Πoια compact να διαλέξω;

Re: Απάντηση: Re: Πoια compact να διαλέξω;

η σονυ εχει και εξοδο hd και καλητερη αυτονομια μιας και εχω την dsc w200 και χρησιμοποιουν ιδια μπαταρια.οι αλλες δεν ξερω βεβαια αν εχουν εξοδο hd .και εχει και 13.6 mp ειναι + πως να το κανουμε.βεβαια για να τα αξιοποιησει ολα αυτα τα mp θελει τριποδο κτλπ αλλα ειναι +
φιλικα γιαννης -bye-


Ο άνθρωπος ζητά 2 πράγματα. Φωτογράφηση σε εσωτερικούς χώρους, άρα θέλει κι ευρυγώνιο φακό, και καλή ποιότητα φωτογραφίας. Ούτε βίντεο, ούτε αυτονομία, ούτε τίποτε άλλο. Και 300 ευρώ οροφή.
 
Bλασση μπραβο! Πολυ χρησιμα links. Η λυση τελικα ειναι μια fuji f30. Crystal clear!!! Πωλουνται ακομη αραγε? Επισης στο ιδιο σαιτ βλεπω οτι η canon G7 and G9 χτυπανε την canon 400D με τον κιτ φακο. Υπο την εννοια οτι ο φακος της G9 ειναι πιο οξυς απο τον κιτ φακο. Ωραια πραματα.
 
H G9 πάτωσε στα ψηλά ISO σε θεμα θορύβου και θολώματος. ΠΧ ISO 400

G9_ISO400_crop.jpg


Η καλύτερη της σειράς ήταν η 6.
Η Fuji f30 ήταν το απόλυτοι διαμαντι σε ψηλα ISO όσον αφορά τις κομπακτ. Αν την βρει ο φίλος ασ' την πάρει.
Για τις compact SONY έχω και γω τη χείριστιη άποψη. Ειδικά η μανία να σπρώχνουν τόσα MP σε τόσο μικρους σένσορες. Αλλα δυστυχώς τα Megapixel πουλάνε, άσχετο αν για κάποιον που τυπώνει απλά 10Χ15 ή τις έχει στο PC τα 4ΜΡ είναι υπέρααρκετά !
 
Για εκτύπωση 10x15 όπως έχω διαπιστώσει, αρκεί και το 1mp, εάν μιλάμε για αρχείο με οξύτητα. Σε μινιλάμπ δυσκολότατα καταλαβαίνεις διαφορά.

Εξάλλου δεν ξέρω πολλούς (για την ακρίβεια, κανέναν) που να εκτυπώνουν αφίσα από κόμπακτ. Μέχρι Α4 το ανώτατο. Για Α4 αρκούν τα 4mp εάν συνδυαστούν με καλά οπτικά.
 
Για εκτύπωση 10x15 όπως έχω διαπιστώσει, αρκεί και το 1mp, εάν μιλάμε για αρχείο με οξύτητα. Σε μινιλάμπ δυσκολότατα καταλαβαίνεις διαφορά.

Εξάλλου δεν ξέρω πολλούς (για την ακρίβεια, κανέναν) που να εκτυπώνουν αφίσα από κόμπακτ. Μέχρι Α4 το ανώτατο. Για Α4 αρκούν τα 4mp εάν συνδυαστούν με καλά οπτικά.

Και γω από την Olympus C770Z (4ΜΡ) έχω τυπώσει 10χ15 από αρχείο που μετά το κροπάρισμα βγήκε κάτω απο 2 και ήταν μια χαρά.
9 στις 10 φορές που με ρωτάει κάποιος τη κομπακτ να πάρει η ερώτηση που μου κάνει είναι :
Να πάρω αυτήν που έχει 10ΜΡ ή να δώσω κάτι παραπάνω για αυτήν με 12 ? :award:
Δυστυχώς η πλειοψηφία όσων δεν ασχολούνται αρκετά θεωρούν ότι περισότερα ΜP = καλύτερη μηχανή
 
Αλήθεια, όλοι αυτοί που το ψειρίζουν τόσο το θέμα της ανάλυσης, όταν υπήρχε το φιλμ, έψαχναν τόσο πολύ να βρουν το καλύτερο και το πιο λεπτόκοκκο για την κοινή κόμπακτ τους? :flipout:


Το θέμα είναι πως όλες οι εταιρίες σέρνονται πλέον στο άρμα των mp και των ψηλών iso.
 
