Γιάννης Μπράβος
Established Member
- 12 July 2006
- 270
Όσοι είχαμε την τύχη να αγοράσουμε παλαιότερα Toshiba 46zf355 που έβγαλε πρόβλημα στο πάνελ το οποίο αναγνώρισε η Toshiba σε όλη την Ευρώπη ακόμα και μετά την λήξη της διετούς εγγυήσεως (και όχι ετήσιας όπως στην Ελλάδα), έχουμε την καλύτερη άποψη για την εν λόγω εταιρία...
Προσωπικά, αν το μοναδικό διαθέσιμο προϊόν στη χώρα είχε σχέση με την εταιρία αυτή, το όνομα της οποίας αρνούμαι να πιάσω στο στόμα.. εμ πληκτρολόγιό μου.. θα προτιμούσα άνευ αυτού. Άλλωστε, είχα και παλαιότερα μια καλή εμπειρία με το σέρβις της για ένα dv-717 όπου αποπειράθηκαν να εξαπατήσουν τον πελάτη τους με την χρέωση μιας επισκευής κόστους 250 ευρώ όταν το κόστος της απαιτούμενης επισκευής ήταν 10 ευρώ. Τα έχω γράψει αυτά παλαιότερα στο φόρουμ...
Προσωπικά, αν το μοναδικό διαθέσιμο προϊόν στη χώρα είχε σχέση με την εταιρία αυτή, το όνομα της οποίας αρνούμαι να πιάσω στο στόμα.. εμ πληκτρολόγιό μου.. θα προτιμούσα άνευ αυτού. Άλλωστε, είχα και παλαιότερα μια καλή εμπειρία με το σέρβις της για ένα dv-717 όπου αποπειράθηκαν να εξαπατήσουν τον πελάτη τους με την χρέωση μιας επισκευής κόστους 250 ευρώ όταν το κόστος της απαιτούμενης επισκευής ήταν 10 ευρώ. Τα έχω γράψει αυτά παλαιότερα στο φόρουμ...