ΠΛΑΙΣΙΟ - Απαράδεκτο !!!!!!!!!

orinoco

New member
27 March 2009
61
Σήμερα το πρωί έκανα παραγγελία απο το Πλαίσιο μία Panasonic G20. όλα καλά, η τ.v. δεν ήταν διαθέσιμη αλλά '''θα ερχόταν '' σε 5-6 ημέρες. Έλα όμως που πριν απο λίγο χτύπησε το τηλ. και μου είπαν ότι ήταν περιορισμένος αριθμός και αν ήθελα να μου δώσουν άλλη. Ρε λαμόγια που ζούμε - αν ήταν σε άλλη χώρα και όχι στο ΕΛΛΑΔΙΣΤΑΝ μέσα θα τους έβαζαν. Είπαμε όμως, στην ΜΠΑΝΑΝΙΑ που ζούμε ...!!!
 
Εγώ όταν παρήγγειλα ήταν διαθέσιμη για παράδοση σε 24 ώρες. Και εννοείται πως μου είπανε οτι τελείωσε. Όλοι το ίδιο κόλπο χρησιμοποιούνε πλέον. Φταίει η τεχνολογία που αργεί να ενημερώσει το σύστημα τους. Πω ρε δούλεμα που μας ρίχνουνε.Δεν ντρέπονται λίγο...
 
απλα ειναι παιχνιδι,
κατεβαζει ενας τις τιμες και ολοι για να ακουστουν κανουν ιδιες προσφορες με απαισιο τροπο και συμπεριφορα πλεον μετα.

Εξυπηρετηση μηδεν απο τα μεγαλα καταστηματα και μεχρι στιγμης και το μουλτιραμα (ουτε απεξω) αλλα και το πλαισιο δε με εχουν πια πελατη
 
Πραγματικα, η διαθεσιμοτητα καταναλωτικων προϊοντων απο πλευρας καταστηματων ειναι απο τα σοβαροτερα θεματα της επικαιροτητας.

Καλα κανετε και τους κραζετε, μπας και βαλουν μυαλο.
 
Το μεταφέρω απο το θέμα με τις G20 που το είχα γράψει το μεσημέρι.

Σόρρυ βρε παιδιά που βγαίνω off topic αλλά αφορά την παραγγελία απο το πλαίσιο.

Μόλις με πήραν τηλέφωνο και μου ακύρωσαν την παραγγελία που είχα κάνει το πρωί !?!?! Μου είπαν οτι δεν έχουν και ούτε πρόκειται να ξαναφέρουν άλλα κομμάτια και μου πρότειναν για εναλλακτική την S20 στα 840, κάτι που βεβαίως αρνήθηκα.Μού είπε ,ο ευγενέστατος υπάλληλος,οτι το πλαίσιο δεν μπορεί να καλύψει τις παραγγελίες τις g20,γιατί ήταν πάρα πολλές, αλλά μπορεί να τους καλύψει όλους με S20...Τα συμπεράσματα δικά σας!!

Κρίμα για την όλη κατάσταση
 
Last edited:
Απάντηση: Re: ΠΛΑΙΣΙΟ - Απαράδεκτο !!!!!!!!!

...αλλά μπορεί να τους καλύψει όλους με S20...Τα συμπεράσματα δικά σας!!

Γι αυτούς όλες ίδιες είναι αρκεί να πουλήσουν, σου λέει τι Coca Cola τι Coca Cola Light, τι Λοζάνη τι Κοζάνη...
 
Μας έχουν περάσει για εντελώς ανεγκέφαλους για να μην πω τίποτε άλλο .την ίδια ταχτική και από την άλλη αλυσίδα καταστημάτων . κάνουμε υποτίθεται μια καλή προσφορά (Samsung PS50C7000 Plasma ) και την άλλη ημέρα αφού πάρουνε την προκαταβολή ανακαλύπτουμε ότι δεν υπάρχει το προϊόν και προτείνετε υποδεέστερο μοντέλο πάντα .και ας πούμε ότι η 7000 έχει πρόβλημα με τα φίλτρα η G10 τι πρόβλημα έχει…σταμάτησε η παραγωγή της? τώρα βέβαια μπορούν να πούνε πάρετε τα λεφτά σας πίσω, αλλά δεν είναι έτσι γιατί ο αγοραστής βγαίνει χαμένος διότι έχασε την ευκαιρία να αγοράσει με έκπτωση από υπαιτιότητα του καταστήματος- μετά αυτό είναι αθέμιτος ανταγωνισμός κάνω έκπτωση σε κάτι που ποτέ δεν θα πουλήσω. Πως θα σε συναγωνιστούν τα άλλα καταστήματα. -τέλος υπάρχει και ο συνήγορος του πολίτη και του καταναλωτή επιβάλετε να καταγγελωνται τέτοιες συμπεριφορές
 
Παντως το προβλημα δεν προέρχεται από τα καταστήματα αλλα από τις συγκρατημένες εισαγωγές των αντιπροσώπων…
Βρισκω άδικη την επίθεση στα καταστήματα ειδικα για το Πλαίσιο που το θεωρώ έτη μπροστά σε costumer service ….
Όταν οι αντιπρόσωποι υπόσχονται και στη συνέχεια δεν τηρούν τα υποσχόμενα είναι φυσικό με την σειρά τους τα καταστήματα να μένουν εκτεθειμένα.
 
