Συμφωνώ απόλυτα με τους προλαλήσαντες.
To κάθε κομμάτι της ηχητικής αλυσίδας είναι απλά ένα κομμάτι.
Το σύνολο των "κοματιών" συνδυάζονται και μας φτιάχνουν ένα σύστημα.
Ένα ακόμα παράδειγμα:
Προχθές είπα να δοκιμάσω άλλες λάμπες στον προ μου.
Όπως ήταν αναμενόμενο το
σύστημα άλλαξε ήχο.
Πολλά μου άρεσαν.
Ψυχοακουστικά... όταν αλλάζεις κάτι έχεις και μία θετική προδιάθεση...
Όσο πέρναγαν οι ώρες, έβρισκα ελλατωματάκια...
Έτσι έβγαλα το μπερυντακ (ξεκίνησα από τα εύκολα...) από την αλυσίδα γιατί γενικώς δεν με ικανοποιούσε η ροή και τα σώματα όλου του συστήματος και είπα να δοκιμάσω χωρίς αυτό.
Επίσης κάτι δεν μου "πήγαινε" στα πρίμα.
Όταν έμεινε το SONY W66 ως ντακ μου άρεσε γενικά περισσότερο ό ήχος όλου του συστήματος.
Δηλαδή μου άρεσε περισσότερο σε σχέση με πριν που έπαιζε το μπερυντακ συν οι παλιές λάμπες.
Τώρα πείτε μου εσείς, φταίνε οι λάμπες, φταίει το μπερυντάκ, τα καλώδια, το στήσιμο, ό χώρος κ.τ.λ, κ.τ.λ...????
Το πράμα όμως είναι απλό.
Οι νέες λάμπες ήταν πιο καθαρές αλλά λιγότερο σωματώδεις στο χαμηλό/μεσοχαμηλό.
Το δε SONY είχε πάντα ένα φούσκωμα στο χαμηλό...
Οπότε επήλθε ισορροπία!
Και επειδή μία περιοχή του φάσματος επηρεάζει και τις άλλες... θα την ψάξω λίγο ακόμα!:music-smiley-004:
Θεωρούμε βέβαια και
ως δεδομένο πως όλα τα συστήματα/χώροι είναι διαφορετικά...
Έχουν διαφορετικά + και διαφορετικά -.
Τέσπα με όλα αυτά ήθελα να πω αυτό που έγραψαν και τα παιδιά παραπάνω

:
Τίποτα δεν είναι πανάκεια.-
Απλά οι δοκιμές καμιά φορά κοστίζουν...
Οπότε η λύση δανεισμού μηχανών από φίλους μας είναι ότι καλύτερο.:award: