ΠΛΑΙΣΙΟ - Απαράδεκτο !!!!!!!!!

Εγω δεν έχω πρόβλημα να περιμένως 2μήνες. Το Πλαισιο σήμερα είχε στο σιτε Panasonic G20 στα 900e. Έκανα την παραγγελεία μου κανονικά. Δεν έχεις δικαίωμα να την ακυρώσεις εκτός και αν η Panasonic σου πει εγώ δεν ξαναφέρνω G20. Δώσε μου μια άλλη επιλογή πχ την S20 αλλά όχι να μου λές η S20 ή ακύρωση και μετά από 20 μέρες να έχεις στο σιτε σου την G20 1500e.

ΥΓ: Τι περιθόρια κέρδους έχουν που μπορούν να κάνουν έκπτωση 600ε...

Cinemusic - Ανδρέας Κατανοητά αυτα που λες αλλα στο παραπάνω διαφωνείς κάπου?
 
φανταστειτε όταν ζήτησα να μου επιστραφούν τα χρήματα μια τα έβλεπαν σαν υπόλοιπο στο σύστημα τους, μια δεν τα έβλεπαν... ανάλογα μάλλον με ποιούς υπολογιστές είχαν στα λογιστήρια γιατί από ότι κατάλαβα δεν πρέπει να ήταν live ενημερωμένα. Ένα απίστευτο χάος εγκρίσεων της μεταφοράς του ποσού....
 
Re: Απάντηση: ΠΛΑΙΣΙΟ - Απαράδεκτο !!!!!!!!!

Προφανώς και είναι δικαίωμα το καθενος να χαρακτηρίζει όπως θελει κάποιες καταστάσεις το θεμα είναι να εχουν βάση πραγματικότητας…
Οσο δεν γνωρίζουμε λεπτομέρειες πραγματα και καταστάσεις τοτε είναι πολύ ευκολο να γίνουμε άθελα μας άδικοι στις κρίσεις μας…
Επέτρεψε μου να γνωριζω καποια πράγματα περι εισαγωγών αφου εργάζομαι σε εισαγωγική εταιρεία - αντιπροσωπεία .
Η εικονα που παρουσιάζεις δεν εχει σχέση με τη πραγματικότητα .
Το Πλαίσιο και το κάθε Πλαίσιο δεν μπορει να εξασφαλίσει τιποτα απολύτως.. ( πιστεψε με πραγματικά τιποτα)
Αν θελει εξασφάλιση το μονο που μπορει να κανει είναι δικες του εισαγωγές, όπως κανει η Praktiker και άλλες εταιρείες… ( παρα-εισαγωγές τηλεοράσεων αλλα και αλλων προϊόντων)

Μπορείς να μου πεις ένα λόγο για τον οποίο δεν μπορεί να κάνει παραγελλία το Πλαίσιο από την Panasonic τη συγκεκριμένη tv; Γιατί τις άλλες θα τις φέρνουνε κανονικότατα. Φταίει η Panasonic Hellas; Ποιο λόγο έχει να μη θελει να πουλήσει;
 
Eγώ πιστεύω ότι κάποιος υπάλληλος έκανε λάθος κ έβαλε την τιμή της s20 στην θέση της g20 κ όταν το κατάλαβαν ήταν είδη αργά.
 
κατι τετοιο εγινε γιατι αυτο το "ανθρωπινο λάθος" παίχτηκε κατα κόρο σήμερα

τελικά θα πάρει κανεις την s20?

και μπορει καποιος απο τη πειρα του να μας πει αν πιστευει οτι οι τηλεόρασεις θα φτηνύνουν ή θα ακριβύνουν το αμέσως επόμενο διάστημα? (3μηνια) αναλογα με την εμπειρία του?
 
