Ποιά κεφαλή είν' τούτη στο Rega?

Gojakla

Supreme Member
20 May 2009
5,856
Θα ήθελα αν κάποιος γνωρίζει να με βοηθήσει να αναγνωρίσω αυτή την κεφαλή....

acqVGTwa.jpg


adxpY94r.jpg


abuW7kuW.jpg



Την φοράει το Rega Planar 3 που έχω αλλά δεν θυμάμαι αν είναι η "μαμά" κεφαλή ή είχε αλλαχθεί με κάποια άλλη τότενες... παλιά....
Στο internet την έχω δεί φορεμένη σε Planar 3. Βλέπω όμως πολλά πικάπια που φορουν μια άλλη, μαύρη.


Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων...
 
Δεν έχω εμπειρία από αυτή την κεφαλή... στο δικό μου Rega πριν αμνημονεύτων, είχα Goldring Elan, και A&R Cambridge P77...

Της σειράς με 140-170 δολάρια...? δεν νομίζω...

Το θέμα είναι εσύ τι λες γιαυτήν... τι σε κάνει να ρωτάς... θέλεις να αναβαθμίσεις? και για ποιους λόγους...

Υπάρχουν αρκετές ΜΜ πολύ καλές out there...

Εγώ έχοντας μια πολύ καλή θα σε έσπρωχνα προς τα εκεί... δες το πρόσφατο thread με την Shelter 201... http://www.avclub.gr/forum/showthread.php/99547-SHELTER-201?highlight=shelter+201

O AUDIOLYTIC μπορεί να έχει μερικές original M1... στείλε του πμ.
 
Δεν υπάρχει λόγος που ρωτάω πέραν της γνώσεως.
Πάνε χρόνια που το πήρα και θυμάμαι (αμυδρά) με τον πωλητή μια συζήτηση περί κεφαλών... δεν θυμάμαι με τίποτα όμως αν αυτή η Bias 2 ήταν αυτή που συνόδευε το πικαπ ή αν τελικά την είχαμε βάλει extra.
Ουσιαστικά γι' αυτή την απορία ξεκίνησα το θέμα.

Τα υπόλοιπα αφορούν απλά γνώσεις....

Επίσης Chris... το πικαπ πολύ καιρό "κάθεται".... αν... ΑΝ μιλάγαμε για φρεσκάρισμα, για τί πράγματα θα μιλάγαμε και στο περίπου σε τί επίπεδα τιμών.
Να δηλώσω παντελή άγνοια στα περί πικάπ, μηχανισμών, αντίβαρων και ρυθμίσεών τους... :grinning-smiley-043
 
Αν δεν έχεις πειράξει τίποτε,... τότε μόνο έλεγχος του πηγαδιού και ενδεχομένως καθαρισμός και αλλαγή λαδιών... επίσης αν δεν έχεις αλλάξει ιμάντα από τότε που το πήρες καλό είναι να το κάνεις.
 
Όχι, δεν έχω πειράξει τίποτε.
Πού απευθυνόμαστε αν είμαστε άχρηστοι να κάνουμε τους παραπάνω ελέγχους μονάχοι μας?
Εάν θέλεις, απαντάς και σε ΠΜ.


Ευχαριστώ για το χρόνο σου Χρήστο!!!! :ernaehrung004:
 
Δεν είναι δα και τίποτε σπουδαίο... βγάζεις το πλατό, και αφαιρείς προσεκτικά πρώτα τον ιμάντα και μετά το υποπλατώ από το πηγάδι τραβώντας τελείως ΚΑΘΕΤΑ.

Σκουπίζει το καυλιτζέκι (όπως το έλεγε και ο Χάρρυ Κλυνν), με άσπρη χαρτομάντιλο και παρατηρείς να μην έχει "γκριζάδα" που υποδηλώνει ρίνισμα και φθορά.

Με την βοήθεια καθαριστικών αυτιού, αφαιρείς το παλαιό λάδι και καθαρίζεις καλά το πηγάδι από κάθε ίχνος μπίχλας (αν υπάρχει), με καθαρό οινόπνευμα ή ισοπροπυλική αλκοόλη.

Και αφού όλα είναι καθαρά βάζεις το λάδι (εγώ βάζω w10-40 συνθετικό σε όλα τα πικάπ μου... άλλοι θέλουν λεπτότερο, άλλοι διαφωνούν κάθετα...για να είσαι σίγουρος αγοράζεις το ορίτζιναλ).

Τοποθετείς προσεκτικά το υποπλατώ στην θέση του (ΠΑΝΤΑ ΚΑΘΕΤΑ) και το αφήνεις να κάτσει. Το ξαναβγάζεις, σκουπίζεις και καθαρίζεις όλα τα περισέυματα... και το ξανατοποθετείς.

Ο ιμάντας είναι πανεύκολο να αλλαχτεί... πρόσεχε μην τον ακουμπήσεις με λαδωμένα χέρια... -bye-

Σε περίπτωση που βαριέσαι...

Studio Genesis

Lycabetus 16
Athens 10673
Greece

210 362 3946
 
Α, νόμιζα πως είναι πιο μανοτζέβελη και εξπερτ φάση... Θα το δοκιμάσω, γουαι νοτ.
Πές μου κάτι... Τονίζεις το ΚΑΘΕΤΑ. Αν κάτι μου πάει στραβά, τί θα συμβεί αν παραβώ τον κανόνα αυτό;
Τί πρέπει ουσιαστικά να προσέξω;
 
Α, νόμιζα πως είναι πιο μανοτζέβελη και εξπερτ φάση... Θα το δοκιμάσω, γουαι νοτ.
Πές μου κάτι... Τονίζεις το ΚΑΘΕΤΑ. Αν κάτι μου πάει στραβά, τί θα συμβεί αν παραβώ τον κανόνα αυτό;
Τί πρέπει ουσιαστικά να προσέξω;

Αν βγαζεις και βαζεις το υποπλατω στο πηγαδι χωρις βια και πιεση δεν υπαρχει κινδυνος ζημιας.Το υποπλατω του rega ειναι πολυ ελαφρυ και δεν υπαρχει κινδυνος αν εισαι προσεκτικος.
Μετα την αλλαγη του λαδιου το πλατω μπορει να κανει ωρα να παει εντελως κατω στην θεση του.Μην το πιεσεις,αστο να βγαλει τον παγιδευμενο αερα εξω μονο του και θα κατσει.
Οταν το κανεις αυτο μια φορα θα παψεις να αγχωνεσαι :ernaehrung004:
 
Συγνώμη... ξέχασα να σου απαντήσω...:bang:

Ναι όπως σου λέει ο Πανίκος είναι.

Τονίζω το "κάθετα" γιατί εάν προσπαθήσεις να βάλεις το υποπλατώ λοξά υπάρχει κίνδυνος να γρατζουνίσεις το πηγάδι... επειδή αναπτύσσεται αρκετή υδραυλική πίεση (το λάδι δεν συμπιέζεται μονάχα ο αέρας) ο αέρας πρέπει να βγει μόνος του σιγά σιγά... οπότε δεν πιέζουμε να πάει κάτω, πράγμα που επίσης αυξάνει τον κίνδυνο να γίνει καμιά γρατζουνιά...

Νομίζω θα τα καταφέρεις μόνος σου, μια χαρά...-bye-
 
Μην το γεμίσεις "τίγκα" το πηγάδι. Θα στο πετάξει όλο το λάδι έξω και θα αργήσει πολύ να κάτσει.
Αφότου το έχεις καθαρίσει, όπως σου είπε ο Χρήστος, άλειψε με μια καινούργια μπατονέτα το στέλεχος (καβλιτζέκι) και το εσωτερικό του πηγαδιού με φρέσκο λάδάκι και πρόσθεσε μια σχετικά μικρή ποσότητα μέσα του. Συνέχισε όπως σου είπανε...
 
Πολύ σωστά! Το θέμα είναι ότι κάθε πικάπ έχει διαφορετικά διάκενα στο πηγάδι του ανάλογα με την κατασκευή του, αυτό που είναι το ζητούμενο, είναι να υπάρχει λάδι από πάνω έως κάτω στο πηγάδι, δηλαδή μέχρι το χείλος.

Αυτό εξασφαλίζει την λίπανση του πάνω μέρους του στελέχους του υποπλατώ.

Είναι σημαντική λοιπόν η υπερπλήρωση, χωρίς υπερβολές.

Αυτό που σου είπα αρχικά είναι η μέθοδος, δηλαδή ότι όταν κάτσει ξαναβγάζουμε το πηγάδι και εάν δεν έχει ξεχειλίσει προσθέτουμε λίγο ακόμα μέχρι να ξεχειλίσει ελαφρά. Από εκείνο το σημείο δεν ξαναπροσθέτουμε.