Ποιο τουτου μεχρι 20000;

Re: Απάντηση: Ποιο τουτου μεχρι 20000;

Με μπερδεψατε ορε!!-bye-

Δεν με συγκινουν εμφανισιακα τα Ford, Skoda και Toyota...

Το MAzda 6 μου αρεσει...
οπως και αυτα που ανεφερα αρχικα (Golf, Peugeot)
ΜΑλλον οχι σε station (αφου η 156 δεν βγαινει πλεον).

Πάρε κάτι που δεν χαλάει γρήγορα έστω κι αν δεν πρόκειται να το κρατήσεις χρόνια. Μην δίνεις τόσο μεγάλη βάση στην εμφάνιση όσο στην ουσία. ουσία=μηχανή.

Επίσης μην χαίρεσαι με τα πολλά άλογα που ανακοινώνουν οι εταιρίες σήμερα.
με 125 άλογα σήμερα δύσκολα προσπερνάς (μάλλον θα σου ρίξουν) αμάξι 5-6ετίας με 100άλογα ή και λιγότερα...και αυτό επειδή τα φορτώνουν με 15αερόσακους και άλλα πολλά...
Υπάρχουν και εξαιρέσεις βέβαια αλλά κοίτα να τις ανακαλύψεις.
 
τι θα πει θα του ρίξουν, για κόντρες θα το πάρει?

Θεωρώ πως 125 σε οικογενειακό είναι υπέρ-επαρκή από θέμα ενεργητικής ασφάλειας. Η έννοια της οποίας είναι να μπορέσεις να προσπεράσεις γρήγορα την νταλίκα λόγου χάρη που κινείται με 80 την ώρα και όχι να "ρίξεις" στο 1600άρι 5ετίας.
 
Re: Απάντηση: Ποιο τουτου μεχρι 20000;

Με μπερδεψατε ορε!!-bye-

Δεν με συγκινουν εμφανισιακα τα Ford, Skoda και Toyota...

Το MAzda 6 μου αρεσει...
οπως και αυτα που ανεφερα αρχικα (Golf, Peugeot)
ΜΑλλον οχι σε station (αφου η 156 δεν βγαινει πλεον).

Δυστυχώς τα όμορφα και ευχάριστα αυτοκινητα υστερούν (γενικά) σε όλα τα άλΛα που έχουν σχέση με το αυτοκίνητο...
Αν έχεις προσέξει, την εμφάνιση του αυτοκινήτου μας την προσέχουμε τον 1ο-2ο μήνα και μετά το μάτι συνηθίζει, δεν μας προκαλεί πιά εντύπωση και μετά μένεις εσύ, το όχημα και η αντιπροσωπεία...
ΟΚ το Mazda είναι η εξαίρεση, αλλά πέρα από την εμφάνιση και το τιμόνι, υστερεί σε ολα τα άλλα σε σχέση με το Toyota...

Ψψψψτ...Μυστικό... """Πάρε το Avensis... δεν θα το μετανοιώσεις τα επόμενα 20 χρόνια""
 
Last edited:
Βρε παιδιά το έχετε οδηγήσει? Εδώ ο άνθρωπος ψήνεται για 159 και του λέτε για το Avensis? Ισως κάποιοι με βρίσετε, αλλά εγώ την άποψή μου θα την πω. Το Avensis είναι για μένα ένα από τα πιο βαρετά αμάξια που κυκλοφορούν αυτή τη στιγμή στην αγορά.
 
Μα οι όροι που έχει βάλει είναι σαφείς

"Ποιο αυτοκινητο προτεινετε μεχρι τα 20000;
Προσοχη! ακομα και τα 20500 απορριπτονται!
Επιπλέον:
1. Εταιρικο, αρα δεν μας ενδιαφερει καθολου η μεταπώληση, η καταναλωση κτλ.
2. Επαρχια αρα το παρκινγκ δεν αποτελει πρόβλημα.
3. 4 πόρτες λόγω 4μελους οικογενειας.
4. Οχι καμπριο, οχι τζιπ! "

Και πουθενά δεν εχει αναφέρει την 159...
 
Βρε παιδιά το έχετε οδηγήσει? Εδώ ο άνθρωπος ψήνεται για 159 και του λέτε για το Avensis? Ισως κάποιοι με βρίσετε, αλλά εγώ την άποψή μου θα την πω. Το Avensis είναι για μένα ένα από τα πιο βαρετά αμάξια που κυκλοφορούν αυτή τη στιγμή στην αγορά.

Βαρετό μπορει να είναι αλλά κανεις σοβαρός και αντικειμενικος σχολιαστής δεν μπορεί να αμφισβητήσει

1) Ποιότητα κατασκευής
2) Αξιοπιστία στο max
3) Κοστος χρήσης
4) Τεράστιοι χώροι για την κατηγορία
5) Ποιότητα κύλισης
6) Καλό μοτέρ
7) Το καλύτερο after sales στην Ελληνική αγορά

από την αλλη πλευρά δεν έχει το ζύγισμα και τα κρατήματα και την εμφάνιση της 159, μην ξεχναμε ομως οτι το Avensis είναι σχετικά παλαιο μοντέλο που παρόλο τον ανταγωνισμο κρατάει αρκετά καλά και πουλάει αρκετά καλά..

Οπότε το μυαλό λεει Avensis και η καρδιά 159, διαλέγεις ανάλογα (και ανάλογα με την τσέπη βεβαιως)
 
Σχετικά με το TSI post: Κι εγώ μ' αυτά που έχω περάσει με VW και άλλα τόσα που έχω ακούσει από γνωστούς και φίλους, σε Golf (ή οποιοδήποτε της εταιρίας) δε θα πήγαινα.
 
Μια πληροφορηση σχετικα με την VW. Ολα της τα μοντελα εχουνε 2 χρονια εγγυηση. Με το ποσο των 345 ευρω (περιπου ή εκει γυρω παντως ειναι 300 και κατι) γινεται επεκταση εγγυησης για αλλα 2 χρονια. Αυτο ομως θα πρεπει να γινει εντος των πρωτων 25 ημερων μετα την εκδοσης της αδειας κυκλοφοριας. Γινεται και στο τελος της δυετιας αλλα μετα ισχυουν αλλες τιμες.
 
Last edited:
Ποιο αυτοκινητο προτεινετε μεχρι τα 20000;
Προσοχη! ακομα και τα 20500 απορριπτονται!
Επιπλέον:
1. Εταιρικο, αρα δεν μας ενδιαφερει καθολου η μεταπώληση, η καταναλωση κτλ.
2. Επαρχια αρα το παρκινγκ δεν αποτελει πρόβλημα.
3. 4 πόρτες λόγω 4μελους οικογενειας.
4. Οχι καμπριο, οχι τζιπ!

Προς το παρον στοχευω κατα σειρα στα:
1. Golf 1.4 TSI
2. Golf 1.6 FSI (αν και νομιζω ξεφευγει λιγο)
3. Peugeot 407 1.8 (125HP)
4.;
5.;

;;;;;;;;


Αγγελε,

Τι σε ενδιαφέρει περισσότερο η αξία αγοράς ή το μηνιαίο μίσθωμα, και αυτό επειδή μπορεί να εκμεταλευτείς αρκετά το γεγονός ότι υπάρχουν αυτοκίνητα τα οποία μπορέι ως αξία αγοράς να είναι πολύ παραπάνω από το όριο που έβαλες ( 20.000), και να παρουσιάζουν "ελκυστικό " ενδιαφέρων από άποψη μηνιαίου μισθώματος για ξανασκέψου λοιπόν αυτή την παράμετρο.

Λοιπόν λόγω δουλειάς, έχω να προτείνω τα :
VW Jetta 1,6 102 ps Trend line
Ford Focus 1,6 115 ps Ghia xtra
Opel Vectra 1,6 Elegance.

Tα Golf 1.4 TSI, Golf 1.6 FSI είναι hatchback, δηλαδή αυτοκίνητα 2 όγκων άρα δεν καλύπτουν τις αρχικές προδιαγραφές σου.
 
ακριβώς πέρα από τα αρχικά κριτήρια που έθεσες πρέπει να θέσεις κι άλλα για να αρχίσουμε να απορρίπτουμε μοντέλα...
 
Λοιπόν:

Δεν εχω λόγο στο μισθωμα αρα δεν μπορω να το επηρεασω.
Μου πεφτει καποιος λογος στο να προτεινω κατι...

Αν εκανα επιλογη για δικο μου αυτοκινητο τα κριτηρια θα ήταν διαφορετικα ΣΙΓΟΥΡΑ!
Τωρα όμως μια που δεν θα πληρωνω βενζινη, βλάβες και δεν με νοιαζει αν θα χασει αξια και πόση, ειπα να πάρω κατι που υπό άλλες συνθηκες θα δυσκολευομουν να το αποφασισω!
Στραφηκα λοιπόν πρωτα στο TSI λογω του ειδικου ενδιαφεροντος που αρουσιαζει ενα τετοιο αυτοκινητο. Ιπποδυναμη, πρωτοπορεια κτλ.
Από την άλλη το 407 μου αρεσει οπτικα (πολλες φορες αυτο ειναι το πρωτο μου κριτηριο) και τα 125 δεν ειναι λίγα...
Σκεφτομουν στην αρχη την λύση των πολυμορφικων αλλα λεω ρε γαμωτο ας πάρω κατι πιο όμορφο που να το σπάσω που λεει ο λογος και να μην με νοιαζει (όχι ότι τρεχω ιδιαιτερα).

Και όλα αυτα γιατι σταματησε να βγαινει η 156... Αλλιως δεν θα γραφοταν ουτε μια γραμμη.

Αληθεια για την 159 δεν μιλησα εγω... πως και συζηταμε γι αυτην;
 
ε μην το σκέφτεσαι και το γυροφέρνεις τότε. Πάρε το 407 που είναι και όμορφο να τελειώνεις.
 
Re: Απάντηση: Ποιο τουτου μεχρι 20000;

Λοιπόν:

ΔΣκεφτομουν στην αρχη την λύση των πολυμορφικων αλλα λεω ρε γαμωτο ας πάρω κατι πιο όμορφο που να το σπάσω που λεει ο λογος και να μην με νοιαζει (όχι ότι τρεχω ιδιαιτερα).

Και όλα αυτα γιατι σταματησε να βγαινει η 156... Αλλιως δεν θα γραφοταν ουτε μια γραμμη.

Αληθεια για την 159 δεν μιλησα εγω... πως και συζηταμε γι αυτην;


ΚΑΚΙΑ : Την 156 δεν θα χρειαζόταν να την σπάσεις, θα έσπαγε κάποια στιγμή μόνη της...
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Ποιο τουτου μεχρι 20000;

ΚΑΚΙΑ : Την 156 δεν θα χρειαζόταν να την σπάσεις, θα έσπαγε κάποια στιγμή μόνη της...

Και λοιπόν; Και τι θα γινοτανε; Γουστο θα ειχε!

Μην ξεχνας όμως (ασχετο με το θεμα μας βεβαια) ότι τετοια αυτοκινητα αγοραζονται από καποιους για να πηγαινουν ΠΑΝΤΑ οριακα και οχι για 5η και 3000 στροφες που θα πάει ο μπαρμπα Μητσος το Avensis... το οποιο φυσικα θα καταφερει να αντεξει αυτη τη κακομεταχειριση για πολλα χρονια...
 
Λύση : Πάρε αυτό που λαχταράει το μάτι σου, ξέρει το μυαλό σου, και αντέχει η τσέπη σου... Αν πάρεις κάτι άλλο σύμφωνα με αυτά που ακούς από εδώ κι από κει, θα έχεις πάντα την απορία "μήπως θα ήταν καλύτερα να είχα πάρει αυτό που νόμιζα ΕΓΩ καλύτερο?" (Εκτός αν πάρεις το Avensis)
 
Last edited:
Πέρα από τα κριτήρια του BIOS να προσθέσω να πάρεις και κάτι που θα σου είναι και πρακτικό, όχι μόνο όμορφο. Αν έχεις το χρόνο και τη διάθεση, μία είναι η καλύτερη λύση: test drive!
 
Βαρετό μπορει να είναι αλλά κανεις σοβαρός και αντικειμενικος σχολιαστής δεν μπορεί να αμφισβητήσει

1) Ποιότητα κατασκευής
2) Αξιοπιστία στο max
3) Κοστος χρήσης
4) Τεράστιοι χώροι για την κατηγορία
5) Ποιότητα κύλισης
6) Καλό μοτέρ
7) Το καλύτερο after sales στην Ελληνική αγορά


Τα 1, 4 και 7 δεν μπορώ να αντικρούσω (αν και για την ποιότητα κατασκευής έχουν ακουστεί διάφορα τελευταία, με τα εργοστάσια σε Αγγλία και Τουρκία). Το ίδιο και για την αξιοπιστία.

Ομως
Κόστος χρήσης? Συνεργάτης έχει εδώ και 3 έτη το Avensis 1.6, με αρκετά συντηρητική χρήση και λίγα χλμ ανά χρόνο. Είχαμε βάλει κάτω τα έξοδα συντήρησης, και τα συγκρίναμε με αυτά της C5 2.0 Exclusive που οδηγούσε ο πατέρας μου, με σκληρή χρήση και 35.000 χλμ το χρόνο. Εσείς ποιο θα θεωρούσατε λιγότερο κοστοβόρο? Κι όμως, τα έξοδα του Avensis ήταν ελάχιστα παραπάνω! :flipout:

5) Ποιότητα κύλισης? Σαφώς, καλύτερη ποιότητα κύλισης από την Carina, αλλά από την άλλη για να το κατορθώσουν σχεδίασαν υπέρ του δέοντος μαλακή ανάρτηση, με αποτέλεσμα να πλέει αρκετά στο δρόμο.

6) Καλό μοτέρ? Μπορεί, όμως ανεπαρκές για το μέγεθος και βάρος του αυτοκινήτου (όχι ότι η 159 1.9 είναι καλύτερη βέβαια :damnyou: ).


7) Ειρήσθω εν παρόδω, η μόνη εταιρεία που ακολουθεί τα βήματα της Toyota στον τομέα της εξυπηρέτησης είναι η Renault, και μπράβο της. Μακάρι να πειστούν (που θα πειστούν κάποια στιγμή) και οι υπόλοιπες εταιρείες.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Ποιο τουτου μεχρι 20000;

το Avensis... το οποιο φυσικα θα καταφερει να αντεξει αυτη τη κακομεταχειριση για πολλα χρονια...


Μπα, μην το λες...

Αγγελε, με αυτά τα δεδομένα μάλλον το 407 είναι η καλύτερη λύση. Ανετο, όχι γρήγορο αλλά σίγουρα σβέλτο, ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΣΤΗΜΕΝΟ, και ξεχωριστό σε σχεδίαση.

ΜΕ ΓΕΙΕΣ! -bye-
 
Τωρα όμως μια που δεν θα πληρωνω βενζινη, βλάβες και δεν με νοιαζει αν θα χασει αξια και πόση, ειπα να πάρω κατι που υπό άλλες συνθηκες θα δυσκολευομουν να το αποφασισω!

Ακριβώς με το ίδιο σκεπτικό πήρα την ALFA 33 πρίν πολλά χρόνια... ;)
Στα επόμενα εταιρικά πρόσεχα πιό πολύ.... :D
 
Re: Απάντηση: Ποιο τουτου μεχρι 20000;

Quote:
Originally Posted by Αγγελος View Post
Τωρα όμως μια που δεν θα πληρωνω βενζινη, βλάβες και δεν με νοιαζει αν θα χασει αξια και πόση, ειπα να πάρω κατι που υπό άλλες συνθηκες θα δυσκολευομουν να το αποφασισω!
Ακριβώς με το ίδιο σκεπτικό πήρα την ALFA 33 πρίν πολλά χρόνια...
Στα επόμενα εταιρικά πρόσεχα πιό πολύ....

Εχω μαντέψει την εταιρία leasing που πρόκειται να πάρεις το αυτοκίνητο, στείλε π.μ μπορώ να σε βοηθήσω.