Αγαπητοί φίλοι, είχα ακούσει ότι ο νόμος προστατεύει όποιον θέλει να επιστρέψει πίσω μια συσκευή, στην προκειμένη περίπτωση μια τηλεόραση, σε μικρό χρονικό διάστημα από την αγορά της, μερικές εργάσιμες ημέρες, μόνο και μόνο επειδή ο αγοραστής δεν έμεινε ευχαριστημένος ή περίμενε κάτι διαφορετικό χωρίς καμιά άλλη υποχρέωσή του. Και η αντιπροσωπεία είναι υποχρεωμένη από αυτόν τον νόμο να την δεχτεί πιστώνοντας το κατάστημα χωρίς άλλη ερώτηση. Μπορεί κάποιος να μας πει περισότερες λεπτομέρειες ή τον ίδιο τον νόμο; Νομίζω είναι ο ίδιος νόμος περί μη παροχής συναρμολογημένων ιδιοτήτων (βλέπε LG7000).
Ευχαριστώ για την προσοχή σας.
Φιλικά,
Γιάννης
Υ.Γ. Έγραψα εδώ αλλά αν πρέπει να μεταφερθεί σε άλλη κατηγορία ας το κάνει κάποιος διαχειριστής αλλά παρακαλώ να αφήσει το post αυτούσιο, μην το ενσωματώσει σε άλλο.
Ευχαριστώ για την προσοχή σας.
Φιλικά,
Γιάννης
Υ.Γ. Έγραψα εδώ αλλά αν πρέπει να μεταφερθεί σε άλλη κατηγορία ας το κάνει κάποιος διαχειριστής αλλά παρακαλώ να αφήσει το post αυτούσιο, μην το ενσωματώσει σε άλλο.
Last edited: