Ποιά 42" μέχρι 1700 ευρώ?

Αγόρασα την Samsung LE40F71

40 ιντσες , 1080p , απιστευτη εμφάνιση , game mode, 2 hdmi , card reader κλπ κλπ...

την πηρα 1800 ευρώ κομπλέ απο μαγαζί του εξωτερικου με πληρωμη στην παράδοση.

η τηλεόραση ηρθε , ανοιξα το κουτι να δω μηπως ειναι χτυπημένη και μετα πλήρωσα...


και το καλυτερο ισχυει η εγγυηση.

διαβασα τους ορους της εγγυησης και λεει οτι ισχυουν για κάθε service ευρωπαικης χώρας.....

αχρειαστα βέβαια να είναι :music-smiley-005: :music-smiley-005: :music-smiley-005:

Καλησπέρα σε ολους
Μπορεις να μας πεις και σε εμας απο που την πηρες ?
 
Απάντηση: Re: Ποιά 42" μέχρι 1700 ευρώ?

δειτε και αυτο σχετικα με την samsung

http://www.homecinemachoice.com/cgi-bin/shownews.php?id=9065

Αν ισχύουν τα παραπάνω και στην Ελλάδα τοτε τους αξίζει ενα μπράβο..:SFGSFGSF:
Καποιος που την έχει ήδη ας πάρει ενα τηλ στο service να δουμε τι θα πουν...
ενδιαφερει αρκετους εδω μεσα η συγκεκριμενη tv... -bye-
 
αχρείαστο να νε το service.
εγω ρίσκαρα και μου βγήκε.

ουτε καμένα pixel ουτε τίποτα.
εκανα και την αναβαθμιση και εχω 1:1 απο hdmi

40 Ιντσες , 1080 και εμφάνιση με 1750 ευρώ.

σουπερρρρρρρρ
 
την αναβαθμιση την έκανα μονος μου με καλωδιο που εφτιαξα....
5 λεπτά δουλειά
 
Απάντηση: Re: Ποιά 42" μέχρι 1700 ευρώ?

η τηλεόραση μέσα ειχε χαρτι με την εγγυηση που ηταν γραμμένη σε 8 νομίζω γλώσσες.

σε καποιο σημειο λεει οτι οι οροι της εγγυησης ισχυουν και για εξουσιοδοτημενα service καποιας αλλης πανευρωπαικής χώρας!

δηλαδη θα πάρω στην samsung και θα τους πω οτι δεν με καλυπτουν στην ελλαδα?

ελπιζω βεβαια να μην χρειαστει αλλα ειμαι αισιοδοξος αν ποτε τυχει.
θα το σκαναρω το κομματι να το δειτε. :ernaehrung004:


Φίλοι μου σας λέω με τον πλέον επίσημο τρόπο ότι η Samsung ΔΕΝ καλύπτει με εγγύηση τις αγορές από το εξωτερικό....εγώ το ξέρω από "μέσα"...

όμως για "του λόγου το αληθές" πάρτε 2106293100 (τμήμα εξυπηρέτησης πελατών) για να σας το πουν....
 
Re: Απάντηση: Ποιά 42" μέχρι 1700 ευρώ?

..για να ξέρουμε τι μας γίνεται..πριν βρεθούμε προ δυσάρεστων εκπλήξεων...

Οταν εμένα το επισημο έγγραφο της Samsung λεει τα παρακάτω τι θα πρέπει να πιστέψω?

ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΙ ΚΑΙ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΑ ΚΕΝΤΡΑ SERVICE ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣ ΘΑ ΑΠΟΔΕΧΘΟΥΝ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΤΗΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ.



dsc06402bh0.jpg
 
άκουμε που σου λέω...μόλις επιδείξεις την απόδειξη αγοράς από το εξωτερικό θα σε στείλουν εκεί...γιατί σημασία έχει από που έχεις κάνει την αγορά...

μου εξήγησαν και το λόγο...αλλά δεν έχει νόημα να στο εξηγήσω...έχει να κάνει με την μαμά εταιρεία Ευρώπης και Κορέας και τα συμβόλαια που έχουν...η Samsung στην Ελλάδα δεν έχει έρθει από μαμά..αλλά αντιπροσωπεύεται από τον Όμιλο Φουρλής....

μόνο αν δώσει την έγκριση η μαμά Κορέας(ιστορίες για αγρίους δηλαδή...) θα σου καλυφθεί το κόστος της εγγύησης,αφού η μαμά θα πληρώσει τον Φουρλή...

γιατί όπως καταλαβαίνεις :το θέμα είναι ποιός θα πληρώσει το μάρμαρο...

και μην σκεφτείς για εξώδικα και τέτοια γιατί-απλά-έχεις χάσει...
 
ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΙ ΚΑΙ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΑ ΚΕΝΤΡΑ SERVICE ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣ ΘΑ ΑΠΟΔΕΧΘΟΥΝ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΤΗΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ.

Μιλά-καθαρά-για αγορά στην Ελλάδα και για service σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες...το ανάποδο δηλαδή...

Φίλοι μου...κακά τα ψέματα...εγγυήσεις από ιντερνετικές αγορές...δεν....
 
Last edited:
Νασο,
Ευχαριστούμε, για τις διευκρινήσεις, διότι υπάρχει μια εσφαλμένη εντύπωση, που καλλιεργείται με επεκτάσεις εγγυήσεων κτλ.
 
Εγω διαφωνω!!!!! Αν δεν δεχτουν να εκπληρωσουν την υποχρεωση τους (γιατι για υποχρεωση τους προκειται), ετσι και τους "απειλησεις" οτι θα καταφυγεις στην προστασια καταναλωτων, θα χεστουν πανω τους και θα σε γλειψουν κιολας... Ασε το δικαστηριο που αργει τρελα... προστασια καταναλωτων... Το προβλημα σου λυνεται σε χρονο μηδεν!!!!! Το εχω αντιμετωπισει απειρες φορες με πελατες μου... Αντε, γιατι εχει παραγινει το κακο στην Ελλαδα με τους εισαγωγεις και τους εμπορους... Βρισκουν και κανουν.... Τα εχουμε ξαναπει...
 
Κάντε ό,τι νομίζετε...εγώ σας ενημερώνω έγκυρα....

την γνώμη μου την είπα....ο καθένας παίρνει τα ρίσκα του και κάνει τις επιλογές του...
 
Ένα τηλ στη προστασια του καταναλωτή μάλλον θα λύσει τις όποιες απορίες.
 
Νασο δεν διαφωνω με σενα! Ουτε αμφισβητω οτι αυτο που λες, συμβαινει. Διαφωνω με την τακτικη που ακολουθουν, αλλα κυριως με τον υπνο του δικαιου που ριχνουμε ως καταναλωτικο κοινο... Επαναλαμβανω: Αυτη η τακτικη τους υπαρχει, γιατι ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ!!!!!!!!! Αυτο ομως γινεται να αλλαξει... Στο χερι μας ειναι... Υπαρχουν οι τροποι...
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Ποιά 42" μέχρι 1700 ευρώ?

ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΙ ΚΑΙ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΑ ΚΕΝΤΡΑ SERVICE ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣ ΘΑ ΑΠΟΔΕΧΘΟΥΝ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΤΗΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ.

Μιλά-καθαρά-για αγορά στην Ελλάδα και για service σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες...το ανάποδο δηλαδή...


ολα τα κείμενα σε ολες τις γλώσσες λένε το ιδιο μεταφρασμένο.
απλά εβαλα το ελληνικό για να ειναι πιο ευκολο στην ανάγνωση.
και το βελγικο να σου βάλω το ιδιο λεει....

και λεει για οποιοδηποτε πρόβλημα μιλήστε με τα κεντρικά.
αυτο που θέλω να πω οτι η samsung λειτουργει με πανευρωπαικη εγγυηση.

δηλάδη θα πάω με αποδειξη αγοράς με κανονικο (21% φπα) απο ευρωπαικη χώρα και με την εγγυηση απο τον κατασκευαστη και θα μου αρνηθουν την επισκευή??
 
Re: Απάντηση: Ποιά 42" μέχρι 1700 ευρώ?

Κάντε ό,τι νομίζετε...εγώ σας ενημερώνω έγκυρα....

δηλαδή η εγκυρη ενημέρωση ποια είναι?
είναι κάποιο δελτίο τύπου της samsung?
σου εχει τύχει κάτι παρόμοιο?
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Ποιά 42" μέχρι 1700 ευρώ?

ολα τα κείμενα σε ολες τις γλώσσες λένε το ιδιο μεταφρασμένο.
απλά εβαλα το ελληνικό για να ειναι πιο ευκολο στην ανάγνωση.
και το βελγικο να σου βάλω το ιδιο λεει....

και λεει για οποιοδηποτε πρόβλημα μιλήστε με τα κεντρικά.
αυτο που θέλω να πω οτι η samsung λειτουργει με πανευρωπαικη εγγυηση.

δηλάδη θα πάω με αποδειξη αγοράς με κανονικο (21% φπα) απο ευρωπαικη χώρα και με την εγγυηση απο τον κατασκευαστη και θα μου αρνηθουν την επισκευή??

NAI!!!...
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Ποιά 42" μέχρι 1700 ευρώ?

δηλαδή η εγκυρη ενημέρωση ποια είναι?
είναι κάποιο δελτίο τύπου της samsung?
σου εχει τύχει κάτι παρόμοιο?

H έγκυρη ενημέρωση έχει να κάνει με την τοποθέτηση που είχα από διευθυντικό στέλεχος της ΦΟΥΡΛΗΣ...θα στο πουν όμως και στο τηλέφωνο αν ρωτήσεις...πάρε τώρα και θα σε ενημερώσουν...
κανένα δελτίο τύπου δεν υπάρχει...δεν βγαίνουν δελτία τύπου γι αυτά τα πράγματα...

δεν μου έχει τύχει κάτι παρόμοιο γιατί ΔΕΝ έχω κάνει-τέτοιου είδους και κόστους-αγορές από το εξωτερικό,ξέροντας πολύ καλά την πολιτική των εταιρειών στην Ελλάδα...
δεν βγάζεις άκρη...