ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΕΣ LG ΣΕΙΡΑ 6-6100 ΚΑΙ 7000?????ΠΟΣΟΙ ΜΑΖΕΥΟΜΑΣΤΕ????

1)Ζ.Ζαφειριδης 47lg 6000: Πιστωτικό
2)jpaudio, Γιάννης Π. 47LG7000: Πιστωτικό
3)Λαμπρου Νικολαος 47LG 7000: Πιστωτικό
4)ΚΕΜΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ (dikemon) 37LG7000: Πιστωτικό
5)Δανιηλίδης Βαγγέλης 42LG7000: Πιστωτικό
6)Τραϊανός Βαγγέλης 42LG7000: Πιστωτικό
7) ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΙΔΗΣ Κων/νος (LG 7000 47")Πιστωτικό
8) ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΙΔΗΣ Γεωργιος (LG 7000 37")Πιστωτικό
9)petros_m 52lg7000: Πιστωτικό
10)Σινάκος Γιάννης 42LG6000: Πιστωτικό
11)ΣΑΓΩΝΑΣ ΘΑΝΑΣΗΣ 42LG7000: Πιστωτικό
12)Jonny's (Ιωάννης Παπαγρηγορίου)42LG7000 : Πιστωτικό
13)VIRTUS ....47 LG7000: Πιστωτικό
14)GEORGEDEPPY 37LG7000: Πιστωτικό
15)Σιούλας Βασίλης 47LG 7000: Πιστωτικό
16) stefanoszis 37lg7000:Πιστωτικό
17) sakisaa 42 lg7000: Πιστωτικό
18)Tromb1 47lg7000 : Αναμονη για πιστωτικό...
19)jastapstar7 47LG7000(απο powerbuy): Αναμονή
20)socmaster: Εβαλαν το 3.26.. τα ιδια: Δεν έχουμε νέα ενημέρωση


Σύμφωνα με τα μέχρι τώρα δεδομένα και αν δεν κάνω κάποιο λάθος, έχουμε 18 (17) πιστωτικά, 2 αποχωρήσεις, 2 αναμονές, και 1 χωρίς πρόσφατη ενημέρωση.
Παιδιά, εμενα ΑΚΟΜΑ δεν με πηραν τηλ απο καταστημα για πιστωτικό... Ειμαι στην αναμονη των 5 εργασιμων ημερων... και περιμενω τηλ και απο LG...

Δεν ξερω ΑΝ με τα γραφομενα μου παραπανω εδωσα διαφορετικη εντυπωση... Το διορθωσα στην λιστα, οποτε οι εναπομείναντες είμαστε 3 ....:grandpa:
 
Last edited:
Μην τσιμπάς ρε ψαράκι....
Α!!! Είσαι ακόμη εδώ;;;; δεν σε διαβάζω τελευταία... έπεσε πολύ δουλειά;;;
Δεν ειναι θεμα τσιμπηματος βρε Δημητριε......απλα προσπαθω να αποφυγω οτιδηποτε μπορει να οδηγησει σε παρεξηγηση :slapface:

Οντως επεσε δουλεια ....αλλα σε καθημερινη βαση μπαινω και παρακολουθω.....οταν βρω χρονο κανω και κανα ποστακι.

-bye--bye--bye-
 
Re: Απάντηση: ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΕΣ LG ΣΕΙΡΑ 6-6100 ΚΑΙ 7000?????ΠΟΣΟΙ ΜΑΖΕΥ

Είναι δυνατόν για ένα μόνο πιστωτικό να θέλουν να γκρεμίσουν ότι καλό έχτισαν με τα προηγούμενα; Πρώτα απ' όλα αδικούνε τους εαυτούς τους. Δημιουργήθηκε ένα πολύ καλό κλίμα για το service της LG και τώρα προσπαθούνε να το χαλάσουν μόνοι τους!!!


+1
 
Παιδιά, εμενα ΑΚΟΜΑ δεν με πηραν τηλ απο καταστημα για πιστωτικό... Ειμαι στην αναμονη των 5 εργασιμων ημερων... και περιμενω τηλ και απο LG...

Δεν ξερω ΑΝ με τα γραφομενα μου παραπανω εδωσα διαφορετικη εντυπωση... Το διορθωσα στην λιστα, οποτε οι εναπομείναντες είμαστε 3 ....:grandpa:

Εντάξει, καλά το είπες, αλλά αφού σε ειδοποίησαν από τα κεντρικά της LG πλέον είναι θέμα χρόνου και δεν υπάρχει περίπτωση να στραβώσει κάτι. Γι' αυτό σ' έβαλα στους πιστωτικούς.
 
Με Σονυ δεν θα κανεις λαθος οτι και να παρεις..........αλλα κανε την υπερβαση θα με θυμηθεις ...........

Εκτος βεβαια αν χρειαστεις σερβις....
 
Εντάξει, καλά το είπες, αλλά αφού σε ειδοποίησαν από τα κεντρικά της LG πλέον είναι θέμα χρόνου και δεν υπάρχει περίπτωση να στραβώσει κάτι. Γι' αυτό σ' έβαλα στους πιστωτικούς.
Απο τα γραφεια της LG με πηραν την Δευτερα για να μου πουν ότι ακομα (???) δεν ειχαν λαβει την αναφορα απο το τεχνικο service της περιοχής μου... (ενω ο τεχνικος μου ειπε οτι την ειχε στειλει απο την προηγουμενη εβδομαδα ...)
Στη συνεχεια μου ειπαν ότι εφοσον εχουν στα χερια τους την αναφορά, τοτε θα πρεπει να περιμενω 5 εργασιμες μεχρι να μου ξανατηλεφωνησουν για την συνεχεια...

Και τωρα βρισκομαι σε αυτο το στάδιο και αναμένω ....:grandpa:
 
Λογικο ειναι λιγος χρονος.Δεν εχουν μονο εσενα να εξυπηρετησουν με τοσα προιοντα που εχει η LG (χωρια τελευταια υπαρχει πανικος με παραγγελιες απο την αποσυρση κλιματιστικων)
 
Λυπάμαι πολύ για λογαριασμό σας κύριοι της LG.
Με πήρε το τοπικό σέρβις σήμερα για να μου πέι οτι σύμφωνα με το επισημο
σέρβις η τηλεόραση είναι εντάξει με τις φανταστικές ρυθμίσεις που λένε απο το εργοστάσιο.
Και οτι υπάρχει ´πρόβλημα ασυμβατότητας με το PS3.
Και οτι με αλλο bluray player η τηλεόραση παίζει αψεγάδιαστα!!!
Πήρα το επίσημο σέρβις τους τα διεμήνυσα κ μου είπαν οτι θα πρέπει να δοκιμάσω άλλο bluray player για να δω οτι ολα θα ειναι ενταξει.
Και αν δεν ειναι ενταξει να ξαναφωναξω το σερβις.
Γιατι συμφωνα με αυτους η tv μου ειναι απο τις τελευταίες που κυκλοφόρησαν&με την αναβάθμιση-ρυθμισεις,ολα ειναι υπέροχα!!!
Δηλαδη ενω το ειδε με τα ματια του ο τεχνικός..
Πήρε το δισκάκι γιατι αυτό ηταν το αδυνατο σημειο στην ολη υποθεση,το πηγε στο σεμιναριο..και αποφάνθηκαν οτι φταίει η συμβατότητα με το PS3!!
ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ.
Αν το ήξερα άλλα 800ευρω αγορες που εκανα τον τελευταιο μηνα για προιοντα LG θα τα άλλαζα μονομιας.
ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ και πάλι.
Απο εδω κ περα αναλαμβανει ο κος Κεμος,αν εχει τον χρόνο κ την υπομονη..
 