Μα το Πλαισιο(και το κάθε Πλαισιο) δεν καθυστερεί την παράδοση την ακυρώνει. Για ενα προιόν που μπορεί να παραγγείλει στην Panasnic και να το πάρει σε κάποιες μέρες. H G20 δεν αποσύρθηκε το αντίθετο μάλιστα σε 1μήνα θα είναι πάλι στο σιτε του Πλαισίου στα 1500ε. Αυτό σου φαίνεται σωστό?
 
Η Panasonic το ξέρει οτι σταματήσε να παράγει τη G20;
Αν δουλεύει κανείς στο Πλαίσιο, να ενημερώσει την Panasonic οτι σταματάει η παραγωγή της. Να μην δουλεύουνε τσάμπα. Τι θα ακούσουμε πάλι...
 
Re: Απάντηση: ΠΛΑΙΣΙΟ - Απαράδεκτο !!!!!!!!!

Παντως το προβλημα δεν προέρχεται από τα καταστήματα αλλα από τις συγκρατημένες εισαγωγές των αντιπροσώπων…
Βρισκω άδικη την επίθεση στα καταστήματα ειδικα για το Πλαίσιο που το θεωρώ έτη μπροστά σε costumer service ….
Όταν οι αντιπρόσωποι υπόσχονται και στη συνέχεια δεν τηρούν τα υποσχόμενα είναι φυσικό με την σειρά τους τα καταστήματα να μένουν εκτεθειμένα.

Απο τις πολυ σωστες προσεγγισεις, που σπανια ακουγονται.
 
Μα το Πλαισιο(και το κάθε Πλαισιο) δεν καθυστερεί την παράδοση την ακυρώνει. Για ενα προιόν που μπορεί να παραγγείλει στην Panasnic και να το πάρει σε κάποιες μέρες. H G20 δεν αποσύρθηκε το αντίθετο μάλιστα σε 1μήνα θα είναι πάλι στο σιτε του Πλαισίου στα 1500ε. Αυτό σου φαίνεται σωστό?



Μα θα το παρει σε λιγες μερες;;
Και πόσες ειναι αυτες οι λιγες μερες οταν ο πελάτης καθε μερα θα παίρνει τηλέφωνο και θα ρωτα που ειναι η τηλεόραση του...
Δεν είναι να βασίζεσαι στις καθυστερήσεις όχι μονο των αντιπροσώπων αλλα και των διαδικασιών μιας εισαγωγής.
 
Εγω δεν έχω πρόβλημα να περιμένως 2μήνες. Το Πλαισιο σήμερα είχε στο σιτε Panasonic G20 στα 900e. Έκανα την παραγγελεία μου κανονικά. Δεν έχεις δικαίωμα να την ακυρώσεις εκτός και αν η Panasonic σου πει εγώ δεν ξαναφέρνω G20. Δώσε μου μια άλλη επιλογή πχ την S20 αλλά όχι να μου λές η S20 ή ακύρωση και μετά από 20 μέρες να έχεις στο σιτε σου την G20 1500e.

ΥΓ: Τι περιθόρια κέρδους έχουν που μπορούν να κάνουν έκπτωση 600ε...
 
Re: Απάντηση: ΠΛΑΙΣΙΟ - Απαράδεκτο !!!!!!!!!

Παντως το προβλημα δεν προέρχεται από τα καταστήματα αλλα από τις συγκρατημένες εισαγωγές των αντιπροσώπων…
Βρισκω άδικη την επίθεση στα καταστήματα ειδικα για το Πλαίσιο που το θεωρώ έτη μπροστά σε costumer service ….
Όταν οι αντιπρόσωποι υπόσχονται και στη συνέχεια δεν τηρούν τα υποσχόμενα είναι φυσικό με την σειρά τους τα καταστήματα να μένουν εκτεθειμένα.

