Ποιόν πάροχο έχουμε - τι μας δίνει;

Για άλλη μία φορά το αναμενόμενο.
"Επιτροπή Ανταγωνισμού: Εκθεση-καταπέλτης για τις τιμές στην κινητή.
Ως τη λιγότερο ανταγωνιστική της Ευρώπης και των χωρών του ΟΟΣΑ χαρακτηρίζει την εγχώρια αγορά τηλεπικοινωνιών η Rewheel, σε έκθεση που πραγματοποίησε για λογαριασμό της Ανεξάρτητης Αρχής."
"Στην έκθεση επισημαίνεται πως «οι τιμές στην Ελλάδα είναι πολύ υψηλές ακόμα και εάν εξαιρεθούν οι φόροι κινητής τηλεφωνίας."
"Κατά την Rewheel «το επίπεδο τιμών στις αγορές κινητής τηλεφωνίας της ΕΕ28 επηρεάζεται κυρίως από τον βαθμό αποτελεσματικού ανταγωνισμού παρά από το γενικό επίπεδο τιμών της χώρας ή από άλλους εξωγενείς παράγοντες. Οι τιμές κινητής τηλεφωνίας στις αγορές της ΕΕ28 καθορίζονται τόσο από τον αριθμό (3 έναντι 4) των εταιρειών που δραστηριοποιούνται σε αυτές όσο και από τα χαρακτηριστικά τους. Τυχόν συμφωνίες κοινοχρησίας δικτύων και φάσματος θα μπορούσαν επίσης, ανάλογα με το πεδίο εφαρμογής και τη γεωγραφική εμβέλεια της συμφωνίας, να περιορίσουν ή ακόμη και να εμποδίσουν σημαντικά τον αποτελεσματικό ανταγωνισμό στις αγορές κινητής τηλεφωνίας." Κοινώς, καρτέλ.
https://www.euro2day.gr/news/economy/article/2021303/epitroph-antagonismoy-ekthesh-katapelths-gia-tis-t.html
Και εδώ υπάρχει μέσα σε ένα link που έχει το άρθρο όλη η έκθεση σε pdf.
https://techmaniacs.gr/epitropi-antagonismoy-kartel-i-agora-tis-ellados-stin-kiniti-tilefonia/
 
Το θέμα είναι τι γίνεται ή αν πρόκειται να γίνει κάτι. Μια πρώτη κίνηση θα ήταν νέες άδειες σε κινητή και σταθερή τηλεφωνία σε εταιρείες που θα ήθελαν να δραστηριοποιηθούν στην Ελλάδα. Αυτό πραγματικά θα τόνωνε τον ανταγωνισμό και θα έσπαγε σε πρώτη φάση το καρτέλ.
 
Αφού οτιδήποτε νέο να γίνει θα χρειαστεί κάποιου είδους άδεια από το κράτος.

Άρα; Πάλι καταλήγουμε στο κράτος δηλαδή στους πολιτικούς δηλαδή στο καρτέλ.
Τι να σπάσει.....
 
Σε συμπλήρωμα της γκρίνιας μου που αναφέρω σε προηγούμενα μηνύματα στο παρόν θέμα, που συνοψίζεται στο ότι από τότε που όλη η οικογένεια πήγε σε καρτοκινητό πριν 2-3 χρόνια μέχρι σήμερα οι εταιρείες κινητής έχουν διπλασιάσει τα χρήματα που παίρνουν από την οικογένεια μου, και αυτό στα καρτοκινητά στα οποία πήγαμε μετά τις συνεχείς αυξήσεις στα συμβόλαια που είχαμε τότε που μας ανάγκασε να κόψουμε τα συμβόλαια και να τα κάνουμε καρτοκινητά, σε συνέχεια του σίριαλ λοιπόν και η Cosmote ανακοινώνει αυξήσεις και τα πακέτα καρτοκινητής της ξεκινούν πια από τα 10 ευρώ. Έτσι το πακέτο που χρησιμοποιεί ο πατέρας μου από τα 8,5 ευρώ πηγαίνει στα 10 ευρώ.
Αυτό σημαίνει ότι κάθε μήνα πρέπει να βάζει 12 ευρώ από 10 που έβαζε μέχρι τώρα. Για να μείνουν εκτός φόρων τα 10 ευρώ καθαρά στον λογαριασμό του. Άλλα 2 ευρώ μείον στον οικογενειακό προϋπολογισμό.
Και αυτό είναι συνέχεια ανάλογης κίνησης πριν μερικούς μήνες της WIND που είμαι εγώ, και είχα αναφέρει τότε ότι σύντομα θα ακολουθήσουν και οι άλλες εταιρείες στο πλαίσιο του καρτέλ που έχουν φτιάξει. Στην εποχή μετά κορονοϊού της τεράστιας ύφεσης, πτώσης μισθών, και ανεργίας που θα ακολουθήσει.
Επίσης είπα τότε ότι εγώ αρνούμαι να αγοράσω πακέτο με τιμή πάνω από 8,5 ευρώ που το αγόραζα μέχρι τότε, και αρνούμαι να βάλω πάνω από 10 ευρώ τον μήνα. Δυστυχώς ο πατέρας μου είναι ηλικιωμένος και άσχετος με την τεχνολογία και θα υποκύψει στον εκβιασμό τους. Εγώ έχω δηλώσει ότι δεν θα ξανά αγοράσω πακέτο και η επικοινωνία μου γίνεται κυρίως με Viber, και άλλους τρόπους. Συνεχίζω να βάζω μόνο 10 ευρώ που δεν φτάνουν πια για να αγοράσω πακέτο, αλλά έχω δηλώσει ότι δεν υποκύπτω πια στον εκβιασμό τους. Αλλά αυτοί συνεχίζουν ακάθεκτοι με το καρτέλ τους να κάνουν ότι τους γουστάρει, και η πολιτεία συνεχίζει να κοιμάται μακαρίως.
https://techmaniacs.gr/apisteytes-ayxiseis-sti-cosmote-apo-10-eyro-xekinoyn-ta-nea-paketa-oles-oi-allages/
 
Νομίζω οτι εισαι λίγο υπερβολικός πάντως..
Και εγώ θα ήθελα σαν καταναλωτής να δίνω 40 Ευρώ το μήνα για 1500 KWh ρεύμα και δεν καταλαβαίνω γιατί στο λογαριασμό του ρεύματος θα πρέπει να πληρώνω ΕΡΤ (που δεν βλέπω) , τέλη ρύπανσης, ή ανταποδοτικά ή οπως αλλιως τα λένε επειδή το σύστημα παραγωγής διανομής και κατανάλωσης ειναι στρεβλό. Ούτε φταίω για το γεγονός οτι τόσα χρόνια κολλήσαμε στην ΔΕΗ και στο λιγνίτη ..

Αλλά θα πρέπει να πληρώσω.. Και μιλάμε για αρκετά χρήματα

Να σου φέρω αλλα παραδειγματα από ανταγωνισμό στην Ελλάδα και τιμές σε υπηρεσίες ;
Από κλειστά επαγγέλματα (φαρμοκοποιοί, ταξιτζήδες, συμβολαιογράφοι) ;
Τιμές σε αγαθά σουπερ μάρκετ ; Σε ειδη σπιτιού ;
Ο freddo espresso κοστίζει στην καφετέρια 30 λεπτά το τεμάχιο και πωλείται 1,70+ Δεν ειναι αισχροκέρδεια ;

Δεν μπαίνω σε συζητηση για ποιότητα υπηρεσιών που λαμβάνουμε από το δημόσιο τομέα (τον οποίο συντηρούμε με τους φόρους μας) γιατί δεν θα τελειώσουμε ποτε

Ο ανταγωνισμός στην χώρα μας ειναι ανυπαρκτος και οι αιτίες ειναι πολλές. Δεν ειναι περίεργο που καμμία σοβαρή μεγάλη εταιρεία δεν θέλει να επενδύσει στην Ελλάδα (με ελάχιστες εξαιρέσεις..)
 
Τα τελευταία πόστ φεύγουν ως offtopic.

Σας παρακαλώ πολύ τα πολιτικά να μείνουν εκτός.
 
