Ποιόν πάροχο έχουμε - τι μας δίνει;

Απάντηση: ΠΟΙΟΝ ΠΑΡΟΧΟ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ.....

Προκειμένου να παρακολουθήσω τη σύνδεσή μου (Forthnet με Thomson TG585 v8), ακολούθησα τις οδηγίες από το link που έδωσες, κατέβασα το DTM v7, το έτρεξα, επέλεξα English αλλά δεν βρήκα πουθενά το Annex A. που λέει στις επιλογές.
Έχοντας ήδη τα 192.168.1.254, port 23 και Admin πάτησα το Connect αλλά έβγαλε μήνυμα "Error: Connection establishment failed. Device not found. IP/DNS unreachable" και, φυσικά, δεν συνδέεται με το router, ενώ είναι συνδεδεμένο και είμαι στο internet.

Κάνω κάτι λάθος, εκτός από το ότι δεν έχω βρει και επιλέξει το Annex A;
 
Re: ΠΟΙΟΝ ΠΑΡΟΧΟ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ.....

Ειναι ενεργοποιημενο το telnet στο ρουτερ? Μπορεις να συνδεθεις στην ip του με κλασσικο telnet?
Annex A σημαινει pstn Annex B σημαινει isdn, και δεν εχει σχεση με τη συνδεση του dmt tool...
Με v8 δεν θα σε αφησει να παιξεις με το snr παντως...
 
Απάντηση: ΠΟΙΟΝ ΠΑΡΟΧΟ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ.....

Κατ' αρχάς, ευχαριστώ για την άμεση απάντηση.
Έψαξα να βρω το telnet στο configuration του Thomson αλλά δεν το βρήκα. Εάν μπορείς, δώσε οδηγίες.
Γνωρίζω τι σημαίνει Annex, αλλά δεν βρήκα αυτή την επιλογή στη μάσκα του DTM, όπως αναφέρουν οι οδηγίες που παραπέμπεις.
 
Απάντηση: ΠΟΙΟΝ ΠΑΡΟΧΟ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ.....

Ευχαριστώ φίλε netblues για το πρόγραμμα που μας έδειξες. Αυτήν την στιγμή έχω το ZTE router γιατί είχα συχνά τηλέφωνα με την WIND και με ρωτούσαν διάφορα στοιχεία της γραμμής που φαίνονται στο router. Νομίζω ότι το δικό τους router που δίνουν αυτή την περίοδο θα το ξέρουν καλύτερα και είναι πιο εύκολο να συνεννοηθούμε. Όταν τελειώσω τις συνεννοήσεις θα ξαναβάλω το Thomson και μπορώ να χρησιμοποιήσω το εργαλείο. Από ότι κατάλαβα το πρόγραμμα είναι για πολλά μοντέλα router ανάλογα με ποια έκδοση του θα χρησιμοποιήσεις. Είναι διαγνωστικό της γραμμής και στην περίπτωση του Thomson που συζητάμε έχει και ένα εργαλείο αύξησης του SNR. Αλλά με το Thomson 585v7 που έχω εγώ μάλλον δεν θα δουλεύει το εργαλείο αύξησης γιατί βλέπω δουλεύει μόνο μέχρι το 585v6. Αλλά μπορώ να δοκιμάσω. Όμως μετρήσεις της γραμμής διαθέτει και το ZTE, αυτές με ρωτάνε και στην WIND και είναι αυτής της μορφής, όπως φαίνονται αυτή την στιγμή στο router:
ADSL Status.jpg
Αν κρίνω και από αυτά που διαβάζω εδώ,

http://www.gonet.gr/xrisima-boithimata/ti-einai-ta-Line-Attenuation-Noise-Margin-kai-Output-Power.html

δεν φαίνεται να έχω και την πιο καθαρή γραμμή. Αξίζει τον κόπο να ζητήσω αλλαγή σε fastpath ή θα έχω προβλήματα; Κάτι τέτοιο υποπτεύομαι. Μάλλον χρήσιμο θα μου φαινόταν το εργαλείο αύξησης του SNR του προγράμματος. Πάντως όπως και να είναι έκανα φοβερό φροντιστήριο μέσα σε δύο μέρες.
 
Απάντηση: ΠΟΙΟΝ ΠΑΡΟΧΟ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ.....

Καλό είναι και το 13584 μέγιστη θεωρητική ταχύτητα που έχω αυτή τη στιγμή, (γιατί συνηθως είναι γύρω στα 12μιση) αλλά σύμφωνα με αυτό:

http://www.adslgr.com/features/adsl_calculator.php

θα έπρεπε να είναι 17,2. Αλλά εδώ είδα και έπαθα να ξεκολλήσω από τα 5.
 
Re: ΠΟΙΟΝ ΠΑΡΟΧΟ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ.....

Τετοιες μετρησεις εχουν ολα τα modem του κιλου που δινουν πλεον οι providers. Aν αυτο το crc 0 παραμενει 0 και το zte μετραει πραγματικα λαθη και οχι διορθωμενα μεσω interleave, μπορεις να δοκιμασεις και fast path. Για τις μετρησεις των κινεζων σε τετοια πραγματα και κυριως το τι μετρανε ομως, δυσκολα θα το βρεις.
Βαλε το thomson καποια που οχι μονο ξερουμε τι μετραει αλλα και για καθε συχνοτητα, και τοτε ευκολα θα δει κανεις αν σε περνει για fastpath.
Οσο για τα 17,2... εεε οταν ο provider σουχει κοτσαρει noise margin 9.3 ενω θα μπορουσε να σου εχει 4, παλι καλα να λες.
Ολα αυτα γινονται για να μην τους τα ζαλιζουν με disconnects και αλλα τετοια. Κανονικα αυτο θα επρεπε να γινεται ανα περιπτωση.
Μεσα στα πλαισια της αγνοιας/ημιμαθειας του πελατη, του ωχαδελφισμου του provider, της συμπιεσης του κοστους και της κακοδαιμονιας των τηλεπικοινωνιων που οφειλεται παραδοσιακα στον μεχρι προσφατα κρατικο ΟΤΕ, αλλα και τους διαφορους τυχαρπαστους που ασχοληθηκαν με τις τηλεπικοινωνιες (καθοτι το περιβαλλον (εκτος κινητης) ειναι ΜΟΝΟ για αεριτζηδες, δυστυχως) μην μιλας καθολου που εχεις 13mbit διαθεσιμα. :)
 
Απάντηση: Re: ΠΟΙΟΝ ΠΑΡΟΧΟ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ.....

Μαλλον κατι βρηκα... Για δες τι λεει αυτος εδω
http://www.adslgr.com/forum/showthread.php?p=4086602
Δεν το χω αντιμετωπισει, αλλα για να λεει οτι ειναι disabled.. κατι θα ξερει. :)

Διάβασα το link που έδωσες, αλλά αυτά που λέει είναι πολύ προχωρημένα για μια περίπτωση, όπως η δική μου, που σκέφτηκα, απλά, να ελέγξω και με άλλο πρόγραμμα τα στατιστικά του router μου (TG585 v8), για να τα συγκρίνω με αυτά που δίνει το router .

Όπως έγραψα παραπάνω (#341), κατέβασα το DTM v7, το έτρεξα αλλά λέει ότι δεν βρίσκει τη συσκευή !!!
Μπορώ να το ξεπεράσω αυτό ή πρέπει να εγκαταλείψω την ιδέα;
 
Re: ΠΟΙΟΝ ΠΑΡΟΧΟ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ.....

Μα πως να βρει τη συσκευη αφου θελει TELNET?. Αυτα που περιγραφει, δλδ να βαλεις στο config αυτα που χρειαζονται για να δουλεψει το telnet δεν ειναι και τοσο προχωρημενα. Απλη αντιγραφη θα κανεις. Το dmt κανει τελνετ στο ρουτερ και τρεχει διαφορες εντολες, μαζευει τα στατιστικα και τα κανει γραφικη παρασταση. Η πληροφορια δεν δινεται με καποιο αλλο τροπο.
 
Απάντηση: ΠΟΙΟΝ ΠΑΡΟΧΟ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ.....

Τώρα το εξήγησες καλλίτερα. Θα το προσπαθήσω αργότερα και θα ενημερώσω με τα αποτελέσματα.
 
Απάντηση: ΠΟΙΟΝ ΠΑΡΟΧΟ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ.....

Ακολούθησα τα βήματα ακριβώς αλλά όταν έδωσα εντολή "telnet 192.168.1.254" στο cmd απάντησε ότι δεν την αναγνωρίζει και φυσικά όταν έτρεξα το DTM δεν αναγνώρισε πάλι το router.

Άνοιξα πάλι το user.ini και διαπίστωσα ότι έχει κρατήσει σωστά την εντολή που έγραψα, όπως περιγράφεται αναλυτικά ΕΔΩ.
Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν δουλεύει το telnet.
 
Απάντηση: ΠΟΙΟΝ ΠΑΡΟΧΟ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ.....

Διάβασα τις επόμενες σελίδες του παραπάνω link και στην τελευταία είδα ότι και άλλος είχε το ίδιο πρόβλημα με το δικό μου.
Ακολούθησα και αυτές τις οδηγίες, αλλά και πάλι τίποτε.

Κάποια βοήθεια;
 
Re: ΠΟΙΟΝ ΠΑΡΟΧΟ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ.....

Δυο ξεχωριστα πραγματα.. telnet εχεις στο συστημα σου? Αν ειναι windows 7, η εγκατασταση ειναι προαιρετικη, απο τα windows addons.. Αφου εξασφαλιστει το τελνετ utility, ξαναδες τα ini αρχεια. Η ανεβασε τα να τα δουμε.
 
Απάντηση: Re: ΠΟΙΟΝ ΠΑΡΟΧΟ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ.....

Δυο ξεχωριστα πραγματα.. telnet εχεις στο συστημα σου? Αν ειναι windows 7, η εγκατασταση ειναι προαιρετικη, απο τα windows addons.. Αφου εξασφαλιστει το τελνετ utility, ξαναδες τα ini αρχεια. Η ανεβασε τα να τα δουμε.

Έχω win7, ενεργοποίησα το telnet και έλεγξα το ini που φαίνεται στο συνημμένο, αλλά πάλι δεν έχω αποτέλεσμα.

Έχω αλλάξει την ip στα properties από 192.168.1.254 σε 192.168.1.1 για να ταιριάζει με το [1-15] της εντολής.
Είναι σωστό ή όχι;
 

Attachments

  • 11-12-2011 12-22-46 Γβ‚¬ΓŽΒΌ.jpg
    11-12-2011 12-22-46 Γβ‚¬ΓŽΒΌ.jpg
    92.7 KB · Views: 91
Last edited:
Απάντηση: Re: ΠΟΙΟΝ ΠΑΡΟΧΟ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ.....

Τετοιες μετρησεις εχουν ολα τα modem του κιλου που δινουν πλεον οι providers. Aν αυτο το crc 0 παραμενει 0 και το zte μετραει πραγματικα λαθη και οχι διορθωμενα μεσω interleave, μπορεις να δοκιμασεις και fast path. Για τις μετρησεις των κινεζων σε τετοια πραγματα και κυριως το τι μετρανε ομως, δυσκολα θα το βρεις.
Βαλε το thomson καποια που οχι μονο ξερουμε τι μετραει αλλα και για καθε συχνοτητα, και τοτε ευκολα θα δει κανεις αν σε περνει για fastpath.
Οσο για τα 17,2... εεε οταν ο provider σουχει κοτσαρει noise margin 9.3 ενω θα μπορουσε να σου εχει 4, παλι καλα να λες.
Ολα αυτα γινονται για να μην τους τα ζαλιζουν με disconnects και αλλα τετοια. Κανονικα αυτο θα επρεπε να γινεται ανα περιπτωση.
Μεσα στα πλαισια της αγνοιας/ημιμαθειας του πελατη, του ωχαδελφισμου του provider, της συμπιεσης του κοστους και της κακοδαιμονιας των τηλεπικοινωνιων που οφειλεται παραδοσιακα στον μεχρι προσφατα κρατικο ΟΤΕ, αλλα και τους διαφορους τυχαρπαστους που ασχοληθηκαν με τις τηλεπικοινωνιες (καθοτι το περιβαλλον (εκτος κινητης) ειναι ΜΟΝΟ για αεριτζηδες, δυστυχως) μην μιλας καθολου που εχεις 13mbit διαθεσιμα. :)
Κατάλαβα. Άρα όταν βάλω το thomson θα κοιτάξω με το πρόγραμμα για σίγουρα στατιστικά. Ελπίζω να μην έχω και εγώ προβλήματα να το τρέξω, αλλά χωρίς δοκιμή δεν μπορώ να το ξέρω. Ευχαριστώ για όλες τις απαντήσεις.
 
Re: ΠΟΙΟΝ ΠΑΡΟΧΟ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ.....

Απο οτι καταλαβαινω το 1-15 αναφερεται στη ip του pc σου και οχι του ρουτερ. Τι ip ειχε το pc σου οταν δοκιμασες?
Ασε το ρουτερ στην 192.168.1.254. κανε το [1-15] [1-254]
Επισης με την ευκαιρεια ξηλωσε ολες τις ip που αναφερονται στη forthnet. Υποθετω οτι ΔΕΝ θες να σκαλιζεται το router σου απεξω.
ΟΥΤΕ η forthnet.. ελεος δλδ.
και ενα τελευταιο.. δοκιμασε εκει που λεει mapadd name =TELNET port = 23 μηπως και. Εαν και παλι δεν, να το ξαναδουμε.
Και αντι για image. γραφεις code και /code σε αγκυλες, για να φαινονται τα settings και να γινονται και copy paste.
Code:
setting1-55
setting2=55
setting3=66
 
Απάντηση: ΠΟΙΟΝ ΠΑΡΟΧΟ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ.....

Πριν κάνω τις επεμβάσεις είχε 192.168.1.100 και μετά το έκανα 192.168.1.1 και σήμερα το άλλαξα σε .10, για να είναι μέσα στο εύρος του 1-15.
Το περίεργο είναι ότι το DMT ξεκινάει έχοντας γραμμένη 192.168.1.254 στην ip και όταν πατάω connect απαντάει ότι δεν το βρίσκει.
Όταν έγραψα σήμερα 192.168.1.10, που είχα βάλει ως ip, πέρασε από τον πρώτο έλεγχο της ip που κόλλαγε και κόλλησε στην πόρτα (23).
Δοκίμασα αλλάζοντας πόρτες από το 1 μέχρι το 30 αλλά και πάλι δεν προχώρησε.

Με τα υπόλοιπα που προτείνεις, θα ασχοληθώ μετά το μεσημέρι, λόγω υποχρεώσεων.
 
Re: ΠΟΙΟΝ ΠΑΡΟΧΟ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ.....

Νέα Καινοτόμα Υπηρεσία από τον ΟΤΕ
ONLINE ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΕΥΚΟΛΙΩΝ

Τώρα με 1 κλικ αναγνώριση, εκτροπή, απόκρυψη, προσωπικός τηλεφωνητής

O OTE για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών του εμπλουτίζει τις online υπηρεσίες (My e-services) που τους παρέχει, μέσω του ote.gr. Με τη νέα πρωτοποριακή υπηρεσία Online Eνεργοποίηση Ψηφιακών Ευκολιών οι πελάτες μπορούν με ένα κλικ στον υπολογιστή τους να έχουν τον έλεγχο των ψηφιακών ευκολιών τους και να ενεργοποιούν μέσω internet τις ψηφιακές ευκολίες, που τους ενδιαφέρουν, στο τηλέφωνό τους.

Θέλετε αναγνώριση, εκτροπή, απόκρυψη κλήσης, προσωπικό τηλεφωνητή; Με ένα κλικ, στην κατηγορία My e-services στο ote.gr, εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια επιλέγετε την ψηφιακή ευκολία που επιθυμείτε και η οποία ενεργοποιείται αυτόματα σε 1 ώρα.

Μέσα από το My e-Services/My e-care, οι πελάτες μπορούν να έχουν τον έλεγχο των ψηφιακών ευκολιών και της σύνδεσής τους από τον υπολογιστή και μπορούν να βλέπουν, οποτεδήποτε θελήσουν, πληροφορίες σχετικά με τις υπηρεσίες της τηλεφωνικής τους σύνδεσης, όπως:

• Ενεργοποιημένες ψηφιακές ευκολίες (αναγνώριση/εκτροπή κλήσεων, προσωπικός τηλεφωνητής, φραγή εξερχόμενων κλήσεων, απόκρυψη καλούντος κ.α.),
• Πληροφορίες για το πακέτο Conn-x (ταχύτητα, διάρκεια),
• Τύπος σύνδεσης (PSTN, ISDN, BRA),
• Γενικά στοιχεία σύνδεσης (διεύθυνση, ΑΦΜ κ.λ.π.).

Η υπηρεσία παρέχεται αυτόματα σε όλους τους χρήστες Μy e-Bill & My e-Care.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να πληροφορηθούν για τη νέα υπηρεσία στο www.ote.gr, και στο 13888.
 
Re: ΠΟΙΟΝ ΠΑΡΟΧΟ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ.....

Παίδες ,
χάζευα τις προάλλες τους χάρτες ταχυτήτων της ΕΕTΤ στο measurementlab
για περιοχή Νεας Ερυθραίας γενικότερα και με έκπληξη διαπίστωσα ότι για όλη την περιοχή γύρω μου δίνει ταχύτητες 16-24 ,
εγώ 3 χρόνια τώρα με forthnet πάνω από 9 δεν ... και νόμιζα ότι ήμουν και καλός (τρομάρα μου)
, γνωστός μου σε 2 σπίτια που έχει άλλαξει μέσα στην 3ετία και σε απόσταση από μένα από 500 εως 1km και τις 2 φορές ,
με tellas κλείδωνε >16 και στα 2 ,
μήπως τελικά έχω θέμα , να αρχίσω να ψάχνομαι ; (κυνήγι την forthnet ή αλλαγή σε κάποιον άλλον) ;
 
Re: ΠΟΙΟΝ ΠΑΡΟΧΟ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ.....

Καθε 3 μηνες και καλιτερα.. Καθως σιγα σιγα τα καλωδια αποκτουν adsl σε ολα τα ζευγαρια, οι ταχυτητες πεφτουν. Δεν εισαι ο μονος. Ειναι γενικο φαινομενο.
Και οπου και να πας, το καλωδιο σου θα παραμεινει ιδιο. Μονο αν αλλαξεις σπιτι εχεις ελπιδες. Παιζοντας με το snr θα φτασεις μεχρι τα 14.
Αλλα αυτο δεν ειναι ουτε για ολους ουτε γινεται παντοτε.