ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΕΣ LG ΣΕΙΡΑ 6-6100 ΚΑΙ 7000?????ΠΟΣΟΙ ΜΑΖΕΥΟΜΑΣΤΕ????

Re: Απάντηση: ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΕΣ LG ΣΕΙΡΑ 6-6100 ΚΑΙ 7000?????ΠΟΣΟΙ ΜΑΖΕΥ

@ GEORGEDEPPY
Πιστεύω ότι και οι τρεις που "ξεφύγαμε" από την LG 7000, βλέπουμε πλέον σωστά με τη SONY W5500.
Νομίζω ότι κάναμε καλή επιλογή. (έστω και με κάποιο ποσό παραπάνω...τουλάχιστον κάνει αυτά τα οποία υπόσχεται).


+1
 
Είχαμε άμεσες εξελίξεις!!!!!
1) Σας προτρέπω να μην γράφετε "βλακείες" και άλλες "χαζαμάρες" (δηλ. πράγματα διαφορετικά) σ' αυτό το site! Να σοβαρευτούμε!
2) Μετά την καταγραφή του προβλήματός μας, έλαβα νέο τηλεφώνημα την LG. Αρνήθηκα για μια ακόμη φορά να πηγαίνω την TV στο σέρβις τους. Αμέσως μου ζήτησαν το SN της τηλεόρασής μου (είναι γραμμένο στο πίσω μέρος αυτής) και την ημερομηνία αγοράς της. Αφού έγιναν αυτά μετά από μισή ώρα είχα και νέα επικοινωνία με την Υπεύθυνη πλέον της LG!! και ως εκ του θαύματος ..... συμφωνήσαμε στην εξής πιό κάτω λογική λύση (κατά την γνώμη μου), την οποία θα την επικυρώσω αύριο, αφού μου πείτε και εσείς... τι θέλετε. Σήμερα!!!
3) Αρχικά δίνω ανοιχτά το τηλέφωνό μου σε όλους σας και λέω προσοχή στην χρήση του Κιν. 6944591378 μου "είναι επαγγελματικό"!
4) Τώρα στην λύση: Μου ανακοινώθηκε ότι βγήκε καινούργιο firm (ποιό όμως, δεν ήξερε η Υπέυθυνη) που διορθώνει λέει τα προβλήματά μας!
Θα πρέπει (αυτό, θα επιβεβαιώσω και αύριο με την Υπεύθυνη) όμως να πάμε τις TV μας στο σέρβις.
5) Αν η TV μας δεν επιδιορθωθεί., τότε άμεσα (σε μια μέρα) θα στείλει e-mail στο κατάστημα που αγοράσαμε την TV για λάβουμε όλοι το τίμημα - πιστωτικό όριο που καταβάλαμε κατά την αγορά της για να αγοράσουμε ότι θέλουμε. Έτσι έγινε και με τους άλλους τρείς! Έτσι θα γίνει και με μας!.
6) Νομίζω ότι αυτό είναι και το λογικό ή τουλάχιστον αύριο (όταν μιλήσω μαζί της) να κανονίσω να έλθει το σέρβις στο σπίτι μας και όχι .... το βουνό στον Βούδα για να περάσει το firm και να δούμε αν λειτουργεί σωστά.
7) Ξέρω, όπως και όλοι σας, ότι και το νέο firm να βάλουν πάλι δεν θα παίζει σωστά, αλλά ας το κάνουμε (πρέπει να το κάνουμε...) μπορεί η LG να θέλει να σεβαστεί τους κανόνες του Αστικού δικαίου, όπως πρέπει να κάνουμε και εμείς. Όμως, τηλεόραση - για πάνω από δύο μέρες - που να μην υπάρχει στο σπίτι του καθενός μας και να την στερείται ο εαυτός μας ή και οι οικογένειές μας θα πρέπει να το ξεχάσει η LG! Άμεση Λύση Τώρα! ή γίνεται (αφού ξέρουν πολύ καλά τα προβλήματά μας) ή δεν γίνεται και πέρνουμε ότι θέλουμε.... σε δύο μέρες.
8) Περιμένετε μέχρι αύριο για νέες οδηγίες μου....
9) Ευχαριστώ για το "Ευχαριστώ σας". Αυτό με σκλαβώνει, και θα κάνω το καλύτερο για σας! Ελπίζω κάποτε να σας γνωρίσω και από κοντά! Τα Τρίκαλα είναι στο κέντρο της Ελλάδας. Έχετε ανοιχτή πρόσκληση μου.
Να σημειώσω ότι καλό πρόσωπο θέλει να δείξει και η LG, με τις κινήσεις αυτές! ή θα τα ακούσει στο τέλος .... ή θα πούμε μπράβο στην Υπεύθυνη για την άμεση ανταπόκριση στα προβλήματά μας.
10) Σημαντικό!! Εσείς, οι ειδικοί (από τους 20) με τις δοκιμές που θα γίνουν να έχετε τα μάτια και τα αυτιά σας ανοιχτά και να είστε σε επικοινωνία μαζί μου. Σας ευχαριστώ για άλλη μια φορά.
 
Ειμαστε σε καλο δρομο λοιπον.....Κυριε Κεμο αναμενουμε νεα σας και παλι σας ευχαριστουμε,οποιο και να ειναι το αποτελεσμα πλεον.

Θα παρακαλουσα τα μελη με τα off topic να προσεξουν λιγακι.
Σημερα για να αντιγραψω την λιστα με τα ονοματα και να την ξανανεβασω εφαγα μιση ωρα να ψαχνω αναμεσα σε εντελως ασχετα ποστ.
Βοηθεια απο ολους σας ρε παιδες......Το δικαιουμαστε σαν εξαπατημενοι.

στο Θεμα μας....

Τηλεοραση στο σερβις 47'' ΔΕΝ παω.
Γιατι.......1) ειναι τεραστια και δεν εχω τετοια δυνατοτητα να την μεταφερω.......να ερθουν αυτοι να αλλαξουν το firmware.
2)To Προβλημα ειναι θεμα hardware και οχι λογισμικου..... αρα χαμενος χρονος.
 
Last edited:
Καλησπέρα σε όλους,

Είμαι και εγώ κάτοχος μιας 47LG7000 από το Νοέμβριο 08
και αντιμετωπίζω τα ίδια προβλήματα οπως ολοι σας.

Εχθές το βράδυ μάλιστα η τηλεόραση παρουσίασε ακόμα ένα
πρόβλημα, δεν συνεργάζεται με το remote control !!!

Δηλαδή πρέπει να πατήσω ένα πλήκτρο έως και 10 φορές για να
ανταποκριθεί η τηλεόραση.

Το πρόβλημα δεν είναι του remote καθώς έχω και άλλο, universal
της Logitech ( Harmony 525 ) το οποίο παρουσιάζει την ίδια δυσλειτουργία.

Έκανα ότι ήταν δυνατό ( power-cable off , reset ) χωρίς να αλλάξει κάτι.
Σήμερα το απόγευμα έδωσα βλάβη στην LG Hellas και περιμένω ...

Φιλικά,
Δημήτρης Μιχάκης
 
Μέ εμάς που μένουμε επαρχία τι θα γίνει ?
Σε παρακαλώ dikemon διευκρύνησε το στην επόμενη επικοινωνία που
θα έχεις.
θα θα πρέπει να σταλεί η TV με courier,
δεν είναι τόσο απλό και σίγουρα δεν θα πάρει μόνο δύο μέρες.
 
Λοιπον......εχουμε και λεμε.

1)Ζ.Ζαφειριδης 47lg 6000
2)
Jonny's 42Lg 7000 Αγορά Φεβρουάριος 20
3)GEORGEDEPPY 37LG7000
4)jpaudio, Γιάννης Π. 47LG7000
5)jastapstar7 47LG7000(απο powerbuy)
6)ΣΑΓΩΝΑΣ ΘΑΝΑΣΗΣ 42LG7000
7)Λαμπρου Νικολαος 47LG 7000.
8)Σιούλας Βασίλης 47LG 7000
9)ΚΕΜΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ (dikemon) 37LG7000
10) sakisaa 42 lg7000
11)Δανιηλίδης Βαγγέλης 42LG7000
12)Τραϊανός Βαγγέλης 42LG7000

13) stefanoszis 37lg7000
14) ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΙΔΗΣ Κων/νος (LG 7000 47") Αγορα 23/12/2008 (nickname: konchrist)
15) ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΙΔΗΣ Γεωργιος (LG 7000 37") Αγορα 11/2008
16) vragias 42lg7000
17)petros_m 52lg7000
18)VIRTUS ....47 LG7000
19)msym....

Κυριε Κεμο αφου σας ευχαριστησω και εγω με την σειρα μου θα ηθελα να πω οτι καλο θα ηταν ολοι να στειλουμε ενα ΠΜ (στον Dikemon) με τα πραγματικα μας στοιχεια.....



Ονοματεπωνυμο....(οχι nickname)
Πολη.....
Τηλεφωνο.....
Μοντελο tv.....
Καταστημα και ημ/νια αγορας....

Στελνω ΠΜ.

Ελπιζω η lg να μας δει σοβαρα πλεον γιατι βαση χαρακτηριστικων ειμαστε εξαπατημενοι.
Αναμενουμε.
Παρακαλω καντε αυτο που αναφερει παραπανω ο Ζαφειρης, αυτο εχει συμφωνηθει. Απλα να γραψετε με πμ και το serial number της TV σας+αυτα που αναφερει ο Ζαφ.
 
Καλημέρα σε όλους. Έχω ήδη στείλει τα στοιχεία και τις ευχαριστίες μου στον Dikemon, αλλά θέλω να τον ευχαριστήσω και δημόσια για τον χρόνο και τον κόπο του. Φίλε προχώρα και είμαστε μαζί σου.
 
Απάντηση: Re: ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΕΣ LG ΣΕΙΡΑ 6-6100 ΚΑΙ 7000?????ΠΟΣΟΙ ΜΑΖΕΥ

Είχαμε άμεσες εξελίξεις!!!!!
...
4) Τώρα στην λύση: Μου ανακοινώθηκε ότι βγήκε καινούργιο firm (ποιό όμως, δεν ήξερε η Υπέυθυνη) που διορθώνει λέει τα προβλήματά μας!
Θα πρέπει (αυτό, θα επιβεβαιώσω και αύριο με την Υπεύθυνη) όμως να πάμε τις TV μας στο σέρβις.
...

Αφού φτάσαμε εδώ (αισίως, ελέω Dikemon, το ξαναλέω), σημειώνω το εξής:
Επειδή το firm δεν εξατομικεύεται, νομίζω ότι είναι άσκοπο να μαζέψουμε στο σέρβις καμιά 20αριά τηλεοράσεις από Κοζάνη μέχρι Χανιά και βάλε για να δούμε αν δουλεύει σωστά η αναβάθμιση.
Εκτιμώ ότι η εγκατάσταση του νέου firmware σε 2-3-4 κομμάτια, ας πούμε π.χ. μια τηλεόραση από κάθε διάσταση (37''-42''-47''-52''), αρκεί για να δείξει αν επιλύονται ή αν παραμένουν τα προβλήματα. Επιπλέον, θα οδηγήσει σε συντόμευση της διαδικασίας, χώρια φυσικά που θα αποφύγουμε την - συγκεκριμένη μόνο - ταλαιπωρία. Όχι μόνο εμείς, αλλά και οι άνθρωποι της LG (που θα κάνουν δουλειά κούριερ για τις τηλεοράσεις + τις χαμένες ανθρωποώρες που συνεπάγεται ενδεχόμενη αποτυχία κατά την εγκατάσταση του λογισμικού και τα πήγαιν-έλα).
Αυτό το ζήτημα μήπως να το έβαζες στην υπεύθυνη της αντιπροσωπείας Δημήτρη;
Τι λέτε οι υπόλοιποι; :grandpa:
 
Είναι παράλογο να πάει ΕΣΤΩ ΚΑΙ 1 τηλεόραση στο σέρβις.

Τι είναι πιο εύκολο, να έρθει 1 τεχνικός με ένα usb στικάκι ή να κουβάλας ολόκληρα θηρία;

Πείτε να πάει σε 2-3 άτομα ένας τεχνικός και τέλος η υπόθεση γρήγορα και απλά.
 
Σωστά μιλάς, η λογική έτσι λέει, απλά αν πάνε στο σέρβις μερικά δείγματα θα το δουν το θέμα όλοι οι τεχνικοί, ειδήμονες και μη εκεί μέσα + τους προϊσταμένους που θα κάνουν και αντίστοιχες εισηγήσεις στους από πάνω τους.
Τέλος πάντων, έτσι κι αλλιώς αυτοί θ' αποφασίσουν τη διαδικασία.
 
Αγαπητοί, η τηλεόρασή μου εδώ και λίγες ώρες ταξιδεύει προς το service. Ο τεχνικός ήλθε με αναβάθμιση σε usb stick, ver 3.24 χωρίς να λύσει το πρόβλημα. Μετά από συζήτηση και με τον υπέυθυνο του service για ποιότητα καλωδίων, ποιότητα BD και ασυμβατότητες συσκευών (μου είπε ότι μπορεί να μην ταιριάζουν τηλεόραση και PS3 (!!!) και αφού συνενοήθηκε με την LG τηλεφωνικά, καταλήξαμε και την πήρε πίσω. Τα παιδιά που ήλθαν ήταν εξηπηρετικότατα και ο ένας από αυτούς, ευτυχώς, ήταν τεχνικός με ξυράφι μάτι και είδε ατέλειες που και εγώ δεν είχα προσέξει και που φυσικά δεν διορθώθηκαν. Να τους ευχαρστήσω και από εδώ. Και το νέο λοιπόν firmware, αν αυτό εννοεί η υπέυθυνη, δεν κάνει τίποτα. Μου ζήτησαν να τους στείλω και τα καλώδιά μου όπως και το δισκάκι (!) αλλά δεν δέχτηκα. Σιγά μην του στείλω όλο το έπιπλο με τα μηχανήματά μου να προσομειώσει την βλάβη-κουσούρι. Τέλος πάντων...
Θα τους πάρω την Δευτέρα να δω τι έχει αποφασιστεί. Πάντως τους δήλωσα ότι εγώ δεν πρόκειται να πάρω παραμάσχαλα τα laptop και τα BD players και να πάω εκεί να αποδείξω ξανά τα αυταπόδεικτα! Η μόνη λύση-δικαίωση είναι το πιστωτικό.
Φιλικά,
Γιάννης
 
-jpaudio
-GEORGEDEPPY
Γιατί κινηθήκατε μόνοι σας
δεν είπαμε να περιμένουμε οδηγίες από dikemon?
 
Eαν πουν στον dikemon οτι δεν χρειαζετε να βαλουμε την αναβαθμιση τοτε πολη απλα θα ακυρωσω το ραντεβου. εαν χρειαστει να την δει τεχνικος το ραντεβου θα το εχω ετοιμο.
 
Re: Απάντηση: ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΕΣ LG ΣΕΙΡΑ 6-6100 ΚΑΙ 7000?????ΠΟΣΟΙ ΜΑΖΕΥ

-jpaudio
-GEORGEDEPPY
Γιατί κινηθήκατε μόνοι σας
δεν είπαμε να περιμένουμε οδηγίες από dikemon?

Σωστα μιλαει ο φιλος παραπανω!!!! Κι εγω εχω αγορασει τηλεοραση απο τον Δεκεμβριο αλλα περιμενω να δω τι αποφαση θα ληφθει απο το forum!!!!:a0210:

Αλλιως ειναι 15 και αλλιως ειναι 20 ατομα!!!
 
Ο jpaudio για μενα σας ελυσε το προβλημα του firmware επιβεβαιώνοντας οτι το 3.24 δεν κανει τιποτα και ετσι δεν προκειτε να εξαπατηθει κανενας.Ας περιμενουμε να δουμε τη θα του απαντησουν και μετα αν ειναι παιζει ο dikemon σε μεγαλυτερο ταμπλο.