Αλήθεια, όλοι αυτοί που το ψειρίζουν τόσο το θέμα της ανάλυσης, όταν υπήρχε το φιλμ, έψαχναν τόσο πολύ να βρουν το καλύτερο και το πιο λεπτόκοκκο για την κοινή κόμπακτ τους? :flipout:


Το θέμα είναι πως όλες οι εταιρίες σέρνονται πλέον στο άρμα των mp και των ψηλών iso.

Σωστό !:flipout:
Και να δεις κάτι ωραία αρχεία από 12ΜΡ και ISO πχ 1600 σε αισθητήρα 1/2,5''
Μουρλια ! :flipout:
 
Και γω από την Olympus C770Z (4ΜΡ) έχω τυπώσει 10χ15 από αρχείο που μετά το κροπάρισμα βγήκε κάτω απο 2 και ήταν μια χαρά.
9 στις 10 φορές που με ρωτάει κάποιος τη κομπακτ να πάρει η ερώτηση που μου κάνει είναι :
Να πάρω αυτήν που έχει 10ΜΡ ή να δώσω κάτι παραπάνω για αυτήν με 12 ? :award:
Δυστυχώς η πλειοψηφία όσων δεν ασχολούνται αρκετά θεωρούν ότι περισότερα ΜP = καλύτερη μηχανή


Αυτό οφείλεται στην πλύση εγκεφάλου από τις διαφημίσεις προίόντων που εκθειάζουν τα μεγαπίξελ -από εμπόρους/διανομείς, αλλά και από τις εταιρίες που προωθούν υποδιαίστερες μηχανές στους καταναλωτές με άγνοια (η άγνοια και η αδιαφορία κοστίζουν ακριβά και κάποιοι γίνονται πλούσιοι από αυτά). Ευθύνεται επίσης και μερίδα του ειδικού τύπου που αρκείται (ώς συνήθως) στην ποσότητα των χαρακτηριστικών και όχι στην ποιότητα δηλ. στην επιφάνεια και όχι στην ουσία. Ο καταναλωτής θα πρέπει να ξυπνήσει -τώρα περισσότερο από ποτέ.
 
Ίσως να μην είναι μόνο ο απλός καταναλωτής.
Ίσως φταίει και το ότι οι πρώτες ψηφιακές υστερούσαν δραματικώς στα mp. Δηλαδή ακόμη και τα 2mp που ήρθαν γύρω στο 2001, έδιναν μία αξιοπρεπή εκτύπωση 15x21, αλλά μέχρι εκεί. Όλο αυτό έπλασε μία προσδοκία, μία πραγματική δίψα, για περισσότερα mp -και όχι στον κοινό καταναλωτή, αλλά στο ειδικό κοινό και τον ειδικό τύπο- η οποία δεν έδειξε να κορέννυται ακόμη και όταν τα mp αυξήθηκαν τόσο ώστε να καλύψουν τις πραγματικές ανάγκες μας. Πλέον η "εξέλιξη" ακολουθεί με κεκτημένη ταχύτητα, μία προκαθορισθείσα μόδα.
 
Αυτό ήταν η αφορμή, αλλά συνεχίζεται ακόμα να καλλιεργείται γιατί "βολεύει"... αφού ο καταναλωτής παραμένει ανενημέρωτος και αδιάφορος...
 
