Werewolf
Supreme Member
- 15 January 2010
- 7,211
Παρακατω οι οδηγιες για να μετατραπει και να περασει 10bit σημα απο τον mpc.
Nομιζω οτι δεν ειναι ολες οι οδηγιες μαζεμενες στο πρωτο ποστ, ηθελε να τικαρεις και στον lav video το rgb48.
https://forum.doom9.org/showthread.php?t=172128
και σε ενα μεταγενεστερο ποστ, καποιος με δοκιμες παραθετει τα παρακατω.
https://forum.doom9.org/showpost.php?p=1765623&postcount=561
Οποτε εγω που παρεμεινα με 8Bit εξοδο απο τον mpc, απλα διαλεξα ως επιλογη dithering: Εrror diffusion - option 1, mid noise level, no dither patterns (απαιτει καρτα γραφικων με directx 11)
Πριν με την παλια καρτα με directx10 αναγκαστικα ειχα το υποδεεστερο random dithering (noisy, fast, no dithr patterns)
Σε δοκιμες που εκανα με το παρακατω 16bit πατερν μεσω mpc, δεν παρατηρησα διαφορες σε σχεση με το error diffusion option 1, σε σχεση με μετατροπη σηματος σε 10bit και βαζοντας την καρτα να παιξει στα 10Bit.
Οποτε στην δικη μου tv προτιμησα να στελνω 8Bit για να εκμεταλλευτω το 0-255 που χρειαζομουν.
Nομιζω οτι δεν ειναι ολες οι οδηγιες μαζεμενες στο πρωτο ποστ, ηθελε να τικαρεις και στον lav video το rgb48.
https://forum.doom9.org/showthread.php?t=172128
και σε ενα μεταγενεστερο ποστ, καποιος με δοκιμες παραθετει τα παρακατω.
https://forum.doom9.org/showpost.php?p=1765623&postcount=561
Οποτε εγω που παρεμεινα με 8Bit εξοδο απο τον mpc, απλα διαλεξα ως επιλογη dithering: Εrror diffusion - option 1, mid noise level, no dither patterns (απαιτει καρτα γραφικων με directx 11)
Πριν με την παλια καρτα με directx10 αναγκαστικα ειχα το υποδεεστερο random dithering (noisy, fast, no dithr patterns)
Σε δοκιμες που εκανα με το παρακατω 16bit πατερν μεσω mpc, δεν παρατηρησα διαφορες σε σχεση με το error diffusion option 1, σε σχεση με μετατροπη σηματος σε 10bit και βαζοντας την καρτα να παιξει στα 10Bit.
Οποτε στην δικη μου tv προτιμησα να στελνω 8Bit για να εκμεταλλευτω το 0-255 που χρειαζομουν.
