Πως παραδιδουμε μια TV για service

δεν μιλάμε καν για όργανα πια.

modules αλλάζουν μεσα στις TFT - plasma.

TFT backlight lamp power inverter, signal I/O, main PSU, Scaler, TFT - Plasma Driver board, Tuner κλπ.

αντε να καηκε καμιά αντίσταση τερματισμου του βιντεο απο καμιά διαρροή συνδεδεμένης συσκευής για να πεις οτι θα προβείς σε αντικατασταση εξαρτήματος. (ή κανα τρανζιστορ κυριως τροφοδοτικου ή τροφοδοτικου backlight) απο κει και πέρα το χάος.
 
Last edited:
Φίλε painter η τηλεόραση είναι αγορασμένη από το Πλαίσιο οι οποίοι με παρέπεμψαν κατευθείαν στο κεντρικό σέρβις, οπότε πρέπει να την στείλω εγώ.
Αυτό που δεν ξέρω είναι πωςθα εξασφαλιστώ και πως θα ξέρω σε τι κατάσταση θα φτάσει στον προορισμό της.
 
παιδια αυτα που ζητατε να κανει το καθε σερβις στην καθε περιπτωση αναλυτικα ΔΕΝ τα κανουν ουτε εδω !!!!

ποτε μου δεν εχω δει τετοια αναλυτικη παρουσιαση της επισκευης απο συνεργειο .........

ας μην ειμαστε υπερβολικη στην αναλυση της επισκευης ....
 
Βαγγέλη, μπορείς να μας πεις τι ισχύει στη Γερμανία?


απλα .... σου λενε τι ειχε σου δειχνουν το ανταλακτικο ***...αν θελεις το πιστευεις οτι ηταν αυτο ....***και πας ταμειο !
κανονικα δηλ οτι γινεται στην Ελλαδα και παντου !

μετρησεις και αναλυσεις ομως οχι δεν σου δινουν ..........
 
Παιδες... εχει ποτε δοκιμασει κανεις να ζητησει απο μια απο τις αθλιες αντιπροσωπειες αυτα που λετε παραπανω????? Και πως τον αντιμετωπισε ο τεχνικος???

Πολυ σωστα οσα λετε, αλλα γιατι κατι μου λεει οτι ΚΑΝΕΙΣ δε θα δεχτει να δωσει αυτες τις πληροφοριες... Βλεπετε ειναι η κλασσικη φαση "εχω το πεπονι και το μαχαιρι, αν δε σ'αρεσει οπως το κανω, φτιαχτη μονος σου..."
 
ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΚΡΙΣΙΜΗ. ΠΩΣ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΤΗΝ 47" ΦΙΛΙΠΣ? ΤΟ ΙΧ ΠΟΥ ΕΧΩ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΦΙΑΤ ΠΑΝΤΑ (ΤΟ ΝΕΟ ΜΙΚΡΟ!). ΠΛΗΡΩΝΩ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΚΕΤΑΡΙΣΜΑ?
 
Απάντηση: Re: Πως παραδιδουμε μια TV για service

ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΚΡΙΣΙΜΗ. ΠΩΣ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΤΗΝ 47" ΦΙΛΙΠΣ? ΤΟ ΙΧ ΠΟΥ ΕΧΩ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΦΙΑΤ ΠΑΝΤΑ (ΤΟ ΝΕΟ ΜΙΚΡΟ!). ΠΛΗΡΩΝΩ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΚΕΤΑΡΙΣΜΑ?

Δεν σου την μεταφέρει το μαγαζί από όπου την αγόρασες?

ΥΓ. Εαν μπορείς να γράφεις με μικρά σε παρακαλώ :grinning-smiley-043:ernaehrung004:
 
Του κολλητού μου πάντως του χάλασε μια LG 32" LCD και επικοινωνεί με το service για να πάει να παραλάβει την τηλεόραση(ενός μήνα), του αρχίζει τα μπαλαμούτια και δεν μπορώ να έρθω έχω δουλειά και και και ... φέρτην απο εδώ ο ίδιος.Στο καπάκι κλείνει το τηλ και παίρνει εξυπηρέτηση πελατων LG και αναφέρει όλα τα παραπάνω και θαύμα !!!! στο μισάωρο έχει πάρει ο τεχνικός τηλ στο σπίτι και το απόγευμα ήρθε και πήρε την τηλεόραση.
Συμπέρασμα θέλουν και λίγο @Ε#$#$@ απο τους παραπάνω απο αυτούς.
 
Για μένα το θέμα δεν είναι αν θα μου δώσει ο τεχνικός όοοολα αυτά που θα του ζητήσω (και ευχαριστώ τον φίλο που μας άνοιξε τα μάτια με το φοβερό πρώτο ποστ), αλλά να καταλάβει ο τεχνικός οτι δεν μασάω άχυρο, και οτι έχω απαιτήσεις, και οτι είμαι σοβαρός πελάτης (και άνθρωπος).

Πιο πολύ δηλαδή, φαντάζομαι πως ένα τέτοιο σκηνικό θα κάνει τον άλλο να με αντιμετωπίσει ως περίπτωση "κάτσε να του κάνουμε σωστή δουλειά, γιατί αυτός θα μας τρέχει" και δεν περιμένω να πάει να αγοράσει όργανα για χάρη μου.
Ξέρω δηλαδή οτι δεν μπορώ να έχω τέτοιας ποιότητας εξυπηρέτηση, αλλά του πουλάω κι εγώ λίγο μούρη, ώστε να μην μου αρχίσει τις επιστημονικές του αερολογίες ο τεκνίσιαν νομίζοντας οτι μπορεί να μου πουλήσει "φύκια για μεταξωτές κορδέλες".

Και τώρα που χάλασε η TV μου, ίσως χρειαστεί να κάνω πράξη τις συμβουλές του φίλου που ξεκίνησε το topic.

Δημήτρης
 
Πέρση είχα ένα πρόβλημα με μια Samsung 32 ιντσών. Πήρα τηλέφωνο στο service ο τεχνικός ήρθε αμέσως. Την πήρε για επισκευή και μου την έκαναν αλλαγή. Μάλιστα μου έδωσα πιστωτικό υπόλοιπο την τιμή που είχα πληρώσει πριν 8 μήνες. Με αποτέλεσμα με κάτι παραπάνω να αγοράσω μια καινούργια Samsung 40 ιντσών.
Όταν έψαχνα για τηλεόραση στην αρχή πήγα στις γνωστές αλυσίδες ηλεκτρονικών που έχουν ίδια τιμή με Αθήνα. Με μετρητά μου έκαναν μια έκπτωση 50 ευρώ. Όταν πήγα σε τοπικό μεγάλο μαγαζί που πούλαγε μόνο με μετρητά την ίδια τηλεόραση την βρήκα 300 ευρώ πιο φτηνά !!!. Αργότερα σε κάποιο οικονομικό περιοδικό διάβασα ότι το μεγαλύτερο μέρος των κερδών στα ηλεκτρονικά προέρχεται από την προμήθεια των τραπεζών, όταν η αγορά γίνεται με την πιστωτική!!!!!!!​

Μένω και δύο χρόνια μένω στη Ρόδο (μετά από40 χρόνια άφησα την Αθήνα και μένω μόνιμα στη Ρόδο- άλλη ποιότητα ζωής) Εδώ ακόμα και οι δημόσιοι υπάλληλοι είναι εξυπηρετικοί. (Ακόμα και στη ΔΟΥ.) Ελάχιστες ουρές, μηδενική κίνηση κλπ. Μέσα σε αυτό το κλίμα είναι και το service των συσκευών.
 
Να δοθούν όλες οι πληροφορίες εγγράφως, γιατί να μην δοθούν? Οποιος τεχνικός (ή γενικότερα το τεχνικό τμήμα) οποιασδήποτε εταιρίας κάνει καλά την δουλειά του δεν έχει κανέναν λόγο να κολώσει να δώσει τα στοιχεία. Απλά δεν τα δίνει κανένας γιατι είναι σχεδόν όλοι για τον π... και το ξέρουν. Δεν κατάλαβα δηλαδή, όταν κάνω ευθυγράμμιση στο αυτοκίνητο γιατί μου δίνουν τις μετρήσεις "πριν & μετά" ? Κι εκει θα μπορουσε καλλιστα να δοθεί μια απαντηση "εγιναν οι απαραιτητες ρυθμίσεις και το αυτοκίνητό σας είναι πλεον εντός προδιαγραφών".

Χρησιμο το post του Ρενου (ο οποίος παρεπιπτόντως ειναι πολύ εξυπηρετικός και στον χωρο εργασίας του), ιδίως η περιγραφή της εξωτερικής κατάστασης νομίζω είναι must.

Εγω πχ είχα ανάλογο πρόβλημα με το ψυγείο (Pitsos). Θόρυβος του κερατά απο το μοτέρ και τα ανεμιστηράκια (το ενα που δουλευε δηλαδή γιατι το αλλο ήταν κολλημένο). Μετρούσα με το ντεσιμπελόμετρο αν θυμαμαι καλά γυρω στα 63dB ενώ οι προδιαγραφές έγραφαν 45. Ακόμα και το κέρδος απο τον τοιχο και το πάτωμα να προσθέσεις, 63 δεν βγαινει με τίποτα. Για να καταλάβετε όντας στο μπάνιο και έχοντας το πλυντήριο (Ariston aqualtis, αθόρυβο όντως) σε λειτουργία, αντι για το πλυντήριο άκουγα πιο πολυ το ψυγείο! "Φυσιολογικός ειναι ο θόρυβος, όλα έτσι κανουν, εγώ τα ακούω κάθε μέρα, ξέρω τι σου λεω, την δουλειά μου θα μου μαθεις? " ήταν η απάντηση του τεχνικου.. Λες κι εμεις γεννηθηκαμε χθες και πρώτη φορά ακούμε ψυγείο να δουλεύει. Η ξεχειλιζόμενη μαγκιά του μάστορα και η by default θεώρηση ότι ο πελάτης είναι κορόιδο, άσχετος και με μηδενική αντίληψη έχει εξαπλωθεί σε πολλές κατηγορίες προιόντων και υπηρεσιών. Χρειαστηκε δυστυχως ταλαιπωρία μηνών για να αντικατασταθεί η συσκευή (μου την είχαν παραδώσει και χτυπημένη) και με ταλαιπώρησε και η καινουργια (και αυτη εκανε θορυβο και ειχε επισης κολλημένο ανεμιστηράκι). Τελικα τον θορυβο (λιγότερο μεν αλλα ακόμα σχετικα ενοχλητικό) τον παντρευτηκα. Greek customer support my arse.

Ειτε προκειται για TV είτε για οποιαδήποτε συσκευή, καλά ειναι να μην μπλεκεις με τα service. Τωρα σου κάτσει η στραβή και εισαι αναγκασμένος να το κάνεις, καλό ειναι να παιρνεις τα μέτρα σου όσο καλά μπορείς.