Ποιά ταινία μόλις είδατε;

Re: Ποιά Ταινία Μόλις Είδατε?

μια σκηνη απο την ταινια

ο καθηγητης Λι Τζεο Γκιο


--- Οταν μεγαλωνεις ειναι σαν να εχεις ενα βαρος μεσα σου
μ' αυτα που δεν μπορεσες να κανεις.

ακριβως οπως η νεοτητα σας
δεν ειναι βραβειο για τις προσπαθειες σας.

τα γηρατεια μου δεν ειναι ποινη για τα λαθη μου.





Αιμιλιε εισαι εδω ......
δικια σου !

πληκτρολογησε

A MUSE ετος 2012

και ασε τις αλλες ταινιες να γυριζουν .......



και μετα

Last Life In the Universe 2003

.

συναισθήματα, εφηβικός έρωτας και τα γηρατειά.... Η ποίηση στο παρασκήνιο πάντα να εξιτάρει, αισθήσεις, πνεύματα, ψυχές και στον αντίποδα τα χρόνια που πέρασαν σαν βάρος στην συνειδητοποίηση..... Την όποια συνειδητοποίηση...που μπορεί να έχει ο καθένας. Απο τον πιτσιρικά έφηβο που δεν ξέρει που του πάν τα τέσσερα, μέχρι τον "παππού" που ενω ξέρει 14, δεν έχει τα νιάτα ως σύμμαχο.

Πολύ όμορφη ταινία, λίγο τραβηγμένη χρονικά και σκηνοθετικά, αλλά με μια "Χατζηδάκικη" μουσική που σε συνεπαίρνει. Το απόσπασμα του Στέλιου, σπάει κόκκαλα.....

Γεια σου ρε Στέλιο με τα ωραία σου...
 
Re: Ποιά Ταινία Μόλις Είδατε?

tzak.jpg


Μια χαρά ταινιούλα, ευχάριστη για όλη την οικογένεια. Πολύ ωραία σκηνικά και τοπία. Οι γίγαντες είναι όλα τα λεφτά!! τους έχουν κάνει πολύ καλούς και με ωραία κίνηση.
 
Rope του Hitchcock .
Μάλλον ξεπερασμένο πλέον αλλά με κάποιους εξαιρετικούς διαλόγους και ερμηνειες, όχι όμως και από τον μέτριο James Stewart.
 
Re: Ποιά Ταινία Μόλις Είδατε?

Αν δεν μ 'αρέσουν οι ταινίες του στυλ 2 Αμερικάνοι τα βάζουν με 100 βλάκες Λατίνους και στο τέλος τη βγάζουν καθαρή δε βλέπω το End of Watch, σωστά;
 
Re: Ποιά Ταινία Μόλις Είδατε?

Αν δεν μ 'αρέσουν οι ταινίες του στυλ 2 Αμερικάνοι τα βάζουν με 100 βλάκες Λατίνους και στο τέλος τη βγάζουν καθαρή δε βλέπω το End of Watch, σωστά;

δεν κάνεις καλύτερα την ερώτηση εκεί

ή δες και αυτό
 
Καλοκαίρι δίχως κωμωδίες...

Η Μέρα της Μαρμότας (1993): http://www.imdb.com/title/tt0107048/
την είχα δει πριν χρόνια... Ενα μικρο αριστουργημα, μια μελέτη στην καθημερινοτητας μας, με το εκπληκτικό χιούμορ του Bill Murray. Highly recommended!
Αφορμή ήταν το ενδιαφερον άρθρο
Η κινηματογραφοθεραπεία
http://www.ygeianews.gr/node/2501

The Endless Summer (1966): http://www.imdb.com/title/tt0060371/
Ενα άλλο εφυες διαμάντι ιδιαίτερου χιούμορ, εκπληκτικής ατμοσφαιρας και αισθητικής, και με ενα απόλυτα ταιριαστο soundtrack.
Βάλτε μπρατσακια, πάρτε ομπρέλα, αντηλιακό και καθίστε να σας πάρουν τα κύματα.
Ps απαγορεύονται οι ενοχλητικές ρακετες και το τάβλι. Highly recommended!

Κωμωδίες δίχως τον καλύτερο όλων..
Buster Keaton.. Charles Chaplin comes 2nd sorry...and then Lloyd (Safety last!)

Προτεινόμενα:
Sherlock jr
Our hospitality
One week
Steamboat bill
Neighbors
The Navigator
Και φυσικα the General..
 
Last edited:
Re: Ποιά Ταινία Μόλις Είδατε?

Le salaire de la peur, 1953 (The Wages of Fear, Το Μεροκάματο του Τρόμου)
Σκηνοθέτης: Henri-Georges Clouzot
Ηθοποιοί: Yves Montand (Mario), Charles Vanel (M. Jo), Folco Lulli (Luigi), Peter van Eyck (Bimba), Véra Clouzot (Linda)


Η μηδενιστική ιστορία τεσσάρων αντρών που μεταφέρουν ένα εκρηκτικό φορτίο νιτρογλυκερίνης στη Νότια Αμερική είναι ένα από τα πιο σημαντικά έργα σασπένς του κινηματογράφου, πάνω στην απληστία και τη διαφθορά. Το φιλμ λειτουργεί τόσο σαν μια περιπέτεια αγωνίας, όσο και σαν συναρπαστικό υπαρξιακό σχόλιο και καθιέρωσε τον Κλουζό ως έναν από τους μεγαλύτερους σκηνοθέτες της εποχής του...

Διαχρονικό αριστούργημα, επίκαιρο όσο ποτέ.
Εδώ δεν έχουμε τη μπεργκμανική πάλη με τους εσωτερικούς δαίμονες, έχουμε ακραίες καταστάσεις και ανθρώπους στα όριά τους, που το ένστικτο της επιβίωσης, τους ξεγυμνώνει και αποκαλύπτει.

Συγκλονιστικό, όσες φορές και αν το δεις!

Υποκλίνομαι.....

Ευχαριστώ Γρηγόρη....πέρασα 2.30 ώρες στην τσίτα..Tο Τέλος θα μου μείνει....Ο παρορμητισμός δεν έχει όρια.

http://www.youtube.com/watch?v=_CTYymbbEL4


Υ.Γ Μην κάνετε το λάθος και δεν δείτε την HD έκδοση απο την υπέροχη και άψογη Criterion....
 
Last edited:
Re: Ποιά Ταινία Μόλις Είδατε?

Καλοκαίρι δίχως κωμωδίες...

Η Μέρα της Μαρμότας (1993): http://www.imdb.com/title/tt0107048/
την είχα δει πριν χρόνια... Ενα μικρο αριστουργημα, μια μελέτη στην καθημερινοτητας μας, με το εκπληκτικό χιούμορ του Bill Murray. Highly recommended!
Αφορμή ήταν το ενδιαφερον άρθρο
Η κινηματογραφοθεραπεία
http://www.ygeianews.gr/node/2501

The Endless Summer (1966): http://www.imdb.com/title/tt0060371/
Ενα άλλο εφυες διαμάντι ιδιαίτερου χιούμορ, εκπληκτικής ατμοσφαιρας και αισθητικής, και με ενα απόλυτα ταιριαστο soundtrack.
Βάλτε μπρατσακια, πάρτε ομπρέλα, αντηλιακό και καθίστε να σας πάρουν τα κύματα.
Ps απαγορεύονται οι ενοχλητικές ρακετες και το τάβλι. Highly recommended!

Κωμωδίες δίχως τον καλύτερο όλων..
Buster Keaton.. Charles Chaplin comes 2nd sorry...and then Lloyd (Safety last!)

Προτεινόμενα:
Sherlock jr
Our hospitality
One week
Steamboat bill
Neighbors
The Navigator
Και φυσικα the General..


εξαιρετικες επιλογες
σ ευχαριστουμε

στο The Endless Summer υπαρχουν ελληνικοι ?

.
 
Re: Ποιά Ταινία Μόλις Είδατε?

Rope του Hitchcock .
Μάλλον ξεπερασμένο πλέον αλλά με κάποιους εξαιρετικούς διαλόγους και ερμηνειες, όχι όμως και από τον μέτριο James Stewart.


δεν υπαρχει ταινια του Hitchcock ξεπερασμενη
μηπως ηθελες να πεις διαχρονικη ?
νομιζω οτι ο J.Stewart παιζει οπως θα ηθελε ο Μετρ !

.
 
Τον θαυμαζω απεριόριστα τον μετρ, αλλά στην συγκεκριμένη η αγωνία είναι λίγο στημένη και τεχνητή.
Η δε κατάρευση του Φιλιπ είναι υπερβολική και εκτός χαρακτήρα, ειδικα με τα σημερινά δεδομένα.

Τα δε συμπεράσματα που βγάζει ο Ρούπερτ μάλλον μέντιουμ χρειάζονται και όχι αναλυτικό μυαλό.
 
Α και ο Stewart είναι εξω απο τα νερά του γιατί κλήθηκε να παίξει εναν μάλλον κακογραμενο χαρακτήρα που δεν είχε ακριβή προσανατολισμό και πειστικό background.
 
Re: Ποιά Ταινία Μόλις Είδατε?

Σεβομαι την αποψη σου
αλλα ριξε μια ματια τι εγραφε τοτε ο Βασιλης Ραφαηλιδης

Η «Θηλιά» είναι η ιστορία δύο νεαρών ανδρών, του Μπράντον και του Φίλιπ, που συνεργάζονται για να εκτελέσουν τον τέλειο φόνο, ισχυριζόμενοι σαν μοναδικό τους κίνητρο ότι θεωρούν τους εαυτούς τους ανώτερα όντα με την έννοια που έδινε ο Νίτσε.

«Όμως, ο Μπράντον και ο Φίλιπ δεν είναι αλήτες. Ούτε φιλόσοφοι, παρ' όλο που στο κολέγιο διδάσκονται φιλοσοφία από έναν καθηγητή που πρεσβεύει πως υπάρχουν άνθρωποι «ανώτεροι» και άνθρωποι «κατώτεροι». Όμως, ούτε ο καθηγητής Ρούπερτ ούτε ο Νίτσε, απόψεις παραλλαγμένες του οποίου απηχεί ο καθηγητής, διδάσκουν πώς οι «ανώτεροι» μπορούν να σκοτώνουν τους «κατώτερους».

Το φαινόμενο, που με τον τρόπο του μελετάει εδώ ο Χίτσκοκ, είναι η αναίτια δολοφονία. Ή, μάλλον, η δολοφονία νοούμενη σαν παιχνίδι, σαν σπορ, σαν «πλάκα», σαν μαθητική φάρσα τραβηγμένη στο άκρον άωτον, στην πιο απόλυτη κυριολεξία: η συχνή και βλακώδης απειλή «θα σε σκοτώσω», εδώ εγκαταλείπει τη λεκτική της διατύπωση και γίνεται πράξη μακάβρια. Δύο φίλοι σκοτώνουν έναν τρίτο φίλο και στο μεταθανάτιο γλέντι που ακολουθεί, καλούν την αρραβωνιαστικιά του, τους γονείς του και το δάσκαλο τους. Η ταινία δεν ασχολείται με το φόνο, που ο θεατής δεν τον πληροφορείται μόνο αλλά τον βλέπει κιόλας στα πρώτα λεπτά. Ασχολείται μ' αυτό το περίεργο πάρτι, τα εδέσματα του οποίου είναι ακουμπισμένα πάνω σ' ένα μπαούλο, εντός του οποίου βρίσκεται το πτώμα.»
 
Συμφωνώ με το θεωρητικό ενδιαφέρον που παρουσιάζει η υπόθεση ( και φιλοσοφικό ίσως), αλλά με απογοήτευσε η εκτέλεση.
 
εξαιρετικες επιλογες
σ ευχαριστουμε

στο The Endless Summer υπαρχουν ελληνικοι ?

.

Ευχαριστίες στους δημιουργούς...

Την είχα δει πριν χρόνια, δεν θυμάμαι αν είχα βρει ελληνικούς υποτιτλους. GIYF.

Πρόσθεσε και τα αριστουργήματα του καινοτόμου και ρεαλιστή Tati..
Ηχος και κίνηση βρήκαν τον μαέστρο τους.

Play Time (1967): http://www.imdb.com/title/tt0062136/
Mon Oncle (1958): http://www.imdb.com/title/tt0050706/
Les vacances de Monsieur Hulot (1953): http://www.imdb.com/title/tt0046487/

Ρεαλισμός στο Hollywood
Escape Plan (2013): http://www.imdb.com/title/tt1211956/
Στο 1:25

Και μια και αναφερθήκαμε σε ρεαλισμό,
Pather Panchali (1955): http://www.imdb.com/title/tt0048473/
Μακριά απο τα διαστημόπλοια, το ξωτικά, τους νανους, τους δαίμονες και τους άλλους κόσμους, ενα παράθυρο στον δικο μας γήινο κόσμο, οπου ο θεατής επιλεγει να παρακολουθησει, οτι ειναι σηματικο για αυτον, μέσα απο λυρικα πλάνα. Είτε αυτο ειναι το ανθρώπινο Δράμα, τα γκεμισμενα σπιτια και όνειρα, η αδελφική αγάπη, η σκληρότητα της μάνας στην γιαγιά, είτε τα όμορφα και εξωτικα τοπία, η στασιμότητα του χωριού και τον ανθρώπων. Απο τις καλύτερες ταινίες που εχουν γυρίστει. Δυστυχώς μόνο σε DVD.

The Passion of Joan of Arc (1928): http://www.imdb.com/title/tt0019254/
Η ολοκλήρωση της εκφραστηκοτητας του βωμού του κινηματογράφου.
Το απόγειο της εκφραστηκοτητας μεσω της αφαιρεσης (ειναι μαλλον ακατορθωτο να αφαιρεσουμε τελειως την ρεαλιστικοτητα που δίνει η φωτογραφια) μέσω τον γκρο πλαν (κοντινά πλάνα) και του background. Εδω ερχόμαστε αντιμέτωποι με καθαρά συναισθήματα, οπως και στο μεγαλειωδης έργο του Rothko. Η πιο ολοκληρωμένη βουβη ταινία που εχει γυρίστει, και απο τις καλύτερες ταινίες όλων των εποχών. Bluray masters of cinema.

L'Atalante (1934): http://www.imdb.com/title/tt0024844/
Απλά η πιο όμορφη ταινία που εχει γυριστεί ποτε. Ενας ύμνος στην ζωή, (ίσως γιατί ο Vigo πέθανε μετα τα γυρίσματα απο φυματίωση) ονειρικη αλλα και ρεαλιστικη ταυτοχρονα, με πλάνα και μονταζ ασυληπτης ομορφιας, που δείχνουν πιο μοντέρνα απο πρόσφατες ταινίες. Μαζι με το αναρχικο και άκρως γοητευτικό Zero de Conduite (1933): http://www.imdb.com/title/tt0024803/ και À Propos de Nice (1930): http://www.imdb.com/title/tt0021576/
3 ταινίες αναρχες, αντί συμβατικές, μοντέρνες και οπτικά πανέμορφες.
Bluray Criterion.

Φτάνει... Βαρέθηκα.. Με όλα αυτα τα αριστουργήματα.. Και τις καλύτερες ταινίες όλων των εποχών..
 
δεν υπαρχει ταινια του Hitchcock ξεπερασμενη
μηπως ηθελες να πεις διαχρονικη ?
νομιζω οτι ο J.Stewart παιζει οπως θα ηθελε ο Μετρ !

.

Σαν μετρ του σασπενς (μαζι με τον Clouzo) και η συμβολή του στον κινηματογράφο δεν ξεπεράστηκε.
Ξεπεράστηκε ομως η θεματική του απο τον ιταλικος νεορεαλισμος, λίγο μετα τον Β παγκόσμιο πόλεμο. Ο Hitch θεωρούσε οτι κινηματογράφος ειναι η ζωή χωρις τα βαρετα σημεία.
Ο Ζαπατινι και ο De Sica είπαν οτι κινηματογράφος ΕΙΝΑΙ τα βαρετα σημεία.. Μέχρι που και αυτοί ξεπεράστηκαν.. Και παει λέγοντας..

Αν μέναμε στον εγκεφαλικο Hitch θα βλέπαμε μόνο ταινίες με φυγαδες και σασπένς..
 
Last edited:
Re: Ποιά Ταινία Μόλις Είδατε?

Σαν μετρ του σασπενς (μαζι με τον Clouzo) και η συμβολή του στον κινηματογράφο δεν ξεπεράστηκε.
Ξεπεράστηκε ομως η θεματική του απο τον ιταλικος νεορεαλισμος, λίγο μετα τον Β παγκόσμιο πόλεμο. Ο Hitch θεωρούσε οτι κινηματογράφος ειναι η ζωή χωρις τα βαρετα σημεία.
Ο Ζαπατινι και ο De Sica είπαν οτι κινηματογράφος ΕΙΝΑΙ τα βαρετα σημεία.. Μέχρι που και αυτοί ξεπεράστηκαν.. Και παει λέγοντας..

Αν μέναμε στον εγκεφαλικο Hitch θα βλέπαμε μόνο ταινίες με φυγαδες και σασπένς..


λες η θεματικη του Hitch ξεπεραστηκε απο τον ιταλικο νεορεαλισμο
τι σχεση εχει ο Ιταλικος νεορεαλισμος με το εργο του
αυτο δεν το καταλαβαινω για εξηγησε το μας ?

ο Ιταλικος νεορεαλισμος ηταν μια κινηματογραφικη περιοδος
που εκανε τον κυκλο της οπως ολα τα κινηματα εκλεισε και δεν ξεπεραστηκε ποτε

ο de sica ποτε ειπε οτι ο κινματογραφος ειναι τα βαρετα σημεια ?
και ποια ειναι τα βαρετα σημεια στο σινεμα
για μενα βαρετες ταινιες ειναι οι ταινιες του Spielberg πχ
για τον βητα οι ταινιες του Οζου
δεν λεει κατι αυτο
 
λες η θεματικη του Hitch ξεπεραστηκε απο τον ιταλικο νεορεαλισμο
τι σχεση εχει ο Ιταλικος νεορεαλισμος με το εργο του
αυτο δεν το καταλαβαινω για εξηγησε το μας ?

ο Ιταλικος νεορεαλισμος ηταν μια κινηματογραφικη περιοδος
που εκανε τον κυκλο της οπως ολα τα κινηματα εκλεισε και δεν ξεπεραστηκε ποτε

ο de sica ποτε ειπε οτι ο κινματογραφος ειναι τα βαρετα σημεια ?
και ποια ειναι τα βαρετα σημεια στο σινεμα
για μενα βαρετες ταινιες ειναι οι ταινιες του Spielberg πχ
για τον βητα οι ταινιες του Οζου
δεν λεει κατι αυτο

Να ξεκαθαρίσω κατι.. αυτα που γράφω δεν ειναι δικα μου ευρήματα, αλλα άλλων μελετητών.

