Ποιόν πάροχο έχουμε - τι μας δίνει;

Re: ΠΟΙΟΝ ΠΑΡΟΧΟ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ.....

NETONE

Ανακοίνωση για την διακοπή παροχής υπηρεσιών των πακέτων αδεσμοποίητου τοπικού βρόχου (LLU)

Σας ενημερώνουμε ότι η Net One στα πλαίσια της νέας επιχειρηματικής στρατηγικής της, αποφάσισε να διακόψει την παροχή υπηρεσιών των πακέτων αδεσμοποίητου τοπικού βρόχου (LLU) Value Pack, Standard Pack, Telephony και Professional στις 31 Μαΐου 2011, και να επικεντρωθεί στην παροχή προηγμένων και ποιοτικών τηλεπικοινωνιακών λύσεων, με προστιθέμενη αξία, προς τον επιχειρηματικό κόσμο.

Με πρωταρχικό μας μέλημα την βέλτιστη εξυπηρέτηση και τη διασφάλιση της αδιάλειπτης λειτουργίας της τηλεφωνικής σύνδεσης ή/και πρόσβασης στο διαδίκτυο, καλούμε τους συνδρομητές μας στα ανωτέρω πακέτα υπηρεσιών, να επιλέξουν νέο πάροχο και να μεταφέρουν την σύνδεσή τους, προκειμένου αυτή να παραμείνει ενεργή.

Η διαδικασία μεταφοράς από πάροχο σε πάροχο μπορεί να διαρκέσει αρκετές ημέρες, γι' αυτό προτείνουμε να γίνει άμεσα.

Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινίσεις, είμαστε στη διάθεσή σας στο 13860 (με αστική χρέωση από κινητό) ή στο 800 860 000 (χωρίς χρέωση από σταθερό) τις εργάσιμες ημέρες και ώρες.

http://www.netone.gr/index.php?id=4&aid=5
 
Re: ΠΟΙΟΝ ΠΑΡΟΧΟ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ.....

Ανακοίνωση:

Η Net One σας ενημερώνει ότι, τις τελευταίες ημέρες γίνεται προσπάθεια προσέλκυσης πελατών της, με τρόπο παντελώς παραπλανητικό για τους ίδιους και ο οποίος αντιβαίνει κάθε έννοια επιχειρηματικού ήθους.

Συγκεκριμένα, γίνεται συστηματική προσέγγιση των πελατών Net One από τηλεφωνικούς εκπροσώπους τρίτων εταιριών, που δηλώνουν ψευδώς ότι εκπροσωπούν την εταιρία και οι οποίοι, στη συνέχεια, επιχειρούν την πώληση προγραμμάτων άλλων τηλεπικοινωνιακών παρόχων, με διάφορα τεχνάσματα, συμπεριλαμβανομένης και αυτής ακόμη της διάδοσης ψευδών στοιχείων για την ίδια και τον επιλεγμένο συνεργάτη της.

Η Net One, πιστή στη αρχή της για «ξεκάθαρη επικοινωνία» και προς αποφυγή της σύγχυσης που ενδεχομένως προκληθεί στους πελάτες της από τις παραπλανητικές αυτές προσπάθειες, ενημερώνει ότι:

- αφενός, οι μόνες κλήσεις που πραγματοποιεί αυτές τις μέρες προς τους πελάτες της, αφορούν στην επιβεβαίωση της παραλαβής της γραπτής ενημέρωσης που τους απέστειλε την 11η Απριλίου 2011, με την οποία τους γνωστοποιεί την πρόθεσή της να σταματήσει, στις 31 Μαΐου 2011, την παροχή υπηρεσίας των πακέτων αδεσμοποίητου τοπικού βρόχου (LLU) και τους προτρέπει να προβούν έγκαιρα στη μεταφορά της σύνδεσης τους σε νέο πάροχο της επιλογής τους,

- αφετέρου, συνεχίζει απρόσκοπτα την επιχειρηματική δραστηριοποίησή της, στην προσφορά προηγμένων τηλεπικοινωνιακών λύσεων, απευθυνόμενη πλέον στο ελληνικό επιχειρηματικό κοινό.

Για κάθε επιπρόσθετη πληροφορία, ή διευκρίνιση, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 13860 (με αστική χρέωση από κινητό) ή στο 800 860 000 (χωρίς χρέωση από σταθερό) τις εργάσιμες ημέρες και ώρες.
 
Re: ΠΟΙΟΝ ΠΑΡΟΧΟ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ.....

Αυτά έχω εγώ από την Vivodi. Δεν είναι και η πιο γρήγορη ταχύτητα αλλά με έχει βολέψει όπως και το δεύτερο νούμερο τηλεφώνου. Πριν τρία χρόνια τα τηλέφωνα είχαν προβλήματα (VOIP) αλλά τα τελευταία δυο έχουν φτάσει το τέλειο. Βέβαια αν το καλοκαίρι πέσει το ρεύμα δεν έχω τηλέφωνο αλλά αυτό γίνεται μια-δυο φορές κάθε καλοκαίρι και για λιγότερο από μια ώρα. Για όλα δίνω 21 περίπου το μήνα.

1272212780.png
 
Re: ΠΟΙΟΝ ΠΑΡΟΧΟ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ.....

Έχω Hellas on Line Double play.Λόγω μεγάλης απόστασης από το DSLAM έχω αυτές τις ταχύτητες.Ποτέ δεν είχα προβλήματα ούτε διακοπές.

1617417503.png
 
Re: ΠΟΙΟΝ ΠΑΡΟΧΟ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ.....

Προβληματιζομενος απο κατι σουπερ προσφορες της Wind (τελλας δηλαδη) πηρα ενα τηλεφωνακι στην forthnet λεγοντας τους οτι την κανω για αλλες πολιτειες αν δεν κανουν προσφορα.

ΜΟυ προτειναν την ισχυουσα προσφορα τους δηλαδη προπληρωμη για εναν χρονο double play στα 31 παρα κατι νομιζω ευρω το μηνα αντι 41 και κατι που δινω τωρα να την πληρωσω αλλα σε δεκα ατοκες .

Δεσμευομαι δηλαδη για εναν χρονο μαζι τους με 25% εκπτωση ουσιαστικα πληρωνοντας σε βαθος χρονου ομως. Καθολου ασχημα.
 
Re: ΠΟΙΟΝ ΠΑΡΟΧΟ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ.....

Μιας και πέρασε ο χρόνος του συμβολαίου μου (dsl και βασική τηλεφωνία) , το έψαξα να δω τι παίζει.

Τα έχουν λίγο μπερδεμένα με τις προσφορές και τα πάγια ενεργοποίησης για αλλαγή παρόχου ,οπότε τα έγραψα και έβγαλα τι θα πληρώσω και με μέσο όρο στους 12 μήνες που διαρκεί το συμβόλαιο όλων (μαζί με την αποσύνδεση για την ON).

Πολύ σημαντική είναι η έκπτωση που κάνουν σε όσους έχουν nova ή κινητό με πάγιο, ενώ πρέπει να προσθέσετε και τα όποια τηλεφωνήματα κάνετε , όπου δεν είναι δωρεάν.

--------------------------------------------------------------------------

ΟΝ telecoms double play - μέσος όρος 22.75 ευρώ το μήνα - 8/1 Μbps
(16,17 για 6 μήνες , μετά 20,23 , 36,07 εν. 19,42 αποσύνδεση , σύνολο 273,42 το χρόνο)
- Δωρεάν τηλέφωνα σε ΟΝ , Διεθνείς Κλήσεις με Αστική Χρέωση


ΟΝ telecoms double play plus - μέσος όρος 26,84 ευρώ το μήνα - 24/1 Μbps
( 19,74 για 6 μήνες , μετά 24,70 , 36,07 εν. 19,42 αποσύνδεση , σύνολο 322,22 το χρόνο)
- Δωρεάν τηλέφωνα σε ΟΝ , Διεθνείς Κλήσεις με Αστική Χρέωση


ΟΝ telecoms double play 8GR - μέσος όρος 27,95* ευρώ το μήνα - 8/1 Μbps
(19,90 για 6 μήνες , μετά 26,76 ,36,07 εν. 19,42 αποσύνδεση, σύνολο 335.46 το χρόνο)
- Αστικές & Υπεραστικές απεριόριστες* , Διεθνείς Κλήσεις με Αστική Χρέωση


ΟΝ telecoms triple play -μέσος όρος 39,68* ευρώ το μήνα - 24/1 Μbps
( 28,86 για 6 μήνες, μετα 36,08 , 67,18 εν. 19,42 αποσύνδεση , σύνολο 476,24 το χρόνο)
- Δωρεάν Συνδρομητική Τηλεόραση* και decoder για digea-ert
- Αστικές & Υπεραστικές απεριόριστες* , Διεθνείς Κλήσεις με Αστική Χρέωση


--------------------------------------------------------------------------


Προπληρωμένο Forthnet ADSL - μέσος όρος 20.39 ευρώ το μήνα - 24/1 Μbps
(προπληρωμένα 17,9 ευρώ επι 12μήνες , 29,90 ενεργοποίηση , σύνολο 244.70 το χρόνο)


Forthnet adsl - μέσος όρος 28.23 ευρώ το μήνα - 24/1 Μbps
(25,74 το μήνα , 29,90 ενεργοποίηση σύνολο 338,78 το χρόνο)
- Αν έχεις nova fullpack γλυτώνεις 17.53 ευρώ το μήνα.


Forthnet 2play Economy - μέσος όρος 34,05* ευρώ το μήνα - 24/1 Μbps
(24,90 για 4 μήνες , 34,90 μετά , 29,90 ενεργοποίηση σύνολο 408,7 το χρόνο)
- Αστικές & Υπεραστικές απεριόριστες*
- Αν έχεις nova fullpack γλυτώνεις 18.75 ευρώ το μήνα.


--------------------------------------------------------------------------


hol double-play lite - μέσος όρος 21,51* ευρώ το μήνα - 6/1 Mbps
(3 μήνες δωρεάν 24,70 μετά , ενεργοποίηση 35,90 , σύνολο 258,2 το χρόνο)
- Αστικές & Υπεραστικές* αξίας 5,7 ευρώ δωρεάν , προς κινητά* αξίας 3,3 ευρώ δωρεάν
- Αν έχεις vodafone κινητό , γλυτώνεις 5 ευρώ από το πάγιο τηλεφωνίας το μήνα.


hol adsl plus - μέσος όρος 21,51 ευρώ το μήνα - 24/1 Mbps
(3 μήνες δωρεάν , 24,70 μετά , ενεργοποίηση 35,90 σύνολο 258,2 το χρόνο)
- Αν έχεις vodafone κινητό , γλυτώνεις 5 ευρώ από το πάγιο τηλεφωνίας το μήνα.


hol double-play GR - μέσος όρος 28,5* ευρώ το μήνα - 24/1 Mbps
(3 μήνες δωρεάν , 34,00 μετά , ενεργοποίηση 35,90 σύνολο 341.9 το χρόνο)
- Αστικές & Υπεραστικές απεριόριστες*
- Αν έχεις vodafone κινητό , γλυτώνεις 9 ευρώ από το πάγιο τηλεφωνίας το μήνα.


--------------------------------------------------------------------------


Conn-x 2 - μέσος όρος 28.64 ευρώ το μήνα - 2 Μbps/384 Kbps
(15,25 Πάγιο + 9.90 για 6 μήνες, 17,06 μετά, ενεργ. δωρεάν , σύνολο 343.76 το χρόνο)
- 50 ευρώ δώροεπιταγή jumbo


Conn-x 24 - μέσος όρος 33.33 ευρώ το μήνα - 24/1 Μbps
(15,25 Πάγιο + 12,90 για 6 μήνες, 23,26 μετά, ενεργ. δωρεάν , σύνολο 399,96 το χρόνο)
- 50 ευρώ δώροεπιταγή jumbo


Conn-x Internet 2 + Ομιλία - μέσος όρος 33.3* ευρώ το μήνα - 2 Μbps/384 Kbps
(30,90 ευρώ για 4 μήνες και 34,50 μετά, ενεργοποίηση δωρεάν , σύνολο 399,60 το χρόνο)
- Αστικές & Υπεραστικές* αξίας 5,1 ευρώ δωρεάν , προς κινητά* αξίας 3,3 ευρώ δωρεάν


Conn-x Internet 24 + Ομιλία - μέσος όρος 45* ευρώ το μήνα - 24/1 Μbps
(43,90 ευρώ για 4 μήνες και 45,50 μετά , ενεργοποίηση δωρεάν , σύνολο 539,6 το χρόνο)
- Αστικές & Υπεραστικές απεριόριστες* , προς κινητά* αξίας 10 ευρώ δωρεάν


--------------------------------------------------------------------------


WIND Double Play S - μέσος όρος 18,18 ευρώ το μήνα - 24/1 Μbps
(15,17 για 12 μήνες - μετά 23,67, ενεργοποίηση 36,17 , σύνολο 218,21 το χρόνο)
-Αν έχεις wind με συνδρομή γλυτώνεις 5,17 στο λογαριασμό του κινητού


WIND Double Play Μ - μέσος όρος 30,4* ευρώ το μήνα - 24/1 Μbps
(27,40 ευρώ για 12 μήνες - μετά 34,00 , ενεργοποίηση 36,17 , σύνολο 364,97 το χρόνο)
- Αστικές & Υπεραστικές απεριόριστες*
- Αν έχεις wind με συνδρομή γλυτώνεις 10,33 στο λογαριασμό του κινητού.


WIND Double Play L - μέσος όρος 36* ευρώ το μήνα - 24/1 Μbps
(32,99 για 12 μήνες - μετά 41,24 , ενεργοποίηση 36,17 , σύνολο 432.05 το χρόνο)
- Αστικές & Υπεραστικές απεριόριστες* , προς σταθερά 48* χωρών δωρεάν , προς κινητά* αξίας 10 ευρώ δωρεάν
- Αν έχεις wind με συνδρομή γλυτώνεις 10,33 στο λογαριασμό του κινητού.


--------------------------------------------------------------------------


Cyta2play 4 - μέσος όρος 18,5 ευρώ το μήνα - 4Μbps/512kbps
(16,00 το μήνα , ενεργοποίηση 30,00 , σύνολο 222,00 το χρόνο)
- (voip τηλεφωνία)


Cyta2play 4+ - μέσος όρος 21.5* ευρώ το μήνα - 4Μbps/512kbps
(19,00 το μήνα , ενεργοποίηση 30,00 , σύνολο 222,00 το χρόνο)
- Δωρεάν 200 λεπτά αστικά (αξίας 5,7ευρώ)
- (voip τηλεφωνία)


Cyta2play 8 - μέσος όρος 21,5 ευρώ το μήνα - 8/1Mbps
(19,00 το μήνα , ενεργοποίηση 30,00 , σύνολο 258,00 το χρόνο)
- (voip τηλεφωνία)


Cyta2play 24 - μέσος όρος 25,5 ευρώ το μήνα - 24/1 Μbps
(23,00 το μήνα , ενεργοποίηση 30,00 , σύνολο 306,00 το χρόνο)
- (voip τηλεφωνία )


--------------------------------------------------------------------------

ΥΓ
Ολα έχουν δωρεάν modem , αλλά οι πιο πολλές εταιρίες θεωρητικά έστω ζητάνε επιστροφή του μετά το τέλος της συνδρομής.
πχ HOL : Χρέωση εξοπλισμού (router) σε περίπτωση μη επιστροφής του στη hol 59,90 εφάπαξ


Υπάρχουν και άλλα πακέτα, έβαλα όσα βρήκα και μου προκάλεσαν το ενδιαφέρον, υπάρχει περίπτωση να έχω λάθη και μικρές παραλήψεις ....



*******
Βλέποντάς ότι βγήκα από το ban προσωρινά, επιμένω στην (άσκοπη βέβαια) διαμαρτυρία εναντίων της ανήθικης συκοφαντίας υπευθύνων του forum που εκμεταλλεύονται χωρίς ντροπή την θέση τους προς τους χρήστες , και συγκεκριμένα στο πρόσωπό μου.
 
Last edited:
Re: ΠΟΙΟΝ ΠΑΡΟΧΟ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ.....

Η προσφορά για τα jumbo μάλλον τελείωσε ...

Προσωπικά έχω wind λίγες μέρες και είμαι ευχαριστημένος προς το παρόν , πριν είχα forthnet 1 χρόνο και παρά την καλή εξυπηρέτηση το ιντερνετ τους ήταν ασταθέστατο κατά περιόδους και μου έσπασε τα νεύρα.
Πριν από αυτό είχα 2-3 χρόνια ΟΝ και το ιντερνετ ήταν άψογο , σταθερότατο πάντα .... από εξυπηρέτηση (στην αρχή είχα χάλια γραμμή) είναι πολύ πίσω , μου έβγαλαν το λάδι.
 
Απάντηση: Re: ΠΟΙΟΝ ΠΑΡΟΧΟ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ.....

Έχω βάλει WIND Double Play S χωρίς δωρεάν χρόνο ομιλίας πριν μερικούς μήνες. Έίχα προηγουμένως πάλι WIND, μόνο Internet, αλλά πάταγε πάνω σε γραμμή ΟΤΕ που υπήρχε στο σπίτι. Τώρα καταργήθηκε η γραμμή ΟΤΕ και η γραμμή είναι WIND. Επειδή ήθελα και καινούριο νούμερο η ενεργοποιήση πήγε 72,35 και όχι 36,17. Αυτό είναι για μεταφορά αριθμού από άλλη εταιρία. Αυτό βέβαια το γράφει και ο τιμοκατάλογος τους, αν και το έχει με αστερίσκο και εξήγηση στο τέλος του τιμοκαταλόγου. Αυτό βέβαια το ήξερα, αλλά δεν ήξερα οτι ο πρώτος λογαριασμός θα είχε διπλό πρώτο πάγιο, σαν προκαταβολή. Έτσι περίμενα στον πρώτο λογαριασμό μόνο τα 72 ευρώ, αλλά ήταν 19,90 παραπάνω, αφού τότε υπήρχε προσφορά τα τρία πρώτα πάγια δωρεάν. Αλλά το θέμα του πρώτου λογαριασμού δεν νομίζω οτι αφορά μόνο την WIND, γιατί έτυχε να είμαι πέρυσι μπροστά σε φίλο όταν άνοιξε τον πρώτο λογαριασμό της ON που μόλις είχε πάει. Είχε επιπλέον (όπως είπε χωρίς να καταλάβω λεπτομέρειες) χρεώσεις από ότι περίμενε και έκανε φασαρία με την εταιρία. Γιαυτό πρέπει να ρωτάμε όλες τις λεπτομέρειες των χρεώσεων και των ενεργοποιήσεων. Κατά τα άλλα, στο πρόγραμμα που είμαι δεν υπάρχει δωρεάν χρόνος ομιλίας, αλλά υπάρχει έξτρα υπηρεσία που με 2 ευρώ τον μήνα έχω 120 λεπτά για όλα τα ελληνικά σταθερά νούμερα. Αστικά και υπεραστικά. Με καλύπτει και είναι αρκετά φτηνότερα από την κανονική χρέωση. Υπάρχει και άλλη υπηρεσία με 4,5 ευρώ 45 λεπτά σε κινητά, που πάλι είναι φθηνότερα, αλλά εμένα δεν με ενδιέφερε. Έχω και έκπτωση περίπου 5 ευρώ τον μήνα στο WIND κινητό μου. Αλλά η μεγάλη βελτίωση είναι άλλη. Έχω ένα πρόβλημα με την ταχύτητα του Internet, και ετοιμάστηκα για μάχη. Σε ανάλογο πρόβλημα που είχα παλιότερα που ήμουν στην TELLAS πριν μετονομαστεί σε WIND, τους έπαιρνα τηλέφωνο κάθε μερικές μέρες ή βδομάδες για αρκετούς μήνες. Πάντα μου έλεγαν θα το κοιτάξουν αλλά ποτέ δεν γινόταν τίποτα. Μία φορά που τους απείλησα με νομικές διαδικασίες, ή λόγω απειλής ή λόγω τύχης έπεσα πάνω σε έναν χριστιανό στο τηλεφωνικό κέντρο που μου είπε το μυστικό. Να τους στείλω ένα email με την περιγραφή του προβλήματος, γιατί τα λόγια είναι αέρας ενώ τα γραπτά μένουν. Την επόμενη από την μέρα που έστειλα το email επικοινώνησαν μαζί μου για το πρόβλημα, και την μεθεπόμενη το πρόβλημα είχε λυθεί. Το τηλεφωνικό κέντρο ήταν σαν να μην υπήρχε, και ότι και να έλεγες εκεί πήγαινε χαμένο. Έχοντας λοιπόν αυτή την εμπειρία πήρα τηλέφωνο στην WIND για το πρόβλημα, ενώ ήδη σκεφτόμουν τι θα έγραφα στο email που θα τους έστελνα μετά από μερικές ημέρες, αφού δεν περίμενα ανταπόκριση. Αλλά προς μεγάλη μου έκπληξη με πήραν οι ίδιοι την επόμενη μέρα για να εξετάσουν το πρόβλημα και μετά από μερικές πρώτες μετρήσεις που έκαναν με ξαναπήραν μετά από μερικές ώρες για να κανονίσουμε επίσκεψη τεχνικού που θα κοιτάξει την γραμμή και την σύνδεση μου. Απίστευτη βελτίωση για μία εταιρία που είχε πολύ κακό όνομα στην εξυπηρέτηση πελατών. Και εννοώ την TELLAS και όχι την WIND για το κινητό μου που ποτέ δεν είχα πρόβλημα. Επίσης πολύ καλό θεωρώ οτι μου είχαν πει 20 με 25 μέρες από την ημέρα που έκανα την αίτηση ενεργοποίησης της νέας γραμμής οτι θα δουλέψει η γραμμή, αλλά τελικά δούλεψε σε 17 μέρες.
 
Last edited:
Re: ΠΟΙΟΝ ΠΑΡΟΧΟ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ.....

Να μην εβαζε και by default interleave σε ολο το κοσμο τι καλα που θαταν...
 
Απάντηση: Re: ΠΟΙΟΝ ΠΑΡΟΧΟ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ.....

με πήραν οι ίδιοι την επόμενη μέρα για να εξετάσουν το πρόβλημα και μετά από μερικές πρώτες μετρήσεις που έκαναν με ξαναπήραν μετά από μερικές ώρες για να κανονίσουμε επίσκεψη τεχνικού που θα κοιτάξει την γραμμή και την σύνδεση μου.
Ο τεχνικός ήρθε, αλλά το πρόβλημα δεν λύθηκε, όπως το ψιλοπερίμενα. Από το πρωί μέχρι το απόγευμα η ταχύτητα της γραμμής είναι καλή. Γύρω στα 12 Mbps που είναι η ταχύτητα που μπορεί να πιάσει η γραμμή μου, λόγω της απόστασης από το κέντρο, όπως μου είπαν. Είναι η τρίτη γραμμή που παίρνω από την WIND τα τελευταία χρόνια, με τρεις διαφορετικά συμβόλαια. WIND ADSL (μόνο Ίντερνετ), TELLAS ADSL (μόνο Ίντερνετ), WIND DOUBLE PLAY, και πάντα γύρω στα 12 Mbps κατάφερνα να πιάσω. Αλλά ήταν σταθερή ταχύτητα. Και τώρα το ανώτερο 12Mbps είναι, αλλά από το απόγευμα και μετά πάντα η ταχύτητα πέφτει γύρω στα 5 Mbps. Και ο τεχνικός, και οι μετρήσεις από το κέντρο δείχνουν καλή ταχύτητα γιατί γίνονται σε καλή ώρα. Τώρα κατάφερα να τους πείσω οτι το βράδυ υπάρχει το πρόβλημα, και οτι το βράδυ πρέπει να κάνουν τις μετρήσεις ή να έρθει ο τεχνικός. Μου είπαν οτι τώρα το κατάλαβαν το θέμα, και θα το κοιτάξουν. Να δούμε, αλλά περίεργο πρόβλημα, και δεν ξέρω αν θα καταφέρουν να βρουν την λύση. Αλλά είναι λογικό να υπάρχει τέτοια πτώση της ταχύτητας ξαφνικά; Προβλέπω να τα ρίχνουν στον OTE, στον βρόγχο κτλ. Αλλά εγώ τι μπορώ να κάνω; Το καλό είναι οτι με την παλιά TELLAS θα χρειαζόμουνα και μερικούς μήνες ενδιάμεσα για τις συνεννοήσεις.
 
Re: ΠΟΙΟΝ ΠΑΡΟΧΟ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ.....

Καλημέρα.
Από το 2008 είμαι στην HOL και έχω το πακέτο Double Play GR.
Πληρώνω 29αφρό τον μήνα λόγω του συνδυαστικού πακέτου με την Vodafone και είμαι απόλυτα ικανοποιημένος με τις υπηρεσίες τους.
 
Απάντηση: ΠΟΙΟΝ ΠΑΡΟΧΟ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ.....

Σε ποια περιοχη εισαι?
Αθήνα, Κυψέλη, κοντά στα δικαστήρια στην Ευελπίδων. Τηλεφωνικό κέντρο ΟΤΕ: Άρεως, δηλαδή στον ΟΤΕ στην Πατησίων. Δεν μου φαίνεται και πολύ μακριά ώστε να έχω μέγιστη ταχύτητα γραμμής 12Mbps από την θεωρητική μέγιστη των 24, αλλά η αλήθεια είναι οτι και στις προηγούμενες συνδέσεις μέχρι 12Mbps κατάφερνα να πιάσω. Δεν καταλαβαίνω όμως γιατί με αυτήν την γραμμή το βράδυ η ταχύτητα πέφτει στα 5 Mbps. Τουλάχιστον τώρα με αντιμετωπίζουν καλύτερα στην TELLAS τώρα που έγινε WIND, αλλά δεν ξέρω αν θα καταφέρουν να βρουν τι φταίει.
 
Re: ΠΟΙΟΝ ΠΑΡΟΧΟ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ.....

Χανιά, Γαλατάς, 6 χιλιόμετρα από το κέντρο της πόλης, αν αυτό παίζει ρόλο, 500 μέτρα από το κέντρο του ΟΤΕ, έχω connX OTE, double play OTE, 93,50 ευρώ πληρώνω το δίμηνο με 1 ώρα κινητά. Οπως μου ειπε και η υπαλληλος ετσι και εγινε. Εχω 11Mbps ταχυτητα πραγματικη. Ευχαριστημενος αλλα και ακριβα συγχρονως. Απο Σεπτεμβριο του 2009. Τελος, λογω κρισης, μαλλον θα παω CYTA απο τελος Απριλιου 2012, καλα να ειμαστε.
 
Απάντηση: ΠΟΙΟΝ ΠΑΡΟΧΟ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ.....

Το πρόβλημα φαίνεται να λύθηκε, αλλά δεν ξέρω πως. Υπενθυμίζω ότι είχα πρόβλημα με την ταχύτητα της γραμμής μου στο WIND DOUBLE PLAY που έχω. Την πρώτη φορά που επικοινώνησα με την WIND για το θέμα περίμενα ότι θα φάμε πάλι τα μουστάκια μας με την WIND όπως έναν περίπου χρόνο παλιότερα που είχα το ίδιο πρόβλημα και μετά από πέντε περίπου μήνες χωρίς λύση έφτασα στο σημείο απειλής μηνύσεων. Τώρα την πρώτη φορά που πήρα τηλέφωνο, την επόμενη μέρα επικοινώνησαν μαζί μου για μερικές δοκιμές από το κέντρο, και δύο μέρες μετά ήρθε τεχνικός. Δεν βρήκε κανένα πρόβλημα. Ξαναπήρα τηλέφωνο και τους επισήμανα ότι η ταχύτητα της γραμμής πέφτει το βράδυ μόνο και ο τεχνικός ήρθε μεσημέρι. Μετά τις 8-9 το βράδυ η ταχύτητα από 10-11 Mbps πέφτει στα 5. Πρέπει να δουν τι γίνεται το βράδυ. Μου είπαν ότι ούτε από αυτούς ούτε από τον ΟΤΕ είναι εύκολο να δουν τι γίνεται εκείνη την ώρα. Γιαυτό θα ζητήσουν από τον ΟΤΕ κατευθείαν αντικατάσταση γραμμής. Δεν πολυπίστεψα ότι θα γίνει. Το επόμενο βράδυ έκανα αναβάθμιση στο λογισμικό του router με αναβάθμιση που βρήκα στην σελίδα της WIND. Το λογισμικό αυτό πρέπει να ήταν μερικών μόνο ημερών γιατί είχα και το προηγούμενο που είχε διαφορετικό όνομα. Δεν είδα όμως διαφορά εκείνο το βράδυ. Την δεύτερo βράδυ είδα την ταχύτητα να είναι στα 11 Mbps. Σήμερα τρίτο βράδυ η ταχύτητα πάλι είναι στα 11 Mbps. Πήρα τηλέφωνο να ρωτήσω αν άλλαξε η γραμμή ή αν βοήθησε η αναβάθμιση, αλλά δεν ήξεραν να μου πουν. Δεν φαίνεται στα στοιχεία τους να άλλαξε η γραμμή από τον ΟΤΕ. Ίσως όμως να έγινε και να μην τους είχαν ενημερώσει ακόμα από τον ΟΤΕ. Αν ήταν έτσι τις προσεχείς μέρες θα είχαν την ενημέρωση, και καπάκι θα έπαιρναν και εμένα να ρωτήσουν αν υπάρχει διαφορά, σύμφωνα με την διαδικασία. Δεν ήξερε αν βοήθησε η αναβάθμιση αφού είχα το ίδιο πρόβλημα και με το παλιότερο router μου, και με αυτό, και την πρώτη μέρα της αναβάθμισης δεν είχε αλλάξει κάτι. Το πιθανότερο είναι να άλλαξε όντως η γραμμή χωρίς να ενημερώθηκαν ακόμα από τον ΟΤΕ. Θα φανεί τις προσεχείς μέρες. Πάντως για να είμαι δίκαιος πρέπει να δηλώσω εντυπωσιασμένος από την διαφορά αντιμετώπισης που είχα από την WIND, σε σχέση με μερικούς μήνες πριν που ήταν ακόμα TELLAS με πολύ κακή φήμη στην εξυπηρέτηση πελατών, και που για το ίδιο πρόβλημα μόνο ξύλο δεν είχαμε παίξει. Και με την ευκαιρία όταν στις ρυθμίσεις του router βλέπεις αλλαγή του Interleave depth από 4 σε 8, αυτό σημαίνει αλλαγή της γραμμής; Ήταν πάντα 4 και το μόνο σταθερό νούμερο των στατιστικών του. Τώρα είναι σταθερό στα 8. Τα υπόλοιπα νούμερα αλλάζουν ανάλογα με την σύνδεση. Κάπου διάβασα ότι σε ορισμένους πάροχους αυτό είναι κλειδωμένο από αυτούς στο προφίλ του χρήστη και της γραμμής του. Αλλαγή του σημαίνει και αλλαγή γραμμής; Στην WIND δεν ήξεραν να μου πουν, αλλά πάντα μου φαίνεται ότι οι βραδυνές βάρδιες είναι λιγότερο τεχνικά καταρτισμένοι. Σαν να κρατούν τους καλούς για το πρωί που έχουν και πιο πολύ δουλειά.
 
Re: ΠΟΙΟΝ ΠΑΡΟΧΟ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ.....

Δεν μας τα λες καλα. Οταν λες οτι η ταχυτητα πεφτει στα 5mbit εννοεις οτι ειναι η ταχυτητα που αναφερει ο router ή κανένα speedtest?
Η γραμμη ως γραμμη δεν μπορει να αλλαζει χαρακτηριστικα απο μονη της τα βραδια και να επανερχεται το πρωι.
Το μονο που μενει (αν συμβαινει ΚΑΘΕ βραδυ αυτο) ειναι οτι εχεις καποια τοπικη παρεμβολη π.χ. απο φωτεινη επιγραφη που αναβει το βραδυ. ( τραβηγμενο απο τα μαλια.) Πριν χρονια, ενα τετοιο θεμα συνεβαινε πανω απο καταστημα τραπεζας, μολις οπλιζαν τον συναγερμο. Το dsl ειχε θεματα, οπως και το wifi.
Αποδειχτηκε οτι το νεο συστημα συναγερμου της τραπεζας χρησιμοποιουσε μικροκυματικα radar που γεμιζαν "σκουπιδια" τη γειτονια.
Ευτυχως ενοχλουσε και δικα τους πραγματα (το ΑΤΜ ) και τα αλλαξανε.

Οσο για το interleave.. μια χαρουλα.. στο πηγανε στο 8 και χαιρεσαι κιολας? Η καταπτιστη αποφαση της wind να βαζει σε ολους interleave εκτος απο οσους φωναζουν δειχνει ενα "ανεβασμενο" τεχνικο επιπεδο καθως και "σεβασμο" προς τον πελατη.... (καθοτι ειναι κατι που θα επρεπε να εφαρμοζεται ως τελευταια και προσωρινη λυση, οχι πρωτη.)
Οπως και ναχει το interleave με μεγαλο βαθος ειναι για να μην εχεις disconnects/πολλα λαθη οταν η γραμμη ειναι για τα μπαζα... εις βαρος του αυξημενου delay, κατι που οσους παιζουν online games ή κανουν voip τους τσακιζει. Fastpath και ξερο ψωμι.

Παντως στη θεση σου θα δοκιμαζα κανενα thomson router. Εχει αποδειχθει στη πραξη οτι στα δυσκολα τα καταφερνει καλυτερα. Και βεβαιωσου οτι η εσωτερικη καλωδιωση ειναι σωστη, σε συνεστραμενα ζευγαρια και οχι τυχαια καλωδια, και οτι η γραμμη που μπαινει στο σπιτι τερματιζει απευθειας στο ρουτερ με σπλιτερ και οχι με φιλτρα σε ολα τα τηλεφωνα του σπιτιου. Επισης και τα τυχον duplex τηλεφωνα του σπιτιου να ειναι με ενα συνεστραμενο ζευγαρι. Οχι ολα μαζι οπως κανουν οι "επαγγελματιες" ηλεκτρολογοι για να μην "ψαχνονται".
Η ευκολη λυση με τα φιλτρα σε καθε συσκευη, φτιαχνει παραλληλα μια πρωτης ταξεως κεραια για να τσιμπας οτι θορυβο παραγεται απο τη γειτονια.
Υπο κανονικες συνθηκες ειτε φιλτρο ειτε σπλιτερ ειναι το ιδιο. Αν εχεις θεμα ομως ειναι απο τα πραγματα που πρεπει να ψαξει κανεις.
 
Απάντηση: ΠΟΙΟΝ ΠΑΡΟΧΟ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ.....

Να προσθέσω και εγώ μια περίπτωση, η οποία μπορεί να προκαλεί την πτώση της ταχύτητας του tolias.
Φίλος, με 4νετ double play, διαπίστωσε πριν από 2 χρόνια ότι έχανε το internet το απόγευμα και αυτό ξαναρχόταν μετά τα μεσάνυχτα !!!
Κάλεσε την εταιρεία, εξέτασαν το θέμα, έστειλαν και τεχνικό αλλά λύση δεν βρέθηκε.
Με κάλεσε στο σπίτι του, ένα απόγευμα, για να ψάξουμε μαζί το περίεργο θέμα αλλά όσο και να το παλέψαμε, με αλλαγές router κλπ, δεν μπορέσαμε εκείνο το βράδυ να βρούμε απάντηση.
Πριν φύγω, του είπα να εντοπίσει, με δοκιμές, το ακριβές ωράριο της διακοπής.
Μετά από δοκιμές, διαπίστωσε ότι το internet "εξαφανιζόταν" στο διάστημα 17.00-24.00 και θυμήθηκε ότι είχε ρυθμίσει να ανάβουν, σ' αυτό το ωράριο, τα φωτάκια στο μπαλκόνι του !!! Τώρα, πώς είναι δυνατόν είτε τα λαμπάκια είτε ο χρονοδιακόπτης είτε το dimmer ή δε ξέρω τι άλλο, να προκαλεί αυτό το πρόβλημα, είναι μια ερώτηση χωρίς απάντηση, μιας και αφού προσπάθησε πάρα πολύ, σαν ηλεκτρονικός, να εντοπίσει την αιτία, τελικά, δεν τα κατάφερε.

Είναι προφανές ότι, είτε όλα αυτά τα λαμπάκια που βάζει κάθε χρόνο, και είναι πάρα πολλά, είτε κάποιο άλλο όργανο, εκπέμπουν κάποια συχνότητα και δημιουργούν αυτό το τοπικό πρόβλημα στο router του φίλου μου. Παρ' όλα αυτά, κάθε χρόνο συνεχίζει να βάζει τα λαμπάκια, θυσιάζοντας το internet στο διάστημα που αυτά λειτουργούν !!!

Μήπως κάτι τέτοιο ισχύει και στην περίπτωσή σου tolias;
 
Απάντηση: ΠΟΙΟΝ ΠΑΡΟΧΟ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ.....

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Εδώ και 3 μέρες το πρόβλημα φαίνεται να έχει λυθεί και η ταχύτητα και τα βράδια είναι στα 11 με 12 Mbps. Αλλά δεν ξέρω καν ποιο ήταν το πρόβλημα και αν η λύση είναι μόνιμη. Από την WIND δεν έχω ακόμα καμία ειδοποίηση. Η γραμμή μου φαίνεται να δούλευε με δύο δωδεκάωρες περίπου βάρδιες. Μέχρι τις 8-9 το πρωί είχα περίπου 5Mbps. Από εκείνη περίπου την ώρα και μέχρι τις 8-9 το βράδυ είχα περίπου 11 Mbps. Δεν είχα πετύχει ακριβώς την ώρα που γίνεται η αλλαγή και δεν ξέρω και πόσο απότομα γινόταν. Αλλά τις ώρες που άνοιγα (και μπορούσα να ανοίξω) εγώ τον υπολογιστή μου είχα ταχύτητα ανάλογη με ποια από τις δύο ζώνες ώρας ήταν. Αυτό φαινόταν στα στοιχεία που ανέφερε το πρώτο μου router Thomson TG585v που είχα από την προηγούμενη σύνδεση μου, αλλά και το router που δίνει τώρα η WIND, ZTE_ZXV10-H108L. Αυτό το έβαλα τις τελευταίες μέρες για να δω αν έχει καμία διαφορά. Αλλά δεν έχει. Στην ενσύρματη σύνδεση που χρησιμοποιώ, γιατί στην ασύρματη ξέρω ότι είναι καλύτερο το thomson, γιαυτό στην WIND δίνουν συνέχεια αναβαθμίσεις για να βελτιώσουν το wi-fi του ZTE. Tώρα το κρατάω μέχρι να τελειώσουν οι επικοινωνίες με την WIND γιατί και αυτοί ξέρουν καλύτερα το router που δουλεύουν την κάθε περίοδο. Το ίδιο αποτέλεσμα στην ταχύτητα φαινόταν και από μετρήσεις με το speedtest που μου έδινε πάντα ανάλογες ταχύτητες. Και φαινόταν και από την ταχύτητα που άνοιγαν οι σελίδες, έτρεχαν τα βιντεάκια κτλ. Ρώτησα αν υπάρχει περίπτωση τα βράδια που κλείνουν οι υπηρεσίες και τα τεχνικά τμήματα ΟΤΕ, WIND κτλ κάποιος να μπαίνει στην γραμμή μου και να κλέβει Internet, αλλά μου είπαν ότι αυτά τα πράγματα δεν γίνονται. Ποιος ξέρει.
Πολύ περίεργες οι περιπτώσεις που αναφέρετε και δεν ήξερα ότι μπορεί να υπάρχουν τέτοιες παρεμβολές. Αυτό το πρόβλημα με την ταχύτητα το είχα από την αρχή που μου έβαλαν αυτή την γραμμή. Με τις προηγούμενες συνδέσεις και γραμμές που μου έδιναν δεν είχα ποτέ τέτοιο πρόβλημα. Δεν έχω αλλάξει κάτι στο σπίτι για να κάνει τώρα παρεμβολές ούτε έχω προσέξει κάτι περίεργο στην γειτονιά. Νέο μαγαζί δηλαδή με περίεργες εγκαταστάσεις κτλ. Αν κάποιος γείτονας έκανε κάτι, πχ καινούριο συναγερμό, που επηρεάζει εμένα την έκατσα την βάρκα. Γιατί δεν θα μπορώ να κάνω κάτι. Πάντως από τότε που μου είπαν ότι θα μου αλλάξουν γραμμή το πρόβλημα λύθηκε, χωρίς να ξέρω αν έχουν κάνει κάτι και αν θα ξαναυπάρξει πρόβλημα.
Για το Interleave δεν ήξερα αν έπρεπε να χαρώ ή όχι. Απλά είδα την αλλαγή και είπα μήπως σημαίνει καινούρια γραμμή. Από ότι κατάλαβα από τα λεγόμενα του φίλου netblues όντως σημαίνει παρέμβαση στην γραμμή μου. Άρα κάτι έχουν αλλάξει. Αλλά δεν ήξερα ότι σημαίνει και μεγαλύτερη "φίμωση" ας πούμε. Στην WIND που ρώτησα σε νυχτερινή βάρδια τι σημαίνει η αλλαγή από 4 σε 8 δεν ήξεραν να μου πουν! Απλά με ρώτησαν αν είναι interleave ή fastpath. Αλλά και σε όλα τα screenshot που βλέπω εδώ, όλα interleave τα βλέπω. Δεν ήξερα ότι μπορεί να αλλάξει. Μπορώ να το ψάξω προσεχώς, αφού εξακριβωθεί τι έχουν κάνει στην γραμμή μου.
http://www.adslgr.com/forum/showthread.php?t=460501

Για την σύνδεση, το καλώδιο από την μπρίζα πάει στο spliter. Από εκεί το καλώδιο από την έξοδο modem πάει κατευθείαν στο router, ενώ από την έξοδο phone ένα καλώδιο πάει κατευθείαν στο τηλέφωνο. Αλλά το πρώτο τεστ που με έβαζαν να κάνω πάντα σε κάθε τηλεφώνημα ήταν να συνδέω το router κατευθείαν πάνω στην τηλεφωνική μπρίζα, παρακάμπτοντας όλα τα ενδιάμεσα. Spliter, τηλέφωνα κτλ. Και πάντα έβγαζε την ίδια ταχύτητα, ανάλογα με το τι ώρα ήταν. Ήρθε και τεχνικός της WIND σπίτι και βρήκε την σύνδεση εντάξει. Και η ταχύτητα εκείνη την ώρα ήταν 12Mbps. Αλλά ήταν 1 το μεσημέρι. Όταν άνοιξα εγώ τον υπολογιστή το βράδυ είχε πάλι 5Mbps ταχύτητα. Τώρα όπως είπα έχω καλή ταχύτητα, και ελπίζω να λύθηκε το πρόβλημα. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις, έμαθα ωραία πράγματα.
 
Re: ΠΟΙΟΝ ΠΑΡΟΧΟ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ.....

Αφου διαθετεις το καταλληλο εργαλειο, (585) βαλε το tool αστο να παρακολουθει τη γραμμη και τα πραγματα θα γινουν ευκολοτερα στη διαγνωση.
http://www.kitz.co.uk/routers/DMTv7.htm
Σε παλιοτερες εκδοσεις του firmware του modem εκανε και αλλα μαγικα.. (ανεβασμα ταχυτητας κατα μερικα mbits..)
θα παρεις κατι τετοιο..
dmt20111209_0648.png

Το παραπανω ειναι με wind, μετα απο κραξιμο γυρισμενη σε fastpath.. Στη συνεχεια τα 9mbit εγιναν 14...
Το interleave ειναι κατι που το αλλαζει ο παροχος και μονον και ειναι ρυθμιση στο dslam απο τη μερια του παροχου.
Ομως πρεπει να εισαι σιγουρος οτι δεν βαζει λαθη πρωτου ζητησεις να γυρισει σε fastpath γιατι αλλιως τα πραγματα θα ειναι χειροτερα.
Ειναι βεβαια πολυ απλο να γινει, και μια δοκιμη θα σας πεισει. Ομως αφου ειναι κανεις σιγουρος οτι "τοχει" με τη γραμμη του.
 
Last edited: