Πίσω στο βασικό ερώτημα κλασσικη αξία ή νεο αίμα

Απάντηση: Re: Απάντηση: Πίσω στο βασικό ερώτημα κλασσικη αξία ή νεο αίμα

Τα πλειστα παλια καλα πικαπ δεν χρειαζονται "πειραγμα" εκτος απο καμια κεφαλη η κανενα "φρεσκο καλωδιο" .

Επισης θα ελεγα οτι πολλα παλια καλα πικαπ , οριζουν και το "ταβανι" για παρα πολλα νεα.-bye-

Όπως είπα, γούστα είναι αυτά.
Έπαιξα αρκετό καιρό με το "μαμά" thorens td-160 που είχα κ τελικά έδωσα.
Τα περισσότερα παλιότερα πικάπ έχουν συνήθως άλλους πλίνθους, καλωδίωση, μπορεί βραχίονα, άλλη κεφαλή, ενώ αν είναι κ με ελατήρια, τότε μπορεί βελτιωμένα ελατήρια, βάσεις βραχίονα, κτλ...
Δεν τα λες λοιπόν μετά από αυτές τις αλλαγές κ "μαμά".
Από εκεί κ πέρα, τα πραγματικά "μαμά" μηχανάκια συνήθως δεν συγκρίνονται με τα νεότερα μοντέλα, είναι υποδεέστερα, τουλάχιστον στα δικά μου αυτιά & γούστα.
Η μηχανική εξελίσσεται.
Το ίδιο κ τα υλικά.
Κ το ταβάνι ορίζεται από τα νεότερα μηχανήματα. Συγνώμη κιόλας, αλλά κ σε αυτά τα μηχανήματα ισχύει ο νόμος, το νεότερο είναι θεωρητικά βελτιωμένο κ καλύτερο. Κ λέω θεωρητικά γιατί υπάρχουν κ εξαιρέσεις, πχ Linn, που πουλά το ίδιο μηχάνημα σε άλλες εκδόσεις κ αλλαγή καμία.
Αλλά ξαναλέω, γούστα είναι αυτά.
Δεν έχω σκοπό να ανοίξω αντιπαράθεση. :ernaehrung004:
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Πίσω στο βασικό ερώτημα κλασσικη αξία ή νεο αίμα

Όπως είπα, γούστα είναι αυτά.
Έπαιξα αρκετό καιρό με το "μαμά" thorens td-160 που είχα κ τελικά έδωσα.
Τα περισσότερα παλιότερα πικάπ έχουν συνήθως άλλους πλίνθους, καλωδίωση, μπορεί βραχίονα, άλλη κεφαλή, ενώ αν είναι κ με ελατήρια, τότε μπορεί βελτιωμένα ελατήρια, βάσεις βραχίονα, κτλ...
Δεν τα λες λοιπόν μετά από αυτές τις αλλαγές κ "μαμά".
Από εκεί κ πέρα, τα πραγματικά "μαμά" μηχανάκια συνήθως δεν συγκρίνονται με τα νεότερα μοντέλα, είναι υποδεέστερα, τουλάχιστον στα δικά μου αυτιά & γούστα.
Η μηχανική εξελίσσεται.
Το ίδιο κ τα υλικά.
Κ το ταβάνι ορίζεται από τα νεότερα μηχανήματα. Συγνώμη κιόλας, αλλά κ σε αυτά τα μηχανήματα ισχύει ο νόμος, το νεότερο είναι θεωρητικά βελτιωμένο κ καλύτερο. Κ λέω θεωρητικά γιατί υπάρχουν κ εξαιρέσεις, πχ Linn, που πουλά το ίδιο μηχάνημα σε άλλες εκδόσεις κ αλλαγή καμία.
Αλλά ξαναλέω, γούστα είναι αυτά.
Δεν έχω σκοπό να ανοίξω αντιπαράθεση. :ernaehrung004:

Καμια αντιπαραθεση,αλλα μια και ανεφερες το 160 , οσοι αλλαζουν ελατηρια με αυτα του Linn απλα δεν ξερουν τι κανουν.Το 160 στην τιμη που το βρισκει καποιος μεταχειρισμενο νομιζεις εχει ανταγωνισμο απο κανενα νεο ?Αυτο εννοω λεγοντας οτι καποια παλια πικαπ οριζουν το ταβανι για νεοτερα.Οσο ακριβαινει το νεο πικαπ,τοσο καλυτερο μπορει καποιος να κανει ενα παλιο πικαπ με τα ιδια η λιγοτερα λεφτα.
Σε πικαπ ομως οπως τα πιο πανω Ιαπωνικα που αναφερθηκαν , τι αλλαγη να κανει κανεις? Τα παιρνει γι αυτο που ειναι.
 
Σε ποια τιμη βρισκει κανεις 160 μεταχειρισμενο?
Σε τιμη που κοστισε ο ιμάντας στο δικό μου
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/thorens-td-160/565998467-172-4653
Απλα μέσα στην κριση ολοι θελουμε με το λιγοτερο δυνατο να λαβουμε το μέγιστο.
Μιχάλη χωρις καμια απολυτος διαθεδη για αντιπαραθεση, στα 1800 που δινουν το PIONEER XLC-1850 (PLC-590) εδω
http://www.canuckaudiomart.com/details/649315285-pioneer-xlc1850-plc590-high-end-turntable/
ή το lurne j1 στα 2200 πες μου τι καλυτερο θα μπορουσα να βρω σημερα
 
Απάντηση: Re: Πίσω στο βασικό ερώτημα κλασσικη αξία ή νεο αίμα

Σε αυτό το μήκος κύματος, καταπιέζω την επιθυμία να στείλω το project rpm 9 και να πάω σε kenwood kp990, yamaha gt2000x, pioneer pl7 ή κανα micro seiki....

Δεν κάνει καλό η καταπίεση,άσε ελεύθερο τον εαυτό σου
 
Σε ποια τιμη βρισκει κανεις 160 μεταχειρισμενο?

Εξαρταται ποιο 160.

Εγω το μονο 160 που ψαχνω ειναι το 160 super . Ανασχεδιαστηκε για επετειο της εταιριας με βελτιωσεις, και επειδη πωλειτω χωρις βραχειωνα οταν βρισκεις καποιο συνηθως προσφερεται με πιο προσεγμενο βραχιονα.

Και η αισθητικη του ειναι καλυτερη.

Ειχα ενα TD 160 η 166 δεν θυμαμαι ακριβως ποιο, και το εδωσα σχεδον τζαμπα γιατι επρεπε να αλαξω τουλαχιστον καλωδια.

Το 160 Σουπερ το βρισκεις πανω απο 600 ευρω.

Τα αλλα τα "απλα" γυρω στα 280-300. Εκτος αν εχουν πειραχτει οποτε μπορει να παει και 600-800.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Αυτο το ομορφο TD 160 SUPER ( καμμια σχεση με το αντιαισθητικο 160 ) με βραχιονα SME 3009 στοιχιζει βεβαια...950 ευρω.

1da64d45b77480769e3a4f3445934db044a0521f.jpg


Αυτα τα λεφτα δεν τα δινω με τιποτα για μεταχειρισμενο, προτιμω να παρω το καινουριο The Classic της Pro-Ject
 
Εξαρταται ποιο 160.

Εγω το μονο 160 που ψαχνω ειναι το 160 super . Ανασχεδιαστηκε για επετειο της εταιριας με βελτιωσεις, και επειδη πωλειτω χωρις βραχειωνα οταν βρισκεις καποιο συνηθως προσφερεται με πιο προσεγμενο βραχιονα.

Και η αισθητικη του ειναι καλυτερη.

Ειχα ενα TD 160 η 166 δεν θυμαμαι ακριβως ποιο, και το εδωσα σχεδον τζαμπα γιατι επρεπε να αλαξω τουλαχιστον καλωδια.

Το 160 Σουπερ το βρισκεις πανω απο 600 ευρω.

Τα αλλα τα "απλα" γυρω στα 280-300. Εκτος αν εχουν πειραχτει οποτε μπορει να παει και 600-800.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Αυτο το ομορφο TD 160 SUPER ( καμμια σχεση με το αντιαισθητικο 160 ) με βραχιονα SME 3009 στοιχιζει βεβαια...950 ευρω.

1da64d45b77480769e3a4f3445934db044a0521f.jpg


Αυτα τα λεφτα δεν τα δινω με τιποτα για μεταχειρισμενο, προτιμω να παρω το καινουριο The Classic της Pro-Ject
Πολυ καλη τιμη και λαθος η επιλογη του project αν θεωρησεις την αξια του βραχιονα.
http://www.ebay.com/itm/RARE-COMPL-...411179?hash=item543344f96b:g:Ow0AAOSwuzRXf2rg
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Πίσω στο βασικό ερώτημα κλασσικη αξία ή νεο αίμα

Κ το ταβάνι ορίζεται από τα νεότερα μηχανήματα. Συγνώμη κιόλας, αλλά κ σε αυτά τα μηχανήματα ισχύει ο νόμος, το νεότερο είναι θεωρητικά βελτιωμένο κ καλύτερο. Κ λέω θεωρητικά γιατί υπάρχουν κ εξαιρέσεις, πχ Linn, που πουλά το ίδιο μηχάνημα σε άλλες εκδόσεις κ αλλαγή καμία.
Αλλά ξαναλέω, γούστα είναι αυτά.


Με όλο το σεβασμό αλλά επειδή το ακούω συχνά πολύ ώρα και συγκρίνω με σχεδόν όλες τις εκδοχές που είχα,έχει διαφορά....η καινούρια προσέγγιση,ή έστω τα μικρότερα μοντέλα...
Παρ όλα αυτά ακόμα σαγηνεύομαι όταν ακούω valhala με circus/trampolin..
Πάντως αυτό ακούγεται διαφορετικά απ τα μοντέλα με τα upgrades μέχρι το 2001 περίπου.

https://www.linn.co.uk/hifi-separates/turntables#complete-turntables
Το συγκεκριμένο είναι άλλο πικάπ
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Πίσω στο βασικό ερώτημα κλασσικη αξία ή νεο αίμα

Από εκεί κ πέρα, τα πραγματικά "μαμά" μηχανάκια συνήθως δεν συγκρίνονται με τα νεότερα μοντέλα, είναι υποδεέστερα,
Να πω μονο μερικα απο τα γνωστα παλια που προσωπικα θα αγοραζα χωρις δευτερη σκεψη αν στοχευα στην τιμη τους ως μεταχειρισμενα,εκτος απο thorens 160,160s,125,126 , τα systemdek,ariston,heybrook,pink triangle,rega και απο Ιαπωνες απειρα DD.Ενα "ταπεινο" systemdek σημερα "παραδιδει μαθηματα" με απλοτητα και αποτελεσματικη απλη σχεδιαση,χωρις καμια μετατροπη.Με εναν rega η Linn βραχιονα (μεταξυ αλλων) θα παιζει μουσικη για πολλα χρονια ακομη.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Πίσω στο βασικό ερώτημα κλασσικη αξία ή νεο αίμα

Mηπως τελικά η linn ειναι ο πιο τιμιος κατασκευαστης ακριβως γιατι δεν πλασαρει στους πελατες τις οτι ξανανακαλυπτει τον τροχο?
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Πίσω στο βασικό ερώτημα κλασσικη αξία ή νεο αίμα

Mηπως τελικά η linn ειναι ο πιο τιμιος κατασκευαστης ακριβως γιατι δεν πλασαρει στους πελατες τις οτι ξανανακαλυπτει τον τροχο?

To σιγουρο ειναι οτι η linn εγραψε την δικη της "ιστορια" παρ'ολο που "εμπνευστηκε" απο αλλους,αλλα και αλλοι την ακολουθησαν στην πορεια.Εχουν εξελιξει το κλασικο 3 point suspended πικαπ στον υπερτατο βαθμο.
Εκανα σερβις ενα παλιο linn προσφατα και το μονο που εχω να πω ειναι οτι βλεποντας το (οπως και μερικα αλλα παρομοια) συμπεραινω οτι δεν υπαρχει αυτο που λεμε σημερα "εξελιξη" στα πικαπ αναρτησης.
 
Τίμιος κατασκευαστής με τιμή x.xxx ευρώ με μηχάνημα που δεν έχει καμία εξέλιξη σχεδόν όλα αυτά τα χρόνια ;
Απλά αλλάζουν το πάχος του υποσασί ή πειράζουν ελάχιστα τον βραχίονα κ αλλάζουν μοντέλο ;
Εντάξει καταλαβαίνω ότι σε όλα τα πράγματα υπάρχουν θαυμαστές τους, πχ εγώ με τα apple ή τα naim, αλλά πρέπει να βλέπουμε κ λίγο την πραγματικότητα.
Σε αυτή την τιμή καλύτερα να πάρω ένα mitchell ή ένα clearaudio ή ένα vpi ή ένα rega.
Όταν αγόρασα το thorens 160, το οποίο ήταν πραγματικά σε εξαιρετική κατάσταση, δεν ήθελε καν νέα ελατήρια, ούτε καν λάδι στο πηγάδι, το ρύθμισα όσο καλύτερα γινόταν κ έκανα δοκιμές για πολλές ώρες & ημέρες.
Ναι μεν έπαιζε αλλά είχε ένα ταβάνι το οποίο ήταν πολύ χαμηλότερο από το mitchell tecnodec μου.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

