέτησή σας απο έναν "τεμπέλη" διανομέα......

Η λέξη ΠΑΡΑΕΙΣΑΓΩΓΗ είναι ατυχής μιας και αυτή η λέξη χαρακτηρίζει τα εμπορεύματα που προέρχονται απο 3τες χώρες, έχουν διαφορετικούς κωδικούς, πιστοποιήσεις, και ως επι το πλέιστον είναι προϊόντα λαθρεμπορίας μιας και στις εισαγωγές απο 3τες χώρες ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ νομικά η αποκλειστικότητα της Αντιπροσωπείας και συνήθως αυτά τα εμπορεύματα μπλοκάρονται στο τελωνείο πριν καν μπούν στο εσωτερικό για διάθεση.


Όσων αφορά το τί θα αντιμετωπίσει κανείς σε περίπτωση βλάβης.....Αυτό έχει να κάνει με την "ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΠΙΣΤΗ" του διανομέα.....Αν ο διανομέας είναι "λαμόγιο" και προσπαθεί να ΑΠΟΠΟΙΗΘΕΙ των ευθυνών που έχει σαν εξουσιοδοτημένος διανομέας χρησιμοποιόντας την μια την καραμέλα του το χ προϊόν είναι "παραεισαγωγή" και το Ψ έχει μόνο 6 πίξελ καμμένα , (και αν έχει 10 τότε σου λέει οτι εσύ φταις που την άφησες να παίζει στο ίδιο κανάλι και κάηκαν τα πίξελ εκεί που γράφει ΑΝΤ1....;;;;;; Λες και παίρνεις τηλεόραση για να μην παίζει τα κανάλια αλλά μονάχα DVD.....) Ρε παιδιά ΑΝ πέσετε σε λαμόγιο τί νομίζετε οτι θα κάνει;;;; Θα σας χαρίσει το λαμόγιο 5000 επειδή την πήρατε και έχει δική του εγγύηση;;;;; ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ...
Μάλλον θα καταντήσετε στα δικαστήρια ούτως ή άλλως........

Αυτός είναι και ο κύριος λόγος που οι εταιρείες πλέον προτιμούν να έρχονται οι ίδιες εδώ αντί να έχουν διανομείς ΦΑΡΣΑ!!!!!!
 
Re: Απάντηση: Pioneer pdp 5080xd VS Panasonic 50PZ800

Χαζή ερώτηση.... Και αν το κάθε πλαίσιο φέρνει τις τηλεοράσεις εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης που το ξέρω εγώ? Εκτός αν δεν γίνεται κάτι τέτοιο...


Αγαπητέ nektar,

Τα προϊόντα έχουν κωδικούς.
Π.Χ. Pioneer VSX-918V-K είναι κοινός για όλες τις χώρες της ΕΟΚ με όλες τις πιστοποιήσεις που υπάρχουν. Αναφέρονται στο Ευρωπαϊκό σάϊτ της Pioneer.... http://www.pioneer.eu/eur/products/42/98/405/VSX-918V-K/index.html

Στην Αμερική π.χ. υπάρχουν άλλοι κωδικοί. όπως VSX-91TXH με πιστοποιήσεις για την αμερικάνικη αγορά Π.Χ 110 βόλτ....http://www.pioneerelectronics.com/P...AV-Receivers/EliteReceivers/ci.VSX-91TXH.Kuro

Τώρα για το πως θα το ξέρεις ...Πρέπει να ψάχνεις φίλε μου τί αγοράζεις και πόσο....Εδώ θα πρέπει να μην πέφτεις κορόϊδο και αγοράζεις φύκια για μεταξωτές κορδέλες....
 
Αγαπητέ g10rg0s

Αλήθεια διαβάζεις ολόκληρα τα μηνύματά μου;;
Νομίζω πως μιλάμε για ΙΔΙΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ για αυτό και σε προηγούμενο πόστ μου διευκρίνησα οτι οι ενδοκοινοτικές αποκτήσεις έχουν να κάνουν με ΙΔΙΑ προϊόντα κατάλληλα προς κυκλοφορία εντός των χωρών της ΕΟΚ. ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΑ ΙΣΧΥΕΙ Η ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ ΕΓΓΥΗΣΗ 2 ΕΤΩΝ ΠΟΥ ΠΑΡΕΧΕΙ Η ΙΔΙΑ Η ΜΠΡΑΝΤΑ (π.χ. PIONEER, SONY, PANASONIC κτλ.) Τώρα εάν ο διανομέας είναι ΛΑΜΟΓΙΟ δεν φταίει η μπράντα. Γι αυτό και ένα γράμμα στην Γενική διέυθυνση της μπράντας στο εξωτερικό ίσως να είναι το κλειδί για την εξυπηρέτησή σας απο έναν "τεμπέλη" διανομέα......

Η λέξη ΠΑΡΑΕΙΣΑΓΩΓΗ είναι ατυχής μιας και αυτή η λέξη χαρακτηρίζει τα εμπορεύματα που προέρχονται απο 3τες χώρες, έχουν διαφορετικούς κωδικούς, πιστοποιήσεις, και ως επι το πλέιστον είναι προϊόντα λαθρεμπορίας μιας και στις εισαγωγές απο 3τες χώρες ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ νομικά η αποκλειστικότητα της Αντιπροσωπείας και συνήθως αυτά τα εμπορεύματα μπλοκάρονται στο τελωνείο πριν καν μπούν στο εσωτερικό για διάθεση.


Όσων αφορά το τί θα αντιμετωπίσει κανείς σε περίπτωση βλάβης.....Αυτό έχει να κάνει με την "ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΠΙΣΤΗ" του διανομέα.....Αν ο διανομέας είναι "λαμόγιο" και προσπαθεί να ΑΠΟΠΟΙΗΘΕΙ των ευθυνών που έχει σαν εξουσιοδοτημένος διανομέας χρησιμοποιόντας την μια την καραμέλα του το χ προϊόν είναι "παραεισαγωγή" και το Ψ έχει μόνο 6 πίξελ καμμένα , (και αν έχει 10 τότε σου λέει οτι εσύ φταις που την άφησες να παίζει στο ίδιο κανάλι και κάηκαν τα πίξελ εκεί που γράφει ΑΝΤ1....;;;;;; Λες και παίρνεις τηλεόραση για να μην παίζει τα κανάλια αλλά μονάχα DVD.....) Ρε παιδιά ΑΝ πέσετε σε λαμόγιο τί νομίζετε οτι θα κάνει;;;; Θα σας χαρίσει το λαμόγιο 5000 επειδή την πήρατε και έχει δική του εγγύηση;;;;; ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ...
Μάλλον θα καταντήσετε στα δικαστήρια ούτως ή άλλως........

Αυτός είναι και ο κύριος λόγος που οι εταιρείες πλέον προτιμούν να έρχονται οι ίδιες εδώ αντί να έχουν διανομείς ΦΑΡΣΑ!!!!!!

Φυσικά και διαβάζω όλα τα μηνύματα σου και δεν αναφέρθηκα πουθενά σε "μαϊμού" προϊόντα. Μπορεί ο όρος "παραεισαγωγή" να μην είναι ο δόκιμος, αλλά χρησιμοποιείται για προϊόντα που έχουν εισαχθεί από το εξωτερικό και όχι από τον τοπικό διανομέα. Τουλάχιστον με αυτή την έννοια τον χρησιμοποίησα εγώ, όχι με την έννοια "μαϊμού".

Συμφωνούμε πως οι εδώ αντιπροσωπείες/διανομείς ΚΑΚΩΣ δεν αναγνωρίζουν την εγγύηση στα προϊόντα εισαγωγής. Το νόημα που πας να περάσεις όμως είναι λανθασμένο. Λίγο πολύ λες πως θα έχεις την ίδια αντιμετώπιση από τον εδώ διανομέα είτε πας με βλάβη σε δικό του προϊόν, είτε με εισαγωγής.

Η πραγματικότητα είναι πως αν πας με δικό του προϊόν η αντιμετώπιση ποικίλει ανά εταιρία. Κάποιες εταιρίες έχουν καλή/πολύ καλή τεχνική υποστήριξη και κάποιες μέτρια/άθλια. Αν πας όμως με προϊόν εισαγωγής η αντιμετώπιση θα είναι κοινή από σχεδόν όλους (οι εξαιρέσεις αναφέρθηκαν πριν). Δηλαδή θα σου πουν πως δεν το υποστηρίζουν τεχνικά γιατί δεν έχει περάσει από τις αποθήκες τους.
 
.............
Συμφωνούμε πως οι εδώ αντιπροσωπείες/διανομείς ΚΑΚΩΣ δεν αναγνωρίζουν την εγγύηση στα προϊόντα εισαγωγής. Το νόημα που πας να περάσεις όμως είναι λανθασμένο. Λίγο πολύ λες πως θα έχεις την ίδια αντιμετώπιση από τον εδώ διανομέα είτε πας με βλάβη σε δικό του προϊόν, είτε με εισαγωγής.

Η πραγματικότητα είναι πως αν πας με δικό του προϊόν η αντιμετώπιση ποικίλει ανά εταιρία. Κάποιες εταιρίες έχουν καλή/πολύ καλή τεχνική υποστήριξη και κάποιες μέτρια/άθλια. Αν πας όμως με προϊόν εισαγωγής η αντιμετώπιση θα είναι κοινή από σχεδόν όλους (οι εξαιρέσεις αναφέρθηκαν πριν). Δηλαδή θα σου πουν πως δεν το υποστηρίζουν τεχνικά γιατί δεν έχει περάσει από τις αποθήκες τους.

Πράγμα το οποίο είναι παράνομο....Λαμογιά δηλαδή.....

Ακούστε φίλοι μου.....Η ΣΟΒΑΡΟΙ διανομείς δίνουν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΓΓΥΗΣΗ στους πελάτες τους.
Πρώτα γιατί σέβονται την φίρμα την οποία διανέμουν ως εξουσιοδοτημένοι.
Έπειτα γιατί σέβονται το πελατολόγιό τους.
Οι ΣΟΒΑΡΟΙ δεν ξεχωρίζουν τα προϊόντα σε προϊόν της αποθήκης τους και προϊόν ξένης ευρωπαϊκής αποθήκης...Απλά γιατί το προϊόν είναι της ΙΔΙΑΣ ΚΑΙ ΑΥΤΗΣ μπράντας.
Αν λοιπόν θέλουν να φέρονται ώς ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟΙ θα πρέπει να μάθουν και να πράττουν αναλόγως....(Και να αφήσουν τις λαμογιές γιατί "δεν τους παίρνει".....και γιατί οι "Γραικοί" ξυπνήσανε...!!!!

Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ επίσης είναι οτι Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ.......ΑΝΑΦΑΙΡΕΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ και αγορά οπουδήποτε στην Ευρώπη!!!!!!!!!!

ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ....

Σε επόμενο πόστ θα σας παρέχω και αυτή την ενημέρωση του ΔΕΔΗΚΑΣΜΕΝΟΥ!!!!
 
Φίλε Sandman σου δίνω 1000 δίκια και είπα πως νομικά δεν διαφωνούμε, αλλά το θέμα μας είναι άλλο.

Κατά την γνώμη σου με την ισχύουσα κατάσταση (την πραγματική όχι την ιδανική και σωστή), δεν είναι παραπληροφόρηση το να μην διατυπώνεται αν το όποιο προϊόν είναι εισαγωγής ή όχι ? Σαν αγοραστής δεν πρέπει να ξέρω αν υπάρχει η πιθανότητα να χρειαστεί να πάω στα δικαστήρια ώστε να βρω το δίκιο μου σε περίπτωση βλάβης ?

Αυτό ήταν το αρχικό πρόβλημα και κανείς δεν είπε πως τα προϊόντα εισαγωγής είναι μαϊμούδες ή πως σωστά κάνουν οι εδώ διανομείς που δεν τα υποστηρίζουν.

Καλή η κίνηση να αναφέρεις το δεδικασμένου, αφού μπορεί να φανεί χρήσιμο σε αρκετά μέλη.
 
Αγαπητέ Phantom

Νομίζω οτι τελείς υπο καθεστώς σύγχισης και σίγουρα ΔΕΝ συμφωνώ με τα λεγόμενά σου.
Το ΑΝ θα πάρεις την τηλεόραση ή οτιδήποτε άλλο απο το Πλαίσιο, το Praktiker το Μακρο τον Κωτσόβολο ή τέλος πάντων όπου αλλού θέλεις (εντός ΕΟΚ), απο την στιγμή που το προϊόν είναι ΓΝΗΣΙΟ, (δεν το παίρνεις δηλαδή απο το "πανέρι" των εγχρώμων στις λαϊκές...) σε κάνει ΑΥΤΟΜΑΤΩΣ χρήστη αλλά και ΠΕΛΑΤΗ της συγκεκριμένης μπράντας....!
Αν παρόλα αυτά είσαι και "ΑΤΥΧΟΣ", και έχεις πρόβλημα με την συσκευή σου, τότε να είσαι σίγουρος οτι το Πλαίσιο θα σου δώσει ακόμα καλλίτερο Aftersales. Είμαι πελάτης διαφόρων αλυσίδων στο διάβα της ζωής μου αλλά και έμπορος ηλεκτρονικών ειδών για πολλά χρόνια. Η "Κακόπιστη αντιπροσωπεία" που θα σε στείλει στον έμπορο που το πήρες ( σαν να σε στέλνει "στο διάολο"..) σίγουρα είναι ΠΑΡΑΝΟΜΗ και ΕΚΠΤΩΤΗ στα συμβόλαιά της με την μητρική εταιρεία. Στα ψιλά γράμματα υφίσταται και ο όρος της ΚΑΛΗΣ ΣΤΑΣΗΣ της μπράντας απέναντι στον πελάτη.......
Απο την στιγμή που το προϊόν είναι ΓΝΗΣΙΟ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΟΜΕΝΟΙ ΟΙ ΤΟΠΙΚΟΙ ΔΙΑΝΟΜΕΙΣ να το επισκευάσουν (και εαν είναι εντός της κοινοτικής εγγύησης - να το επισκευάσουν ΤΣΑΜΠΑ!!!!!)

Οσο για αυτά που λές περί Βέγγου κτλ περί παραεισαγωγής (απο την στιγμή που μιλάμε για γνήσιο εμπόρευμα) μάλλον με κάνουν να πιστεύω πως Ή μιλάω με παπαγαλάκι των εταιρειών ή με έναν άνθρωπο που θα πρέπει να ψάξει παραπάνω τα δικαιώματα που έχει σαν πολίτης.

Για όσους νομίζουν οτι μπλέκουν σας πληροφορώ οτι η ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΟΥ δουλεύει 24 ώρες το 24ωρο και με ένα email μπορείτε να κάνετε τις καταγγελίες σας.

Αυτή η καραμέλα της ΔΗΘΕΝ "ΠΑΡΑΕΙΣΑΓΩΓΗΣ" και το τρέξιμο του ΒΕΓΓΟΥ πρέπει να σταματήσει. ΚΑΙ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ όταν θα καταλάβουμε όλοι τα δικαιώματά μας, και ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΚΑΠΕΛΟ ΣΤΟΥΣ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟΥΣ ΔΙΑΝΟΜΕΙΣ. Με τον φόβο του ραγιά δήθεν οτι δεν θα βρούμε το δίκιο μας.
Για να στείλετε μερικές καταγγελίες στο:
[email protected]
ή ακόμα και στις ίδιες τις μαμά εταιρείες να δείτε για πότε θα λυθούν τα όποια προβλήματα έχετε!!!!
Ελπίζω αυτή την φορά να είμαι πιο κατανοητός σε εσένα Phantom!


ΥΓ. Όσο για την σιγουριά που μου λές ...ΕΣΥ είσαι σίγουρος οτι θα σου την φτιάξουν στην "αντιπροσωπεία";;;;;;;; (εμένα πάντως 2 ραδιοcd τους πήγα για φτιάξιμο - σε γνωστή αντ/πεια, με εγγύηση ελληνικής "αντιπροσωπείας" και μου τα έστειλαν πίσω άφτιαχτα....)







Απο την στιγμη που δεν με ξερεις δεν θα ηθελα να με χαρακτηριζεις ξανα οπως θες.
δεν εχω καμια σχεση με εταιριες, και για να μαθεις ειμαι εργολαβος, ασχετο τελειως. πολυ απο το avclub με ξερουν.
Οσο τις παραεισαγωγες δεν με καιει και πολυ να το ψαξω μαλλον εσενα καιει περισσότερο λόγο της δουλεια σου , (εμπορος ηλεκτρονικων ειδων) -bye-

Παντως αμα το εψαχνα θα την επαιρνα απο την Κυπρο με 3200
 
ρε παιδια-δεν καταλαβαινω που ειναι το προβλημα με την εγγυηση του πλαισιου,απο την στιγμη που σε καλυπτει 2 χρονια σαν καταστημα...!
μας ενδιαφερει απο που&πως την εχει φερει?
υπαρχει περιπτωση(σπανιο στις pioneer αλλα...)να σου βγαλει προβλημα η τηλεοραση και να μην σε καλυψει ολοκληρο πλαισιο?
προσωπικα δεν βλεπω κατι "υποπτο" και δεν βρισκω λογω να μην την αγορασω απο`κει.
 
Πλέον κανένα πρόβλημα Δημήτρη.

Η συζήτηση ξεκίνησε γιατί χθες που μπήκε η τηλεόραση στο site ανέφερε "2 έτη εγγύηση αντιπροσωπείας" και ψάχναμε να βρούμε ποιας αντιπροσωπείας και τι γίνεται σε περίπτωση βλάβης.

Τώρα που έγινε η απαραίτητη διόρθωση είναι ξεκάθαρα τα πράγματα.
 
Πλέον κανένα πρόβλημα Δημήτρη.

Η συζήτηση ξεκίνησε γιατί χθες που μπήκε η τηλεόραση στο site ανέφερε "2 έτη εγγύηση αντιπροσωπείας" και ψάχναμε να βρούμε ποιας αντιπροσωπείας και τι γίνεται σε περίπτωση βλάβης.

Τώρα που έγινε η απαραίτητη διόρθωση είναι ξεκάθαρα τα πράγματα.

οκ-ευχαριστω
ειχα χασει επεισοδια....
 
Πλέον κανένα πρόβλημα Δημήτρη.

Η συζήτηση ξεκίνησε γιατί χθες που μπήκε η τηλεόραση στο site ανέφερε "2 έτη εγγύηση αντιπροσωπείας" και ψάχναμε να βρούμε ποιας αντιπροσωπείας και τι γίνεται σε περίπτωση βλάβης.

Τώρα που έγινε η απαραίτητη διόρθωση είναι ξεκάθαρα τα πράγματα.



+1 :grinning-smiley-043