Τρισδιάστατος Ποπάι!
O διάσημος κόμικ ναύτης Ποπάι βρίσκει τη θέση του ανάμεσα στους σύγχρονους τρισδιάστατους computer animated ήρωες του σινεμά
σε μια κινηματογραφική 3D μεταφορά του, με τη σφραγίδα της Sony Pictures Animation.
σε μια κινηματογραφική 3D μεταφορά του, με τη σφραγίδα της Sony Pictures Animation.
Μάλλον το σχέδιο του Ρικ Μπέικερ (φωτο), ο οποίος φαντάστηκε το σπανακοφάγο κάπως πιο τρομακτικό από την εικόνα του στα εικονογραφημένα δε
θα είναι η άποψη της Sony, αν και μια πιο σκοτεινή «ανάγνωση» των χαρακτήρων πιθανόν να είχε μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Με τον άλλοτε παραγωγό
του Spider- Man Έιβι Αράντ στο τιμόνι και τον Μάικ Τζόουνς, πρώην αρθρογράφο του Variety να ετοιμάζει το σενάριο, η κινηματογραφική
περιπέτεια του Ποπάι δεν έχει ακόμα αποκρυσταλλωθεί, αλλά σύμφωνα με δήλωση του Αραντ στο Variety θα αγγίζει θέματα όπως
η φιλία, η αγάπη και η απληστία και θα εστιάζει στα όρια της ανθρώπινης δύναμης, αλλά και αδυναμίας.
θα είναι η άποψη της Sony, αν και μια πιο σκοτεινή «ανάγνωση» των χαρακτήρων πιθανόν να είχε μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Με τον άλλοτε παραγωγό
του Spider- Man Έιβι Αράντ στο τιμόνι και τον Μάικ Τζόουνς, πρώην αρθρογράφο του Variety να ετοιμάζει το σενάριο, η κινηματογραφική
περιπέτεια του Ποπάι δεν έχει ακόμα αποκρυσταλλωθεί, αλλά σύμφωνα με δήλωση του Αραντ στο Variety θα αγγίζει θέματα όπως
η φιλία, η αγάπη και η απληστία και θα εστιάζει στα όρια της ανθρώπινης δύναμης, αλλά και αδυναμίας.
Το κόμικ του Έλζι Κρέισλερ Σίγκαρ κάνει ντεμπούτο τον Δεκεμβρίου του 1919, στη σειρά "Thimble Theatre" της εφημερίδας New York Journal.
Μετά από 10 χρόνια τελικά εμφανίζεται ως χαρακτήρας της σειράς ο Ποπάι, ένας μεσήλικας κοκκινοτρίχης ναύτης, κοντός, με φουσκωτά μπράτσα
όπου φιγουράρουν τατουάζ με άγκυρες. Σύντομα γίνεται ο κεντρικός ήρωας του κόμικ και όταν αποσύρεται, οι αναγνώστες άρχισαν να στέλνουν
επιστολές παραπόνων. Ο Ποπάι ξαναγυρνά για πάντα. Με τη χαρακτηριστική του πίπα και τη δύναμη που έπαιρνε από το σπανάκι του, ο ναύτης
έγινε ένας από τους πιο δημοφιλείς ήρωες της δεκαετίας του 30' και οι ιστορίες του δεν άργησαν να γίνουν έμπνευση για σειρές και ταινίες. Οι
Αμερικανοί σπανακοπαραγωγοί τού το αναγνώρισαν και το 1937 έστησαν το άγαλμά του στην Κρίσταλ Σίτι, μία πόλη του Τέξας που ζει κυρίως
απ' το σπανάκι. Κι ενώ φανταζόμαστε (όχι πάντως με ιδιαίτερο ενθουσιασμό) νέες σινε- ιστορίες με τον Ποπάι, την Όλιβ και τον Μπλούτο, να
αναφέρουμε ότι η τελευταία φορά που είδαμε τον ήρωα να τρώει την κονσέρβα του επί της οθόνης ήταν το 1980 με πρωταγωνιστή το Ρόμπιν Γουίλιαμς.
Μετά από 10 χρόνια τελικά εμφανίζεται ως χαρακτήρας της σειράς ο Ποπάι, ένας μεσήλικας κοκκινοτρίχης ναύτης, κοντός, με φουσκωτά μπράτσα
όπου φιγουράρουν τατουάζ με άγκυρες. Σύντομα γίνεται ο κεντρικός ήρωας του κόμικ και όταν αποσύρεται, οι αναγνώστες άρχισαν να στέλνουν
επιστολές παραπόνων. Ο Ποπάι ξαναγυρνά για πάντα. Με τη χαρακτηριστική του πίπα και τη δύναμη που έπαιρνε από το σπανάκι του, ο ναύτης
έγινε ένας από τους πιο δημοφιλείς ήρωες της δεκαετίας του 30' και οι ιστορίες του δεν άργησαν να γίνουν έμπνευση για σειρές και ταινίες. Οι
Αμερικανοί σπανακοπαραγωγοί τού το αναγνώρισαν και το 1937 έστησαν το άγαλμά του στην Κρίσταλ Σίτι, μία πόλη του Τέξας που ζει κυρίως
απ' το σπανάκι. Κι ενώ φανταζόμαστε (όχι πάντως με ιδιαίτερο ενθουσιασμό) νέες σινε- ιστορίες με τον Ποπάι, την Όλιβ και τον Μπλούτο, να
αναφέρουμε ότι η τελευταία φορά που είδαμε τον ήρωα να τρώει την κονσέρβα του επί της οθόνης ήταν το 1980 με πρωταγωνιστή το Ρόμπιν Γουίλιαμς.
— Cinemag —
