Pioneer VSX 923K DOA

mrvga

New member
2 November 2013
16
καλησπέρα την Τετάρτη 4/6 έκανα παραγγελία από κατάστημα της Αθήνας τον Pioneer vsx923k.
ο ενισχυτής μου ήρθε την παρασκευή 6/6 και τον συνέδεσα με τα ηχεία μου. Αυτό που έγινε ήταν ότι το front Left channel δεν έβγαζε ήχο. Κλίνω ενισχυτή αλλάζω τα Right Left ηχεία για να δω ότι δεν είναι πρόβλημα από τα ηχεία. Κάνω το test και τα ηχεία ήταν ok. έκανα check και με το Iphone και με fm radio και με σύνδεση hdmi σε 5.1/stereo, τα αποτελέσματα ήταν τα ίδια. Το Left channel νεκρό. και από το menu του ενισχυτή μετά στο check τον ηχείων τα ίδια πάλι. τον κλίνω και τον πακετάρω όπως μου ήρθε.

Μίλησα με το κατάστημα το Σαββάτο και μου είπε να τον πάρω τηλ την δευτέρα. Μιλήσαμε λοιπόν σήμερα και μου είπε να μιλήσω με τον αντιπρόσωπο της pioneer Μανωλοπουλος. του είπα αφού είναι DOA δεν έχω κάποια αντικατάσταση? μου είπε ότι δεν κάνει κάτι αυτός και να μιλήσω με τον Μανωλόπουλο. (πιο μετά είδα ότι στο site του αναφέρει για επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων και ότι τα δέχεται)

Πήρα τηλέφωνο τον Μανωλόπουλο αλλά δεν κατάφερα να τον βρω. Βρήκα όμως τον τοπικό μου συνεργάτη του όπου του είπα τι έγινε και μου είπε ότι και αυτός ότι να τον βάλω στη συσκευασία του και μπορώ να τον πάω από εκεί και θα πρέπει να συνεννοηθεί με τον Μανωλόπουλο για να δούνε τι θα γίνει. του απάντησα ότι θα πάρω τηλ τον Μανωλόπουλο εγώ για να συνεννοηθώ. Τον ρώτησα ότι αφού είναι DOA δεν θα πρέπει να μου τον αντικαταστήσουν? και μου είπε ότι θα πρέπει να γίνει έλεγχος και να μιλήσουν με τα κεντρικά για να πάρουν απόφαση.

Πολύ φοβάμαι ότι θα μου κάτσουν καμιά τάπα και θα μου πουν δεν γίνεται τπτ και θα μου πουν μόνο service και βλέπω το όνειρο ότι θα φύγει μήνας και δεν θα έχει γίνει τπτ.
Αύριο έχω σκοπό να πάρω το INKA να με συμβουλέψουν τι μπορώ να κάνω.
τι γνώμη έχετε και εσείς τι θα έπρεπε να κάνω?
Να μιλήσω καλύτερα με το μαγαζί να του πω να του τον επιστρέψω και να μου γυρίσει τα λεφτά πίσω?
 
Ωχ, σε καταλαβαίνω απόλυτα. Έπεσες στην περίπτωση. Πιστεύω ότι πρέπει να πας στο μαγαζί και να τον επιστρέψεις όχι για να πάρεις τα λεφτά σου πίσω, αλλά να πάρεις άλλο μηχάνημα. Να σου το αντικαταστήσουν. Προσωπικά πάντα, δεν θα ασχολούμουν με αντιπροσωπείες και υπευθύνους. Πλήρωσες, το πήρες, το καλωδίωσες και είναι ελαττωματικό. Τελείωσε το θέμα. Δεν θα ψάξεις εσύ ποιος, τι, που και γιατί.
Υπομονή και καλά ξεμπερδέματα.
 
Γιώργο σε ευχαριστώ για την απάντηση σου,
το πρόβλημα είναι ότι είμαι Κρήτη και το μαγαζί είναι Αθήνα...
από ότι είδα βέβαια και σε άλλο thread με άλλο παιδί είχε τρελά προβλήματα και απογοητεύτηκα
θα προτιμούσα να πάω σε άλλη εταιρία γιατί δεν έχω καμία εμπιστοσύνη πλέον στην Pioneer και στους αντιπροσώπους της στην Ελλάδα...
 
Τελικά το λύσαμε με το μαγαζί, τους επέστρεψα τον ενισχυτή και είναι να μου επιστρέψουν τα χρήματα πίσω
 
Τελικά το λύσαμε με το μαγαζί, τους επέστρεψα τον ενισχυτή και είναι να μου επιστρέψουν τα χρήματα πίσω
Πολύ ωραία. Είδες τι λέμε; Πληρώνουμε και ύστερα από μία εβδομάδα (περίπου) ακόμα να βγει άκρη. Πάλι καλά που είχε αίσιο τέλος. Όταν θα πάρεις τα χρήματα στο χέρι ασφαλώς.
Τώρα για άλλη εταιρία, θα προτείνω YAMAHA μια που είμαι τυχερός κάτοχος 2 μοντέλων. Το πρώτο από το 2005 μέχρι που το αποθήκευσα (2012) και δεν παρουσίασε τίποτα. Το δεύτερο από τον Ιανουάριο του 2012 μέχρι το Δεκέμβριο του 2012 όπου χτύπησε κεραυνός στη γειτονιά και μου έκαψε την πλακέτα HDMI και άλλες συσκευές.. Εκεί βέβαια έμπλεξα με το εξουσιοδοτημένο σέρβις της Γλυφάδας. Κακώς που δεν τον πήγα κατ' ευθείαν στα κεντρικά. Τέλος πάντων, αντικαταστάθηκε η πλακέτα και έκτοτε δουλεύει απροβλημάτιστα, όπως και πριν βέβαια..
Αυτή τη θετική εμπειρία έχω από τους YAMAHA.
Πάντως όπως και να 'ναι, καλό θα είναι να ακούσεις πριν κάνεις την αγορά.
Ελπίζω να βοήθησα.
Καλό ψάξιμο.
 
Last edited:
Mrvga τι έγινε τελικά με την επιστροφή χρημάτων? Σου έδωσε πίσω τα χρήματα? Θα ήθελες να μας πεις το μαγαζί που το πήρες για να το προτιμήσουμε? Γιατί μπράβο του που το έκανε και πρέπει να λέμε και κανένα καλό λόγο για τα συνεπή μαγαζιά.