Πολυτιμότερος "παίκτης" του συστήματός σας.

Αυστηρή απάντηση , τα ηχεία.

Με πιο βάθος , συμφωνώ με τον Κόγια.

Εδώ εγώ που είμαι άσχετος έχω κάνει mastering στην ίδια ηχογράφηση με δύο διαφορετικούς τρόπους.
Έναν να παίζει σε λαμπάτα συστήματα και έναν σε τραντζιστοράτα.
Υπάρχει και μέθοδος mastering για cd που παίζουν σε υπολογιστές.

Δηλαδή βράσε ρύζι .
 
Προσωπική μου άποψη η κληρονομιά βινυλίων που μου άφησε ο πατέρας μου κ ο θείος μου !
Από εκεί κ πέρα ο 2ος κρίκος είναι τα υπέροχα για τα δικά μου πάντα αυτιά ηχεία μου.
 
Ηχητικά θα έλεγα οι τελικοί μου (classe cam350) καθώς συγκεντρώνουν και τις περισσότερες πιθανότητες να διατηρήσουν τη θέση τους και στο μελλοντικό σύστημα.
Πρακτικά το τηλεχειριστήριο μου (marantz 2000) που είναι το αρχαιότερο και πιο χρησιμοποιημένο κομάτι του συστηματός μου.
 
Ο (τελικος) ΕΝΙΣΧΥΤΗΣ (και ο pro βεβαια) : LUXMAN M-6000 , 2x300 wrms 8 Ωms , 2x600wrms 4 Ωms και λοιπα αλλα εντυπωσιακα χαρακτηριστικα ....

Ενας πολυ καλος ενισχυτης μπορει να απογειωσει ενα οποιοδηποτε ηχειο . Το αντιθετο δεν μπορει να συμβει ποτε .
 
Re: Απάντηση: Πολυτιμότερος "παίκτης" του συστήματός σας.

Ο (τελικος) ΕΝΙΣΧΥΤΗΣ (και ο pro βεβαια) : LUXMAN M-6000 , 2x300 wrms 8 Ωms , 2x600wrms 4 Ωms και λοιπα αλλα εντυπωσιακα χαρακτηριστικα ....

Ενας πολυ καλος ενισχυτης μπορει να απογειωσει ενα οποιοδηποτε ηχειο . Το αντιθετο δεν μπορει να συμβει ποτε .

Χαχα αν σε ακούσει ο Wilson θα σκάσει σαν μπαρμπούνι!-bye-
 
Η πιο καθοριστική συσκευή του συστήματός μου είναι δύο κομμάτια αφρολέξ πάχους 6 πόντων και διαστάσεων 180Χ80 πόντους. Αυτά κρεμάστηκαν στους τοίχους ένθεν και ένθεν των ηχείων και έκαναν τέτοια διαφορά στις στάθμες που ακούω (δυνατά) που καμία συσκευή ΠΟΤΕ δεν πλησίασε καν, πλην του deq που έκανε την ίδια σχεδόν δουλειά στις χαμηλές συχνότητες.:Banane0:
 
To αγαπημένο μου μηχανάκι είναι ο προενισχυτής, δικής μου σχεδίασης και κατασκευής.
Ακολουθούν αυτά τα υπέροχα πεντακάθαρα και δυναμικά ηχεία της Dynaudio, τα Contour 3.3, συνδεδεμένα με δικά μου καλώδια ιδιοκατασκευής από ένα κράμα μετάλλων με βάση το χαλκό (έτσι φαίνεται τουλάχιστον με το μάτι), πατέντα γερμανικής εταιρείας για μεταφορά σήματος σε μεγάλες αποστάσεις. Δεν γνωρίζω άλλα στοιχεια για αυτά τα καλώδια γιατί μου τα έστειλε ο συνεργάτης μου από Γερμανία και το μόνο που μου είπε είναι οτι προέρχονται από το τμήμα R&D εταιρείας τηλεπικοινωνιών. Προφανώς κάποια μέτρα αγωγών έκαναν ελαφρά πηδηματάκια....
 
Last edited:
εκτός από τα βινύλια, ένας access point router που στρογγυλοκάθεται στο σαλόνι μου....
 
Ο Χώρος που είναι στημένο το σύστημα (+στήσιμο) και αμέσως μετά το ηχείο πακέτο με τήν οδήγησή του (ενισχυτής )

Καλημέρα

Δεν άφησες και τίποτα έξω ρε Μανώλο...:flipout:
Για μένα ο πιο σημαντικός κρίκος της αλυσίδας είναι τα ηχεία. Αυτά είναι ο "χαρακτήρας" του συστήματος.
 
Τι σημαίνει σύστημα? Δεν είναι το σύνολο? Το ένα δεν εξαρτάται απο το άλλο?
Είναι ο προ+ενισχυτής που μπορεί να αναδείξει ένα καλό ηχείο,είναι η πηγή, (garbage in garbage out), είναι τα καλώδια, ή είναι -τέλος- τα ηχεία? Εάν είμαστε ευχαριστημένοι από τον ήχο του συστήματος μας,τότε -γνώμη μου- δεν πρέπει να διαχωρίζουμε κάτι.Εάν, θα έπρεπε να απαντήσω στην ερώτηση, ποιό κομμάτι του συστήματος θα μπορούσε να σταθεί σε καλύτερο-ακριβότερο σύστημα,τότε τα καλώδια ηχείων.Εάν θα έπρεπε να διαλέξω, τι θα κρατήσω σε περίπτωση αναβάθμισης,τότε το σετ προ-τελικού.Συμπέρασμα,κάθε κομμάτι του συστήματος -πάντα κατά την γνώμη μου-την δεδομένη στιγμή ειναι το ίδιο σημαντικό,ως μέλος ενός πετυχημένου συστήματος.Απο 'κει και μετά κάθε ένας απο εμάς μπορεί να προτιμά κάποιο κομμάτι για δικούς του λόγους ( το player μου, γιατί ειναι καλό και το δείχνει).Ελπίζω να μη σας κούρασα ή κούφανα.Καλή Χρονιά (έστω και ετεροχρονισμένα).
 
Last edited:
Ο βιντεοπροβολεας διοτι καλη ειναι η ακοη αλλα η οραση ειναι καλυτερη.
Μεγαλη υποθεση η τεραστια οικονα.
 
Πάντως εγώ σε όσους χώρους έστησα το σύστημά μου μέχρι τώρα, αλλά και συστήματα φίλων που άκουσα κατά καιρούς, ποτέ μα ποτέ δεν μπόρεσα να ακούσω πραγματικά δυνατά μουσική χωρίς μια καλή περιποίηση του χώρου. Εδώ είναι η κατηγορία Hi End. Δηλαδή απαιτούμε από τα μηχανάκια μας να μας δώσουν μια ρεαλιστική εικόνα του μουσικού γεγονότος που σημαίνει ΚΑΙ ρεαλιστικές στάθμες!!!

Δεν υπάρχει λοιπόν περίπτωση ένα σύστημα να αποδώσει τα 110db+ κορυφής μιας συμφωνικής ορχήστρας ευχάριστα αν δεν στηθεί σε έναν πραγματικά προσεγμένο χώρο!

Άντε ας είναι μόνο 100-105db. Εύκολο το έχετε;

Όσοι λοιπόν δεν μπορείτε να ανεχτείτε ένταση μεγάλη από το πανάκριβο Hi End σας ευχάριστα και σας παίρνει τα αυτιά ή σας δυσαρεστεί πρέπει να το ξανασκεφτείτε...

"Χαμηλά παίζουν όλα καλά" είχε πει ο Μανόλης κάποτε και έχει μεγάλο δίκαιο. Το να μιλάμε για χροιές και άλλα τέτοια σε στάθμες 80 ή 90db είναι κάτι ενδιαφέρον αλλά σίγουρα ΔΕΝ είναι hi end! Είναι μια ενδιαφέρουσα ή γοητευτική περίπτωση "μουσικής μικρογραφίας" όπως είπε ένας άλλος φίλος.

Φυσικά υπάρχουν και άλλοι λόγοι που δεν μπορούμε οι περισσότεροι να ακούμε δυνατά. (δεν ζούμε μόνοι...). Αλλά αν δεν μπορούμε, έστω και μια φορά στο τόσο, ας κοιτάξουμε γύρω μας. Κάπου εκεί στους τοίχους κρύβεται συνήθως η απάντηση και όχι στα μηχανάκια.!:ernaehrung004:
 
χρρρρζζζζζχρρρρζζζζ..εεεΕΕ???

ΖΗΤΩ ΤΑ ΝΤΙΜΠΙΑ!
τα ευχαριστα ντιμπια.
τα ντιμπια που θελεις και αλλο και αλλο και που ποτε δεν ειναι αρκετα, μεχρι να δεις ενα dbμετρο η να το κλεισεις για 5-6 λεπτα και να πεις

"μ@λ@κ@@@@@, ποσο δυνατα επαιζα ο κουφος..."
 
Συμφωνώ απόλυτα με όσους θεωρούν το χώρο ως τον πλέον καθοριστικό(και παραμελημένο)παράγοντα.Καλό θα ήταν μάλιστα να αναφερθούν και ονόματα εξειδικευμένων ανθρώπων που ασχολούνται με την ακουστική «περιποίηση».Από εκεί και πέρα τα ηχεία αποτελούν τη βιτρίνα του συστήματος μου,όπως και κάθε συστήματος,πιστεύω.Μηχανήματα κάποιου επιπέδου όμως είναι και αυστηροί κριτές οπότε ο αδύναμος κρίκος της αλυσίδας μπορεί εύκολα να εκτεθεί.Θυμάμαι πριν ένα χρόνο είχα βρεθεί σε μία παρουσίαση και την διαφορά στην απόδοση την έκανε η αλλαγή του cd player(με μοντέλα μάλιστα της ίδιας εταιρείας).Αρα η λέξη κλειδί είναι συνέργεια.
 
O χώρος παίζει σημαντικότατο ρόλο στο ηχητικό αποτέλεσμα και αυτό είναι κάτι που το κατάλαβαν πλέον ακόμα και οι γυναίκες μας. Πέρασαν χρόνια αλλά νομίζω ότι το κατάλαβαν .

Οποιος δεν έχει γυναίκα μόνιμη στο σπίτι, προφανώς μπορεί να κάνει τις απαραίτητες βελτιώσεις ώστε να ακούγεται καλύτερα το σύστημα. Οσοι έχουν μόνιμη γυναίκα στο σπίτι γνωρίζουν πολύ καλά ότι αυτές προτιμούν να ζουν σε ένα όμορφα διακοσμημένο χώρο με τα ηχεία σε θέσεις όπου εάν κάνεις μέτρηση είμαι σίγουρος 100% ότι αυτές οι θέσεις θα είναι οι χειρότερες δυνατές. Λες και όλες είναι εξοπλισμένες από τη φύση τους με ένα ειδικό όργανα που δρα σαν αντίμετρο, λειτουργεί δηλαδή κατά του Hi-Fi.

Υπάρχουν βέβαια και οι γυναίκες που κάνουν ότι τους πούμε, ή θα έκαναν τα πάντα για να μας ευχαριστήσουν. Μόνο που σε αυτές τις περιπτώσεις, αυτές είναι πραγματικά οι γυναίκες που θα θέλαμε να αντικαταστήσουμε και όχι κάποιο εξάρτημα στο Hi-Fi.

Οπως πάντα, έτσι και εδώ, υπάρχουν εξαιρέσεις. Ελάχιστες όμως εξαιρέσεις και αυτό είναι κάτι που δεν απαιτεί ειδικό μετρητικό όργανο για να το διαπιστώσεις.

Υ.Γ Οταν γίνομαι κακός να μου το λέτε για να το βουλώνω.
 
Last edited:
Μπορείς να κάνεις ακουστικές παρεμβάσεις στο χώρο σου,που σε λογικά πλαίσια,να μπορουν να χαρακτηριστούν και καλαίσθητες(λέω εγώ!).Δείτε εδώ:
www.aca.gr/pop_simop.htm.Το θέμα είναι να σε βοηθήσει κάποιος εξειδικευμένος τεχνικός.Στους συνήθεις οικιακούς χώρους μπορείς να κάνεις μικρές αλλά σε κρίσιμα σημεία προσθήκες με πολύ καλά αποτελέσματα.
 
Πολυ καλο το σύστημα του πιλότου μας. Ποιο να είναι άραγε το πολυτιμότερο μηχανάκι του συστήματός του. Εγώ λέω το πικάπ.
Τα ηχεία για να τα αποκτήσω θα έπρεπε να έχω έναν καλο δικηγόρο ...
 
Last edited: