Ποιος ενισχυτης για harbeth?

Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Ποιος ενισχυτης για harbeth?

Δεν ξέρω ,μάλλον αρμοδιότεροι να απαντήσουν όσοι τα έχουν και φυσικά ο Γιάννης .
Πάντως και το Sonic Frontiers SF D2 Mk2 που είχα παρ όλο που είχε διακόπτη ,στη ουσία πάντα κάποια νήματα των λυχνιών ήταν αναμμένα και έβγαζαν μια <θαλπωρή> το χειμώνα .Το καλοκαίρι τον έβγαζα από τη πρίζα ....

Δεν θέλω να είμαι εκτός θέματος ,αλλά αυτό γίνεται με τους Cyrous,είχα 2 μοντέλλα και φυσικά κράτησα τον 2.Είναι σβηστοί,αλλά υπάρχει θερμοκρασία στο σασί του ενισχυτή,που είναι συνδεδεμένος με το τροφοδοτικό για να υπάρχει ρεύμα στο phono stage (χωρίς να έχεις αφαιρέσει τις ασφάλειες φυσικά,γιατί αν τις αφαιρέσεις παίζει μόνο line)...
Πάντως αποζημιώνεσαι με τον ήχο...απλά είναι κλασσικός Βρετανικός ήχος των 90's.
 
Και ο cyrus θελει 3 μερες ανοιχτος;

Εγω αυτο που σκέφτομαι για τον ναιμ ειναι κατα ποσο 'αντεχει' στον χρονο. Ειναι γνωστό πως οι πυκνωτες για να κρατανε την χωριτηκοτητα τους πρέπει να φορτιζονται και να ξεφορτιζονται....οποτε εαν ενα μηχανημα μεινει ετσι ανοιχτο 24ωρες για χρονια .... Θα πεσει η αποδοση του πιο γρήγορα απο τα 15χρονια που εχει ζωη ενας κοινος ενισχυτης.
 
Απάντηση: Re: Ποιος ενισχυτης για harbeth?

Nick στο standby είναι συνήθως έτσι κι αλλιώς....αν κατάλαβα καλά (που ελπιζω να μην κατάλαβα) εννοεί ανοιχτούς κανονικά.

Δεν υπαρχει stand by στα Naim.On-off μονο.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Ποιος ενισχυτης για harbeth?

Ιδιοτροπίες και στην συνδεσμολογία αν θυμάμαι καλά,με rca κατέληγαν σε balance (?)...
Μέχρι πριν λίγα χρόνια το είχε και η Linn..και φυσικά το υπομένω γιατί κράτησα ένα συστημα με τριπλοενίσχυση..και γίνεται revers στα καλώδια των ηχείων...έτσι είναι ακόμα?

Οχι rca,αλλα DIN.Τελευταια βεβαια (οχι τωρα απο το 2000 και επειτα) εχει προσθεσει κανονικα και RCA.Σου δινει ομως με το μηχανημα και τα interconect.Οποτε γλιτωνεις τα καλωδια.
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Ποιος ενισχυτης για harbeth?

Και ο cyrus θελει 3 μερες ανοιχτος;

Εγω αυτο που σκέφτομαι για τον ναιμ ειναι κατα ποσο 'αντεχει' στον χρονο. Ειναι γνωστό πως οι πυκνωτες για να κρατανε την χωριτηκοτητα τους πρέπει να φορτιζονται και να ξεφορτιζονται....οποτε εαν ενα μηχανημα μεινει ετσι ανοιχτο 24ωρες για χρονια .... Θα πεσει η αποδοση του πιο γρήγορα απο τα 15χρονια που εχει ζωη ενας κοινος ενισχυτης.

Δεν εχεις κανενα θεμα.Το πολυ πολυ να του κανεις ενα recap εκει στα 15 χρονια.
 
Ακριβώς το αντίθετο. Όταν παραμένει ανοιχτό έχει μεγαλύτερο χρόνο ζωής από το ανοιγοκλείνεις.

Και ο cyrus θελει 3 μερες ανοιχτος;

Εγω αυτο που σκέφτομαι για τον ναιμ ειναι κατα ποσο 'αντεχει' στον χρονο. Ειναι γνωστό πως οι πυκνωτες για να κρατανε την χωριτηκοτητα τους πρέπει να φορτιζονται και να ξεφορτιζονται....οποτε εαν ενα μηχανημα μεινει ετσι ανοιχτο 24ωρες για χρονια .... Θα πεσει η αποδοση του πιο γρήγορα απο τα 15χρονια που εχει ζωη ενας κοινος ενισχυτης.
 
Πολλά τα περίεργα από την συγκεκριμένη -ομολογουμένως αειθαλή- εταιρία, σαν αυτό που ανέφερα πιο πάνω αλλά και ετούτο,
http://forums.naimaudio.com/topic/minimum-speaker-cable-length

Θα ήθελα μαζί με το "ο κατασκευαστής προτείνει..." να υπάρχει και το γιατί από τον κατασκευαστή βεβαίως, ώστε ο κάθε ένας να μπορεί να αξιολογήσει τον ισχυρισμό.
Το αν ένας ενισχυτής πρέπει να είναι μερόνυχτα ανοιχτός, ή πρέπει να σέρνει από πίσω τουλάχιστον 4 μέτρα χοντρό καλώδιο για να λειτουργήσει καθώς πρέπει, μου προκαλεί περίεργες σκέψεις.
Δηλαδή είναι ασταθής όταν είναι κρύος και πόσο θέλει να πιάσει την επιθυμητή θερμοκρασία ώστε να τραγουδήσει; Μέρες;
Δηλαδή αν τσιμπήσει λίγο η χωρητικότητα του καλωδίου τα παίζει;
Δηλαδή "ακούει" τόσο πολύ τα διάφορα καλώδια;

Αυτά, μπορεί να θεωρούνται άποψη από κάποιους, απλώς ασυνήθιστα από άλλους και στρίβουμε με ελαφρά πηδηματάκια -γιατί το σχέδιο μπάζει- στην χειρότερη για κάποιους άλλους.

Κάθε άποψη σεβαστή.
Ο καθένας πρέπει να γνωρίζει, μετά να σταθμίζει, και μετά ας ξοδέψει όπως του αρέσει.
Αλλά να ξέρει.
 
Ακριβώς το αντίθετο. Όταν παραμένει ανοιχτό έχει μεγαλύτερο χρόνο ζωής από το ανοιγοκλείνεις.

Ποσο σιγουρος εισαι γι αυτο που λες; δεν το λω για να το παιξω έξυπνος.απλα εγω αυτο γνωριζω, πως ο καθε πυκνωτης εχει συγκεκριμενες ωρες λειτουργιας. Νομιζω κανεις λαθος.
 
Πολλά τα περίεργα από την συγκεκριμένη -ομολογουμένως αειθαλή- εταιρία, σαν αυτό που ανέφερα πιο πάνω αλλά και ετούτο,
http://forums.naimaudio.com/topic/minimum-speaker-cable-length

Θα ήθελα μαζί με το "ο κατασκευαστής προτείνει..." να υπάρχει και το γιατί από τον κατασκευαστή βεβαίως, ώστε ο κάθε ένας να μπορεί να αξιολογήσει τον ισχυρισμό.
Το αν ένας ενισχυτής πρέπει να είναι μερόνυχτα ανοιχτός, ή πρέπει να σέρνει από πίσω τουλάχιστον 4 μέτρα χοντρό καλώδιο για να λειτουργήσει καθώς πρέπει, μου προκαλεί περίεργες σκέψεις.
Δηλαδή είναι ασταθής όταν είναι κρύος και πόσο θέλει να πιάσει την επιθυμητή θερμοκρασία ώστε να τραγουδήσει; Μέρες;
Δηλαδή αν τσιμπήσει λίγο η χωρητικότητα του καλωδίου τα παίζει;
Δηλαδή "ακούει" τόσο πολύ τα διάφορα καλώδια;

Αυτά, μπορεί να θεωρούνται άποψη από κάποιους, απλώς ασυνήθιστα από άλλους και στρίβουμε με ελαφρά πηδηματάκια -γιατί το σχέδιο μπάζει- στην χειρότερη για κάποιους άλλους.

Κάθε άποψη σεβαστή.
Ο καθένας πρέπει να γνωρίζει, μετά να σταθμίζει, και μετά ας ξοδέψει όπως του αρέσει.
Αλλά να ξέρει.

+1
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Ποιος ενισχυτης για harbeth?

Οχι rca,αλλα DIN.Τελευταια βεβαια (οχι τωρα απο το 2000 και επειτα) εχει προσθεσει κανονικα και RCA.Σου δινει ομως με το μηχανημα και τα interconect.Οποτε γλιτωνεις τα καλωδια.

Ναι αυτά εννοούσα,και η ξαδέλφη εταιρεία που κάποτε συνεργαζόντουσαν (μέχρι που έβγαλε ενισχυτές και τα τσούγκρισαν) έδινε δώρα με τουε προ και τελικούς δικά της καλώδια,που αν ήθελες αναβάθμιζες....απλά έκανες reverse στους ακροδέκτες των ηχείων ή στις εξόδους του ενισχυτή...

Όταν μένεις σ ένα νησί με δεκάδες μικροδιακοπές την ημέρα χωρίς λόγο,που πάντα η ΔΕΗ αποδίδει στην υγρασία,λες και οι απέναντι στην Τουρκία ποτέ δεν έχουν,τι γίνεται?
Μιλάμε ότι αν είναι λαμπάτος έχει πάθει ζημιά..και λέω μικροδιακοπές και όχι πτώσεις τάσης....
 
Και ο cyrus θελει 3 μερες ανοιχτος;

Εγω αυτο που σκέφτομαι για τον ναιμ ειναι κατα ποσο 'αντεχει' στον χρονο. Ειναι γνωστό πως οι πυκνωτες για να κρατανε την χωριτηκοτητα τους πρέπει να φορτιζονται και να ξεφορτιζονται....οποτε εαν ενα μηχανημα μεινει ετσι ανοιχτο 24ωρες για χρονια .... Θα πεσει η αποδοση του πιο γρήγορα απο τα 15χρονια που εχει ζωη ενας κοινος ενισχυτης.

Μέχρι τον 3 πήγα Νίκο..αλλά έχει κρατήσει τα ίδια χαρακτηριστικά και στα παραπάνω και στους προ/τελικούς....το νεύρο και τα μεγάλα σώματα απ shoe box size μηχάνημα,απλά αν ανοίξεις το τροφοδοτικό θα καταλάβεις...
 
Θα κανω κ μια τελευταία ερώτηση.

Κάποιοι τολμουν να συγκρινουν τα ncore με ακριβους ενισχυτες. Εχει καποιος καποια εμπειρία πανω σε αυτο;
 
Απάντηση: Re: Ποιος ενισχυτης για harbeth?

Θα κανω κ μια τελευταία ερώτηση.

Κάποιοι τολμουν να συγκρινουν τα ncore με ακριβους ενισχυτες. Εχει καποιος καποια εμπειρία πανω σε αυτο;

Χρειάζεται οπωσδήποτε ακρόαση ,το αξίζουν .
 
Τις επόμενες μερες θα ακουσα και αλλα πραγματα για να καταληξω επιτελους εαν και δεν βιαζομαι.

Για hegel διαβασα και μοου ειπαν πως ο h190 ακουγεται διαφορετικα-πιο εντυπωσιακα απο τον h360. Oποτε θα παω για h190 εαν παρω hegel.

Απο την αλλη σκεφτηκα για ταα ncore με ενα καλο dac xlr εαν θα ηταν καλυτερη περίπτωση απο τον h190.
 
Νίκο τα ncore χρειάζονται ένα καλό προενισχυτή που θα αναδείξει τις αρετές τους και θα φέρει το άκουσμα στις προτιμήσεις σου .Αυτά που γράφεις περί dac -pro μάλλον κοστίζουν πολλά και κυρίως θα σε δεσμεύουν από πλευράς dac .Ηδη υπάρχει ένας προ της nord που πάει μαζί με τους τελικούς της και υπάρχουν επίσης τα ncore των Πολωνών[ Hattor Audio] με πρό -τελικούς και ολοκληρωμένο .
 
Re: Απάντηση: Ποιος ενισχυτης για harbeth?

Αγαπητέ φίλε κατ' αρχάς έχεις κάνει πολύ καλή επιλογή σε ηχείο. Είχα Proac Responce 1sc, B&W Matrix 805, Audio Note AN- J, Triangle Celius, Sonus Faber Cremona, Quad 2905, Klipsch Cornwall και έχω ζήσει μεγάλο διάστημα με Harbeth HL5S. Εδώ και δύο χρόνια ακούω με Harbeth c7es3. To c7 παίζει σωστά. Έχει καλύτερη τονική ισοροπία από το HL5 και εξαιρετικό μπάσο (παρόλο που λενε ότι το ηχείο αυτό παίζει μόνο μεσαία) αρκεί να το οδηγήσεις με σωστό ενυσχυτή. Οδηγούσα το HL5 με Shindo προ και τελικά μονομπλόκ αξίας 20000 ευρώ και όταν τα πούλησα (λόγω οικονομικών δυσχεριών) πήρα Leben CS 600 και ειλικρινά δεν σου συνηστώ αυτόν τον συνδιασμό ( ο Leben είναι λεπτόηχος και δεν έχει ούτε δυναμικά ούτε μπάσο - τον έχω παίξει με 6LX και EL 34 λυχνίες -), όσο για τα Naim είχα στο σπίτι μου για μεγάλο χρονικό διάστημα Nac 112 / Nap 150 και παρόλο την οδηγική τους ικανότητα δεν θεωρώ ότι έχουν σπουδαίες χροιές. Ο Cyrous (τον είχα κι αυτόν) με το τροφοδοτικό, μπροστά στον Audiolab 8000 A που επίσης είχα στο ίδιο χρονικό διάστημα ήταν για κλάματα. ο Sugden αξίζει μόνο το μικρό μοντέλο αλλά δεν έχει δύναμη. Τον Hegel δεν τον ξέρω αλλά έχω την αίσθηση ότι είναι κλινικός. Ξέρω όμως τον LFD V τον οποίο ακούω εδώ και δύο χρόνια με τα c7 και σε διαβεβαιώνω ότι με τα C7 είναι συνδιασμός made in Heaven! Ο LFD είναι εξαιρετικά γρήγορος και πολύ μουσικός, έχει φυσικές χροιές που ούτε ενυσχυτές των 10000 ευρώ δεν έχουν, έχει απίστευτα δυναμικά micro και macro, τα όργανα έχουν βάρος και σάρκα, έχει μεγάλη σκηνή και καλή εστίαση, έχει εξαιρετικό μπάσο, σφιχτό, καθαρό και γρήγορο, καλή λεπτομέρια και τέλος, είναι πολύ δυνατός παρά το μέγεθος Δαυίδ που έχει! Πάρε τον και θα με ευγνωμονείς για αυτήν την σύσταση..
Φιλικά πάνος
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Ποιος ενισχυτης για harbeth?

Αγαπητέ φίλε κατ' αρχάς έχεις κάνει πολύ καλή επιλογή σε ηχείο. Είχα Proac Responce 1sc, B&W Matrix 805, Audio Note AN- J, Triangle Celius, Sonus Faber Cremona, Quad 2905, Klipsch Cornwall και έχω ζήσει μεγάλο διάστημα με Harbeth HL5S. Εδώ και δύο χρόνια ακούω με Harbeth c7es3. To c7 παίζει σωστά. Έχει καλύτερη τονική ισοροπία από το HL5 και εξαιρετικό μπάσο (παρόλο που λενε ότι το ηχείο αυτό παίζει μόνο μεσαία) αρκεί να το οδηγήσεις με σωστό ενυσχυτή. Οδηγούσα το HL5 με Shindo προ και τελικά μονομπλόκ αξίας 20000 ευρώ και όταν τα πούλησα (λόγω οικονομικών δυσχεριών) πήρα Leben CS 600 και ειλικρινά δεν σου συνηστώ αυτόν τον συνδιασμό ( ο Leben είναι λεπτόηχος και δεν έχει ούτε δυναμικά ούτε μπάσο - τον έχω παίξει με 6LX και EL 34 λυχνίες -), όσο για τα Naim είχα στο σπίτι μου για μεγάλο χρονικό διάστημα Nac 112 / Nap 150 και παρόλο την οδηγική τους ικανότητα δεν θεωρώ ότι έχουν σπουδαίες χροιές. Ο Cyrous (τον είχα κι αυτόν) με το τροφοδοτικό, μπροστά στον Audiolab 8000 A που επίσης είχα στο ίδιο χρονικό διάστημα ήταν για κλάματα. ο Sugden αξίζει μόνο το μικρό μοντέλο αλλά δεν έχει δύναμη. Τον Hegel δεν τον ξέρω αλλά έχω την αίσθηση ότι είναι κλινικός. Ξέρω όμως τον LFD V τον οποίο ακούω εδώ και δύο χρόνια με τα c7 και σε διαβεβαιώνω ότι με τα C7 είναι συνδιασμός made in Heaven! Ο LFD είναι εξαιρετικά γρήγορος και πολύ μουσικός, έχει φυσικές χροιές που ούτε ενυσχυτές των 10000 ευρώ δεν έχουν, έχει απίστευτα δυναμικά micro και macro, τα όργανα έχουν βάρος και σάρκα, έχει μεγάλη σκηνή και καλή εστίαση, έχει εξαιρετικό μπάσο, σφιχτό, καθαρό και γρήγορο, καλή λεπτομέρια και τέλος, είναι πολύ δυνατός παρά το μέγεθος Δαυίδ που έχει! Πάρε τον και θα με ευγνωμονείς για αυτήν την σύσταση..
Φιλικά πάνος

Καλωσόρισες Πάνο