ΠΛΑΙΣΙΟ - Απαράδεκτο !!!!!!!!!

Πάντως για να λέμε και του στραβού το δίκιο, αν και το πλαίσιο έχει κάνει πολλές π@π@ριές με λάθος προσφορές κτλ, όταν μου χάλασε ένας σκληρός 1 χρόνο μετά την αγορά χωρίς πολλά πολλά μου τον αλλάξανε σε 20 λεπτά! Επίσης όταν ο κολλητός μου χάλασε απο δική του απροσεξία ένα εξωτερικό σκληρό, του τον αλλάξανε!
Εννοείται βέβαια ότι για μένα προσωπικά, την καλύτερη αντιμετώπιση την είχα στα multirama που όταν αγόρασα κάτι που τελικά δεν με βόλεψε, χωρίς πολλά πολλά μου δώσαν τα λεφτά μου πίσω! και όχι 1 άλλα 2 φορές - σε αντίθεση με πλαίσιο και E-shop που σου βγάζουνε πιστωτικό, άσχετα αν αυτό που τελικά χρειάζεσαι, δεν το έχουνε και έτσι σε μπλοκάρουνε να το αγοράσεις και απο οπουδήποτε αλλού!
 
Όπως βλέπεις υπάρχει ήδη νήμα (εδώ που σου μετέφερα το μήνυμα) στο οποίο αν ήθελες να κάνεις κάποια παρατήρηση για την πολιτική του συγκεκριμένου καταστήματος μπορούσες άνετα να την κάνεις, αρκεί να το έψαχνες....ώστε να υπάρχουν συγκεντρωμένες οι εμπειρίες μας από το συγγκεκριμένο κατάστημα σε ένα νήμα και να βρίσκονται στην ευχέρεια οποιουδήποτε μιας διαβάζει.

Στο νήμα των Εκπτώσεων-Προσφορών έχω παρακαλέσει να αναγράφονται μόνο προσφορές δεν χρειάζεται τίποτα άλλο εκτός από το κατάστημα, το μοντέλο και τη τιμή που βρίσκουμε.....για οτιδήποτε άλλο θέλει να καταθέσει κάποιος φίλος μπορεί να ανοίξει ελεύθερα κάποιο θέμα για συζήτηση στις κατηγορίες που θέλει ...αν δεν υπάρχει ήδη.


Αγαπητε κ Διαχειριστα,δεν ειχα προσεξει το παρον νημα ,αυτο ηταν λαθος μου.Αλλα επισης θα μπορουσατε να μου το ειχατε επισημανει οπως κανετε τωρα ,αντι να διαγραψετε το μηνυμα η απλως να το μεταφερεται,οπως και κανατε τωρα.Τωρα αν μου το επισημαινατε και με ενα π.μ ,σας διαβεβαιω θα ηταν ακομη καλλιτερα.
Οπως και να εχει σας ζητω συγγνωμη για την ταλαιπωρια,που σας υπεβαλα
 
Απάντηση: Re: ΠΛΑΙΣΙΟ - Απαράδεκτο !!!!!!!!!

Πάντως για να λέμε και του στραβού το δίκιο, αν και το πλαίσιο έχει κάνει πολλές π@π@ριές με λάθος προσφορές κτλ, όταν μου χάλασε ένας σκληρός 1 χρόνο μετά την αγορά χωρίς πολλά πολλά μου τον αλλάξανε σε 20 λεπτά! Επίσης όταν ο κολλητός μου χάλασε απο δική του απροσεξία ένα εξωτερικό σκληρό, του τον αλλάξανε!
Εννοείται βέβαια ότι για μένα προσωπικά, την καλύτερη αντιμετώπιση την είχα στα multirama που όταν αγόρασα κάτι που τελικά δεν με βόλεψε, χωρίς πολλά πολλά μου δώσαν τα λεφτά μου πίσω! και όχι 1 άλλα 2 φορές - σε αντίθεση με πλαίσιο και E-shop που σου βγάζουνε πιστωτικό, άσχετα αν αυτό που τελικά χρειάζεσαι, δεν το έχουνε και έτσι σε μπλοκάρουνε να το αγοράσεις και απο οπουδήποτε αλλού!

Και εγω προσωπικα σε αρκετες περιπτωσεις ,εχω μεινει ευχαριστημενος απο το Πλαισιο σε αλλαγες κλπ,αλλα στη περιπτωση που προανεφερα ειναι απαραδεκτοι
 
Γενικά είμαι ευχαριστημένος από το ΠΛΑΙΣΙΟ.
Ένα Blue Ray player πήγα πίσω ,τελικά δεν είχε πρόβλημα,και μου το άλλαξαν.
Έναν σκληρό 1,5 tera που moy έβγαλε πρόβλημα την πρώτη μέρα ,δεν μου τον άλλαξαν.
Ο οποίος όμως δεν μου ξαναέβγαλε πρόβλημα.
 
6 μελάνια χρησιμοποιημένα, λόγω λάθους του πωλητή, εγώ ήθελα φώτο, μου τα άλλαξαν χωρίς κουβέντα, βέβαια και πολλά άλλα, που έχω κάνει επιστροφή!
 
Στις 9 συναλαγες που ειχα μεσο net,ειμαι 100% απολυτα ευχαριστιμενος.
Αυτο που μου αρεσει ειναι το θεμα με τα μεταφορικα οπως επισεις και η εξυπηρετηση πελατων σε θεματα αντικαταστασεις αν χρειαστη.
 
Πρόσφατα μετά από αναμονή για πακετάκι ηχείων 5.1 σαράντα+ ημερών, με πληροφόρησαν οτι τελικά δεν το ξαναφέρνει ο αντιπρόσωπος και μου πρότειναν κάτι άλλο που φυσικά δεν.....Και παλιότερα είχα κάτι θέματα με LAPTOP αλλά να μην σας κουράζω, σαν καινούριος που είμαι.
 
Re: Απάντηση: ΠΛΑΙΣΙΟ - Απαράδεκτο !!!!!!!!!

Δεν υπαρχουν καινουργιοι και παλιοι στο φορουμ. Γραψε οτι θελεις ελευθερα.-bye-
 
Το να μαθαινουμε τα καλα ,αλλα και τα στραβα των καταστηματων ειναι σημαντικοτατο.Αγενεις και απληροφορητοι υπαλληλοι καθως και απαραδεκτες συμπεριφορες ,ειναι κατι που βοηθαει ολους μας να επιλεξουμε καταστημα.Στο τελος-τελος βοηθαει και τους ιδιους μηπως και διορθωθουν.
Οπως επισης ειναι σημαντικο να επισημαινουμε και τις καλες συμπεριφορες.Μηνδισταζεται να αναφερεται επωνυμες καταγγελιες
 
Αν το νήμα του Πλαισίου έχει 11 σελίδες, το αντίστοιχο του e-shop θα είχε 1111...

Για τα μικρότερα μαγαζιά συμφωνώ εν μέρει, αρκεί να είναι δοκιμασμένα..


το e-shop.gr ειναι με διαφορα το χειροτερο μαγαζι σε οτι αφορα το after sales
αν κατι παθει βλαβη και το εχεις παρει απο εκει την εχεις βαψει.
Μπορει να σου πουνε για πραγμα που εχει αποδεδειγμενα βλαβη οτι ειναι οκ στον ελεγχο που κανανε οτι το χαλασες απο κακη χρηση αν τελικα το παραδεχτουνε οτι εχει βλαβη θα σε εχουνε στην αναμονη απο 20 μερες ταριφα εως και μηνες αν δεν υπαρχει το προιον για αντικατασταση θα σου δωσουνε σιγουρα κατι φτηνοτερο και χαμηλοτερων προδιαγραφων.
Σε ενα παιδι απο εδω απο το forum του ειπανε οτι ειχε ληξει η εγγυηση για 1 μερα ενω η εταιρια δεχτηκε την τηλεοραση μεσω της εγγυησης.
Μακρια απο αυτο το μαγαζι την εχω πατησει και δεν το προτεινω σε κανενα
 
Τον Ιούνιο παρήγγειλα απο Πλαίσιο ενα DVD-TV Player, με δωρεαν αποστολη στην επαρχια. Το player εφτασε ελαττωματικο (δεν εκλεινε το πορτακι). Επικοινωνησα μαζι τους και κανονισαμε να τους το στειλω να το επισκευασουν/αντικαταστησουν. Και ηρθε η ωρα του κρισιμου ερωτηματος: Ποιος αναλαμβανει τα μεταφορικα; Μου ειπαν εγω την αποστολη στο χωρο τους, και αυτοι την παραδοση στο δικο μου. Εγω καθοτι θα κατεβαινα Αθηνα, το πηγα αυτοπροσωπως στο service Αγ. Παρασκευης. Οταν το επισκευασαν το εστειλαν, χωρις καν να επικοινωνησουν μαζι μου, με ιδιωτικη εταιρεια ταχυμεταφορων και χρεωση 20 ευρω!!! Φυσικα αρνηθηκα να το παραλαβω. Επικοινωνησαμε και επιμενουν οτι πρεπει να πληρωσω τα μεταφορικα, αλλιως να περασω να το παραλαβω απο το service οταν... ξαναπαω Αθηνα! ΑΙΣΧΟΣ!
Γι'αυτο προσεξτε οταν αγοραζετε απο αυτους, ξεκαθαριστε ολες αυτες τις λεπτομερειες απο την αρχη, γιατι θα βρεθειτε προ πολλων - και κυριως δυσαρεστων - εκπληξεων!
 
Και αν σκεφθεις οτι οι εταιρικες χρεωσεις απο ταχυμεταφορες κυμαινονται απο 2,5 εως 7-8 ευρω αναλογως μεγεθους .Τα υπολοιπα που ζητουν ,που πανε?
 
Re: Απάντηση: ΠΛΑΙΣΙΟ - Απαράδεκτο !!!!!!!!!

Και αν σκεφθεις οτι οι εταιρικες χρεωσεις απο ταχυμεταφορες κυμαινονται απο 2,5 εως 7-8 ευρω αναλογως μεγεθους. Τα υπολοιπα που ζητουν ,που πανε?
Μεσ' στο μυαλο μου εισαι, ακριβως το ιδιο τους ρωτησα! Αλλα απαντηση δεν πηρα... Ακουστε και το ωραιο: απο τη μεταφορικη μου ειπαν οτι τα εξοδα αποστολης ηταν πληρωμενα, αλλα υπηρχε αντικαταβολη 20 ευρω για αδιευκρινιστους λογους! Ακομα κι απο δω πηγαν να βγαλουν...
 
Κι ο άγιος φοβέρα θελει! Με ειδοποιησαν να περασω να παραλαβω το μηχανημα, χωρις να πληρωσω τιποτα. Δηλαδη, επρεπε να φτασουμε στις καταγγελιες και στις δημοσιοποιησεις για να επικρατησει η κοινη λογικη; Ολοι αυτοι δεν καταλαβαινουν οτι ενας ευχαριστημενος πελατης ειναι εν δυναμει ενεργος πελατης, ενω ενας δυσαρεστημενος ειναι ενας χαμενος πελατης; (χωρις να υπολογισουμε τη διαφημιση ή δυσφημιση που μπορει να κανει καποιος σε φιλους ή γνωστους). Αξιζει η καθε εταιρεια που δραστηριοποειται στο εμποριο να δημιουργει δυσαρεστημενους πελατες για 10-20 ευρω;