Ουδέποτε στην ταινία ο Guaron δεν έβλεπε το θεμα του με στενή λογική και δεν επέμενε στην αληθοφάνεια των πράξεων. Αυτό ακριβώς το υπερβατικό στοιχείο ενδυναμώνει το θεμα του.
Σε ολες σχεδον τις ταινιες του ο Cuaron αρεσκεται σε μη αληθοφανες σκηνες
ακομη και σε ταινιες που χρηζουν ρεαλιστικων σκηνων
Ευτυχώς που κοινό αλλα και κριτικοί (97 metacritic) εχουν άλλη άποψη.
κοινο και κριτικη ειχαν αποθεωσει και την Υπολοχαγο Νατασα
Με την ίδια λογική και τα αριστουργήματα του Mizoguchi, ugetsu και sansho the bailiff (2 απο τις σημαντικότερες ταινίες του παγκόσμιου κινηματογράφου) μπορούν να ειδωθουν ως υπερβολικά δράματα ψευτοηθικης, ειδικα απο τους δυτικούς θεατές. Ακομα κ το σουρεαλιστικό αριστουργημα Los olvidados που αναφέρεις πιο πάνω.
καμμια λογικη Mizoguchi Boniuel .... couaron
Btw ο Cuaron ειναι μεξικανικος και οχι αμερικανός.
αν και δεν διαβασα καπου οτι ειναι Αμερικανος
για μενα ειναι καθαροαιμος Αμερικανος ( διαβατηριο και νοοτροπια )