ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΕΣ LG ΣΕΙΡΑ 6-6100 ΚΑΙ 7000?????ΠΟΣΟΙ ΜΑΖΕΥΟΜΑΣΤΕ????

Μόλις δοκίμασα την τηλεόραση μετά τη σούπερ αναβάθμιση με το καταπληκτικό νέο f/w έκδοση 3.26 που μου έκαναν σήμερα το πρωί. Έπαθα σοκ με το πόσο καλή δουλειά έκαναν στην LG.

Κάτι τέτοιο θα ήθελαν να γράψουμε οι φίλοι μας της LG, αλλά για να γίνει κάτι τέτοιο πρέπει να μας υπνωτίσουν και όχι να μας κάνουν αναβάθμιση f/w. Το νέο λοιπόν f/w δεν κάνει απολύτως τίποτα. Δεν είδα ούτε μια διαφορά. Αν μάλιστα δεν φταίει η απογοήτευση μου, τότε ίσως και να χειροτέρεψαν λίγο τα πράγματα. Κύριοι της LG, εδώ δεν μπορείτε με το f/w να διορθώσετε μικροπροβλήματα, όπως η καθυστέρηση του ήχου στην αλλαγή καναλιού και η καθυστέρηση ενεργοποίησης του teletext που ανοίγει περίπου μισό δευτερόλεπτο μετά το πάτημα του αντίστοιχου πλήκτρου, και πιστεύετε ότι θα διορθώσετε τα σημαντικά;;;
Προσέξτε καλά γιατί αρχίζουμε να χάνουμε την υπομονή μας.
Συμφωνώ μαζί σου....
Η εξάντληση της υπομονής μας φτάνει στα όριά της. Τέλος με τις αναβαθμίσεις.... σήμερα. Έχουν και άλλες εκδόσεις... εδώ είμαι...Μην "με πατάτε" άλλο... δικαιολογηθείτε αξιοπρεπέστατα κύριοι της LG! Σταθείτε στο ύψος σας είναι η τελευταία ευκαιρία σας ή θα συμβεί αυτό που δεν περιμένετε.....Έρχεται καταιγίδα ????
 
Δοκίμασα με το κλασσικό βίντεο με τα πλακάκια και με το Transporter 2 (από videoclub) σε DVD (αυτά τα 2 δοκίμασα και στον πεθερό μου που έχει SONY και έπαιζαν καλά) και επειδή οι τεχνικοί που ήρθαν επέμεναν ότι το πρόβλημα φαίνεται μόνο σε BR, δανείστηκα για λίγο το PS3 του γείτονα και έβαλα το Jumper σε BR. Σε όλες τις περιπτώσεις εμφανίστηκαν τα γνωστά σπασίματα σε γρήγορες σκηνές και ειδικά όταν η κάμερα κινείται στον οριζόντιο άξονα.
Πάντως είναι ξεκάθαρο ότι τα σπασίματα με το truemotion ενεργοποιημένο τα κάνει σε όλες τις περιπτώσεις και όχι μόνο σε BR. Τα κάνει και σε dvd και σε τηλεοπτικό σήμα (ειδικά σε μπάσκετ μετά από καλάθι που η κάμερα κινείται γρήγορα οριζόντια, αλλά και σε πατινάζ που είχε τις προηγούμενες μέρες).
 
Οπως ειχα υποσχεθει πηγα στο σερβις για να ζητησω το f/w 3.26 αλλα ο υπευθυνος του σερβις ηταν σε Meeting με την LG και ο διευθυντης με διαβεβαίωσε οτι τα firmware ειναι εμπιστευτικα τους στελνονται με mail απο την LG και απαγορευεται να δινονται στους πελατες.

Και απο τα βλέμματα που εριξε καταλαβα οτι στραβωσε πολλη που με ειδε.

Αυτα.
 
Last edited:
Απάντηση: Re: ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΕΣ LG ΣΕΙΡΑ 6-6100 ΚΑΙ 7000?????ΠΟΣΟΙ ΜΑΖΕΥ

Οπως ειχα υποσχεθει πηγα στο σερβις για να ζητησω το f/w 3.26 αλλα ο υπευθυνος του σερβις ηταν σε Meeting με την LG και ο διευθυντης με διαβεβαίωσε οτι τα firmware ειναι εμπιστευτικα τους στελνονται με mail απο την LG και απαγορευεται να δινονται στους πελατες.

Και απο τα βλέμματα που εριξε καταλαβα οτι στραβωσε πολλη που με ειδε.

Αυτα.

Λογικό μου φαίνεται από τις τόσες φορές που σε έχουν δει... και το χουνέρι που τους προξένησες...
Είσαι κόκκινο πανί για αυτούς.
 
Δοκίμασα με το κλασσικό βίντεο με τα πλακάκια και με το Transporter 2 (από videoclub) σε DVD (αυτά τα 2 δοκίμασα και στον πεθερό μου που έχει SONY και έπαιζαν καλά) και επειδή οι τεχνικοί που ήρθαν επέμεναν ότι το πρόβλημα φαίνεται μόνο σε BR, δανείστηκα για λίγο το PS3 του γείτονα και έβαλα το Jumper σε BR. Σε όλες τις περιπτώσεις εμφανίστηκαν τα γνωστά σπασίματα σε γρήγορες σκηνές και ειδικά όταν η κάμερα κινείται στον οριζόντιο άξονα.
Πάντως είναι ξεκάθαρο ότι τα σπασίματα με το truemotion ενεργοποιημένο τα κάνει σε όλες τις περιπτώσεις και όχι μόνο σε BR. Τα κάνει και σε dvd και σε τηλεοπτικό σήμα (ειδικά σε μπάσκετ μετά από καλάθι που η κάμερα κινείται γρήγορα οριζόντια, αλλά και σε πατινάζ που είχε τις προηγούμενες μέρες).
Πριν από μισή ώρα τελείωσε ο τεχνικός με την αναβάθμιση σε firm 3.26.
Πάλι τα ίδια και συμφωνώ σε όλα με τα παραπάνω!!!
 
ΤΕΛΟΣ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ LG!!!! ΟΙ ΒΛΑΒΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ TV ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ.....
...
Δεν δέχομαι άλλη καθυστέρηση!! (μετά την παρέλευση της ανωτέρω προθεσμίας, Θα υποβάλλω προσωπική μήνυση για απάτη κ.λ.π. (ήδη έχω ενημερώσει τον Κο Εισαγγελέα Τρικάλων) κατά παντός υπευθύνου της LG)! ΤΕΛΟΣ ΤΑ ΑΣΤΕΙΑ!!!
 
Last edited by a moderator:
Απάντηση: Re: ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΕΣ LG ΣΕΙΡΑ 6-6100 ΚΑΙ 7000?????ΠΟΣΟΙ ΜΑΖΕΥ

ΤΕΛΟΣ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ LG!!!! ΟΙ ΒΛΑΒΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ TV ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ.....
...
Δεν δέχομαι άλλη καθυστέρηση!! (μετά την παρέλευση της ανωτέρω προθεσμίας, Θα υποβάλλω προσωπική μήνυση για απάτη κ.λ.π. (ήδη έχω ενημερώσει τον Κο Εισαγγελέα Τρικάλων) κατά παντός υπευθύνου της LG)! ΤΕΛΟΣ ΤΑ ΑΣΤΕΙΑ!!!

Iσχυει για ολους μας αυτο? Μηπως δεν πρεπει να δεχτουμε καν την αναβαθμιση και την προσπαθεια του τεχνικου να μας κανει το ασπρο, μαυρο?
 
Last edited by a moderator:
Απάντηση: Re: ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΕΣ LG ΣΕΙΡΑ 6-6100 ΚΑΙ 7000?????ΠΟΣΟΙ ΜΑΖΕΥ

Παρακαλώ τελειώστε όλοι σύντομα με το σέρβις...Περιμένω να επικοινωνήσει μαζί μου σήμερα η Υπεύθυνη! Έχει ειδοποιηθεί!!
Τι λέτε για πρότασή μας προς την LG για Ομαδική Αγορά της σειράς 5000 LG
Ήρεμα με την προτάσή μου... Ναι ή Οχι!!
Οι "ειδικοί" μας τι λένε;;; Είπα ήσυχα.. πάνω σ' αυτό που σας ρωτάω να απαντάτε...

ΟΧΙ.-
 
ΤΕΛΟΣ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ LG!!!! ΟΙ ΒΛΑΒΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ TV ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ.....
...
Δεν δέχομαι άλλη καθυστέρηση!! (μετά την παρέλευση της ανωτέρω προθεσμίας, Θα υποβάλλω προσωπική μήνυση για απάτη κ.λ.π. (ήδη έχω ενημερώσει τον Κο Εισαγγελέα Τρικάλων) κατά παντός υπευθύνου της LG)! ΤΕΛΟΣ ΤΑ ΑΣΤΕΙΑ!!!

