Πίσω στο βασικό ερώτημα κλασσικη αξία ή νεο αίμα

Και γιατι να αγοραστει ενα πικαπ του 70, του 80, του 90???
Μηπως η τεχνολογια ηταν τοσο καλη τοτε? Στα ιδια λεφτα παιρνεις κατι πιο συγχρονο και πολυ πιο εξελιγμενο...

Η τεχνολογια προχωραει.
 
Και γιατι να αγοραστει ενα πικαπ του 70, του 80, του 90???
Μηπως η τεχνολογια ηταν τοσο καλη τοτε? Στα ιδια λεφτα παιρνεις κατι πιο συγχρονο και πολυ πιο εξελιγμενο...

Η τεχνολογια προχωραει.[/Q


Είναι μια άποψη και αυτή αλλά κοστίζει σε σχέση με μια πιο παλιά κατασκευή που και αυτή μπορείς να την εξελίξεις ....
Αυτό μιλάμε τόση ώρα ,αλλά μάλλον δεν 'διαβάστηκαν' τα posts μου...
 
Και γιατι να αγοραστει ενα πικαπ του 70, του 80, του 90???
Μηπως η τεχνολογια ηταν τοσο καλη τοτε? Στα ιδια λεφτα παιρνεις κατι πιο συγχρονο και πολυ πιο εξελιγμενο...

Η τεχνολογια προχωραει.

Γιατι να αγοραστει ενα πικαπ του 70,80.90. η γιατι να αγοραστει ενα PT TOO,PT Anniversary, RD-11, TD-125,ενα Micro Seiki, ενα SP-10 III κλπ ?
Η τεχνολογια τοτε ηταν πολυ καλη, τοσο που τα πλειστα "σημερινα καμαρια" δεν προσφερουν και πολλα που δεν υπηρχαν και τοτε.Υπηρχε και η ακριβεια στις ανοχες εξαρτηματων και ολα.Πανω απ'ολα ομως υπηρχε η σχεδιαστικη γνωση που σημερα εμπνεει ολους τους "νεους" κατασκευαστες.
Το "συγχρονο" εχει να κανει με την εποχη,το εξελιγμενο πρεπει να αποδειχθει στο "πεδιο της μαχης".:a0210:

Ενα σημερινο πικαπ με η χωρις αναρτηση δεν θα το'λεγα και "συγχρονο" :smile:
 
Η τεχνολογία των πικάπ κατά τη γνώμη μου έχει φτάσει στο απόγειό της. Δύσκολα θα υπάρξει κάποια καινοτόμος ιδέα που να υλοποιηθεί σωστά και να αποφέρει πωλήσεις στον κατασκευαστή. Τώρα με την άνοδο των πωλήσεων βινυλίων παρατηρούμε κατασκευαστές που ξαναβγάζουν κάποια επιτυχημένα μοντέλα του παρελθόντος π.χ Thorens TD 903, TD 905 και TD 907.

Όμως σε πολύ υψηλό κόστος δυστυχώς. Οι απλές κατασκευές με μια σανίδα, ένα πλατό, μοτέρ και ιμάντα κοστίζουν λιγότερο. Δειτε την τιμή του VPI classic το απλό σε σχέση με το direct drive και θα καταλάβετε.

Ο ένας κατασκευαστής αντιγράφει τον άλλο για λόγους ανταγωνισμού (εκτός μερικών εξαιρέσεων). Το μαγνητικό έδρανο της Clearaudio ίσως να είναι μια καινοτομία.
Όμως δεν ξέρω κατά πόσον η εφαρμογή απωθούμενων μαγνητών στους βραχίονές της π.χ. Clarify και Verify όπως και τα μαγνητικά πόδια των πλατό της Pro-ject θα κάνουν τους αγοραστές να τα προτιμήσουν. Διαβάζω ότι είναι μπελαλίδικη η ρύθμιση του βραχίονα clarify και τα μαγνητικά πόδια των πλατό της Pro-ject αν χωριστούν δεν επανέρχονται.