Ανδρέα αυτά τα "έτη μπροστά σε consumer service" δεν είναι αρκετό να υπάρχουν ΜΟΝΟ στα λόγια...
Στα απλά και εύκολα, ΟΛΟΙ οι μή απατεώνες καλοί είναι. Στα ζόρικα (σαν κι αυτό) είναι που ξεχωρίζει η ήρα απ' το στάρι !

Το ΠΛΑΙΣΙΟ (και το κάθε ΠΛΑΙΣΙΟ) ΔΕΝ είναι ο πρώτος τυχών πελάτης των αντιπροσωπειών. Εχει - πίστεψέ με - όλους τους τρόπους να πιέσει τους εισαγωγείς. Το ότι ΔΕΝ το κάνει είναι το ζήτημα, κι αυτό άν ΟΝΤΩΣ εκεί εντοπίζεται το πρόβλημα και όχι σε κουτοπόνηρη εμπορική πολιτική όπως ανέφεραν οι φίλοι συμφορουμίτες παραπάνω ...

Ασφαλώς είναι δικαίωμά σου να χαρακτηρίζεις "άδικη" την - ας την πούμε - επίθεση, δεν αναιρεί όμως επ' ουδενί και το δικαίωμα των υπολοίπων να την κατηγορούν για "ανήθικες" πρακτικές...
 
Re: Απάντηση: ΠΛΑΙΣΙΟ - Απαράδεκτο !!!!!!!!!

Μα θα το παρει σε λιγες μερες;;
Και πόσες ειναι αυτες οι λιγες μερες οταν ο πελάτης καθε μερα θα παίρνει τηλέφωνο και θα ρωτα που ειναι η τηλεόραση του...
Δεν είναι να βασίζεσαι στις καθυστερήσεις όχι μονο των αντιπροσώπων αλλα και των διαδικασιών μιας εισαγωγής.

Αυτό είναι κάτι που εταιρείες του μεγέθους του Πλαισίου μπορούν να το εξασφαλίσουν, όποιος κι αν είναι ο αντιπρόσωπος / εισαγωγέας ....
 
Τόσο δύσκολο είναι να παραγγείλουνε τα κομμάτια που μας χρωστάνε;
Και ας μην την ξαναφέρουνε, αφου δεν την θέλουνε. Κανένας λόγος που δε θέλουνε να την ξαναφέρουνε υπάρχει; Μήπως είναι ελαττωματική και θέλουνε να μας προστατέψουνε;
Κανένας υπεύθυνος δε βλέπει τι γίνεται;
Αθάνατη :fahne90:
 
Εγώ είχα παραγγείλει τα Χριστούγεννα από Πλαίσιο ετοιμοπαράδοτο (όπως φαινόταν στο site) homecinema για γνωστό μου. λόγω επαρχίας κατέθεσα το ποσό και περίμενα το ετοιμοπαράδοτο προιόν 15 μέρες. Ζήτησα ακύρωση και για να πάρω τα λεφτά πίσω έφτυσα αίμα. Για εμένα δεν υπάρχει ΠΛΑΙΣΙΟ.

(Πρέπει συνολικά να τηλεφώνησα πάνω από 30 φορές υπολογίστε 15-30 λεπτά συζήτηση κάθε φορά. πρέπει να είχα μιλήσει με 15 διαφορετικά άτομα.)
 
Last edited:
Προφανώς και είναι δικαίωμα το καθενος να χαρακτηρίζει όπως θελει κάποιες καταστάσεις το θεμα είναι να εχουν βάση πραγματικότητας…
Οσο δεν γνωρίζουμε λεπτομέρειες πραγματα και καταστάσεις τοτε είναι πολύ ευκολο να γίνουμε άθελα μας άδικοι στις κρίσεις μας…
Επέτρεψε μου να γνωριζω καποια πράγματα περι εισαγωγών αφου εργάζομαι σε εισαγωγική εταιρεία - αντιπροσωπεία .
Η εικονα που παρουσιάζεις δεν εχει σχέση με τη πραγματικότητα .
Το Πλαίσιο και το κάθε Πλαίσιο δεν μπορει να εξασφαλίσει τιποτα απολύτως.. ( πιστεψε με πραγματικά τιποτα)
Αν θελει εξασφάλιση το μονο που μπορει να κανει είναι δικες του εισαγωγές, όπως κανει η Praktiker και άλλες εταιρείες… ( παρα-εισαγωγές τηλεοράσεων αλλα και αλλων προϊόντων)
 
Πόσο δύσκολο είναι να έχει άμεση ενημέρωση το site από την αποθήκη, και να σταματάνε αυτόματα να δέχονται παραγγελίες για κομμάτια που δεν υπάρχουν; Ή να βγάζουν μήνυμα που να αναφέρει σε πόσες ημέρες θα υπάρχει (κι αν υπάρχει) διαθεσιμότητα;