παιδια ποια ειναι η καλυτερη προσφορα αυτη τη περιοδο της κοσμοτε για vdsl50 ?ληγει το συμβολαιο μου κ ειμαι σε φαση ανανεωσης
 
Τσεκαρε τις τιμές που γράφει το site να είσαι διαβασμενος.

Μπορεί να σε πάρουν να σου κάνουν εξατομικευμένη προσφορά και καλά και στην ουσία να σου δώσουν τις τιμές που γράφει το site. Άντε μισό ευρώ πιο κάτω για ξεκαρφωμα 😁

Είναι τακτική όλων.

Αν η τωρινή σου τιμή είναι αρκετά χαμηλότερα από το site ζήτησε να συνεχισει ως έχει.
 
Παίδες, γνωρίζουμε αν στην περιοχή της Πλάκας, ( από Σύνταγμα πλευρά) ανέλαβε κάποιος εκ των τριών παροχών να βάλει καμπίνες vdsl ?

Ευχαριστώ! Καλημέρα.

Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Απάντηση: Re: Ποιόν πάροχο έχουμε - τι μας δίνει;

Νομίζω οτι εισαι λίγο υπερβολικός πάντως..
Φυσικά δεν διαφωνώ με την διαγραφή των μηνυμάτων. Είχε ξεφύγει όντως το θέμα. Απλά ως απάντηση, όχι τόσο στον φίλο Γιώργο.Χ, αλλά επειδή μας διαβάζουν και οι εταιρίες κινητής, να θυμίσω, και χωρίς πολιτικές αναφορές αυτή την φορά (sorry ξεφύγαμε, μας παρέσυρε η κουβέντα), ότι υπάρχουν αλλεπάλληλες εκθέσεις από διάφορους φορείς ότι έχουμε την ακριβότερη κινητή στην Ευρώπη. Την τελευταία έκθεση την αναφέρω στην κορυφή της σελίδας. Επίσης για να μην κουράζω και επαναλαμβάνομαι, να θυμίσω απλώς παλιότερα μηνύματα μου για το πως οι συνεχείς αυξήσεις στα συμβόλαια ανάγκασαν εμένα και τον πατέρα μου να κόψουμε τα συμβόλαια μας μετά από αλλεπάλληλες συντονισμένες αυξήσεις, πως πήγαμε σε καρτοκινητά, και πως από τότε που πήγαμε σε καρτοκινητά έχουμε τόσες αυξήσεις και στα καρτοκινητά που έχουν διπλασιαστεί τα λεφτά που δίνουμε ως οικογένεια στην κινητή. Αφορμή στάθηκε η νέα αύξηση που ανακοίνωσε η Cosmote, που επηρεάζει και αυτή πάλι τον πατέρα μου.

Και κάτι άλλο που πρέπει να αναφέρουμε, στην σταθερή αυτή την φορά. Τα κουβαδάκια που δίνουν οι πάροχοι για router. Το ZTE που μου έχει δώσει η WIND για μία άλλη φορά μουλάρωσε, και η ταχύτητα από 30 Mbps downloading 5 Mbps uploading που έχω στο WiFi (στον υπολογιστή μου πιάνω σταθερά 50+ downloading ενσύρματα), έπεσε στα 0,5 και 0 αντίστοιχα! Πήγα να κατεβάσω ένα αρχείο στο τάμπλετ και μετά από 10 λεπτά ήμουν στην αρχή ακόμα. Το υποψιάστηκα και πολύ πλάκα είχε όταν είδα στο Speedtest 0,5 downloading και 0 uploading. Το ωραίο είναι ότι αν πάρεις εκείνη την στιγμή το σέρβις θα σου πουν ότι τα διάφορα τεστ τύπου speedtest δεν είναι αξιόπιστα! Το έχω πάθει και παλιότερα. Και ξέρω, από την εποχή του κουβαδακίου που μου είχε δώσει τότε η WIND για το ADSL ότι πρέπει να κάνω πρώτα μία επανεκκίνηση, που συνήθως φτιάχνει το πράγμα. Έλα όμως που μία στο τόσο το κουβαδάκι ZTE κολλάει και δεν κάνει τίποτα η επανεκκίνηση. Ευτυχώς από την εποχή του ADSL το έχω ψιλιαστεί και ξέρω ότι πρέπει να κάνω reset την συσκευή, και με το αρχείο backup που μπορείς να βγάλεις με τα ZTE, με μία κίνηση περνάς πάλι όλες τις ρυθμίσεις σου. Μόνο τότε ξεκολλάει.
Στο ADSL έπρεπε να το κάνω κάθε 10 περίπου μέρες. Στο κουβαδάκι του VDSL πολύ πιο σπάνια, αλλά μία στο τόσο το κάνει, και αν δεν ξέρεις το κόλπο σχεδόν δεν έχεις ίντερνετ. Στο ADSL το πρόβλημα λύθηκε με aftermarket router, που ήταν και φτηνό. Με ένα TP-Link των 35 ευρώ βρήκα την υγειά μου. Δεν έκανε ούτε κιχ. Στο VDSL όμως με τον περιορισμό του Voip πρέπει να είναι συμβατό και να έχει την άδεια της WIND. Είναι πολύ πιο ακριβά, και αφού το βρω πρέπει μετά να πάρω και την WIND για να τους ρωτήσω αν ταιριάζει και αν μπορώ να το βάλω. Δεν ξέρω, δεν έχω προσπαθήσει, δεν αποκλείεται να σου τα βγάζουν όλα ασύμβατα.
 
Re: Απάντηση: Re: Ποιόν πάροχο έχουμε - τι μας δίνει;

Εφόσον έχεις VDSL σύνδεση μπορείς να παρεις τηλ την τεχνική υποστήριξη της Wind στο 13700 (χωρις χρέωση) να περιγράψεις το προβλημά σου και να ζητήσεις αντικατάσταση του ρούτερ. Ειναι δωρεάν. Θα χρειαστεί λιγο πιεση αλλά συνήθως το κάνουν εφόαον επιβεβαιωθεί το πρόβλημα.

Για τις τιμές τα έχουμε πει αρκετές φορές. Δεν αρκεί η επισήμανση του (όντως πραγματικού) προβλήματος των υψηλών τιμών στην Ελλάδα) αλλά απαιτείται ανάλυση των αιτιών που έχουν οδηγήσει σε αυτό το φαινόμενο.. Και πιστεψέ με είναι αρκετά πολύπλοκο το πρόβλημα.. Γιαυτό το λόγο ολες οι εκθέσεις που βγαίνουν στην δημοσιότητα απλά διαπιστώνουν το πρόβλημα αλλά καμμία δεν εστιάζει στο root cause analysis .
 
Last edited:
Είχα προσπαθήσει παλιότερα να πάρω το σέρβις επί ADSL για το ρούτερ, αλλά δεν μου είπαν τίποτα. Η ταχύτητα λέει ήταν μία χαρά όπως το έβλεπαν εκεί, να κάνω επανεκκίνηση, τους είπα ότι έκανα αλλά το ρούτερ συνεχίζει να σέρνεται, τους είπα ότι σύμφωνα με τα τεστ έχω άθλια σύνδεση, μου είπαν ότι αυτά τα τεστ δεν είναι αξιόπιστα, μου είπαν ότι θα παραπεμφθεί στο τεχνικό τμήμα για έλεγχο, περίμενα 2 μέρες αλλά δεν γινόταν τίποτα. Ευτυχώς σκέφτηκα μόνος μου το reset και το backup και το πρόβλημα λύθηκε. Από τότε ξέρω το κόλπο και δεν ασχολούμαι καν με το σέρβις.
Αργότερα το ρούτερ αλλάχτηκε για άλλον λόγο, εμφανίστηκε άλλο πρόβλημα στην γραμμή που ευτυχώς λύθηκε γρήγορα. Μου άλλαξαν και το ρούτερ. Και το δεύτερο έκανε το ίδιο πράγμα, αλλά ήξερα πια το κόλπο. Τώρα είμαι σε VDSL, τρίτο ZTE μαζί με τα 2 του ADSL, και βλέπω πάλι το ίδιο κάνει. Μάλλον είναι κουσούρι των ZTE, πιο σπάνιο στο VDSL αλλά το κάνει. Το έχω μάθει πια το κόλπο. Πιο πολύ με χαλάει ότι λόγω Voip δεν μπορώ εύκολα να βάλω ένα δικό μου. Αυτό με την συμβατότητα, να ψάξω να βρω και να πρέπει μετά να τους ρωτήσω αν ταιριάζει, με αποθαρρύνει.
 