Βαρετα σημεία εννοούν τον ρεαλισμό, την καθημερινότητα, την στιλιζαρισμενη σκηνοθεσια. Πχ σε μια ταινία ποτε δεν θα έδειχνε μια τουαλέτα, έναν άνθρωπο να βουρτιζει τα δόντια του, την καρεκλα του υπαλληλου που τριζει κτλ δεν θα γυρνούσαν ποτε μια ταινία για ενα κλεμμένο ποδήλατο, σε μια ρημαγμενη πολη, και οτιδήποτε "ασήμαντο". Επρεπε να υπάρχουν σημαντικοί χαρακτήρες και πλοκή. Απορρίπτονταν η ομορφιά της εικόνας. Δεν θα υπήρχαν οι ταινίες του Jarmusch (οπως και πολλων αλλων) αν δεν υπήρχε ο ιταλικος νέο ρεαλισμός, οπου γεννήθηκε μετα τον πόλεμο.

Στο bicycle thieves έχει μια σκηνή που ο πατέρας περνάει τον δρόμο, ενω το παιδί ειναι πίσω.. Ακούγεται ενα φρενάρισμα απο αυτοκινητο, πολυ κοντα στο παιδι.. ο πατέρας συνεχίζει να περπατάει, το παιδί τρέχει να παει στον πατερα του αφου δεν εχει γίνει το τραγικό συμβάν. Αν αυτο το γυρίζαν στο Hollywood, ο πατέρας δεν θα άφηνε ποτε το παιδί να περπατήσει μόνο του στον δρόμο ή αν γινόταν το παραπάνω, θα έτρεχε να το πάρει απο το χέρι. Στους νέο ρεαλιστές ωφειλουμε την ρεαλιστικοτητα και τη διφορουμενη ερμηνεία. Τα πράγματα δεν ειναι μαύρο άσπρο και ξεκάθαρα οπως στην "ηθική" του Hollywood οπου ειναι πολυ μακρια απο την πραγματικότητα.
 
Last edited:
Ο Spielberg ειναι άριστος σκηνοθετης διεκπεραιωσης, κοινως επαγγελματιας σκηνοθετης, όχι ομως δημιουργός σκηνοθέτης.
Εμένα πιο πολυ μου φαίνεται αριστος λογιστής. :)
http://youtu.be/PxRldrBqEzk
Τα παει καλα με τα νούμερα..

Μακράν αυτος με την μεγαλύτερη διορατικότητα ως προς το μελλον του κινηματογραφου οπου επεσε μέσα ειναι ο Antonioni.
http://youtu.be/9xi38DvKmQA

Ο Godard υπολογίζοντας ακριβώς την διάρκεια της μπόμπινας, τελειώνει και τον λόγο του ακριβώς.
 
Re: Ποιά Ταινία Μόλις Είδατε?

Thunderbolt and Lightfoot, 1974 (Η Μεγάλη Ληστεία της Μοντάνα)
Σκηνοθεσία Μάικλ Τσίμινο με τους: Κλιντ Ιστγουντ, Τζεφ Μπρίτζες, Τζορτζ Κένεντ.

Επτά χρόνια έπειτα από ληστεία σε τράπεζα η σπείρα που τη διέπραξε εντοπίζει τον Θάντερμπολτ, για τον οποίο πιστεύει ότι εξαφανίστηκε με τα κλοπιμαία. Εκείνος τους πείθει για την αθωότητά του και μαζί με το νέο του συνεργάτη τους καλούν να οργανώσουν ένα καινούργιο κόλπο.


Το ξεκαθαρίζω και πιθανότατα κάποιοι θα τσιμπίσουν μ'αυτό :flipout:. Είμαι φαν του Κλιντ και μεγάλο τμήμα του έργου του (σαν ηθοποιού ή/και σκηνοθέτη) με ικανοποιεί. Η Μεγάλη Ληστεία της Μοντάνα προηγείται του Ελαφοκυνηγού και σίγουρα είναι ένα στάδιο στην σκηνοθετική πορεία του Τσίμινο. Ταινία που βλέπαμε παλιά στα θερινά, είπα να την δω και σε οικιακό περιβάλλον και μπορώ να πω ότι πέρασα εξίσου καλά...

ΥΓ. Η Pontiac Firebird Trans Am του 1973, καταπληκτική.