Πως τα κατάφεραν, μου λέτε;

Απάντηση: Re: Πως τα κατάφεραν, μου λέτε;

MHTΣ said:
Για να μην λέμε συνέχεια για τις γυναίκες, εγώ νομίζω ότι πάρα πολλά ατυχήματα προέρχονται από τους ηλικιωμένους. Eίναι δυνατόν να επιτρέπουν στον παπούλη που τα αντανακλαστικά του είναι -80% και δεν βλέπει να πιάσει το κουτάλι για να πιεί την σούπα του? Kυκλοφορεί στον δρόμο και δεν καταλαβαίνει τί του γίνεται γύρω του. Πιστεύω ότι από μια ηλικία και μετά το δίπλωμα πρέπει να αφαιρείται. Πόσες φορές έχω δεί περιπτώσεις που ένας τέτοιος κάνει μια χαζομάρα ή κινείται απείρως αργά σε λάθος λωρίδα και δεν καταλαβαίνει καν τί κάνει... Aυτοί είναι επικίνδυνες αιτίες προκλήσεως ατυχήματος...
Συμφωνω τα μαλλα!
 
Απάντηση: Re: Πως τα κατάφεραν, μου λέτε;

MHTΣ said:
Για να μην λέμε συνέχεια για τις γυναίκες, εγώ νομίζω ότι πάρα πολλά ατυχήματα προέρχονται από τους ηλικιωμένους. Eίναι δυνατόν να επιτρέπουν στον παπούλη που τα αντανακλαστικά του είναι -80% και δεν βλέπει να πιάσει το κουτάλι για να πιεί την σούπα του? Kυκλοφορεί στον δρόμο και δεν καταλαβαίνει τί του γίνεται γύρω του. Πιστεύω ότι από μια ηλικία και μετά το δίπλωμα πρέπει να αφαιρείται. Πόσες φορές έχω δεί περιπτώσεις που ένας τέτοιος κάνει μια χαζομάρα ή κινείται απείρως αργά σε λάθος λωρίδα και δεν καταλαβαίνει καν τί κάνει... Aυτοί είναι επικίνδυνες αιτίες προκλήσεως ατυχήματος...


Ακριβως ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΤΣΙ !!!!!!!!!!!:grinning-smiley-043 :grinning-smiley-043

το εχω δει και εδω που ειμαι πολλες φορες και μαλιστα με χτυπησε και μια Γιαγια προχτες κανοντας οπισθεν ............ :slapface:
 
Lepton said:
1. Πολλές γυναίκες οδηγοί, έπιασαν τιμόνι μετά τα 30-40. Δε μπορούμε να έχουμε ιδιαίτερες απαιτήσεις από αυτές.

2. Ο γυναικείος εγκέφαλος υστερεί ελαφρώς στον τομέα της χωροταξίας. Ένας άντρας είναι πιο γρήγορος στην εκτίμηση των κινούμενων αντικειμένων του περιβάλλοντος, με αποτέλεσμα να μπορεί να αντιδράσει σωστότερα. Ωστόσο, ο εγκέφαλος αναπτύσσει τα κέντρα που του χρειάζονται εις βάρος λειτουργιών που δεν χρησιμοποιεί συχνά. Γυναίκες που ασχολούνται από νωρίς και με ενδιαφέρον με την οδήγηση δεν έχουν κανένα πρόβλημα.

3. Το μεγαλύτερο πρόβλημα που έχω διαπιστώσει εγώ στις γυναίκες έχει να κάνει με... σύνδρομο κατωτερότητας! Η πλειοψηφία των γυναικών που ξέρω στο τιμόνι τσαντίζονται, βρίζουν τους πάντες και δεν υπάρχει περίπτωση να σταματήσουν ευγενικά για να περάσεις! (Οι άντρες έχουν μεγάλη ιδέα για τον εαυτό τους μέσα και έξω από το αμάξι :p)

Αχ, βρε Λευτεράκη, με απογοητεύεις σήμερα!
2. ΟΚ, δέχομαι ότι ο γυναικείος εγκέφαλος υστερεί στο θέμα της χωροταξίας. Το δέχομαι γιατί είναι επιστημονικά τεκμηριωμένο αλλά και ίσως εμπειρικά διαπιστωμένο για κάποιους. Αυτό, όμως, δεν σημαίνει ότι όλες οι γυναίκες είναι κατώτερες από τους άντρες στην οδήγηση και λιγότερο ικανές. Εφόσον μιλάμε πάντα με μέσους όρους, το γεγονός ότι ο μέσος όρος του άντρα είναι φεριπείν στο 100 με μία διακύμανση 93-107 (+/-7) και της γυναίκας είναι στο 95 με διακύμανση 88-102 (+/-7), σημαίνει ότι υπάρχουν πολλοί άντρες που βρίσκονται σε χειρότερη θέση από γυναίκες.
Δε θα αρχίσω να διηγούμαι κι εγώ ανάλογες εμπειρίες που έχω ζήσει με άντρες που ούτε φλας βάζουν (εγώ βάζω πάντα, και δεν έχω διαπιστώσει να το κάνουν περισσότερο οι άντρες από τις γυναίκες, αλλά μάλλον το αντίθετο) που σου κάνουν σφήνες από το πουθενά κλπ. αλλά δεν μπορώ να δέχομαι γενικεύσεις του στυλ "δεν πρόκειται ποτέ να παραδεχτώ γυναίκα οδηγό" όπως διάβασα σ'αυτό το thread. Γιατί; Αποκλείεται κάπιοες να είναι εξίσου καλές ή καλύτερες από άντρες;

3. και παλι τυγχάνει εγώ να δίνω πάντα προτεραιότητα στους πεζούς και γενικώς να είμαι ευγενική στην οδήγησή μου και από προσωπική εμπειρία τείνω να μη συμφωνώ μαζί σου. Δεν βρίσκω κάποια διαφορά στους τρόπους αντρών-γυναικών. Συγκεκριμένα, έχω παρατηρήσει ότι οι άντρες αποκτούν πιο καλούς τρόπους όσο πιο κοντη φούστα φοράς (ή κοντή μπλούζα ή βαθύ ντεκολτέ κλπ). Επίσης, το ζήτημα των τρόπων στους δρόμους είναι κάτι που αφορά γενικά τους έλληνες (ή μάλλον που δεν τους αφορά) αφού στο εξωτερικό όταν ένας πεζός πάει να περάσει (και κόκκινο να έχει) όλοι σταματάνε, άντρες-γυναίκες, δεν έχει σημασία. Σημασία έχει η παιδεία στους δρόμους και το γεγονός ότι ρισκάρουν να τους αφαιρεθούν πόντοι.

Πάντως στο εξωτερικό, τεσπα στη Γαλλία πιο συγκεκριμένα, όλοι συμφωνούν ότι οι χειρότεροι οδηγοί είναι οι νέοι (αγόρια) που μόλις πήραν το δίπλωμά τους και τους αρέσει να επιδεικνύονται χωρίς να έχουν συνείδηση των πράξεών τους. Πραγματικά επικίνδυνοι.
 
Έλενα, μου φαίνεται ότι δε διάβασες το (2) μέχρι τέλους. Συμφωνώ μαζί σου, αν και το δικαιολογώ διαφορετικά. Και αυτό που λες για τη Γαλλία σαφώς ισχύει και εδώ. Εγώ απορώ πως ο κόσμος έμπαινε στο πρώτο μου αμάξι.

Για το (3), δεν αναφερόμουν σε πεζούς, αλλά σε άλλα αυτοκίνητα. Επ' αυτού, έχω βρει ένα χόμπι τελευταία: σταματάω παντού, σε διασταυρώσεις, όταν βλέπω πεζούς κ.λπ. Η έκπληξη στα πρόσωπα των ανθρώπων είναι μοναδική!

Σε κοντή φούστα κ.λπ. προφανώς σταματάμε πάντα! Πέραν του ότι βλέπεις καλύτερα ακίνητος από το παρμπρίζ παρά εν κινήσει από τον καθρέφτη, υπάρχει πάντα και η περίπτωση να σκοντάψει, να πέσει, να βγούμε, να τη βοηθήσουμε και να μας δώσει το τηλέφωνό της! ;)
 
Πάντως γυναίκες οδηγοί δεν υπάρχουν εκτός ελάχιστων εξαιρέσεων παγκοσμίως σε όλα τα ράλυ, ανεξαρτήτως τύπου, χωμάτινα, F1, WRC, τουρισμού κτλ. Αυτό κάτι πρέπει να δείχνει, κάτι να "λέει"...
 
Re: Απάντηση: Πως τα κατάφεραν, μου λέτε;

Μιχάλης Κορ. said:
Πάντως γυναίκες οδηγοί δεν υπάρχουν εκτός ελάχιστων εξαιρέσεων παγκοσμίως σε όλα τα ράλυ, ανεξαρτήτως τύπου, χωμάτινα, F1, WRC, τουρισμού κτλ. Αυτό κάτι πρέπει να δείχνει, κάτι να "λέει"...

Δεν νομίζω ότι αυτό λέει κάτι για την γυναικεία οδήγηση. Aπλά δεν είναι άθλημα-προτίμηση των γυναικών θα έλεγα.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Πως τα κατάφεραν, μου λέτε;

MHTΣ said:
Δεν νομίζω ότι αυτό λέει κάτι για την γυναικεία οδήγηση. Aπλά δεν είναι άθλημα-προτίμηση των γυναικών θα έλεγα.
Εγώ θα έλεγα ότι δείχνει να μην έχουν την ικανότητα που απαιτείται σε τέτοια αθλήματα. Κακό δεν είναι φυσικά έτσι? Απλά έτσι φαίνεται να είναι.
 
Kακό δεν είναι απλά δεν νομίζω ότι αυτός είναι ο λόγος... Άλλωστε σε τέτοια επίπεδα όλοι πρέπει να προπονούνται άπειρα οπότε και οι γυναίκες θα μπορούσαν.
 
Μιχάλης Κορ. said:
Πάντως γυναίκες οδηγοί δεν υπάρχουν εκτός ελάχιστων εξαιρέσεων παγκοσμίως σε όλα τα ράλυ, ανεξαρτήτως τύπου, χωμάτινα, F1, WRC, τουρισμού κτλ. Αυτό κάτι πρέπει να δείχνει, κάτι να "λέει"...

Άντε επιτέλους...(Σωστός ο Μιχάλης!!:music-smiley-005: )

Μόνο η Μισέλ Μουτόν έτρεχε σε αγώνες ράλυ με διακρίσεις πολλά χρόνια πριν..συγκεκριμένα έτρεχε στο group b που για όσους ξέρουν ήταν ότι πιό ζόρικο υπήρξε ποτέ σε μορφή ράλυ..(εξαιρούνται τα dakar κ.λ.π που δεν έχουν καμία σχέση)
Όλες οι υπόλοιπες που έχουν τρέξει δεν έχουν κάνει απολύτως τίποτα..
αν τύχει να δείτε κανένα dvd αφιέρωμα στην εξέλιξη των ράλυ θα καταλάβετε..:flipout:
 
PETRAN said:
Άντε επιτέλους...(Σωστός ο Μιχάλης!!:music-smiley-005: )

Μόνο η Μισέλ Μουτόν έτρεχε σε αγώνες ράλυ με διακρίσεις πολλά χρόνια πριν..συγκεκριμένα έτρεχε στο group b που για όσους ξέρουν ήταν ότι πιό ζόρικο υπήρξε ποτέ σε μορφή ράλυ..(εξαιρούνται τα dakar κ.λ.π που δεν έχουν καμία σχέση)
Όλες οι υπόλοιπες που έχουν τρέξει δεν έχουν κάνει απολύτως τίποτα..
αν τύχει να δείτε κανένα dvd αφιέρωμα στην εξέλιξη των ράλυ θα καταλάβετε..:flipout:
Η συγκεκριμένη ιπτάμενη κυρία οδηγούσε 'τέρατα' 300+ ίππων, AUDI QUATTRO, με απίστευτη ταχύτητα....:award:
 
Μιχάλης Κορ. said:
Η συγκεκριμένη ιπτάμενη κυρία οδηγούσε 'τέρατα' 300+ ίππων, AUDI QUATTRO, με απίστευτη ταχύτητα....:award:


Μιχάλη-bye- αν μου επιτρέπεις μια μικρή διόρθωση..
Τα wrc αποδίδουν αυτήν την στιγμή ιπποδυνάμεις των 300hp...
Τα group b έφταναν σε πολύ ακραίες περιπτώσεις ακόμα και τα 600hp!!
 
PETRAN said:
Μιχάλη-bye- αν μου επιτρέπεις μια μικρή διόρθωση..
Τα wrc αποδίδουν αυτήν την στιγμή ιπποδυνάμεις των 300hp...
Τα group b έφταναν σε πολύ ακραίες περιπτώσεις ακόμα και τα 600hp!!
Συμφωνώ μαζί σου. Αν θυμάσαι το θηριώδες Ford που ήταν κύριως λόγος για να καταργηθεί αυτή η κατηγορία κ να μπουν όρια στους ίππους !
 
Τα θυμάμαι Μιχάλη..
Ο λόγος βέβαια που καταργήθηκε αυτή η κατηγορία ήταν γιατί οι οδηγοί δεν άντεχαν τις απίστευτες ιπποδυνάμεις των θηρίων που οδηγούσαν με αποτέλεσμα αρκετοί απο αυτούς να βρούν τραγικό θάνατο...
 
Απάντηση: Re: Πως τα κατάφεραν, μου λέτε;

MHTΣ said:
Ξαναλέω ότι δεν νομίζω ότι ο λόγος είναι η ικανότητα...

Κι όμως φίλε ΜΗΤΣ είναι θέμα ικανότητας πάνω απ'όλα...