To σιγουρο ειναι οτι η linn εγραψε την δικη της "ιστορια" παρ'ολο που "εμπνευστηκε" απο αλλους,αλλα και αλλοι την ακολουθησαν στην πορεια.Εχουν εξελιξει το κλασικο 3 point suspended πικαπ στον υπερτατο βαθμο.
Εκανα σερβις ενα παλιο linn προσφατα και το μονο που εχω να πω ειναι οτι βλεποντας το (οπως και μερικα αλλα παρομοια) συμπεραινω οτι δεν υπαρχει αυτο που λεμε σημερα "εξελιξη" στα πικαπ αναρτησης.

Είναι μια τεχνολογία που περαιτέρω δεν γίνεται να την εξελίξεις.
Έχει φτάσει στο μέγιστο.
Για αυτό εξελίσσονται άλλα μέρη, κεραμικό - μαγνητικό πηγάδι, βραχίονες unipivot, παράλληλοι βραχίονες, άλλα υλικά μάζας, κτλ.
 
Re: Απάντηση: Πίσω στο βασικό ερώτημα κλασσικη αξία ή νεο αίμα

Είναι μια τεχνολογία που περαιτέρω δεν γίνεται να την εξελίξεις.
Έχει φτάσει στο μέγιστο.
Για αυτό εξελίσσονται άλλα μέρη, κεραμικό - μαγνητικό πηγάδι, βραχίονες unipivot, παράλληλοι βραχίονες, άλλα υλικά μάζας, κτλ.

Μιχαλη νομιζω λεμε το ιδιο πραγμα ο καθενας απο διαφορετικη σκοπια.
Τα "εξελιγμενα" υλικα δεν εγγυωνται παντα και το καλυτερο αποτελεσμα σε ολες τις εφαρμογες.
Κεραμικα, μαγνησια,τιτανια , βηρυλια,aerolam, υπηρχαν απο παλια.Το πως εφαρμοζονται στις συγκεκριμενες κατασκευες ειναι αλλο θεμα.Το να ριξεις μια κεραμικη μπιλια στο πηγαδι ενος rega δεν το βελτιωνεις οπως εκ των πραγματων φαινεται να γινεται και με αλλα σημεια σε ενα πικαπ.Οπως και να το δουμε το συνολο των υλικων ειναι που κανει την δουλεια και προσωπικα παντα ως τωρα μου το υπενυθμιζει ενα systemdek η ενα rega.Aπο τα σημερινα πικαπ μεσης τιμης δεν υπαρχει το "μελλοντικο classic" που θα το κυνηγουν πολλοι οπως κυνηγουν τα πικαπ "vintage" που αναφεραμε πιο πανω.
Συμφωνω μαζι σου οτι καποιος ναι,θα παρει ενα νεο πικαπ οπως ειναι και στο μελλον θα το αλλαξει με ενα αλλο οπως ειναι.
Σημερα πας στην Κινα, παραγγελλεις ενα κεραμικο πηγαδι και αξονα , ακομη και πλατω (στο λεω απο πρωτο χερι αυτο διοτι μ'αρεσει να πειραματιζομαι) και προσπαθεις να τα εφαρμοσεις ωστε να δουλεψουν αρμονικα στην ολη σχεδιαση του πικαπ και οταν εισαι ετοιμος το παρουσιαζεις.To marketing αναλαμβανει τα υπολοιπα. :ernaehrung004:
Καπου ειδα προσφατα για ενα πικαπ του οποιου το πλατω αιωρειται.Αποψη μου? Δεν θα "γραψει ιστορια" .......
Ετυχε να ακουσεις καμια φορα ενα AR XA,AR XB?
 
Πολυ καλη τιμη και λαθος η επιλογη του project αν θεωρησεις την αξια του βραχιονα.
http://www.ebay.com/itm/RARE-COMPL-...411179?hash=item543344f96b:g:Ow0AAOSwuzRXf2rg

Επειδη το συγκεκριμενο το ειχα πριν λιγο καιρο μεταχειρισμενο με αυτο τον βραχιωνα δεν θες να σου πω ποσο κατω σε σχεση με το classic επαιζε, η με rpm9 rpm10...
 
Λοιπον λεω να κανουμε το εξης. Αφου η σημερινη τεχνολογια και η εξελιξη των υλικων κατα καποιους εδω δεν προσφερει τιποτα, και τα παλιοτερα ειναι και καλυτερα, τοτε να ξαναγυρισουμε στα παλια καλα nokia κινητα, στην commodore, στα opel record, στα izola, στην tv των 576 γραμμων, στα κασσετοφωνα...
Τι τα θελουμε τα καινουρια. Μονο χρηματα μας ξοδευουν...
 
Εξυπακούεται ότι τα "εξωτικά" υλικά δεν εξασφαλίζουν καλύτερο αποτέλεσμα.
Όλα θέλουν σωστή μελέτη και να εφαρμοστούν κατάλληλα.
πχ στο mitchell που είχα, είχε τον ήδη πολύ καλό βραχίονα rega 250 αλλά τον είχε περαιτέρω βελτιώση η ίδια η mitchell, με αφαίρεση υλικού από αυτόν και το αποτέλεσμα ήταν πραγματικά πολύ καλό.
Όταν όμως ακούς έναν βραχίονα unipivot της clearadio τότε η ησυχία είναι στο μέγιστο, κάτι που αποζητάς σε ένα πικάπ.
Τις προάλλες άκουσα τον μικρό παράλληλο βραχίονα της clearaudio κ υπήρχε διαφορά σε πολλά σημεία.
Θεωρώ λοιπόν ότι με την κατάλληλη μηχανική μελέτη/προσέγγιση, υπάρχουν εξελίξεις στον χώρο του βινυλίου.

υγ: όχι δεν ακούσει AR. Αν δεν κάνω λάθος κ αυτό ανάρτησης δεν είναι ; Κ μάλιστα 3 σημείων, όπως τα εν λόγω της εποχής thorens.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Λοιπον λεω να κανουμε το εξης. Αφου η σημερινη τεχνολογια και η εξελιξη των υλικων κατα καποιους εδω δεν προσφερει τιποτα, και τα παλιοτερα ειναι και καλυτερα, τοτε να ξαναγυρισουμε στα παλια καλα nokia κινητα, στην commodore, στα opel record, στα izola, στην tv των 576 γραμμων, στα κασσετοφωνα...
Τι τα θελουμε τα καινουρια. Μονο χρηματα μας ξοδευουν...

H nokia ανακοίνωσε ότι θα βγάλει σύντομα νέα κινητά, μάλλον με λειτουργικό android...η izola άνοιξε εκ νέου τις πύλες της με νέα προϊόντα, ενώ τα κασσετόφωνα επιστρέφουν...πρόσεχε τι λες !! :flipout:
 
Ο SME III / IIIS , χωρις να εχω καμια απολυτως προθεση να θιξω κανεναν, ειναι ενας βραχιονας που ενω με καποιες κεφαλες κυριως MC δεν δουλευει καλα/σωστα , και αυτο οχι διοτι δεν ειναι καλος βραχιονας αλλα διοτι οταν σχεδιαστηκε , σχεδιαστηκε με βαση κεφαλες της τοτε εποχης, εν τουτοις ειναι υποδειγμα οταν επιλεξει καποιος κεφαλες με βαση τον III/IIIS και οχι να "απαιτει" να δουλεψει με την καθε επιλογη κεφαλης.
Ακομη και με το 160/160S , o III/IIIS με μια σωστη επιλογη κεφαλης ανηκει στα καλυτερα πικαπ στην τιμη που τα βρισκει καποιος σημερα.
Ποιες ειναι οι κεφαλες αυτες ειναι γνωστο,οι οποιες με την σειρα τους ανηκουν στα "true classic products" οι πλειστες των οποιων πηραν "παραταση ζωης" με την συμβολη της jico SAS.
To σχολιο αυτο ας μην περεξηγηθει,εξ'αλλου αποδεικνυεται απο το γεγονος οτι σημερα οι πλειστες κεφαλες πικαπ,σχεδιαζονται για να συνδιαστουν με τους γνωστους καλους βραχιονες ολων των κατηγοριων.Τροχος ειναι αυτα , και γυριζει.
Για σκοπους συζητησης,ο ΙΙΙ/ΙΙΙS εχουν titanium tube και ενεργο μαζα 5 γρ. !!!!! Απ'εκει και περα υπολογιζει καποιος πως προχωρει.
Οπως σωστα λεει και ο Μιχαλης πιο πανω,γουστα ειναι αυτα.
 
Σημερα μας προσφερεται ποιοτητα και τεχνολογια σε τιμη πολυ χαμηλωτερη απο οτι στο παρελθον. Αυτος ειναι ο κανονας και ισχυει σχεδον για ολα τα πραγματα!