Πολλά ερωτήματα για αγορά 46''

Ελπίζω να μήν σας κούρασα με τα ερωτήματα μου...απλά προσπαθώ να καταλήξω και χρειάζομαι - εκτιμώ κάθε βοήθεια

@ Εχει αγοράσει κανείς κάτι απο την Web Electric και τι άποψη έχει ??

@ Μπορείτε να μου προτείνετε και ενα φτηνό Home Cinema (μέχρι 300Ε) απο τα παρακάτω http://www.web-electric.gr/ecom/home.php?cat=253&sort=price&sort_direction=0&page=1

Ευχαριστώ.
 
Προσοχή με τα καταστήματα (είτε online είτε παραδοσιακά) γιατί τώρα τελευταία βλέπουμε μια "τηλε-τεχνική" με κάποια σοβαρά παράπονα στον χειρισμό των συσκευών.
 
Επειδή μόλις διάβασα το post θα σας πω τι έχω καταλάβει ότι παίζει με τις εγγυήσεις.
Όλα έχουν εγγύηση. Πάμε τώρα στις διαφορές.
Αν πρόκειται για αγορά από το εξωτερικό είσαι καλυμένος αν η εγγύηση είναι world wide. Για αγορές από την Ευρώπη πρέπει να έχεις τουλάχιστον Pan European. Αν πάρεις κάτι από την Κίνα και δεν έχει εγγύηση world wide πρέπει να το στείλεις στην Κίνα για φτιάξιμο. Αν πάρεις κάτι από την πχ την Γερμανία ή εδώ αντιπροσωπεία σε καλύπτει αν το προιόν έχει εγγύση Pan European ή Wold Wide. Άρα θέλει προσοχή το από αγοράζουμε με το είδος της εγγύησης που το συνοδεύει.
Και συγκεκριμένα τώρα. Αν πάρεις μίας τηλεόραση από παραεισαγωγή η οποία έχει πχ Pan European εγγύηση μπορείς να το πας στην εδώ αντιπροσωπεία. Αυτά που χάνεις είναι κάποια extras. Πχ. η Samsung έχει παραλαβή και παράδοση στο χώρο σου. Αυτό μπορεί να είναι κάποιο extra στην εγγύηση από την εδώ αντιπροσωπεία.
Πριν μερικά χρόνια αγόρασα μία φωτογραφική μηχανή canon από παραεισαγωγή. Με βάση την paneuropean εγγύηση μπορώ να την πάω στην εδώ αντιπροσωπεία. Εδώ όμως η αντιπροσωπεία δίνει και εγγύηση κλοπής. Για αυτό δεν υπήρχε αναφορά στα έντυπα που συνόδευαν την μηχανή. Αντίστοιχα στην αγορά μιας βιντεοκάμερας canon από το πλαίσιο υπήρχαν οι αντίστοιχες ενημερώσεις για την εγγύηση κλοπής
Σε μία επικοινωνία που είχα με την εδώ LG μου αναφέρανε ότι κάτι onsite αντικατάσταση κλπ ισχύουν μόνο για τις αγορές από Ελλάδα.
Πάντως θέλει ψάξιμο το πράγμα και καλύτερα να ρωτήσει αν οι διάφορες καλύψεις ισχύουν για αγορές μόνο από Ελλάδα ή όχι
 
Νομίζω δεν είναι έτσι ακριβώς τα πράγματα. Είναι λίγες οι εταιρίες που έχουν αντιπροσωπία στην Ελλάδα, και δεν είναι απλοί εισαγωγείς.
Με απλά λόγια, αν σου χαλάσει η canon μην περιμένεις κάτι από τον εδώ "αντιπρόσωπο"...
Και ειδικά αν αγόρασες την μηχανή από τον γνωστό στο περιστέρι, μην κάνεις καν τον κόπο να τους πάρεις τηλέφωνο... :flipout:
(Το περιστέρι έχει πολύ καλύτερο και αμεσότερο σέρβις, με άμεση αντικατάσταση...)
 
Αυτό που θέλω να καταλήξω είναι ότι πρέπει να σιγουρεύουμε την εγγύηση που συνοδεύει ότι αγοράζουμε για να αποφύγουμε εκπλήξεις.
Αν πχ το Πλαίσιο αναφέρει κάποια πράγματα γύρω από την εγγύηση που συνοδεύει ένα προϊόν δεν σημαίνει ότι είναι αυτά είναι δεδομένα από όπου και αν το αγοράσουμε.
 
Σαφώς. Αλλά και στις παγκόσμιες/πανευρωπαϊκές εγγυήσεις προσέχουμε τις χώρες που αναφέρονται. Για παράδειγμα η samsung δεν αναφέρει την Ελλάδα. Αν πάρεις κάτι από πράκτικερ, μην περιμένεις να στο φτιάξει ο Φουρλής...
 
Εγώ πάντως όταν ήθελα να πάρω μία LG οθόνη για τον υπολογιστή πήρα την αντιπροσωπεία και ρώτησα για το εύρος τιμών του μοντέλου που ήθελα. Έτσι χοντρικά απόρριψα ώς παραεισαγωγές όσα ηταν πιο φθηνά από το min που μου είπαν (ήθελα σίγουρα να έχω το onsite)
 
Πρώτα απ'όλα ευχαριστώ όλους όσους εκφράζουν την άποψη τους στα ερωτήματα μου και γενικότερα μέσα στο φόρουμ...

Οσον αφορά την αγορά αποφάσισα να αγοράσω την Samsung 46B650 απο το AVOutlet που τους πήρα τηλ και μου επιβεβαίωσαν πως η εγγύηση είναι του Fourlis Trade σε συνεργασία βέβαια με το τοπικό (Θεσ/νίκη) Service One. Το ποσό βέβαια (1307 Ε σήμερα + 45 Ε έξοδα μεταφοράς Αθήνα-Θεσ/νίκη με ACS) θα πληρωθεί με αντικαταβολή ΕΦΟΣΟΝ ΒΕΒΑΙΑ υπάρχει η σχετική εγγύηση.

Εχω ρωτήσει και σε παλαιότερο πόστ...μήπως μπορείτε να μου προτείνετε ενα φτηνό (μέχρι 300 Ε) Home Cinema ή το θεωρείτε περιττό ??
 
Εχω ρωτήσει και σε παλαιότερο πόστ...μήπως μπορείτε να μου προτείνετε ενα φτηνό (μέχρι 300 Ε) Home Cinema ή το θεωρείτε περιττό ??

Ρίξε μια ματιά στην αντίστοιχη κατηγορία.

http://www.avclub.gr/forum/forumdisplay.php?f=51

Αυτό πάντως είναι τίμια επιλογή για τα χρήματα που ζητάει:

http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?p=860052#post860052
 
Thanks Γιώργο...το μοντέλο που μου έδωσες μου άρεσε μέν αλλά η τιμή που το βρήκα στο AVOutlet είναι στα 446 Ε ... μήπως μπορείς να μου προτείνεις ενα λίγο φθηνότερο (γύρω στα 300 Ε) ???...sorry που ρωτάω, δέν είναι οτι βαριέμαι να ψάξω εγώ, απλά δέν ξέρω που θα πρέπει να δώσω βάση και φυσικά εσύ και τα υπόλοιπα παιδιά εδω μέσα γνωρίζουν πολλά περισσότερα απο μένα...ευχαριστώ και πάλι.
 
Επιδη εχω φρικαρει λιγακι διαβαζοντας αρκετα ποστς οπου τα eshop καταστηματα δεν προσφερουν εγγυηση ελληνικης αντιπροσωπειας !!
Προσοπικα εχω αγορασει πολυ ''πραμα'' μεσω ιντερνετ αλλα ποτε μου δεν χρειαστθκε καποια εγγυηση
Εχω παρει μεχρι κ απο γερμανια μια καμερα (μεσω ιντρερνετ)και οταν πηρα στην jvc να μου στειλει το manual στα ελληνικα κανεις δεν ενδιαφερθικε απο που την ειχα αγορασει!!
Ολα αυτα που γραφονται τα θεωρω υπερβολικα
Δηλαδη θα επερνα εγω μια samsung απο to eshop πχ κ θα μου παθαινε κατι ,θα επερνα τηλ το επισημο σερβις τις samsung (ΟΧΙ ΣΤΟ ESHOP) και θα μου λεγαν δεν την αναλαμβανουμε πηγενε την στο service tou eshop???
Τι λετε ρε παιδια αυτο σηκωνει δικαστικη διαμαχη !!
και ετσι απο περιεργεια θα παρω ετσι ενα τηλ αυριοστην SAMSUNG και θα το παιξω κατοχος tv απο το eshop και οτι εχωπροβλημα να δω τι θα μου πουνε!!
 
Φιλος μου εφερε DVD recorder Samsung απο Αγγλια και μετα απο 2 μηνες του χαλασε , πηρε στην Samsung Ελλαδας και εκαναν τον κινεζο...εκανε καταγγελια στην ενωση καταναλωτων και εστειλε email στην Samsung Ευρωπης οποτε και τον πηραν τηλεφωνο απο τον Φουρλη να παει να του το αντικαταστησουν με αλλο...-bye-
 
Τι λες να δούλεψε; Το e-mail στην samsung Ευρώπης, ή η καταγγελία στην γραμματεία; :ears:
 
Τι λες να δούλεψε; Το e-mail στην samsung Ευρώπης, ή η καταγγελία στην γραμματεία; :ears:

Ποιος ξερει , το θεμα ειναι οτι ενω αρχικα αρνηθηκαν να το επισκευασουν στο τελος το αντικατεστησαν και με αντιστοιχης τιμης καινουργιο...
 
E ναι ρε φουστη μου ειναι δυνατον η εγγυηση ενος προιοντος ειναι για την παγκοσμια αγορα κ υποχρεοτικα απο το νομο για τουλαχιστον δυο χρονια για τις ηλεκτρικες συσκευες!
Απλα ο φουρλης κ ο καθε φουρλης που θελει να πουλα τις δικες του εισαγωγες εχει εφαρμοσει ενα τετοιο φασουλι για να φοβαται ο κοσμος να παρει απο αλλου!
Κολοελληνικη νοοτροπια μπατακια του κερατα!
(σορρυ για το εντονο υφος)
 
Αν πάρεις κάτι από το εξωτερικό και αναφέρεται στην εγγύηση και η Ελλάδα είναι υποχρεωμένος ο αντιπρόσωπος να το υποστηρίξει. Η ένσταση μου στην πχ στην περίπτωση της Samsung είναι ότι η εγγύηση (όπως αναφέρεται στο site του Πλαισίου) μιλάει για 2 χρόνια με παραλαβή/παράδοση στον χώρο σου. Αυτή την παραλαβή/παράδοση δεν ξέρω αν την δίνουν πανευρωπαϊκά. Σε ερώτηση μου στην LG για την onsite αντικατάσταση οθόνης υπολογιστή, μου είναι είχαν πει ότι αν πρόκειται για οθόνη παραεισαγωγής θα πρέπει θα πρέπει να την πάω εγώ στην αντιπροσωπεία.
Εγώ προσωπικά προσέχω αυτό το θέμα onsite παραλαβής/παράδοσης γιατί μία τηλεόραση 46" δεν μεταφέρεται και εύκολα (λόγω διαστάσεων).