Γιατί δεν μπορείς; Εγώ με ΟΤΕ, έβαλα για το ασύρματο μόνο, ένα 300αρι κ δεν είχα θέμα. Ειναι δε κ αμερικάνικο οπότε αν είναι συμβατό αυτό θα είναι ολα
 
Re: Απάντηση: Ποιόν πάροχο έχουμε - τι μας δίνει;

Τσεκαρε τις τιμές που γράφει το site να είσαι διαβασμενος.

Μπορεί να σε πάρουν να σου κάνουν εξατομικευμένη προσφορά και καλά και στην ουσία να σου δώσουν τις τιμές που γράφει το site. Άντε μισό ευρώ πιο κάτω για ξεκαρφωμα 😁

Είναι τακτική όλων.



Αν η τωρινή σου τιμή είναι αρκετά χαμηλότερα από το site ζήτησε να συνεχισει ως έχει.

τωρα εχω cosmote vdsl50 με 31.50 κ σε πρωτη επικοινωνια με wind μου δινουν 28 ευρω τη 50αρα κ με 31 ευρω τη 100αρα.επισης διαβαζω για vodafone οτι τρεχει προσφορα τη 100αρα με 25,90
 
Re: Απάντηση: Re: Ποιόν πάροχο έχουμε - τι μας δίνει;

Το ZTE που μου έχει δώσει η WIND για μία άλλη φορά μουλάρωσε, και η ταχύτητα από 30 Mbps downloading 5 Mbps uploading που έχω στο WiFi (στον υπολογιστή μου πιάνω σταθερά 50+ downloading ενσύρματα), έπεσε στα 0,5 και 0 αντίστοιχα! Πήγα να κατεβάσω ένα αρχείο στο τάμπλετ και μετά από 10 λεπτά ήμουν στην αρχή ακόμα. Το υποψιάστηκα και πολύ πλάκα είχε όταν είδα στο Speedtest 0,5 downloading και 0 uploading. Το ωραίο είναι ότι αν πάρεις εκείνη την στιγμή το σέρβις θα σου πουν ότι τα διάφορα τεστ τύπου speedtest δεν είναι αξιόπιστα! Το έχω πάθει και παλιότερα. Και ξέρω, από την εποχή του κουβαδακίου που μου είχε δώσει τότε η WIND για το ADSL ότι πρέπει να κάνω πρώτα μία επανεκκίνηση, που συνήθως φτιάχνει το πράγμα. Έλα όμως που μία στο τόσο το κουβαδάκι ZTE κολλάει και δεν κάνει τίποτα η επανεκκίνηση. Ευτυχώς από την εποχή του ADSL το έχω ψιλιαστεί και ξέρω ότι πρέπει να κάνω reset την συσκευή, και με το αρχείο backup που μπορείς να βγάλεις με τα ZTE, με μία κίνηση περνάς πάλι όλες τις ρυθμίσεις σου. Μόνο τότε ξεκολλάει.
Στο ADSL έπρεπε να το κάνω κάθε 10 περίπου μέρες. Στο κουβαδάκι του VDSL πολύ πιο σπάνια, αλλά μία στο τόσο το κάνει, και αν δεν ξέρεις το κόλπο σχεδόν δεν έχεις ίντερνετ. Στο ADSL το πρόβλημα λύθηκε με aftermarket router, που ήταν και φτηνό. Με ένα TP-Link των 35 ευρώ βρήκα την υγειά μου. Δεν έκανε ούτε κιχ. Στο VDSL όμως με τον περιορισμό του Voip πρέπει να είναι συμβατό και να έχει την άδεια της WIND. Είναι πολύ πιο ακριβά, και αφού το βρω πρέπει μετά να πάρω και την WIND για να τους ρωτήσω αν ταιριάζει και αν μπορώ να το βάλω. Δεν ξέρω, δεν έχω προσπαθήσει, δεν αποκλείεται να σου τα βγάζουν όλα ασύμβατα.