Αντιγράφω από το user manual του Pro-ject Xtension 9 evolution:


Please note: We do not accept any liability to damages to internal magnet assembly, when readjustment
is done by unqualified personnel. So keep in mind that any adjustment of foot settings, is
done on your own risk. If you are not sure or need further assistance, please contact your local
dealer or distribution!

Άρα θεωρώ ότι αυτοί που πιστεύουν στα καλά πικάπ του παρελθόντος έχουν σε μεγάλο βαθμό δίκιο. Όμως χρειάζεται εμπειρία, γνώσεις, χρόνος και χρήματα για να γίνει πλήρως λειτουργικό ένα τέτοιο πικάπ και να βρεθούν ανταλλακτικά αν χρειαστεί. Πολές φορές δε ελλοχεύει ο κίνδυνος μια αποτυχημένης και δαπανηρής αποκατάστασης.
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Πίσω στο βασικό ερώτημα κλασσικη αξία ή νεο αίμα

Πιο δόκιμο να μιλάμε για εξέλιξη των κεφαλών-βελόνων,phono stage,παρά για πικάπ

Αυτό ακριβώς ισχυρίζονται μερικοί κάτοχοι Pink ,που ξέρω κ.Leo,ότι η εξέλιξη των συγκεκριμένων αναλογικών με την επανίδρυση της εταιρίας σε Funk Firm,'εξελίχθηκαν' οι βραχίονες,κάποια σημεία εκτός πλατώ και τα τροφοδοτικά βέβαια με τις κεφαλές....
Γι αυτό πολλοί κάτοχοι όπως θα ξέρετε από ξένα φόρουμς προσάρμοσαν βραχίονες της Funk σε πλατό Pink....

Tώρα για το Sondek ,που μπορεί να είναι ότι είναι ..και εγώ ο ίδιος το είχα για τη μουσικότητα,το flow ,το κάτι ..τέλος πάντων..αλλά προτιμούσα άλλα πλατό,για να ακούσω τους μεταχειρισμένους μου δίσκους ,αγορασμένους από παζάρια..,αλλά είναι άδικο να παίρνουν κάποιοι θέση αιτιολογώντας την αποψή τους σε άκουσμα παλιών εκδόσεων..ακόμα και προ 2012 εποχής...
Το ξαναλέω και πάω πάσο με το συγκεκριμένο πλατό,ΟΤΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ στο μέλλον για να πεισθούν όσοι το κατηγορούν άδικα ότι δεν εξελίχθηκε,αλλά κυρίως ότι ακούγεται το ίδιο..με τα γνψστά προβλήματα..είναι λάθος αυτή η άποψη..
Ένα klimax,ή accurate με Εkos,είναι άλλο πλατό στα πάντα,εκτός απ το ρυθμικό σκέλος που το καταξίωσε..ένα σύγχρονο Sondek δηλαδή ...αν κάποιος επιμένει....ότι είναι όπως τότε που όλοι το αγοράζαμε 'ελέω μονοπωλείου'...απλά ψεύδονται!!!!!!!
 
Re: Απάντηση: Πίσω στο βασικό ερώτημα κλασσικη αξία ή νεο αίμα

Πράγματι, σε ότι αφορά το παιδί σου, συμφωνώ κ εγώ για την βάση ψηλά, καθώς το καπάκι καλό είναι αλλά δεν θα σε σώσει απαραίτητα.
Θα τον αποτρέψει βέβαια από το βάλει το χέρι του στο πικάπ κ τον βραχίονά σου.

Το μαγαζί είναι στην Αλέκου Παναγούλη 32 στην Νέα Ιωνία, το τηλ είναι 6974497873 και ο ιδιοκτήτης του είναι ο κος Στάθης Ποθητός.
Μόνο καλά λόγια μπορώ να γράψω !! :a0210:
Του έδωσα τα μέτρα και το έφτιαξε σε λίγες ημέρες.

Ευχαριστώ. Δυστυχώς για ράφι ψηλά δεν υπάρχει δυνατότητα, οπότε πάω για την βασική προστασία βραχίονα/κεφαλής.
 
Re: Απάντηση: Πίσω στο βασικό ερώτημα κλασσικη αξία ή νεο αίμα

Προσωπικα αδυνατω να κατανοησω πως γινεται ενα παλιο πικαπ 40 ή 30 στην καλυτερη περιπτωση, να ειναι καλυτερο απο ενα πιο συγχρονο.

Τι ειναι αυτο που το καθιστα ανωτερο απο τα πιο συγχρονα??
 
Re: Απάντηση: Πίσω στο βασικό ερώτημα κλασσικη αξία ή νεο αίμα

Προσωπικα αδυνατω να κατανοησω πως γινεται ενα παλιο πικαπ 40 ή 30 στην καλυτερη περιπτωση, να ειναι καλυτερο απο ενα πιο συγχρονο.

Τι ειναι αυτο που το καθιστα ανωτερο απο τα πιο συγχρονα??

Ti ειναι αυτο που καθιστα ενα συγχρονο πικαπ καλυτερο απο ενα παλιο? Αν "αυτο" το κατι δεν υπαρχει στην σχεδιαση του τωρα,θα ειναι χειροτερο απο τα παλια τουλαχιστον της κατηγοριας του.
Λεγοντας βεβαια παλια πικαπ εννοουμε αξιολογα παλια σε ολες τις κατηγοριες και οχι ολα.
 
Re: Απάντηση: Πίσω στο βασικό ερώτημα κλασσικη αξία ή νεο αίμα

Η σχεδίαση των πικαπ δεν είναι κάτι καινούργιο. Σε σχεδιάσεις του παρελθόντος βασίζονται τα σημερινά πικαπ. Παλιά υπήρχαν και κακά πικαπ όπως υπαρχουν και σήμερα.

Τα καλά πικάπ όμως ήταν ακριβά και τότε. Στις μέρες μας μπορούν να βρεθούν αυτά τα ακριβά πικαπ του παρελθόντος σε πολύ χαμηλές τιμές. Οπότε το μόνο που ζητάνε είναι αποκατάσταση (π.χ. κατασκευή plinth), κάποια ανταλλακτικά (ίσως), καινούργια κεφαλή οπωσδήποτε, ώστε να είναι πλήρως λειτουργικά.

Σήμερα επειδή τα υλικά κατασκευής ενός πικαπ είναι ακριβά, οι κατασκευαστές για να μειώσουν το κόστος και για να προσφέρουν σε ανταγωνιστική τιμή τα πικαπ τους κάνουν εκπτώσεις στα υλικά και προσπαθούν να κρατήσουν το κόστος κατασκευής χαμηλά. Γι' αυτό οι όποιες ενστάσεις και σκεπτικισμός όσον αφορά τα σύγχρονης κατασκευής πικαπ.
 
Σημερα π.χ υπαρχει και η ταση "ριξε ακρυλικο" και Θεος βοηθος.Οπως και βραχιονες κλπ με ανθρακονηματα.
Ναι υπαρχουν υλικα πιο μοντερνα σημερα αλλα δεν σημαινει οτι και η χρηση τους παντου κανει το πικαπ καλυτερο.
Υπαρχουν απλες λεπτομερειες που κανουν ενα πικαπ καλο ........ η ........ κακο !!!

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Η σχεδίαση των πικαπ δεν είναι κάτι καινούργιο.

Σιγουρα.Αυτο που παρατηρειται η δεν παρατηρειται πολλες φορες ειναι η παραγνωριση των βασικων :a0210:
 
Το καλο παντα το πληρωνεις...

αδυνατω να καταλαβω γιατι να αγοραστει ενα πικαπ του 80 τριαντα χρονια μετα με την λογικη του οτι ειναι καλυτερο απο ενα αλλο πιο συγχρονο της ιδιας κατηγοριας...
 
Το καλο παντα το πληρωνεις...

αδυνατω να καταλαβω γιατι να αγοραστει ενα πικαπ του 80 τριαντα χρονια μετα με την λογικη του οτι ειναι καλυτερο απο ενα αλλο πιο συγχρονο της ιδιας κατηγοριας...
Μην απορεις.Ενα systemdekμε βραχιονα rb300 η basik plus π.χ 25ετιας που το βρισκεις στα 300 περιπου ευρω ειναι καλυτερο απο ολα τα σημερινα καινουργια/συγχρονα των 300 ευρω. :a0210:
Δεν ειναι θεμα "λογικης/σκεπτικου" , ειναι γεγονος.
 
Το καλο παντα το πληρωνεις...

αδυνατω να καταλαβω γιατι να αγοραστει ενα πικαπ του 80 τριαντα χρονια μετα με την λογικη του οτι ειναι καλυτερο απο ενα αλλο πιο συγχρονο της ιδιας κατηγοριας...

Ένα Thorens 320, 30eτίας έχει πλάττω από μεταλλικό αντιμαγνητικό κράμα σε δυο κομμάτια και ανάρτηση με ελάσματα που δε χάνουν ποτε τις αποσβεστικές τους ιδιότητες. Αυτό δεν πρόκειται να το δεις σε κανένα πλάττω του 300arikou σήμερα, γιατί απλούστατα το Thorens κατασκευάστηκε μαζικά, σε πολλές χιλιάδες κομμάτια.
 
Ένα Thorens 320, 30eτίας έχει πλάττω από μεταλλικό αντιμαγνητικό κράμα σε δυο κομμάτια και ανάρτηση με ελάσματα που δε χάνουν ποτε τις αποσβεστικές τους ιδιότητες. Αυτό δεν πρόκειται να το δεις σε κανένα πλάττω του 300arikou σήμερα, γιατί απλούστατα το Thorens κατασκευάστηκε μαζικά, σε πολλές χιλιάδες κομμάτια.

Ενα TD321/Basik Plus περιποιηθηκα λιγο πριν 1-2 χρονια και το εδωσα σε φιλο για 350 ευρω.
 

Attachments

  • cig 023.jpg
    cig 023.jpg
    99.8 KB · Views: 111
Ενα TD321/Basik Plus περιποιηθηκα λιγο πριν 1-2 χρονια και το εδωσα σε φιλο για 350 ευρω.

A ok. Με την λογικη των 350 το καταλαβαινω. Αλλα και παλι εχεις ενα παλιο πικαπ. Σε καθε περιπτωση περι ορεξεως...


Προσωπικη μου γνωμη.
 
A ok. Με την λογικη των 350 το καταλαβαινω. Αλλα και παλι εχεις ενα παλιο πικαπ. Σε καθε περιπτωση περι ορεξεως...


Προσωπικη μου γνωμη.

Αυτη ειναι η ουσια ενος καλου και αξιοπιστου μεταχειρισμενου.Αυτο συμβαινει σε ολες σχεδον τις κατηγοριες τιμων.
Βεβαια καποτε χρειαζεται και λιγη δουλεια περισοτερη οποτε ειναι κατανοητο καποιος να μην ειναι διατεθημενος να μπει στον κοπο και να προτιμησει να παρει ενα καινουργιο.Και αυτο σεβαστο :ernaehrung004:
 
Η αλήθεια είναι ότι ένα σημερινό πικαπ των 350 δε θα μπορέσει να σταθεί απέναντι σ' αυτό το παλιό Thorens. Ούτε σαν ποιότητα κατασκευής αλλά ούτε και σαν ήχος φαντάζομαι.