καλησπέρα την Τετάρτη 4/6 έκανα παραγγελία από κατάστημα της Αθήνας τον Pioneer vsx923k.
ο ενισχυτής μου ήρθε την παρασκευή 6/6 και τον συνέδεσα με τα ηχεία μου. Αυτό που έγινε ήταν ότι το front Left channel δεν έβγαζε ήχο. Κλίνω ενισχυτή αλλάζω τα Right Left ηχεία για να δω ότι δεν είναι πρόβλημα από τα ηχεία. Κάνω το test και τα ηχεία ήταν ok. έκανα check και με το Iphone και με fm radio και με σύνδεση hdmi σε 5.1/stereo, τα αποτελέσματα ήταν τα ίδια. Το Left channel νεκρό. και από το menu του ενισχυτή μετά στο check τον ηχείων τα ίδια πάλι. τον κλίνω και τον πακετάρω όπως μου ήρθε.
Μίλησα με το κατάστημα το Σαββάτο και μου είπε να τον πάρω τηλ την δευτέρα. Μιλήσαμε λοιπόν σήμερα και μου είπε να μιλήσω με τον αντιπρόσωπο της pioneer Μανωλοπουλος. του είπα αφού είναι DOA δεν έχω κάποια αντικατάσταση? μου είπε ότι δεν κάνει κάτι αυτός και να μιλήσω με τον Μανωλόπουλο. (πιο μετά είδα ότι στο site του αναφέρει για επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων και ότι τα δέχεται)
Πήρα τηλέφωνο τον Μανωλόπουλο αλλά δεν κατάφερα να τον βρω. Βρήκα όμως τον τοπικό μου συνεργάτη του όπου του είπα τι έγινε και μου είπε ότι και αυτός ότι να τον βάλω στη συσκευασία του και μπορώ να τον πάω από εκεί και θα πρέπει να συνεννοηθεί με τον Μανωλόπουλο για να δούνε τι θα γίνει. του απάντησα ότι θα πάρω τηλ τον Μανωλόπουλο εγώ για να συνεννοηθώ. Τον ρώτησα ότι αφού είναι DOA δεν θα πρέπει να μου τον αντικαταστήσουν? και μου είπε ότι θα πρέπει να γίνει έλεγχος και να μιλήσουν με τα κεντρικά για να πάρουν απόφαση.
Πολύ φοβάμαι ότι θα μου κάτσουν καμιά τάπα και θα μου πουν δεν γίνεται τπτ και θα μου πουν μόνο service και βλέπω το όνειρο ότι θα φύγει μήνας και δεν θα έχει γίνει τπτ.
Αύριο έχω σκοπό να πάρω το INKA να με συμβουλέψουν τι μπορώ να κάνω.
τι γνώμη έχετε και εσείς τι θα έπρεπε να κάνω?
Να μιλήσω καλύτερα με το μαγαζί να του πω να του τον επιστρέψω και να μου γυρίσει τα λεφτά πίσω?
ο ενισχυτής μου ήρθε την παρασκευή 6/6 και τον συνέδεσα με τα ηχεία μου. Αυτό που έγινε ήταν ότι το front Left channel δεν έβγαζε ήχο. Κλίνω ενισχυτή αλλάζω τα Right Left ηχεία για να δω ότι δεν είναι πρόβλημα από τα ηχεία. Κάνω το test και τα ηχεία ήταν ok. έκανα check και με το Iphone και με fm radio και με σύνδεση hdmi σε 5.1/stereo, τα αποτελέσματα ήταν τα ίδια. Το Left channel νεκρό. και από το menu του ενισχυτή μετά στο check τον ηχείων τα ίδια πάλι. τον κλίνω και τον πακετάρω όπως μου ήρθε.
Μίλησα με το κατάστημα το Σαββάτο και μου είπε να τον πάρω τηλ την δευτέρα. Μιλήσαμε λοιπόν σήμερα και μου είπε να μιλήσω με τον αντιπρόσωπο της pioneer Μανωλοπουλος. του είπα αφού είναι DOA δεν έχω κάποια αντικατάσταση? μου είπε ότι δεν κάνει κάτι αυτός και να μιλήσω με τον Μανωλόπουλο. (πιο μετά είδα ότι στο site του αναφέρει για επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων και ότι τα δέχεται)
Πήρα τηλέφωνο τον Μανωλόπουλο αλλά δεν κατάφερα να τον βρω. Βρήκα όμως τον τοπικό μου συνεργάτη του όπου του είπα τι έγινε και μου είπε ότι και αυτός ότι να τον βάλω στη συσκευασία του και μπορώ να τον πάω από εκεί και θα πρέπει να συνεννοηθεί με τον Μανωλόπουλο για να δούνε τι θα γίνει. του απάντησα ότι θα πάρω τηλ τον Μανωλόπουλο εγώ για να συνεννοηθώ. Τον ρώτησα ότι αφού είναι DOA δεν θα πρέπει να μου τον αντικαταστήσουν? και μου είπε ότι θα πρέπει να γίνει έλεγχος και να μιλήσουν με τα κεντρικά για να πάρουν απόφαση.
Πολύ φοβάμαι ότι θα μου κάτσουν καμιά τάπα και θα μου πουν δεν γίνεται τπτ και θα μου πουν μόνο service και βλέπω το όνειρο ότι θα φύγει μήνας και δεν θα έχει γίνει τπτ.
Αύριο έχω σκοπό να πάρω το INKA να με συμβουλέψουν τι μπορώ να κάνω.
τι γνώμη έχετε και εσείς τι θα έπρεπε να κάνω?
Να μιλήσω καλύτερα με το μαγαζί να του πω να του τον επιστρέψω και να μου γυρίσει τα λεφτά πίσω?