Υπάρχει και η αιρετική άποψη: ολο αυτό το κυνήγι συνεπάγεται κατανάλωση άρα και χρηματοδότηση των εταιρειών απο πλήθος κόσμου, οπότε δε χρειάζεται να πληρώνουμε την έρευνα εμείς και να μας έρχεται ο κούκος αηδόνι! Αν δε γινόταν έτσι, σκέφτεστε πόσο θα είχε μια D300 ή μια 40D?:flipout::flipout::flipout:
 
To ΣΚ αν έχω χρόνο θα κοιτάξω να φτιάξω έναν οδηγό με κόμπακτ εκτός κυκλοφορίας, που αξίζει να έχει κανείς, την κάθε μια για διαφορετικό λόγο. Αν κάποιος θέλει να βοηθήσει θα ήμουν ευγνώμων. Π.χ. μια OLYMPUS C7070 είχε κάποιο πρόβλημα σε σχέση με τις σημερινές αν εξαιρέσει κανείς το απαράδεκτο interface? Ή οι SONY R1 είχαν χειρότερη επίδοση από τις SIGMA DP1?
 
Μια άλλη επίσης παγίδα πιστεύω, είναι το όμορφο "περιτύλιγμα", δλδ η εξωτερική εμφάνιση της μηχανής. Ψυχολογικά προδιαθέτει τον καταναλωτή οτι πρόκειται για μηχανή που "σκοτώνει" και οτι όλες οι άλλες τρώνε τη σκόνη της.
Μαζί με τη σάλτσα πολλά mpx, τραβάει βίντεο, ψήνει και καφε (αλλα μετά απο καμια 10αρά συνεχόμενες λήψεις - αυτό Δεν το λένε :slapface: ) κλπ κλπ ε, δεν θέλει και πολύ για να αποφασίσει. Εξάλλου, όλο το παιχνίδι των πωλήσεων εκεί παίζεται, στην ψυχολογία του καταναλωτή.
 
Έτσι είναι. Βουρτσισμένο αλουμίνιο, οθόνη 3'' και βάλε, hdmi (πρέπει να έχει κάποια), κλπ κλπ.

Αλλά ήδη τέτοιες μηχανές έχουνε βρει τον μάστορή τους. Τα ...κινητά! Τρώνε από την ίδια περίπου αγορά.

Ας μιλήσουμε όμως για φωτογραφικές, όχι για γκάτζετ.
 
Υπάρχει και η αιρετική άποψη: ολο αυτό το κυνήγι συνεπάγεται κατανάλωση άρα και χρηματοδότηση των εταιρειών απο πλήθος κόσμου, οπότε δε χρειάζεται να πληρώνουμε την έρευνα εμείς και να μας έρχεται ο κούκος αηδόνι! Αν δε γινόταν έτσι, σκέφτεστε πόσο θα είχε μια D300 ή μια 40D?:flipout::flipout::flipout:

Φυσικά, εμείς που ενδιαφερόμαστε και το ψάχνουμε σήμερα, έχουμε έκτπωση γιατί πληρώνουν οι αδιάφοροι! Αλλά αυτό είναι μόνο η μία όψη του νομίσματος: Πρώτον, μη ξεχνάς ότι οι εταιρίες κάνουν όση λιγότερη έρευνα τους "παίρνει" να κάνουν, για να αντιμετωπίζουν τον μεταξύ τους ανταγωνισμό. Αν ο καταναλωτής συνέχιζε να αγοράζει με ενθουσιασμό, θα κρατούσαν το 1 μεγαπίξελ για 100 χρόνια και θα μας το πουλούσαν στην ίδια τιμή! Δεύτερον, η μερίδα του λέοντος των κερδών πάει στην τσέπη κάποιων λίγων -και όχι στην έρευνα. Αν τώρα εμείς που το ψάχνουμε γινόμασταν περισσότεροι, δεν θα μπορούσαν να πουλάνε τόσο συχνά φύκια για μεταξωτές κορδέλες. Θα αναγκαζόντουσαν να επενδύουν περισσότερα στην έρευνα, να κερδίζουν λιγότερα και να φτιάχνουν καλύτερες μηχανές. Και θα μας έλεγαν και ευχαριστώ! Ο καταναλωτής έχει τον τελικό λόγο και τον έλεγχο, απλά δεν το έχει καταλάβει (ακόμα)!
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Re: Πoια compact να διαλέξω;

η σονυ εχει και εξοδο hd

Αδιάφορο φωτογραφικά.


και καλητερη αυτονομια μιας και εχω την dsc w200 και χρησιμοποιουν ιδια μπαταρια.

Που το ξέρεις;

οι αλλες δεν ξερω βεβαια αν εχουν εξοδο hd .

Μια φωτογραφική δεν έχει κανένα λόγο να έχει έξοδο HD.
Σου έχουν δημιουργήσει σύγχιση οι διαφημίσεις των τηλεοράσεων ...νομίζω.

και εχει και 13.6 mp ειναι + πως να το κανουμε.

Θα τυπώσεις σε μέγεθος μπαλκονόπορτας;
Γιατί αυτό το +...μόνο για αυτό χρειάζεται...πως να το κάνουμε;


βεβαια για να τα αξιοποιησει ολα αυτα τα mp θελει τριποδο κτλπ αλλα ειναι +

Πολύ φιλικά θα σου πω πως φαίνεται απίστευτα οτι δεν έχεις σχέση με την φωτογραφία...αλλά και με τις ''μηχανές'' αυτής.

Παρακολούθησε την συγκεκριμένη κατηγορία και πιστεύω ότι θα μάθεις αρκετά πράγματα.
 
Last edited:
To ΣΚ αν έχω χρόνο θα κοιτάξω να φτιάξω έναν οδηγό με κόμπακτ εκτός κυκλοφορίας, που αξίζει να έχει κανείς, την κάθε μια για διαφορετικό λόγο. Αν κάποιος θέλει να βοηθήσει θα ήμουν ευγνώμων. Π.χ. μια OLYMPUS C7070 είχε κάποιο πρόβλημα σε σχέση με τις σημερινές αν εξαιρέσει κανείς το απαράδεκτο interface? Ή οι SONY R1 είχαν χειρότερη επίδοση από τις SIGMA DP1?

καλή ιδέα. Οι 7070,5060,8080 ήταν πάρα πολύ καλές, όπως και άλλες τις Olympus (5050 και η cult 2100 UZI στα 2ΜΡμε σταθεροποιητή)
 
Εάν μπορούσε να βγάλει η Olympus μία 5060 με σύγχρονα ηλεκτρονικά άντε και σταθεροποίηση στον αισθητήρα, και ας έμενε στα 5mp, δεν θα χρειαζόμουν τίποτε άλλο σε κόμπακτ. Βέβαια με τις σημερινές τιμές, μια τέτοια κατασκευή θα ήταν ασύμφορη.
Πραγματικά, το μόνο θέμα με τέτοιες μηχανές είναι τι θα γίνει εάν ή μάλλον όταν σου χαλάσουν. Αλλιώς δεν το συζητάμε, τα 150 ευρώ που φεύγουν στο ebay τα αξίζουν με το παραπάνω.
 
για compact οπως και να το κανουμε μικροι ειναι οι αισθητητρες γιατι ειναι για compact.
τωρα μια φωτο που βγηκε με τριποδο στα 13.6 mp ειναι καλητερη απο μια που βγηκε με 6 mp
δεν τις θελουν ολοι για να τις τυπωνουν .
μπορει καποιος να τις θελει στο πισι με την υπερυψηλης αναλυσης οθονη να την βλεπει να τη χαιρετε.
συμφωνω για το μεγεθος απο τους αισθητηρες αλλα ειναι compact οχι dslr
 
Last edited: