Ποιος ενισχυτης για harbeth?

Επίσης σου παραθετω και εγω οχι λογια απο περιοδικά αλλα απο χρηστη.

Ηegel it sounds superb - more musical, detailed and smooth than any Naim amps I've had (including the original Supernait which I had)

Επισης επιβεβαιωνομαι και στο οτι o hegel εχει τεραστια σκηνη ενω ο ναιμ μικροτερη αλλα με καλυτερη λεπτομερια.
 
Last edited:
Ανοιχτα. Να παιζουν προφανώς δε γίνεται.
Να έχουν εν πάσει περιπτώσει κάποια θερμοκρασία γιατί αλλιώς ΑΒ δε γίνεται.
 
Και οι 2 που περιγράφεις είναι σωστά ματσαρίσματα,απλά θέμα... taste
Με το εξτρα τροφοδοτικό κάνεις αναβάθμιση...
Προφανώς έχεις κάνει τα τεστ με δίσκους αγαπημένους και με κάποιους καλλιτέχνες που άκουσες,οπότε κρατάς σημειώσεις ...και βγάζεις ήσυχος τα συμπεράσματά σου,λαμβάνοντας υπ όψη σου πιθανές ευκολίες ,αλλά και συμπεριφορά,που θα σου δώσει μια επιπλέον σιγουριά...για μελλοντικές αγορές και σωστό σέρβις.
Για τον Cyrous η εμφάνιση δεν παίζει καμιά σημασία που να αφορά την απόδοση.Είναι μουσικό μηχανάκι και αυτό με τεράστια σκηνή..
Μην ξεχνάς ότι τα Βρετανικά ηχεία τιουνάρονται με Εγγλέζικους ενισχυτές..
Αν κάποιος έχει ξεχωριστό pre out είναι θετικό.
 
Μην ξεχνάς ότι τα Βρετανικά ηχεία τιουνάρονται με Εγγλέζικους ενισχυτές..

Φαντάζομαι θα το έχει γράψει σίγουρα κάποιος εδώ μέσα, αλλά πριν χρόνια ο Studio 17 είχε σαρώσει την έκθεση ταιριάζοντας τα μεγάλα Harbeth με έναν ταπεινό Croft. Ούτε ακριβός ήταν, ούτε σοβαρά specs είχε, αλλά κατ' εμέ το combo ακουγόταν μαγικά..
 
Εαν ειναι να δωσω και αλλα για το τροφοδοτικο της ναιμ ξεφεύγει. Αληθεια ποσο κανει;

Οσο για το cyrus θα το ακουσω το σκ.

Παντως ο naim δεν ειχεετον ελεγχο στα χαμηλα οπως ο hegel. Και αυτο ειναι σημαντικό για μενα.
 
Εαν ειναι να δωσω και αλλα για το τροφοδοτικο της ναιμ ξεφεύγει. Αληθεια ποσο κανει;

Οσο για το cyrus θα το ακουσω το σκ.

Παντως ο naim δεν ειχεετον ελεγχο στα χαμηλα οπως ο hegel. Και αυτο ειναι σημαντικό για μενα.

Aλήθεια σε ποια σημεία υπερτερούσε κατά τη γνώμη σου ο Naim?
Ούτε στις φωνές ούτε καν στο πλεονέκτημα που απέκτησε χρόνια τώρα για μακρόχρονες ακροάσεις χωρίς να κουράζει?

https://www.whathifi.com/naim/supernait-2/review
Εδώ το έχει ματσάρει και με το παθητικό πενηντάτι της ATC και M.Audio κ.λ.π
 
Φαντάζομαι θα το έχει γράψει σίγουρα κάποιος εδώ μέσα, αλλά πριν χρόνια ο Studio 17 είχε σαρώσει την έκθεση ταιριάζοντας τα μεγάλα Harbeth με έναν ταπεινό Croft. Ούτε ακριβός ήταν, ούτε σοβαρά specs είχε, αλλά κατ' εμέ το combo ακουγόταν μαγικά..

Τα SHL 5 ,Έπαιζε το combo δυνατά συνεχώς ,απαντώντας έμμεσα στιν απόψεις οτι δεν παίζουν δυνατά...μάλιστα φώναζε ειρωνικά πολλές φορές την ίδια φράση...
'Μ αφού δεν παίζει δυνατά ρε παιδιά....'...'ένα παρατράγουδο' του 13 ή 14 νομίζω.
 
Ο ναιμ υπερτερεί οπως λενε και οι αγγλοι natural voice. Φυσικες φωνες. Μεγαλύτερη λεπτομέρεια.

Ο hegel ειναι λιιιγο χρωματισμενος..λιγο.ειναι πιο smooth στις φωνες ...οχι τοσο πιστες οπως ο ναιμ.... αλλα με καλυτερα δυναμικα.ουτε αυτος κουραζει. Ισα ισα ειναι ακομα πιο ξεκουραστος.
 
Τα SHL 5 ,Έπαιζε το combo δυνατά συνεχώς ,απαντώντας έμμεσα στιν απόψεις οτι δεν παίζουν δυνατά...μάλιστα φώναζε ειρωνικά πολλές φορές την ίδια φράση...
'Μ αφού δεν παίζει δυνατά ρε παιδιά....'...'ένα παρατράγουδο' του 13 ή 14 νομίζω.

Ως παρατράγουδο αναφέρεσαι στο τελικό ηχητικό αποτέλεσμα;
 
Ως παρατράγουδο αναφέρεσαι στο τελικό ηχητικό αποτέλεσμα;

Όχι φυσικά...απλά ένιωθες την αγανάκτηση του αντιπροσώπου σε κάποιους ψιθύρους αν θες,σχόλια σε σαιτς δικά μας,'παραφημολογία' μεταξύ μελών του χόμπι μας,ότι δεν έχει εντάσεις..
Και συχνά πυκνά την ανέβαζε την ένταση σε όρια που εμένα δεν μ άρεσαν,ειδικά όταν πρόκειται για λόγους εντυπωσιασμού...
Φυσικά οδηγούνταν και έπαιζαν δυνατά,τα χαμηλά παρόλα αυτά ακολουθούσαν μέχρι ...εκεί που μπορούσαν..
Κάποια στιγμή έπαιξε και flamengo...
Πρέπει να ήταν η χρονιά που είχε και την funk firm..
Αν ανατρέξεις σε παλιότερες δημοσιεύσεις σχετικές με εκθέσεις,θα δεις και σχόλια ,ότι το ηχείο με τον ενισχυτή έπαιξε καλά,δυνατά και μάλιστα έγιναν αναφορές και στο πολύπριζο του κιλού που είχε και τις φθηνές 'στηρίξεις'

Δυστυχώς δεν έχω το αρχείο μου εδώ για να πω και με ποια μουσικά άσματα 'εκτέθηκε'..
 
Πάντως δεν συγκρινόταν με τα Egglestonworks ,που πριν δεκαετίες αντιπροσώπευε ο ίδιος και έπαιζαν με Masterclass σε πολύ ψηλές εντάσεις με πιο ομοιόμορφη συμπεριφορά στο φάσμα...όταν ανέβαιναν οι φωνές και τα όργανα όλα,'κατέβαινε' χαμηλά χωρίς να ζορίζεται...
Και βέβαια υπονοώ και την περιορισμένη ισχύ των sygden a21 SE (συγγνώμη αν δεν θυμάμαι την ακριβή έκδοση),που πέρα από την απόδοση,έχει κάποια σχέση με την αναζήτηση του Νίκου.
Ατέλειωτες ώρες ακροάσεων από φίλο ,χωρίς fatigue
 
Εγώ πάντως που είχα ακούσει μερικά Harbeth στο Studio 17 δεν μπορώ να πω ότι με εντυπωσίασε κάτι στον ήχο τους....χωρίς πολλές τεχνικές λεπτομέρειες...απλά η αίσθηση που αποκόμισα. Πολύς ντόρος για τίποτα το ιδιαίτερο νομίζω....τέλος πάντων.
Και επανερχόμενος στο ερώτημα του θέματος, ¨δανείζομαι" από την σελίδα της εταιρείας το εξής που αφορά το υπό συζήτηση ηχείο: Power handling...150W. Οπότε λογικά, αν θες να ακούς και τις χαμηλές συχνότητες όπως πρέπει (εννοώ σε ίδια ένταση με τις μεσαίες και υψηλές) και αν θες το ηχείο σου να παίζει απροβλημάτιστα, θα πρέπει να προτιμήσεις έναν ενισχυτή με 150W/8Ω τουλάχιστον (μην σου πω και μεγαλύτερο αν αντέχεις οικονομικά) και με επαρκή τροφοδοσία/κατασκευή ώστε να μπορεί να παρέχει σταθερή ένταση ρεύματος στα ηχεία σου αλλά και να έχει και επαρκές dynamic headroom. Πάρε τάξη ΑΒ, πάρε τάξη Δ ή δεν ξέρω εγώ τι, αλλά επαρκές!

 
Last edited:
Σε καμία περίπτωση τα 7αρια Χαρμπεθ δεν χρειάζονται τόσο πολλά βατ για να δείξουν τις αρετές τους...
Έχω το ας πούμε αντίπαλο δέος των 7 τα Spendor SP2/3E και με τελικό 2x100 Densen DM30 παίζουν ήδη πολύ δυνατά στο παρά 10 του προ DM20.
Δεν νομίζω πως το κριτήριο του Νίκου πρέπει να είναι τα πολλά watt για τα εν λόγω ηχεία. ΟΚ δεν είπαμε να πάρει κ single ended 5W αλλά όχι ότι απαιτούν 150.
Καταλαβαίνω ότι το λες για να έχει headroom αλλά νομίζω πως αυτό μπορεί να υπάρχει και με λιγότερα watt για τα εν λόγω ηχεία!
 
Νίκο τους ενισχυτές για τους οποίους η εταιρία παράγει ξεχωριστά τροφοδοτικά προσωπικά δεν θα τους άκουγα χωρίς αυτά!
Μπορεί ακόμα και να πήγαινα στο μικρότερο μοντέλο με τροφοδοτικό πάρα στο μεγαλύτερο χωρίς!
 
Στο στούντιο 17 ηταν η χαρα της αντιχησης... Και γενικοτερα μονο για να τα πενευουν δεν ειναι.

Αυτο πιστεύω και εγω. Τουλάχιστον 150w....κ μπαίνω σε σκεψεις μην κανω πατατα...... Και δεν παω στον h360. Eκει κολλαω.
 
Φιλε ακριβως αυτο. Οι εταιρείες που βγαζουν τροφοδοτικό για μενα πρεπει να ναι μαζι....

Αλλα ξερει κανεις τιμες γι αυτα τα τροφοδοτικα της ναιμ; λιγο μπέρδευτικα γτ ειδα εχει 4 μοντελα.
 
Παίζουν βέβαια ρόλο και άλλες παράμετροι στο πως ακούει ο καθένας.Εξαρτώνται απ το διαφορετικό taste,απ την εμπειρία ,απ την τριβή,τα Live πιστεύω ακόμα και απ τα μουσικά 'γούστα'.
Με τα λίγα pm,που ανταλλάξαμε κατάλαβα ότι του αρέσει η ισχύς,η δύναμη...και κάποια τα αντιλαμβανόμαστε διαφορετικά ο καθένας.
Να πω ένα μουσικό παράδειγμα,ακούγοντας το κομμάτι της Abbey Lincoln : It's supposed to be love απ το αλμπουμ Abbey Lincoln sings Abbey,εκτός απ την γνωστή παρήχηση του 'σ' και επειδή το άκουσα σε αμέτρητα συστήματα και μάλιστα κάποια πανάκριβα,υπήρχε ακρόαση που είχε κάποια απ τα χαρακτηριστικά που περιέγραψες πριν,αλλά αυτή η χροιά της φωνής της που φέρνει σε 'τραβέστω' κάπως....πήγε στο άλλο άκρο και ακουγόταν με πιο βαριά ανδρική φωνή αλά μπετατζή...
Στο δικό μου 'σκληρό δίσκο' έχει καταγραφεί με το πέρασμα των χρόνων και τις ακροάσεις αλλιώς η φωνή της,και στο σύστημα αυτό που άκουσα,ενώ σαν σύνολο έπαιζε πολύ ωραία,με ροή,φυσικότητα,κ.λ.π.,στα φωνητικά η περιγραφή των χροιών ήταν αλλού...τόσο αλλού που κάποιος θυμάμαι με ρώτησε 'ποιος τραγουδάει' !!!!!
Και φυσικά όπως έγραψα στο θέμα 'http://avclub.gr/forum/showthread.php/161446-%CE%9E%CE%AD%CE%BD%CE%B5%CF%82-%CF%84%CF%81%CE%B1%CE%B3%CE%BF%CF%85%CE%B4%CE%AF%CF%83%CF%84%CF%81%CE%B9%CE%B5%CF%82-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%BC%CE%B1%CF%82-%CE%B1%CF%81%CE%AD%CF%83%CE%BF%CF%85%CE%BD-%CF%89%CF%82-%CE%B3%CF%85%CE%BD%CE%B1%CE%AF%CE%BA%CE%B5%CF%82%21%21%21%21
κάποιες τραγουδίστριες,όπως η πρώτη που αναφέρω επειδή την άκουσα επιμελώς σε πολλά live,unplugged' με βοηθούν να διαμορφώσω μια άποψη.
Για rock,classic δεν έχω τις παραστάσεις πολλών άλλων μελών ,που επιλέγουν με τις γνώσεις τους κ εμπειρίες σ αυτά τα μουσικά είδη.