Αντί να προσπαθείς να αντικαταστήσεις το modem-router και εφόσον λες ότι ενσύρματα η ταχύτητα δεν έχει πρόβλημα, μπορείς να κάνεις αυτό που έχω κάνει κι εγώ δηλ. να συνδέσεις το ΖΤΕ σε έναν αξιόπιστο router (εγώ έχω έναν asus) και να χρησιμοποιείς το ZTE μόνο ως modem, βάζοντας το mac address του router στο dmz του ZTE.
 
Σε τρεις μέρες έληγε το πακέτο που είχα στον ΟΤΕ (απ. σταθερά, 30 λεπτά κινητά και 24 internet) και σήμερα μου πρότειναν να ανανεώσω με 29,90 για πακέτο VDSL 50 με απ. σταθερά και 120 λεπτά κινητά
 
καλησπέρα στην παρέα
είμαι σε φάση φάση ανανέωσης συμβολαίου και θα ήθελα να μάθω τι τιμές παίζουν σε 2play 100vdsl
μου έκαναν πρόταση ανανέωσης από forthnet στα 35 με απεριοριστα κινητά, σταθερά και 100vdsl
στα site των υπόλοιπων εταιρειών(cosmote, vodafone, wind) οι τιμές είναι αντίστοιχες, αλλά θεωρώ πψς σίγουρα υπάρχουν και καλύτερες προσφορές(π.χ. πριν κανένα 2μηνο είχα διαβάσει πως υπήρχε προσφορά από voda στα 25,9 για 100vdsl
 
Για καλύτερες τιμές μάλλον από τηλεφωνική προσφορά και αντιπροσφορά από τον πάροχο που είσαι τώρα.
 
Στις 10 Δεκεμβρίου έληξε η διετής σύμβαση που είχα με τη Wind για το σταθερό τηλέφωνο. Το πρόγραμμα που είχα ήταν το Wind Double Play Plus που περιλαμβάνει απεριόριστα αστικά-υπεραστικά, 24 Mbps ADSL, 300' λεπτά προς κινητά άλλων παρόχων και 1.500' προς κινητά Wind-Q με 21 ευρώ το μήνα.

Μπαίνω στο www.wind.gr/gr/mywind για να δω πληροφορίες για τους λογαριασμούς μου και παρατηρώ ότι υπάρχει banner που λέει αποκλειστικές προσφορές μόνο για εσένα.

Η μια προσφορά ανέφερε πως με 21 ευρώ το μήνα και συμβόλαιο για 2 χρόνια θα είχα το ίδιο πρόγραμμα που είχα και πριν.

Από τη στιγμή που δεν υπήρχε καλύτερη προσφορά από τους άλλους παρόχους την επέλεξα.

Την ίδια στιγμή μου ήρθε στο email το νέο συμβόλαιο καθώς και οδηγίες σε περίπτωση υπαναχώρησης στις οποίες αναγράφεται πως επειδή η αγορά έγινε εξ αποστάσεως έχω δικαίωμα υπαναχώρησης μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες.

wind-3.jpg


wind-4.jpg
 
Μαζί με τον Αντώνη Κανάκη που στο Ράδιο Αρβύλα προχθές έβαλε τις φωνές για τα αυτοματοποιημένα συστήματα των τηλεφωνικών κέντρων των εταιρειών, και ζήτησε να καταργηθούν και οι πελάτες να έχουν άμεση επικοινωνία με ζωντανό άνθρωπο, ενώνω και την δική μου φωνή. Με δύο αφορμές. Πρώτη την πρόσφατη εμπειρία μου με τηλεφωνικό κέντρο τράπεζας που προσπάθησα να επικοινωνήσω μετά από πρόβλημα που προέκυψε κατά την συναλλαγή μου σε ΑΤΜ. Με τον φόβο της αποτυχημένης συναλλαγής και ότι το σύστημα μου έφαγε τα λεφτά (υπήρξε διακοπή ρεύματος κατά την διάρκεια ανάληψης χρημάτων! και το σύστημα εμφάνιζε ότι ολοκληρώθηκε η ανάληψη ενώ τα χρήματα είχαν μείνει μέσα στο ΑΤΜ) προσπαθούσα να μιλήσω με την τράπεζα για να δω τι θα κάνω. Το αυτοματοποιημένο σύστημα επί δέκα λεπτά αρνούνταν να μου δώσει έναν ζωντανό άνθρωπο να μιλήσω απορρίπτοντας όλους τους λόγους που επικαλέστηκα παραπέμποντας με σε αυριανή συνομιλία σε ώρες γραφείου. Στο τέλος επικαλέστηκα ψεύτικο λόγο, κλοπή κάρτας, για να μου δώσει έναν άνθρωπο να μιλήσω. Με την ευκαιρία να ζητήσω συγγνώμη από τον υπάλληλο για τα μπινελίκια που άκουσε χωρίς να φταίει. Το πρόβλημα λύθηκε, αλλά η αγωνία επί δέκα λεπτά να προσπαθώ να παρακάμψω το αυτοματοποιημένο σύστημα δεν ξεχνιέται.
Η δεύτερη αφορμή είναι η διαφήμιση της WIND που ξαναπροβάλλεται τις τελευταίες μέρες, με την συμπαθέστατη Κάρμεν Ρουγγέρη και τον τύπο που του γίνεται διάρρηξη. Που διαφημίζουν το πρόγραμμα WIND 1 της WIND. Στο οποίο πρόγραμμα ως προνόμιο προβάλλεται ότι οι συνδρομητές του προγράμματος μπορούν να έχουν αυτόματη σύνδεση με ζωντανό άνθρωπο, εκπρόσωπο όπως είναι η ορολογία του κλάδου, χωρίς να παρεμβαίνει το αυτοματοποιημένο σύστημα.
Δηλαδή το αυτονόητο το παρουσιάζουν ως προνόμιο. Διαχωρίζοντας εμένα για παράδειγμα που είμαι μεν πελάτης της WIND αλλά εγώ πρέπει να παλεύω κάθε φορά με το αυτοματοποιημένο σύστημα για να το παρακάμψω. Δηλαδή εγώ δεν είμαι πελάτης, είμαι πλέμπα, κατιμάς, σκουπίδι.
Πληροφορώ λοιπόν την εταιρία ότι αν δεν με αντιμετωπίζει ως πελάτη αλλά ως σκουπίδι, τότε και εγώ δεν την αντιμετωπίζω ως συνεργάτη αλλά ως κλέφτη που προσπαθεί να αρπάξει τα λεφτά μου, άσχετα πόσα είναι αυτά και αν τους φαίνονται λίγα τελικά, και αν προσπαθούν λυσσαλέα να πάρουν περισσότερα. Δεν έχει σημασία πόσα λεφτά θέλει να πάρει η εταιρεία, σημασία έχει πόσα λεφτά μπορώ εγώ να δώσω. Αλλά όσα δίνω, πολλά ή λίγα, πρέπει να τα σέβονται.
Τα αυτοματοποιημένα τηλεφωνικά κέντρα προφανώς υπάρχουν για να μειωθεί το προσωπικό σε αυτά. Για κέρδος των εταιρειών που τα χρησιμοποιούν. Η απάντηση μου είναι ότι δεν με νοιάζει καθόλου το κέρδος τους. Με νοιάζει η δική μου εξυπηρέτηση και το ζόρι που τραβάω κάθε φορά για να τα παρακάμψω, και ότι για κάθε συννενόηση με κάθε τέτοιο κέντρο οι δικοί μου βάζουν εμένα να βγάλω άκρη. Εγώ τα καταφέρνω με μεγάλο ζόρι. Οι δικοί μου, ηλικιωμένοι άνθρωποι, δεν μπορούν να βγάλουν καμία άκρη με αυτά τα κέντρα.