Last edited:
Η διαθεσιμότητα είναι ένα θέμα σοβαρό.Τώρα και ενόψει κρίσης, καμιά εταιρία δε θέλει ναστοκάρει προϊόν κι επομένως και οι εισαγωγικές, δε κάνουν μαζικές εισαγωγές.Φυλάνε τα ρούχα τους.
 
Το πλαισιο σημερα ετρεξε μια προσφορα και ειτε ακουσια ειτε ηθελημενα εκανε ολα τα φορουμ να μιλανε και να συζητανε γι'αυτην.

Επειδη και εγω παρηγγειλα την συγκεκριμενη και μου την ακυρωσαν με το ετσι θελω, εχω να παρατηρησω τα εξης:

Δεν δεχομαι οτι ηταν ανθρωπινο λαθος η τιμη. Το σαιτ συνεχως ανανεωνοταν σχετικα με την διαθεσιμοτητα (στην αρχη εντος 24 ωρων, στην συνεχεια κατοπιν παραγγελιας, τελος μη διαθεσιμο). Αρα το πρωτο πραγμα που οφειλαν διορθωσουν ηταν η τιμη και δεν γινεται να μην το πηραν χαμπαρι μεσα σε τοσες ωρες.

Ετυχε να εχω αρκετες τηλεφωνικες συνομιλιες κατα τη διαρκεια της μερας με το πλαισιο και σε μια απο αυτες αφου μου αναιρεσαν την 24ωρη παραδοση με διαβεβαιωσαν για παραδοση σε 20 με 25 μερες που δεχτηκα φυσικα.

Στη συνεχεια ηρθε η αστεια αντιπροταση για την s20 που αυτη ηταν και ο κυριος λογος που ετρεξε αυτο το πaραμυθι σημερα. Επρεπε να ξεστοκαρουν την s και θυσιασαν καποιες g.

Εδω ειναι το ζουμι της υποθεσης. Απο τη στιγμη που η παραγγελια ολοκληρωνεται και η αντιπροταση απορριπτεται (συνεπως ο αφελης καταναλωτης δεν πεφτει στην παγιδα) οφειλουν να διεκπαιρεωσουν την παραγγελια.

Δεχομενοι τετοιες πρακτικες απο το plaisio και το καθε plaisio, multirama, public (μου την εχουν κανει ολοι τις τελευταιες μερες) τους δινουμε το δικαιωμα να το ξανακανουν. Σκεφτειτε απλα ποσοι δεν διαβαζουν τα φορουμ και πανε σαν προβατα.

Τουλαχιστον προλαβα τους τα ειπα, αν και δεν νομιζω να ιδρωσε το αυτι τους. Απλα αστειοι. Η τηλεοραση σταματησε να παραγεται!!! Η πανασονικ το ξερει αυτο?

Το λιγοτερο που θα κανω ειναι μια καταγγελια ετσι για το γαμωτο.
 
Eγώ πιστεύω ότι κάποιος υπάλληλος έκανε λάθος κ έβαλε την τιμή της s20 στην θέση της g20 κ όταν το κατάλαβαν ήταν είδη αργά.

+1
Αποκλείεται να εχουν κόστος τόσο χαμηλό
4 κομμάτια θα δώσανε για να μην ξεφτυλιστούνε
Αμα όντως θέλαν αυτή την τιμή ας περιμέναν νέα παραλάβη για να παραδώσουν σε όσουν είχαν βάλει παραγγελία

Υ.Γ Το πλαίσιο απέσυρε την σελίδα μετά απο λίγες ώρες Δεν το κάνει συχνά Φανταστείτε τι έγινε
 
Last edited:
Φίλτατοι,

Το Πλαίσιο είναι καλυμμένο σε περίπτωση λανθασμένης αναγραφής τιμής. Οι όροι χρήσης του είναι σαφείς. Οπότε, τέτοια δικαιολογία δεν στέκει. Αν είχε όντως γίνει λάθος στην τιμή, μπορούσε κάλλιστα να ακυρώσει τις παραγγελίες χωρίς περίεργες δικαιολογίες.

Η ουσία είναι ότι περάστηκαν παραγγελίες για ένα α προϊόν σε μια β τιμή. Το προϊόν φαινόταν είτε άμεσα διαθέσιμο είτε διαθέσιμο κατόπιν παραγγελίας.

Ως εκ τούτου δεν στέκει η δικαιολογία "δεν έχουμε στοκ, μπορείτε να πάρετε το προϊόν γ στην τιμή δ ή ε", τη στιγμή που πολλοί υποψήφιοι πελάτες δεν θα είχαν πρόβλημα να περιμένουν όσες μέρες χρειαστεί, αρκεί να αποκτήσουν το προϊόν α στην τιμή β.

Στα μάτια μου, εφόσον η G20 δεν έχει όντως σταματήσει να παράγεται (από αμφίβολο έως απίθανο), το Πλαίσιο έκανε τεράστιο φάουλ.
 
^^ Πολύ σωστά δημήτρη! Έτσι ακριβώς είναι!

Εγω δεν έχω πρόβλημα να περιμένως 2μήνες. Το Πλαισιο σήμερα είχε στο σιτε Panasonic G20 στα 900e. Έκανα την παραγγελεία μου κανονικά. Δεν έχεις δικαίωμα να την ακυρώσεις εκτός και αν η Panasonic σου πει εγώ δεν ξαναφέρνω G20. Δώσε μου μια άλλη επιλογή πχ την S20 αλλά όχι να μου λές η S20 ή ακύρωση και μετά από 20 μέρες να έχεις στο σιτε σου την G20 1500e.


Συμφωνώ με όσα λές!

Πόσο δύσκολο είναι να έχει άμεση ενημέρωση το site από την αποθήκη, και να σταματάνε αυτόματα να δέχονται παραγγελίες για κομμάτια που δεν υπάρχουν; Ή να βγάζουν μήνυμα που να αναφέρει σε πόσες ημέρες θα υπάρχει (κι αν υπάρχει) διαθεσιμότητα;



Ένας καταμετρητής(counter) δεν μπορεί να μπεί στο site?Να πεί το Πλαίσιο οτι έχω π.χ. 50 κομμάτια στην αποθήκη ή θα φέρω σύντομα και σε κάθε παραγγελία να γράφει -1 ??Και ο πελάτης θα βλέπει αν θα μπορεί να προχωρήσει σε παραγγελία αλλά και ο πωλητής,για να αποφύγουμε όλοι αυτή την ταλαιπωρία...??

Το να γίνεται όμως όλο αυτό και να προκαλείται δυσφήμηση στην επωνυμία πλαίσιο,δεν νομίζω πως είναι κάτι που το θέλει το κατάστημα...άρα το υφίσταται λόγο οργάνωσης και κακού συντονισμού...με λίγα λόγια,στον πάγκο της λαϊκης μπορείς να ψωνίσεις καλύτερα...Σόρρυ αλλά έτσι νοιώθω σήμερα...

Και στην τελική δεν είχα ανάγκη την τηλεόραση τους και ούτε τηλεόραση γενικά,είδος πολυτελείας είναι και κάνω και χωρίς αυτό,αλλά δεν μπορώ την κοροϊδια τους σαν καταναλωτής!
Πάντως ειλικρινά,εάν ξαναφέρει την τηλεόραση μέσα στην χρονιά και την βάλει 1500 ευρώ,εγώ θα πάρω τηλέφωνο και θα την ζητήσω με την σημερινή τιμή...!!Συν οτι όποιος ψήνεται για καταγγελία count me in!
 
παιδια για μενα προχωρηστε σε καταγγελια. ειναι προφανες οτι προκειται για παραπλανηση. μην καθεστε και γκρινιαζετε απλα σε ενα forum καν'τε κατι δραστικο για να εκλειψουν αυτα τα φαινομενα
 
Το λάθος από ένα κατάστημα είναι πιθανό να γίνει .αλλά όταν γίνετε επιδημία ΔΕΝ ΕΙΝΑI ΛΑΘΟΣ .αλλά παραπλάνηση του καταναλωτή. Επιβάλετε να του καταγγείλουμε διαφορετικά είμαστε άξιοι τις μοίρας μας
http://www.synigoroskatanaloti.gr/stk_Responsibilities.html
 
Όταν σου μιλάνε ξεκινάνε λέγοντας σου ότι δυστυχώς τελείωσαν τα αποθέματα και σου προσφέρουν την S20 λέγοντας σου πως είναι περίπου ίδια, και σε 24 ώρες θα σου τη φέρουνε.
Αν δεν το φας αυτό το παραμύθι, και τους πεις οτι θα περιμένεις την G20, όποτε τη φέρουνε, σου λένε πως η Panasonic σταμάτησε να τη βγάζει.
Όταν τους πεις οτι το μοντέλο είναι καινούργιο σου λένε, ναι το ξέρουμε, απλά εμείς δε θα την ξαναπάρουμε. Και όταν τους ρωτάς γιατί, αρχίζουν τα κοκοκο.
Όχι, κύριοι, να μας τη φέρετε. Τέλος πια η κοροϊδία.
Όλοι καταγγελίες.

-------------------------------------------------------------------------
Το άρθρο 9στ του ιδίου Νόμου, ορίζει ότι:

«Απαγορεύονται, σε κάθε περίπτωση, ως παραπλανητικές, εμπορικές πρακτικές, που συνίστανται ιδίως σε: … ε) πρόσκληση για αγορά προϊόντων σε μια καθορισμένη τιμή, χωρίς να γίνεται γνωστή η ύπαρξη των οποιωνδήποτε εύλογων λόγων που μπορεί να έχει ο προμηθευτής για τους οποίους πιστεύει ότι δεν θα μπορέσει να προμηθεύσει ή να αναθέσει σε άλλο προμηθευτή να προμηθεύσει τα προϊόντα αυτά ή ισοδύναμά τους στην τιμή αυτή μέσα σε εύλογο διάστημα και σε εύλογες ποσότητες, λαμβανομένων υπ’όψιν του προϊόντος, της κλίμακας διαφήμισης αυτού και της τιμής που προσφέρεται (διαφήμιση «δόλωμα») στ) πρόσκληση για αγορά προϊόντων σε καθορισμένη τιμή και στη συνέχεια: … ββ) άρνηση λήψης παραγγελιών για το προϊόν ή παράδοσής του σε εύλογο χρόνο …»
 
Φίλε μου jazzu4ia, το ποστ σου διεγράφη για παράβαση των κανονισμών του φόρουμ σχετικά με τους χαρακτηρισμούς.

Μπορείς να διατυπώσεις πιο όμορφα και πιο κόσμια τη διαφωνία σου με την πολιτική των εν λόγω καταστημάτων.
 
Να πω κι εγώ βρε παιδιά την δικιά μου αμαρτία....
έκανα παραγγελία δυο γυαλιά 3D Samsung από το Chop Center με τιμή στα 76.30 euros το ένα μετά από 3 μέρες μου λένε ότι δεν τους τα δίνει ο FOURLIS διότι η τιμή είναι πολύ χαμηλή!!!!!!!!
 
Να πω κι εγώ βρε παιδιά την δικιά μου αμαρτία....
έκανα παραγγελία δυο γυαλιά 3D Samsung από το Chop Center με τιμή στα 76.30 euros το ένα μετά από 3 μέρες μου λένε ότι δεν τους τα δίνει ο FOURLIS διότι η τιμή είναι πολύ χαμηλή!!!!!!!!
http://www.synigoroskatanaloti.gr/st...ibilities.html
 
Όταν σου μιλάνε ξεκινάνε λέγοντας σου ότι δυστυχώς τελείωσαν τα αποθέματα και σου προσφέρουν την S20 λέγοντας σου πως είναι περίπου ίδια, και σε 24 ώρες θα σου τη φέρουνε.
Αν δεν το φας αυτό το παραμύθι, και τους πεις οτι θα περιμένεις την G20, όποτε τη φέρουνε, σου λένε πως η Panasonic σταμάτησε να τη βγάζει.
Όταν τους πεις οτι το μοντέλο είναι καινούργιο σου λένε, ναι το ξέρουμε, απλά εμείς δε θα την ξαναπάρουμε. Και όταν τους ρωτάς γιατί, αρχίζουν τα κοκοκο.
Όχι, κύριοι, να μας τη φέρετε. Τέλος πια η κοροϊδία.
Όλοι καταγγελίες.

-------------------------------------------------------------------------
Το άρθρο 9στ του ιδίου Νόμου, ορίζει ότι:

«Απαγορεύονται, σε κάθε περίπτωση, ως παραπλανητικές, εμπορικές πρακτικές, που συνίστανται ιδίως σε: … ε) πρόσκληση για αγορά προϊόντων σε μια καθορισμένη τιμή, χωρίς να γίνεται γνωστή η ύπαρξη των οποιωνδήποτε εύλογων λόγων που μπορεί να έχει ο προμηθευτής για τους οποίους πιστεύει ότι δεν θα μπορέσει να προμηθεύσει ή να αναθέσει σε άλλο προμηθευτή να προμηθεύσει τα προϊόντα αυτά ή ισοδύναμά τους στην τιμή αυτή μέσα σε εύλογο διάστημα και σε εύλογες ποσότητες, λαμβανομένων υπ’όψιν του προϊόντος, της κλίμακας διαφήμισης αυτού και της τιμής που προσφέρεται (διαφήμιση «δόλωμα») στ) πρόσκληση για αγορά προϊόντων σε καθορισμένη τιμή και στη συνέχεια: … ββ) άρνηση λήψης παραγγελιών για το προϊόν ή παράδοσής του σε εύλογο χρόνο …»

Μπορεις σε παρακαλω να μου δωσεις καποιο link με το φεκ του συγκεκριμενου νομου...θελω να τυπωσω να το εχω...για αλλο καταστημα.

Επειδη το πλαισιο το συγκεκριμενο παραμυθι το εχει κανει ΑΠΕΙΡΕΣ φορες (αν θελετε σας βρισκω και links) σε αλλα προιοντα με τιμες πολυ δελεαστικες στο site και μετα οταν κανεις παραγγελια σου λενε λαθος μα και μου...ΚΥΝΗΓΗΣΤΕ ΤΟ ...εγω αυτο θα κανω.

Υπουργειο εμποριου,ΙΝΚΑ, συνηγορος του πολιτη, τροκτικο, περιοδικα , forum ....

Ειμαι τοσο μπαρουτιασμενος που πραγματικα θα την παλεψω να το κυνηγησω για αλλο καταστημα αν πανε τα πραγματα ετσι οπως φανταζομαι,

ΤΙ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΡΕ ΑΔΕΡΦΕ αν στο site εχεις λαθος ΚΛΕΙΣΤΟ ΤΟ ΡΗΜΑΔΙ αν δεν μπορεις να το λειτουργεις σωστα.
 
επειδη το αποφασισα, θα το προχωρησω σχετικα με την καταγγελια. οποιαδηποτε βοηθεια μπορειτε να μου δωσετε μεσω πμ με λινκ ευπροσδεκτη.
εχω ηδη επικοινωνησει με καποια παιδια απο εδω και απο αλλα φορουμ και απ'οσο φαινεται αυτη τη φορα η κινηση θα ειναι συντονισμενη και ισως κατι βγει.
επαναλαμβανω επικοινωνηστε μεσω πμ μαζι μου για να ανταλλαξουμε αποψεις για το πως θα κινηθουμε και που ακριβως θα απευθυνθουμε.