Πραγματικά δεν έχω λόγια αλλά έιμαι σίγουρος ότι φταίει το τοπικό service (έπεσες σε περίπτωση)
Εγώ έχω προβλήματα με το ηλεκτρονικό κατάστημα που αγόρασα.
Μου λένε ψέματα και θέλουν να μου δώσουν πάλι LG7000:violent-smiley-030:
Είναι αρνητικοί και μου συμπεριφέρονται σαν να μου κάνουν χάρη και που μιλάνε μαζί μου.
Μου λένε ότι η LG τους ενημέρωσε για αντικατάσταση ενώ το mail της LG (μίλησα με LG) έλεγε ¨να ικανοποιηθεί ο πελάτης όπως επιθυμεί¨ , όταν τους το είπα ακούστε απάντηση καταστηματαρχή ¨και τι είναι η LG νομοθέτης για να μου πεί τι θα κάνω¨
Απαράδεκτοι γιατί τώρα με έχουν στο χέρι.
Αν δεν με ικανοποιήσουν θα τους καταγείλω σε όλες τις ενώσεις καταναλωτών, τα φόρουμ και τα περιοδίκα τεχνολογίας.
Το κατάστημα είναι το Perfectshop σας συμβουλέυω να μείνετε μακριά του γιατί απλά είναι απαράδεκτοι όταν δεν σε έχουν πλέον ανάγκη.
ΝΤΡΟΠΗ τους
 
Πραγματικά δεν έχω λόγια αλλά έιμαι σίγουρος ότι φταίει το τοπικό service (έπεσες σε περίπτωση)
Εγώ έχω προβλήματα με το ηλεκτρονικό κατάστημα που αγόρασα.
Μου λένε ψέματα και θέλουν να μου δώσουν πάλι LG7000:violent-smiley-030:
Είναι αρνητικοί και μου συμπεριφέρονται σαν να μου κάνουν χάρη και που μιλάνε μαζί μου.
Μου λένε ότι η LG τους ενημέρωσε για αντικατάσταση ενώ το mail της LG (μίλησα με LG) έλεγε ¨να ικανοποιηθεί ο πελάτης όπως επιθυμεί¨ , όταν τους το είπα ακούστε απάντηση καταστηματαρχή ¨και τι είναι η LG νομοθέτης για να μου πεί τι θα κάνω¨
Απαράδεκτοι γιατί τώρα με έχουν στο χέρι.
Αν δεν με ικανοποιήσουν θα τους καταγείλω σε όλες τις ενώσεις καταναλωτών, τα φόρουμ και τα περιοδίκα τεχνολογίας.
Το κατάστημα είναι το Perfectshop σας συμβουλέυω να μείνετε μακριά του γιατί απλά είναι απαράδεκτοι όταν δεν σε έχουν πλέον ανάγκη.
ΝΤΡΟΠΗ τους


Αυτα ακριβως περασα κι'έγω σε ποσοστο 100% και απλα αναφερω μονο το καταστημα για να μη λεμε τα ιδια.

Λημναίος. :rifle: http://www.limnaios.gr/

Αλλα δεν του περασε.
 
Last edited:
Πραγματικά δεν έχω λόγια αλλά έιμαι σίγουρος ότι φταίει το τοπικό service (έπεσες σε περίπτωση)
Εγώ έχω προβλήματα με το ηλεκτρονικό κατάστημα που αγόρασα.
Μου λένε ψέματα και θέλουν να μου δώσουν πάλι LG7000:violent-smiley-030:
Είναι αρνητικοί και μου συμπεριφέρονται σαν να μου κάνουν χάρη και που μιλάνε μαζί μου.
Μου λένε ότι η LG τους ενημέρωσε για αντικατάσταση ενώ το mail της LG (μίλησα με LG) έλεγε ¨να ικανοποιηθεί ο πελάτης όπως επιθυμεί¨ , όταν τους το είπα ακούστε απάντηση καταστηματαρχή ¨και τι είναι η LG νομοθέτης για να μου πεί τι θα κάνω¨
Απαράδεκτοι γιατί τώρα με έχουν στο χέρι.
Αν δεν με ικανοποιήσουν θα τους καταγείλω σε όλες τις ενώσεις καταναλωτών, τα φόρουμ και τα περιοδίκα τεχνολογίας.
Το κατάστημα είναι το Perfectshop σας συμβουλέυω να μείνετε μακριά του γιατί απλά είναι απαράδεκτοι όταν δεν σε έχουν πλέον ανάγκη.
ΝΤΡΟΠΗ τους