Εγκρινω και επαυξανω
 
Last edited by a moderator:
ΤΕΛΟΣ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ LG!!!! ΟΙ ΒΛΑΒΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ TV ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ.....
...
Δεν δέχομαι άλλη καθυστέρηση!! (μετά την παρέλευση της ανωτέρω προθεσμίας, Θα υποβάλλω προσωπική μήνυση για απάτη κ.λ.π. (ήδη έχω ενημερώσει τον Κο Εισαγγελέα Τρικάλων) κατά παντός υπευθύνου της LG)! ΤΕΛΟΣ ΤΑ ΑΣΤΕΙΑ!!!

Από το μήνυμα αφαιρέθηκε το κομμάτι στο οποίο αναφέρεσαι ονομαστικά και σε πρώτο πρόσωπο σε υπεύθυνο της LG.
 
Συμφωνω και εγω και επαυξανω! :grandpa:

ΝΑΙ στην καταγγελία κατα της LG, ΑΝ τελικά δεν γινει κατι με ηρεμο και ευγενικο τροπο!

Dikemon, προχώρα το ΧΩΡΙΣ αναστολές και είμαστε ΟΛΟΙ μαζι σου...!!!
ΜΟΝΟ να σιγουρευτεις ότι η εκβαση της υποθεσης οταν θα ληξει, θα αφορα ολους μας ομαδικά, και οχι μονο εσενα προσωπικα που εκανες την καταγγελία... Αν χρειαστει να αναφερεις και τα στοιχεια μας κανε το!

Μια πολυ σημαντικη ερωτηση για οσους μενουμε εκτος Αθηνων :

Ποια ειναι η επομενη κινηση που πρεπει να κανουμε οσοι εχουμε κανει ΗΔΗ την αναβαθμιση ??? Να ενημερωσουμε τους τεχνικους της περιοχης μας ενας-ενας ξεχωριστά, ότι το πρόβλημα παραμενει και να τους πουμε να στειλουν αναφορά στα κεντρικά της LG, ή να περιμενουμε να δουμε ΠΟΙΑ θα ειναι η ομαδικη εξελιξη του θεματος μεσω εσενα Dikemon που μεσολαβεις ???

Ευχαριστώ! :a0210:
 
Συμφωνω και εγω και επαυξανω! :grandpa:

ΝΑΙ στην καταγγελία κατα της LG, ΑΝ τελικά δεν γινει κατι με ηρεμο και ευγενικο τροπο!

Dikemon, προχώρα το ΧΩΡΙΣ αναστολές και είμαστε ΟΛΟΙ μαζι σου...!!!
ΜΟΝΟ να σιγουρευτεις ότι η εκβαση της υποθεσης οταν θα ληξει, θα αφορα ολους μας ομαδικά, και οχι μονο εσενα προσωπικα που εκανες την καταγγελία... Αν χρειαστει να αναφερεις και τα στοιχεια μας κανε το!

Μια πολυ σημαντικη ερωτηση για οσους μενουμε εκτος Αθηνων :

Ποια ειναι η επομενη κινηση που πρεπει να κανουμε οσοι εχουμε κανει ΗΔΗ την αναβαθμιση ??? Να ενημερωσουμε τους τεχνικους της περιοχης μας ενας-ενας ξεχωριστά, ότι το πρόβλημα παραμενει και να τους πουμε να στειλουν αναφορά στα κεντρικά της LG, ή να περιμενουμε να δουμε ΠΟΙΑ θα ειναι η ομαδικη εξελιξη του θεματος μεσω εσενα Dikemon που μεσολαβεις ???

Ευχαριστώ! :a0210:

Και ο dikemon εκτός Αθηνών μένει. Εγώ προτείνω να περιμένουμε τις εξελίξεις και μετά αν δε γίνει κάτι (που δεν το πιστεύω), να δράσουμε
 
Μια πολυ σημαντικη ερωτηση για οσους μενουμε εκτος Αθηνων :

Ποια ειναι η επομενη κινηση που πρεπει να κανουμε οσοι εχουμε κανει ΗΔΗ την αναβαθμιση ??? Να ενημερωσουμε τους τεχνικους της περιοχης μας ενας-ενας ξεχωριστά, ότι το πρόβλημα παραμενει και να τους πουμε να στειλουν αναφορά στα κεντρικά της LG, ή να περιμενουμε να δουμε ΠΟΙΑ θα ειναι η ομαδικη εξελιξη του θεματος μεσω εσενα Dikemon που μεσολαβεις ???

Ευχαριστώ! :a0210:
Περιμένετε εμένα πρώτα μέχρι Παρασκευή! Σας έχω πει αρκετές φορές ότι μιλάω για όλους μας.
Έγινε σήμερα 2 φορές αναφορά μου προς την Υπεύθυνη!!! Αναμονή-Υπομονή!
 
1)Δανιηλίδης Βαγγέλης αναβάθμιση σε 3.26 χωρίς αποτέλεσμα
2) Τραϊανός Βαγγέλης αναβάθμιση σε 3.26 χωρίς αποτέλεσμα.
3) Σινάκος Γιάννης: θα πάνε αύριο το απόγευμα για αναβάθμιση.
4) sakisaa : αναβάθμιση χωρίς αποτέλεσμα
5) stefanoszis :αναβαθμιση σε 3.24 χωρις αποτελεσμα
6) VIRTUS :θα έρθουν αύριο το απόγευμα για αναβάθμιση
7) Tromb1 : αναβάθμιση σε 3.24 ΧΩΡΙΣ αποτελεσμα. Αυριο θα ξαναερθει
ο τεχνικος να περασει το 3.26 ...
8) dikemon : αναβάθμιση αρχικά σε firm 3.24 και στην συνέχεια σε 3.26
χωρίς αποτέλεσμα.
9) petros_m : θα έρθουν αύριο το απόγευμα για αναβάθμιση
10) sagonas : θα έρθουν αύριο για αναβάθμιση
11) Σιούλας Βασίλης:Ηρθαν το πρωί για firm 3.26. Θα δώ τι έγινε το
απόγευμα.
Πως πάμε με τις αναβαθμίσεις;;;; Tελειώσαμε;;;; Συντομεύστε.....
Όσοι από εμάς τις έχουν στο σέρβις να μην τις μετακινήσουν ακόμη!!!
 
ΣΟΚ .....Εκλεισα ραντεβού για τις 3 με τον τεχνικό, έρχεται ρωτάει γύρω απο την τηλεόραση. τον ενημερώνω και μου λέει ότι το firmware θα τα φτιάξει. Βάζει το στικάκι του και στο reboot ΜΠΟΥΜ ΚΎΡΙΟΙ. Διέλυσε τα πάντα. Τα *αμησε ΟΛΑ , χωρίς software, και με ζημιά στην κεντρική πλακέτα. Το πιστεύετε Πήγα για μαλλί και βγήκα κουρεμένος. Ηθελε να την πάρει για σερβις, του είπα να παραγγείλει την πλακέτα και έφυγε. ΚΑΠΑΚΙ τηλέφωνο στην LG τους λέω τα γεγονοτα οτι προκάλεσαν hardware πρόβλημα, (στο τέλος τους λέω ότι ειμαι στην κίνηση των 21... Μου λένε του Κ. ΚΕΜΟΥ?) αλλά στο τέλος μου απάντησαν ότι ίσως είχε πρόβλημα η πλακέτα.κλπ κλπ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ??? Δεν ξέρω τι να κάνω, αλλά κάτι πρέπει να γίνει.....
 
Εγω παιδια εχω απιστευτο φόρτο εργασίας σήμερα θα παρω τηλ το σέρβις..
αν και το θεωρω καθαρα διαδικαστικο μιας και δεν υπάρχει ουτε μια τηλεοραση που να εχει ανταποκριθει θετικα ο αγοραστης της στα γνωστα προβληματα ακομη και μετα απο αναβαθμιση τεευταιου επιπέδου.
Πάντως όπως και να έχει θα πάρω τηλ κανονικα.
 
Απάντηση: Re: ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΕΣ LG ΣΕΙΡΑ 6-6100 ΚΑΙ 7000?????ΠΟΣΟΙ ΜΑΖΕΥ

Πως πάμε με τις αναβαθμίσεις;;;; Tελειώσαμε;;;; Συντομεύστε.....
Όσοι από εμάς τις έχουν στο σέρβις να μην τις μετακινήσουν ακόμη!!!

οκ. θα την αφησω εκει. περιμενω να μας πεις τι να κανουμε. παντως με το f/w δεν εγινε τιποτα απ οτι καταλαβα. οχι οτι περιμενα να γινει και τιποτα.