Γράψε και μια κριτική στο skroutz. Το συγκεκριμένο κατάστημα έχει δεχτεί αρκετές κριτικές κυρίως για αθέτηση των αναγραφόμενων στο site χρόνων παράδοσης. Σε όλες τις κριτικές χρηστών του skroutz έχουν απαντήσει στο site οποτε θα έχεις και μια γραπτή απάντηση διαθέσιμη για τις κινήσεις σου.
 
Re: Απάντηση: ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΕΣ LG ΣΕΙΡΑ 6-6100 ΚΑΙ 7000?????ΠΟΣΟΙ ΜΑΖΕΥ

:SFGSFGSF: Τουλάχιστον βλέπουμε ποιά "μαγαζιά" είναι αναξιόπιστα...:violent-smiley-030:

Και ο L0st2 απο εκει την ειχε παρει ,του την αλλαξαν μια χαρα ,ας μπει να σας τα πει δεν ξερω details αλλα απο οτι μου ειπε δεν ειχει κανενα προβλημα ,το αντιθετο μαλιστα ,αντε ρε Δημητρη γραψε ( προφανως θα εχει βγει απο το μαγαζι Του για τσιγαρο :flipout::flipout: και ειναι afk)
 
Το μόνο που με κάνει να χαίρομαι με όλα αυτά παρά τη ταλαιπωρία που τραβήξαμε όλοι (και κάποιοι τραβάνε ακόμα), είναι ότι βγήκαν πολλά άπλυτα στη φόρα και ελπίζω να άνοιξαν τα μάτια αρκετού κόσμου σχετικά με πολλά καταστήματα / εταιρίες.
 
οχι βεβαια..
υπαρχει και αλλος ενας που ολα πανε στραβα,αλλα η LG επιμενει οτι ολα πανε καλα..
 
Ούτε κι εγώ τελείωσα ακόμα... Περιμενω να με παρουν τηλ να μου πουν ΑΝ εγκρίθηκε το πιστωτικό....

Αυριο θα τους ξαναενοχλησω κι εγω...:grandpa:

Το κακο ειναι οτι οταν παιρνεις το σηκωνει τηλεφωνητης και ΔΕΝ σου δινει τον αρμόδιο να μιλησεις, αλλα σου λεει οτι θα μεταφερει αυτός το πρόβλημα....:argue:
 
Ούτε κι εγώ τελείωσα ακόμα... Περιμενω να με παρουν τηλ να μου πουν ΑΝ εγκρίθηκε το πιστωτικό....

Αυριο θα τους ξαναενοχλησω κι εγω...:grandpa:

Το κακο ειναι οτι οταν παιρνεις το σηκωνει τηλεφωνητης και ΔΕΝ σου δινει τον αρμόδιο να μιλησεις, αλλα σου λεει οτι θα μεταφερει αυτός το πρόβλημα....:argue:

Τους ξαναπήρες τηλέφωνο; Τι σου είπαν; Σε ποιο τηλέφωνο παίρνεις και βγαίνει τηλεφωνητής; Έγω όσες φορές και να πήρα στο 800 11 200 300 πάντα μιλούσα με κάποιον.
 
Τους ξαναπήρες τηλέφωνο; Τι σου είπαν; Σε ποιο τηλέφωνο παίρνεις και βγαίνει τηλεφωνητής; Έγω όσες φορές και να πήρα στο 800 11 200 300 πάντα μιλούσα με κάποιον.
Αυτο εννοώ... Βγαίνει συνεχεια καποιος τηλεφωνητης (υπαλληλος) του κεντρου και μου λεει οτι θα μεταφερει το προβλημα στην υπευθυνη... Ζηταω να μιλησω με καποιον υπευθυνο και δεν γινεται... Υπαρχει καποιο αλλο τηλ να μιλησω ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ με καποιο αρμοδιο/προισταμενο ?